طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13044

5/5 - (3 امتیاز)
طراحی فروشگاه اینترنتی

طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس

در طراحی سایت مارکت پلیس، کسب و کار های مختلف می توانند فعالیت و فروش آنلاین داشته باشند. در این نوع طراحی سایت خرید و فروش مشاغل مختلف می توانند محصولات خود را به کاربران متعددی نمایش دهند. طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس یکی از بهترین راه های راه اندازی یک پاساژ آنلاین برای ارائه ی خدمات و محصولات مختلف به خریداران و تأمین کالا ها و سرویس های مورد نیاز آنهاست.

طراحی سایت مارکت پلیس، طراحی وب سایت چند فروشندگی است. طراحی سایت مارکت پلیس به معنای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بسیار بزرگ است که خریداران و فروشندگان در آن می توانند تبادلات تجاری داشته باشند. معمولاً مدیر طراحی سایت مارکت پلیس برای ارائه ی خدماتی که به فروشندگان می دهد درصدی از فروش آنها را به عنوان حق کمسیون دریافت می کند. یکی از بهترین نمونه های مارکت پلیس در ایران فروشگاه اینترنتی دیجی کالاست. فروشگاه ساز مارکت پلیس خریداران و فروشندگان را به یکدیگر متصل می کند. در این نوع طراحی وب سایت هم خریداران و هم فروشندگان سود می کنند. طراحی سایت خرید و فروش درآمد های کلانی برای کارگزاران این پروژه دارد. یک نمونه بسیار موفق طراحی سایت مارکت پلیس در دنیا آمازون است. این طراحی سایت خرید و فروش توانسته خریداران و فروشندگان زیادی را در سراسر دنیا جذب کند و تبدیل به یکی از بهترین و مطمئن ترین بستر های تجارت آنلاین شود.

راه اندازی مارکت پلیس نکات ریز و تخصصی زیادی دارد. هزینه راه اندازی مارکت پلیس نیز بسته به امکانات و گستردگی آن متفاوت است. اگر می خواهید با کمترین هزینه راه اندازی مارکت پلیس، بالاترین کیفیت را داشته باشید بهتر است یک تیم متخصص و مجرب برای طراحی سایت مارکت پلیس خود استخدام کنید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب و بیش از دو دهه فعالیت حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت مارکت پلیس، طراحی سایت فروشگاهی، سئو سایت و …. می باشد.

مارکت پلیس چیست؟

مارکت پلیس به معنای یک فروشگاه یا پاساژ آنلاین بسیار بزرگ است. خریداران در این مرکز خرید مجازی می توانند هر نوع کالا یا سرویسی را که می خواهند با بهترین قیمت به دست آورند. طراحی سایت خرید و فروش یک فرصت بسیار عالی است تا فروشندگان بتوانند محصولات و خدمات خود را به کاربران در سراسر دنیا معرفی می کنند. هدف طراحی سایت خرید و فروش اتصال تأمین کنندگان و مصرف کنندگان به یکدیگر با بهترین شرایط است. یک مارکت پلیس، بسیار بزرگتر از یک فروشگاه اینترنتی است. در طراحی سایت خرید و فروش به شکل مارکت پلیس فروشندگان و صنایع زیادی وجود دارند. در حالیکه در طراحی فروشگاه اینترنتی محصولات و خدمات معمولاً مربوط به یک کسب و کار است.

در طراحی سایت خرید و فروش به صورت مارکت پلیس برای یک محصول یا کالا چندین فروشنده وجود دارد. خریداران براحتی می توانند قیمت ها و مشخصات کالای مورد نظر خود را بررسی کنند و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. در این نوع فروشگاه اینترنتی، مدیر طراحی وب سایت انباری برای محصولات و کالا ها ندارد. در واقع محصولات را خود فروشندگان نگهداری و انبار می کنند. بعد از اینکه کاربری خرید را در طراحی وب سایت مارکت پلیس ثبت کرد، این گزارش به فروشنده ارسال می شود و فروشنده محصول را برای خریدار ارسال می کند.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

طراحی وب سایت به کسب و کار ها قدرت و اعتبار می دهد. کسب و کار ها با طراحی وب سایت می توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران در سراسر دنیا معرفی کنند. طراحی وب سایت یک موقعیت بسیار عالی برای کسب درآمد بیشتر است. بسیاری از کاربران از یک صنعت و کسب و کار معتبر انتظار داشتن طراحی وب سایت را دارند. صاحبین مشاغل با راه اندازی و طراحی وب سایت حرفه ای می توانند در دنیای تجارت موفق باشند و از رقبای خود جلوتر بروند. طراحی وب سایت به سهولت امور تجاری و اداری کمک می کند.

هزینه راه اندازی مارکت پلیس چقدر می شود؟

راه اندازی مارکت پلیس نیاز به انبار ندارد. عدم نیاز به انبار بخشی از هزینه ها را در راه اندازی مارکت پلیس کاهش می دهد. اما از سوی دیگر برخی سرمایه گذاری های دیگر در راه اندازی مارکت پلیس ضروری و غیر قابل اجتناب هستند. راه اندازی مارکت پلیس نیاز به امکانات بیشتری نسبت به طراحی سایت فروشگاهی دارد. به همین تناسب هزینه راه اندازی مارکت پلیس بیشتر از هزینه طراحی سایت فروشگاهی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه راه اندازی مارکت پلیس در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. برخی از هزینه های راه اندازی مارکت پلیس عبارتند از:

پلتفرم میزبان

در راه اندازی مارکت پلیس بایستی بودجه ای به صورت ماهیانه و یا سالیانه برای پلتفرم میزبان در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری در بخش تبلیغات

مدیر طراحی سایت مارکت پلیس بایستی برای جذب فروشندگان تبلیغات کند. هر چه یک مدیر طراحی سایت مارکت پلیس فروشندگان بیشتری جذب کند موفق تر خواهد بود. مدیران می توانند از یک سایت درج آگهی یا پلتفرم های مختلف مانند رسانه های اجتماعی و …. برای تبلیغات استفاده کنند. مدیران بازار های آنلاین برای جذب خریداران نیز بایستی تبلیغات و اقداماتی داشته باشند. جذب خریداران بیشتر به معنای اعتبار و کسب درآمد بیشتر است.

فروشگاه ساز مارکت پلیس چیست؟

منظور از فروشگاه ساز مارکت پلیس پلتفرمی است که با استفاده از آن می توان یک بازار آنلاین طراحی و راه اندازی کرد. با فروشگاه ساز مارکت پلیس می توان هم محصولات و کالا های فیزیکی و هم فایل فروخت. فروشگاه ساز مارکت پلیس امکانات مختلفی مانند بخش ثبت نام آنلاین از فروشندگان، فیلترینگ محصولات، نمایش محصولات و خدمات هر فروشنده به طور اختصاصی برای همان فروشنده و …. دارد.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. طراحی سایت با وردپرس بهترین و سریع ترین راه حل برای داشتن و راه اندازی یک وب سایت است. به دلیل وجود کد های از پیش نوشته شده در سایت ساز وردپرس طراحی سایت با وردپرس فقط در چند دقیقه و براحتی میسر شده است. طراحی سایت با وردپرس ایمن و قابل اعتماد است. وردپرس افزونه های بسیار خوبی برای تأمین امنیت طراحی سایت ها دارد. در طراحی سایت با وردپرس دیگر نیازی به کد نویسی نیست. طراحی سایت با وردپرس نیاز به استخدام برنامه نویس را برای خیلی از کاربران از بین برده است. بسیاری از کاربران با تماشای فیلم های آموزشی خودشان اقدام به طراحی سایت با وردپرس می کنند. طراحی سایت با وردپرس بسیار کم هزینه تر از طراحی سایت از طریق کد نویسی تمام می شود.

قالب مارکت پلیس وردپرس چیست؟

کاربران با قالب مارکت پلیس وردپرس می توانند اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی و بازار اینترنتی کنند و کسب و کار خود را در بستر اینترنت شروع کنند. در قالب مارکت پلیس وردپرس از افزونه ی دکان برای ایجاد مارکت پلیس استفاده می شود. افزونه ی دکان در قالب مارکت پلیس وردپرس کمک می کند تا شما فروشگاه اینترنتی خود را به یک بازار آنلاین تبدیل کنید. افزونه ی دکان در قالب مارکت پلیس وردپرس دو نسخه پرو و رایگان دارد. نسخه رایگان دکان یک سری امکانات و ویژگی های اولیه را برای بازار آنلاین شما تأمین می کند. نسخه پرو امکانات پیشرفته تری دارد. افزونه ی دکان در قالب مارکت پلیس وردپرس برنامه های مختلف دارد. هر کدام از این برنامه ها ویژگی های متفاوتی دارند. کاربران با توجه به هدف خود می توانند بهترین برنامه را که متناسب با اهداف تجاری آنهاست انتخاب کنند.

قالب دیجی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی سایت دیجی کالا یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی در ایران است. خیلی از افراد به دنبال طراحی سایت مشابه قالب دیجی کالا هستند. قالب دیجی کالا علاوه بر زیبایی و سادگی ویژگی های بسیار خوبی دارد که آن را از طراحی سایت های فروشگاهی دیگر متمایز کرده است. برخی از ویژگی های قالب دیجی کالا عبارتند از:

  • امکان مقایسه کالا ها بر اساس ویژگی های مشابه
  • امکان ارسال پیام کوتاه به خریداران و فروشندگان
  • امکان اعمال تخفیف برای کالا های مختلف
  • امکان حسابداری داخلی
  • فیلترینگ برای هر صفحه به طور جداگانه
  • درگاه های پرداخت های اینترنتی برای بانک های مختلف
  • و ویژگی های متنوع دیگر

برای طراحی وب سایت مشابه طراحی سایت دیجی کالا در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. فروشگاه قالب دیجی کالا قالبی مشابه قالب دیجی کالا با ویژگی های منحصر به فرد دارد. برخی از ویژگی های قالب فروشگاهی دیجی کالا عبارتند از:

  • ایجاد دسته بندی
  • ایجاد گالری تصاویر برای محصولات
  • خبرنامه الکترونیکی
  • مقایسه و فیلترینگ محصولات
  • مگا منو
  • جستجوی پیشرفته
  • اضافه کردن به لیست علاقه مندی
  • داشبورد کاربران
  • وبلاگ
  • قابلیت تغییر رنگ بندی قالب
  • و ….

قالب فروشگاهی دیجی کالا فروشگاه قالب دارکوب سئو شده و دارای بالاترین سرعت است. با خرید قالب وردپرس دیجی کالا یک سال پشتیبانی شرکت دارکوب را خواهید داشت. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت مارکت پلیس، طراحی انواع قالب سایت و مشابه قالب دیجی کالا، سئو سایت و …. می باشد.

طراحی سایت درج آگهی

تبلیغات جزء لاینفک کسب و کار ها شده است. اگر کسب و کاری می خواهد در دنیای رقابتی تجارت پابرجا بماند باید تبلیغات آنلاین را بخشی از استراتژی های بازاریابی خود قرار دهد. ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی به معرفی هر چه بیشتر صنایع و محصولات و خدماتشان و جذب کاربران بیشتر کمک زیادی می کند. ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی باعث رشد کسب و کار شما و کسب اعتبار بیشتر آن می شود. طراحی سایت درج آگهی امتیازات زیادی دارد. از جمله اینکه به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند محصولات و یا خدمات مختلفی را خرید و فروش کنند. شیپور، دیوار و … نمونه های از طراحی سایت درج آگهی موفق در ایران هستند. کاربران با ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی می توانند تبلیغات هدفمند داشته باشند، بدون واسطه اقدام به خرید و فروش انواع محصولات و خدمات کنند، کالا های مختلف و قیمت آنها را با هم مقایسه کنند. کارمزد ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی بسیار پایین است. در خیلی از موارد ثبت آگهی حتی رایگان است. همین امتیازات باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال ثبت آگهی در سایت درج آگهی و یا طراحی سایت درج آگهی به عنوان یک کسب و کار باشند.

برای داشتن طراحی سایت درج آگهی بهتر است یک کارگزار معتبر استخدام کنید تا یک سایت درج آگهی موفق و حرفه ای داشته باشید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت درج آگهی، خدمات ثبت آگهی و بازاریابی آنلاین، طراحی سایت فروشگاهی و ….. می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی سایت درج آگهی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طی چند سال اخیر خرید و فروش های آنلاین هواداران زیادی پیدا کرده است. راحتی خرید و فروش از طریق طراحی سایت فروشگاهی یکی از جذابیت های مبادلات آنلاین است که کاربران مختلفی را به خود جذب کرده است. از سوی دیگر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به منزله ی یک استارت آپ است. فروشندگان با فروش محصولات از طریق وب سایت خود می توانند خریدارانی از سراسر دنیا داشته باشند. به صورت تمام وقت و همیشگی کار کنند و با یک سرمایه گذاری اندک درآمد کلانی به دست آورند. بر اساس گزارشات، طی سال های اخیر بیش از 80% از افراد تجربه حداقل یکبار خرید آنلاین را داشته اند.

چگونه طراحی فروشگاه اینترنتی کنم؟

ساخت فروشگاه اینترنتی برای برند ها و صنایع مختلف یک امر ضروری شده است. اگر می خواهید برای فروش محصولات خود طراحی فروشگاه اینترنتی کنید ساده ترین راه استفاده از پلتفرم وردپرس و افزونه ی ووکامرس است. وردپرس یک پلتفرم رایگان است که امکان طراحی انواع وب سایت از طراحی سایت شخصی گرفته تا طراحی فروشگاه اینترنتی و مارکت پلیس را برای کاربران مهیا می کند. بر اساس مطالعات، بیش از 42% طراحی وب سایت ها در سراسر دنیا بر اساس پلتفرم وردپرس هستند. برای طراحی فروشگاه اینترنتی با استفاده از وردپرس نیاز به دانش برنامه نویسی ندارید. اولین گام برای ساخت فروشگاه اینترنتی، خرید نام دامنه و هاست و فعال سازی گواهی ssl است. با انتخاب و خرید نام دامنه به کاربران خود این امکان را می دهید تا به طراحی سایت فروشگاهی شما دسترسی داشته باشند. نام دامنه بایستی ساده ، کوتاه و منحصر به فرد باشد. بهتر است از کلمات کلیدی در نام دامنه استفاده شود.

خرید هاست به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات طراحی سایت خود را در فضایی در اینترنت در معرض نمایش بگذارید. در ساخت فروشگاه اینترنتی، خرید یک هاست ایمن و پر سرعت بسیار مهم است. هاست اگر پرسرعت نباشد کاربرانتان را از دست خواهید داد. در ساخت فروشگاه اینترنتی گواهی SSL نقش پررنگی بازی می کند. گواهی SSL باعث ایجاد ارتباطی ایمن بین طراحی وب سایت شما و مرورگر کاربر می شود. گواهی SSL در ساخت فروشگاه اینترنتی نشانه ی ایمن بودن آن است. برای هر طراحی وب سایتی که خرید و فروشی در آن انجام می شود گواهی SSL ضروری است. سپس برای داشتن طراحی فروشگاه اینترنتی بایستی یک قالب مناسب انتخاب و خریداری کنید. قالب طراحی سایت ظاهر سایت شما را تشکیل می دهد. سعی کنید قالبی برای طراحی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنید که ساده، قابل درک و سبک باشد و با نیاز های تجاری شما همخوانی داشته باشد. در مرحله بعد بایستی افزونه ووکامرس را از نصب کنید. با نصب افزونه ووکامرس عملاً طراحی سایت فروشگاهی شما انجام شده است. ووکامرس رایگان است و نصب راحتی دارد.

برای خرید قالب فروشگاهی حرفه ای و تخصصی در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت برای انواع طراحی سایت است. تمامی قالب های این فروشگاه به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و خدمات پشتیبانی دارند.

خلاصه

امروزه کاربران زیادی برای خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود به اینترنت و وب سایت ها مراجعه می کنند. طی سال های اخیر ساخت فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت مارکت پلیس رواج زیادی پیدا کرده است. طراحی وب سایت را هم می توان از طریق کد نویسی انجام داد و هم با استفاده از سایت ساز هایی نظیر وردپرس. وردپرس یک پلتفرم رایگان است که با استفاده از آن می توان انواع طراحی وب سایت را انجام داد. وردپرس نیاز به برنامه نویسی را رفع کرده است. طراحی مارکت پلیس با وردپرس یک گزینه بسیار عالی برای افرادی است که می خواهند در سریعترین زمان ممکن یک بازار آنلاین بسیار ایمن داشته باشند. هزینه راه اندازی مارکت پلیس بسته به امکانات و گستردگی آن متفاوت است. به طور قطع هزینه راه اندازی مارکت پلیس از هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی بیشتر است. در طراحی سایت مارکت پلیس فروشنده های زیادی وجود دارد و تنوع محصولات خیلی بیشتر از یک سایت فروشگاهی تک فروشنده است. مدیران بازار های آنلاین با طراحی سایت مارکت پلیس وردپرس و استراتژی های بازاریابی آنلاین مانند ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی می توانند فروشندگان و خریداران زیادی را جذب کنند و کسب و کار خود را گسترش دهند.

طراحی سایت مارکت پلیس وردپرس یک کار حرفه ای است . برای راه اندازی مارکت پلیس حرفه ای بهتر است یک شرکت معتبر استخدام کنید تا بالاترین کیفیت را دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی و ویژگی های طراحی سایت مارکت پلیس وردپرس، راه اندازی فروشگاه اینترنتی و انواع طراحی وب سایت در صورت علاقه مندی می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب ارائه دهنده خدمات انواع طراحی وب سایت ریسپانسیو و سئو سایت است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز