طراحی سایت ارزان و فوری با تمرکز بر بهبود رتبه بندی و سئو کم هزینه

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=15469

5/5 - (5 امتیاز)

یکی از مهم ترین مسائل برای کسب و کارهای اینترنتی پیدا کردن یک شرکت ارائه دهنده ی خدمات مربوط به طراحی سایت و سئوی ارزان است.

برای یک سایت مساله ی سئو بسیار مهم است به نحوی که اگر سئوی یک سایت حرفه ای باشد می تواند رتبه ی بالایی در موتورهای جست و جو به دست بیاورد و همینطور اگر سئوی یک سایت ضعیف باشد رتبه ی پایینی در موتور جست و جو میگیرد.

طراحی سایت ارزان و فوری با تمرکز بر بهبود رتبه بندی و سئو کم هزینه

این مقاله به همت تیم نگارش شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب به رشته تحریر در آمده تا اطلاعات مفیدی را در زمینه طراحی سایت ارزان و فوری با تمرکز بر بهبود رتبه بندی و سئو کم هزینه به شما ارائه دهد.

سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جست و جو می باشد. در واقع به الگوریتم هایی که باعث می شوند در میان وب سایت های زیاد، وب سایت مورد نظر کاربر به او نمایش داده شود، سئو گفته می شود. سئو دارای انواع مختلفی می باشد از جمله سئو داخلی، سئو خارجی، سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه.

تکنیک های سئو سایت

سئو یا بهینه سازی سایت دارای روش های مختلفی است. برخی از بهترین تکنیک های سئو سایت عبارتند از:

  • تولید محتوا: یکی از مهم ترین تکنیک های سئو سایت، تولید محتوای مفید است. در صورتی که محتوای سایت شما با کیفیت و مفید باشد کاربر مدت زمان بیشتری را در سایت شما می ماند و این باعث می شود نرخ پرش سایتتان کم شود. همچنین احتمال این که کاربران محتوای سایت شما را به اشتراک بگذارند بیشتر می شود. برای تولید محتوا در سایت بهتر است خود را به جای کاربران قرار دهید.
  • بک لینک سازی: بهبود رتبه سئو سایت با بک لینک یکی دیگر از تکنیک های بهبود سئو سایت است. بهتر است بک لینک را از وب سایت های معتبر و مرتبط با سایت خود دریافت نمایید زیرا این نوع بک لینک معتبر است.
  • بروز رسانی محتوای قدیمی: محتوای وب سایت در صورتی که پس از مدتی بروز رسانی نشود جایگاه خود را در گوگل از دست می دهد. برای این که رتبه ی سایت خود را از دست ندهید لازم است هر چند وقت یک بار محتوای وب سایت خود را بروز رسانی نمایید. بروز رسانی محتوای سایت یکی از اصلی ترین تکنیک های مربوط به سئو سایت می باشد.
  • تجربه کاربری سایت: طراحی واکنشگرا و بهینه سازی ظاهر سایت یکی از روش های سئو می باشد. بنابراین باید ظاهر سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که کاربران را جذب نماید و باعث رضایت آن ها شود.
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی: فعالیت نمودن در شبکه های اجتماعی یکی دیگر از روش های بهبود سئو سایت می باشد. بهتر است یک برنامه برای اشتراک گذاری محتوای سایتتان در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید از طریق شبکه های اجتماعی طرفدار پیدا کنید.
  • بهینه سازی تصاویر: یکی دیگر از روش های بهبود سئو سایت بهینه سازی تصاویر می باشد. در صورتی که تصاویر وب سایت شما بهینه سازی شده باشد سرعت سایتتان نیز افزایش می یابد. سرعت سایت برای سئو بسیار مهم است و یکی از عوامل رتبه بندی در گوگل است.
  • بهبود نرخ کلید: یکی از مهم ترین تکنیک های سئو سایت، بهبود نرخ کلیک سایت است. در واقع نرخ کلیک به شما نشان می دهد که در طول روز چند نفر روی لینک سایت شما کلیک می کنند. برای موتور جست و جوی گوگل نرخ کلیک بسیار مهم است و بر روی سئو تاثیرگذار می باشد. به طور کلی یکی از روش های سئو سایت، استفاده از روش هایی برای بهبود نرخ کلیک سایت است. از دست دادن رتبه ی خود در گوگل مهم ترین تاثیر نرخ خروج بر روی سئو سایت است.
  • بهترین فرمت برای استفاده تصاویر در وب سایت ها فرمت web.p است. بهتر است از لوگوی سایت یا برند خود در تصویر استفاده کنید و همچنین به اندازه تصویر توجه کنید و تصویر با اندازه مناسب را در سایت قرار دهید.
  • استفاده از ویدئو: امروزه استفاده نمودن از تصاویر و ویدئو در سایت بسیار با اهمیت شده است. بسیاری از کاربران برای بهتر متوجه شده مطالب یا یک موضوع ویدئو را ترجیح می دهند بنابراین ار در وب سایت خود از ویدئو استفاده کنید باعث جلب رضایت کاربران می شود و همچنین نرخ پرش سایتتان کاهش پیدا می کند. استفاده از این روش به ویژه در سایت های فروشگاهی اهمیت دارد زیرا در سایت های فروشگاهی افراد به توضیح و معرفی کامل کالا احتیاج دارند.
  • بهینه سازی سرعت سایت: یکی دیگر از تکنیک های مهم در سئو، تاثیر بهینه سازی سرعت سایت بر سئو است. اگر سرعت بارگذاری یک سایت کم باشد کاربران آن را ترک می کنند و به سایت های دیگر می روند. خارج شدن کاربران از سایت باعث افزایش نرخ پرش سایت می شود که این برای سئو سایت اصلا خوب نیست و باعث می شود سایت در رتبه ی پایینی در موتورهای جست و جو قرار بگیرد. بنابراین باید به این نکته توجه کنید که پر سرعت بودن سایت باعث جذب کاربر و بهبود سئو سایت می شود.
  • سئو خارجی: سئو خارجی باعث بهبود رتبه ی سایت می شود. در این روش باید صفحه هایی از سایت را که به بک لینک یا رپورتاژ نیاز دارند پیدا کنید، لینک های اسپم نسازید، رقبای خود را آنالیز نمایید و فرصت های لینک سازی را بیابید.
  • ریسپانسیو بودن: یکی دیگر از عوامل مهم در سئو سایت، طراحی سایت ریسپانسیو می باشد. امروزه با توجه به این که بیشتر افراد با استفاده از موبایل های خود در اینترنت جست و جو می کنند، لازم است وب سایت شما به گونه ای طراحی شود که در همه ی نمایشگر ها از جمله موبایل های هوشمند به خوبی نمایش داده شود.

روش های طراحی سایت ارزان

اگر صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید خدمات و محصولات خود را به صورت آنلاین ارائه دهید، بهترین راه برای این کار طراحی سایت ارزان می باشد. در واقع طراحی سایت وردپرسی ارزان یکی از روش هایی است که شما می توانید با هزینه ی کم از این نوع خدمات استفاده کنید. روش های مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. اگر بخواهید سایت خود را با استفاده از زبان های برنامه نویسی طراحی کنید باید هزینه ی بیشتری را پرداخت نمایید. روش دیگر استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است در این روش هزینه ی کمتری را پرداخت می کنید و می توانید یک وب سایت کامل و بهینه داشته باشید بنابراین طراحی سایت وردپرسی ارزان برای شما مناسب تر است.

طراحی سایت سئو

در طراحی سایت سئو بسیار با اهمیت است. بنابراین در صورتی که می خواهید وب سایتتان در جایگاه خوبی در موتور های جست و جو قرار بگیرد باید به سئوی آن رسیدگی کنید. معمولا افراد به دنبال راهی برای طراحی سایت سئو با قیمت ارزان هستند. برای ارتقاء سئو سایت باید از روش هایی مانند تولید محتوای با کیفیت و بهینه شده استفاده نمود همچنین نرخ پرش سایت باید کم باشد و سایت به صورت ریسپانسیو ساخته شود تا توسط همه ی دستگاه ها قابل نمایش باشد.

طراحی سایت امن

یکی از روش ها برای جلوگیری افراد از دسترسی به اطلاعات درون سایت، طراحی سایت امن می باشد. بهتر است بدانید که تنها وب سایت های ساخته شده با زبان های برنامه نویسی دارای امنیت نیستند بلکه وب سایت های ساخته شده با وردپرس نیز از امنیت بالایی برخوردارند سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه های امنیتی است که باعث افزایش امنیت سایت های وردپرسی شده است.

طراحی سایت فروشگاهی

اولین گام برای ورود به فضای آنلاین طراحی سایت فروشگاهی ارزان می باشد. در واقع بهترین راه برای توسعه دادن کسب و کارتان این است که وب سایت فروشگاهی مربوط به برند خود را بسازید و توسعه دهید. با توجه به این که بیشتر افراد خرید اینترتی را ترجیح می دهند بنابراین بهتر است فروشگاه سنتی خود را با فروشگاه اینترنتی جایگزین نمایید. طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین راه ها است که باعث تغییر و تحول و رونق کسب و کارتان می شود. یک وب سایت فروشگاهی دارای مزیت های زیادی می باشد از جمله این که امکان آمار گیری جامع و تفکیک شده از بخش های مختلف سایت را دارد و می تواند همه ی محاسبات مانند میزان دقیق درآمد و فروش، کنترل موجودی انبارها در زمان های مختلف، تجزیه و تحلیل کالاهای مورد علاقه مشتریان و همچنین ثبت سفارشات را انجام دهد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی بهینه دارای مزیت هایی می باشد که باعث جذب افراد شده است. در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • کسب درآمد بدون محدودیت زمان و مکان: یکی از مزیت های طراحی سایت فروشگاهی ارزان و فوری برای کسب و کارها، کاهش هزینه ها می باشد. با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی می توانید از صرف هزینه برای اجاره ی مغازه، هزینه نگهداری کالا و سایر هزینه های مربوط به کسب و کار جلوگیری نمایید. همچنین با استفاده از فروشگاه اینترنتی می توانید با هزینه ی بسیار کم و به صورت بهتر برای محصولات خود بازاریابی و تبلیغ کنید.
  • به روز رسانی اطلاعات: در سایت فروشگاهی می توانید اخبار و اطلاعات را در هر زمانی به کاربران نمایش دهید همچنین می توانید مشتریان خود را از آخرین تخفیفات، محصولات جدید، پیشنهاد های ویژه و … با خبر سازید. بنابراین امکان بروز رسانی اطلاعات یکی از بهترین مزیت های فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • آسان شدن فرآیند فروش: یکی دیگر از مزیت های فروشگاه اینترنتی تسهیل فرآیند فروش به مستریان است. در واقع در فروش اینترنتی مشکلاتی مانند درخواست تخفیف، خراب شدم محصول به دلیل تست و … وجود ندارد. علاوه بر این امکان انتقال وجه به حساب شما نیز خیلی زود انجام می شود.
  • امکان معرفی بهتر: فروشگاه اینترنتی باعث می شود نام تجاری و برند خود را بهتر به دیگران معرفی کنید. همچنین یک فروشگاه اینترنتی امکان ارائه ی محصولات همراه با ویژگی ها و جزئیات را برای شما فراهم می کند به گونه ای که می توانید به راحتی با بیان مزیت های رقابتی خود مشتریان را به خرید تشویق نمایید.
  • حضور همیشگی: فروشگاه اینترنتی این امکان را به شما می دهد که در هر زمانی در دسترس باشید. و در هر زمان بتوانید خدمات خود را به مشتریان عرضه نمایید. در واقع فروشگاه شما هرگز تعطیل نمی شود. این مزیت باعث می شود شما در هر زمانی درآمد داشته باشید.
  • کاهش هزینه: همانطور که پیشتر هم بیان شد. یکی دیگر از مهم ترین مزیت های طراحی سایت فروشگاهی آماده ارزان، کاهش هزینه هاست.

طراحی سایت سئو باز

زمانی که کاربری وارد سایت شما می شود اول با ظاهر سایت شما مواجه می شود در صورتی که ظاهر سایت به گونه ای طراحی شده باشد که حس خوبی در او به وجود بیاورد باعث می شود از بخش های دیگر سایت نیز بازدید نماید. پس از ظاهر سایت بخش های دیگر سایت مانند: محتوا، منو، دسته بندی و … دارای اهمیت هستند. در واقع این بخش ها از سایت می تواند به کاربر کمک کند. طراحی سایت سئو باز به صرف زمان نیاز دارد. در طراحی سایت سئو باز این امکان وجود دارد که تکنیک های مربوط به سئو قبل از بین بروند علاوه بر این در صورتی که باز طراحی وب سایت به درستی انجام نشود رتبه ی سایت کاهش می یابد. البته با توجه به این موضوع که فرآیند طراحی وب سایت در حال تغییر و پیشرفت است لازم است حتما وب سایت خود را باز طراحی کنید. همچنین باید به این مساله بیاندیشید که آیا واقعا طراحی سایت شما به باز طراحی نیاز دارد یا خیر. عواملی وجود دارد که نشان می دهد وب سایت شما به بازطراحی نیاز دارد در ادامه برخی از این علائم را بیان می کنیم:

  • قدیمی شدن وب سایت: بهتر است یک وب سایت به صورت جذاب طراحی شود زیرا کاربران به وب سایت های جذاب علاقمند هستند. در صورتی که یک وب سایت قدیمی باشد کاربران خود را از دست می دهد. در صورتی که یک وب سایت برای مدت زیادی بروز رسانی نشود قطعا کمتر از آن بازدید می شود بنابراین در صورتی که وب سایتتان مدت زمان زیادی است که ساخته شده بهتر است آن را بروزرسانی نمایید. بهتر است به این موضوع توجه نمایید که با توجه به پیشرفت علم در طراحی وب سایت اگر وب سایت شما برای چند سال پیش بروز بوده امروز دیگر نیست و باید حتما مطابق با پیشرفت های اخیر سایت خود را بروزرسانی کرده و ارتقاء دهید.
  • تجربه کاربری ضعیف: در صورتی که تجربه ی کاربری یا ux در یک سایت ضعیف باشد کاربران به زودی سایت را ترک می کنند و این باعث افزایش نرخ پرش سایت می شود که کاهش رتبه ی سایت را در پیش دارد. ابزارهای متفاوتی مانند سرچ کنسول وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید از خوب بودن ux سایت خود مطلع شوید. بنابراین در صورتی که تجربه ی کاربری در سایتتان ضعیف است باید سایت خود را باز طراحی نمایید.
  • کاهش نرخ تبدیل: نرخ تبدیل به معنای میزان تبدیل شدن کاربران است. تبدیل شدن کاربران به این معناست که کارهایی که ما از آن ها انتظار داریم را انجام می دهند. در صورتی که سایت شما با کاهش نرخ تبدیل مواجه شده و نمی تواند باعث شود که کاربران کارهایی که شما می خواهید انجام دهند، لازم است حتما به فکر باز طراحی سایت خود باشید.
  • تغییر سایت: گاهی اوقات کاربران تمایل دارند تغییراتی را در وب سایت خود به وجود بیاورند و یک سری امکانات را به آن اضافه نمایند و یا امنی سایت خود را بالا ببرند. بهترین راه برای توانایی در انجام تغییرات در یک وب سایت باز طراحی سایت است. برای باز طراحی سایت خود می توانید این کار را به یک شرکت معتبر مانند شرکت طراحی سایت دارکوب نیز بسپارید.
  • سئو ضعیف: سئو به طور مداوم در حال تغییر و تکمیل شدن است بنابراین لازم است حتما وب سایت خود را مطابق با آخرین بروزرسانی های مربوط به الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جست و جو بروز رسانی نمایید.

نکات مهم در بازطراحی سئو سایت

در بازطراحی سایت خود از نظر سئو لازم است به چند نکته که در ادامه بیان می کنیم توجه نمایید:

  • بررسی موقعیت کلمات کلیدی: بهبود عملکرد سایت هدف باز طراحی سایت می باشد. قبل از باز طراحی سایت باید موقعیت سایت خود را بررسی نمایید. همچنین باید موقعیت کلمات کلیدی سایت خود را بررسی کرده و بعد آن ها را تگ گذاری کنید تا بعدا به راحتی بتوانید آن ها را بررسی کنید.
  • بکاپ گیری از طراحی سایت: بهتر از برای اطمینان قبل از ایجاد تغییر در وب سایتتان از آن یک نسخه ی پشتیبان تهیه کنید. این کار باعث می شود زمانی که با مشکلی رور به رو شدید بتوانید به نسخه ی اصلی رجوع کنید.
  • بررسی وضعیت صفحات: می توانید وضعیت صفحات را از لحاظ میزان ترافیک بررسی نمایید و صفحات را از نظر ترافیک دسته بندی کنید.
  • بهینه سازی سرعت سایت: برای بهینه شدن سایتتان از نظر سرعت باید از تصاویر با اندازه و فرمت بهینه و مناسب برای وب سایت استفاده نمایید. استفاده از تصویر بهینه نشده در سایت باعث کاهش سرعت سایت می شود که این باعث نارضایتی کاربران می شود.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد طراحی سایت ارزان و فوری با تمرکز بر بهبود رتبه بندی و سئو کم هزینه صحبت نمودیم. در صورتی که می خواهید یک وب سایت مناسب با کسب و کار خود، با کمترین قیمت طراحی سایت در ایران و بهینه سازی شده داشته باشید می توانید طراحی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با دارا بودن بیشتر از 20 سال سابقه در زمینه ی طراحی سایت، آماده ی دریافت سفارشات مربوط به انواع طراحی سایت شما می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز