طراحی وب سایت مارکت پلیس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7053

5/5 - (5 امتیاز)

امروزه خرید و فروش از طریق بازار های تجارت الکترونیک یا همان مارکت پلیس ها رواج و طرفدارانی زیادی پیدا کرده است. منظور از طراحی وب سایت مارکت پلیس، طراحی سایت تجاری چند کاناله می باشد. آمازون یک نمونه از طراحی وبسایت مارکت پلیس می باشد که افراد مختلف می توانند محصولات و خدمات خود را برای فروش به این وب سایت ارائه کنند.

مارکت پلیس ها این امکان را به کاربران می دهند تا با پرداخت هزینه ی اشتراک، محصولات و یا پروفایل های خود را لیست کنند. هزینه و اینکه کاربران چه چیزی را می توانند در پروفایل خود وارد کنند، توسط سیاست های مارکت پلیس مشخص می شود. ممکن است در برخی بازار های آنلاین تجارت الکترونیک پرداخت ها ماهانه و در برخی دیگر سالانه باشد. در برخی از طراحی وب سایت مارکت پلیس ها کاربران می توانند بیوگرافی خود را نیز ارائه دهند.

یکی از تخصص های اصلی دارکوب که علاقه بسیاری زیادی نیز به آن دارد طراحی سایت خرید و فروش نظیر دیجی کالا، شیپور و دیوار می باشد. این نوع سایت ها در دسته بندی سایت های مارکت پلیس قرار میگیرند که در حقیقت از انواع سایت های فروشگاهی هستند که در آن کاربران نیز قابلیت فروش کالا خواهند داشت. شرکت دارکوب قالب وردپرس با نام دیجی کالا طراحی و تولید نموده است که دارای قابلیت مارکت پلیس می باشد و هزینه راه اندازی مارکت پلیس با آن بسیار ارزان تمام می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا صفحه قالب دیجی کالا را مطالعه نمایید. در حقیقت این قالب یک فروشگاه ساز مارکت پلیس و نرم افزار مارکت پلیس می باشد که به شما امکان راه اندازی مارکت پلیس را می دهد.

شرکت دارکوب وب سایت درج آگهی با نام “رایگان بفروش” را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی نموده است که این وب سایت علاوه بر قابلیت ثبت آگهی، دارای قابلیت مارکت پلیس نیز می باشد و کاربران در این وب سایت می توانند کالاهای خود را به فروش رسانند.

دارکوب توانایی راه اندازی طراحی سایت مارکت پلیس با استفاده از وردپرس و یا با زبان برنامه نویسی PHP را دارد. این مجموعه تا کنون سایت های مارکت پلیس فراوانی با استفاده از وردپرس، جوملا و PHP طراحی نموده است. با توجه به علاقه زیاد مجموعه دارکوب به ساخت فروشگاه اینترنتی این مجموعه می توانید گزینه مناسبی برای طراحی فروشگاه اینترنتی شما باشد. یکی از نیازهای سایت های فروشگاهی پشتیبان تخصصی و در دسترس برای آن می باشد. مجموعه دارکوب با 20 سال سابقه در حوزه طراحی وب سایت و سئو و حدود 4000 وب سایت طراحی شده و همچنین سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته این مجموعه می توانید بهترین شرکت طراحی سایت برای راه اندازی مارکت پلیس شما باشد.

هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی در دارکوب بسیار ارزان تر به نسب سایر شرکت طراحی وب سایت می باشد که دلیل آن خط و مشی اصلی این شرکت می باشد. این شرکت در نظر دارد مشتریان خود را با ارزان ترین قیمت ممکن و با کیفیت ترین حالت ممکن صاحب وب سایت نماید و جهت ساخت فروشگاه اینترنتی ارزان دارکوب بهترین گزینه ممکن می باشد.

در طراحی سایت مارکت پلیس تجربه ی کاربر موضوع مهمی است و در واقع یکی از فاکتور های موفقیت یک بازار الکترونیکی ارائه ی تجربه ی کاربری خوب می باشد. کاربران با نیاز ها و خواسته های گوناگون وارد بازار های آنلاین تجارت الکترونیک می شوند. بنابراین خیلی مهم است که در طراحی وب سایت مارکت پلیس امکان فیلتر جستجو برای کاربران در نظر گرفته شود. مشتریان اگر نتوانند براحتی اطلاعاتی که نیاز دارند را بیابند، خیلی سریع وب سایت تجارت الکترونیک شما را ترک می کنند. اگر شما نتوانید با ارائه ی تجربه ی کاربری خوب کاربران را در وب سایت خود نگه دارید، مشتریان شما جذب رقبای شما می شوند. تمرکز اصلی طراحی وب سایت مارکت پلیس بر دو موضوع کلی می باشد:

  1. یک مارکت پلیس خوب باید درک کند که شرکت های مختلف چگونه می خواهند محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.
  2. یک مارکت پلیس خوب باید درک خوبی از مشتریان و اینکه آنها چگونه می خواهند محصولات و خدمات ارائه شده را بیابند، داشته باشد.

در صورت تمایل می توانید با سفارش طراحی وب سایت تجاری و مارکت پلیس خود به شرکت های معتبر و فعال در این زمینه بهترین کیفیت را دریافت کنید. شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی کار و برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی بهترین UX در طراحی وبسایت مارکت پلیس می باشد.

در طراحی وب سایت مارکت پلیس چه ویژگی هایی باید در نظر گرفته شود؟

برای اینکه بتوانید ویژگی های طراحی وب سایت مارکت پلیس را به خوبی پیاده سازی نمایید بایستی از انتظارات کاربران از سیستم عامل آگاهی داشته باشید. طراحی پلتفرم مارکت پلیس بایستی بر اساس این ویژگی ها انجام شود. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

شرح دقیق محصول

یک مارکت پلیس محصولات زیادی از شرکت های مختلف دارد. ارائه ی اطلاعات دقیق از محصولات به کاربران کمک می کند که با آگاهی اقدام به خرید کنند. این موضوع در جذب کاربر و ارائه ی UX خوب نیز تأثیر زیادی دارد.

فیلتر جستجوی پیشرفته

همانطور که قبلاً نیز گفتیم کاربران با نیاز ها و خواسته های متفاوت به مارکت پلیس ها مراجعه می کنند. برای کاربران خیلی مهم است که آنچه را که می خواهند براحتی بیابند. زیرا آنها با قصد خرید به مارکت پلیس ها مراجعه می کنند. ایجاد یک فیلتر جستجوی پیشرفته به آنها کمک می کند تا دامنه ی محصولاتی که می خواهند را محدود کنند و راحتتر برای خرید محصول مورد نظرشان تصمیم گیری کنند.

کاتالوگ محصولات

کاتالوگ محصولات می تواند با برخی منابع دیگر مانند فهرست خدمات، درخواست قرارداد، اطلاعات فروشنده و …. ترکیب شود. وقتی یک کاربر برای خرید به وبسایت مارکت پلیس مراجعه می کند به اطلاعات زیادی در مورد محصولات نیاز دارد. کاتالوگ محصولات می تواند کمک زیادی به کاربران کند.

پردازش خودکار فاکتور

در نظر گرفتن امکان پردازش خودکار فاکتور در طراحی وب سایت مارکت پلیس باعث کاهش خطا و انجام محاسبات به صورت دستی می شود. همچنین در صورت نیاز برای اعتبار سنجی می توان به پایگاه داده دسترسی پیدا کرد.

گزارش های ترافیک

در طراحی سایت مارکت پلیس ویژگی گزارش های ترافیک می تواند اطلاعات خوبی را ارائه دهد. به طور مثال با بررسی گزارش های ترافیک می توان فهمید چه مواردی نیاز به تغییر و بهبود دارند. از طریق گزارش های ترافیک می توان فهمید که آیا بازاریابی ها آنطور که باید مؤثر بوده اند یا خیر! نرخ ترک از صفحه چقدر است و …به طور کلی با امکان گزارش های ترافیک می توان عملکرد کلی وبسایت را درک کرد و در صورت لزوم برای بهبود عملکرد وبسایت تغییراتی ایجاد کرد.

تلفیق سیستم های موجود در سایت با سیستم های مدیریت موجودی

در تجارت دانستن اینکه چه محصولاتی دارید و چه محصولاتی ندارید خیلی مهم است. تلفیق سیستم های حسابداری و مدیریت موجودی می تواند در گزارش گیری های مالی سودمند باشد.

ارائه ی پشتیبانی

ارائه ی پشتیبانی در طراحی وب سایت مارکت پلیس به مشتریان به آنها در تصمیم گیری بهتر کمک می کند. ایجاد ارتباط با مشتریان به آنها حس اطمینان و اعتماد می دهد. یکی از مواردی که در ارائه ی UX بهتر مؤثر است ارائه ی خدمات پشتیبانی به مشتریان و پاسخگویی به سؤالات آنها می باشد.

ردیابی مشتریان

ردیابی مشتریان در طراحی وب سایت مارکت پلیس به بهبود بازاریابی کمک می کند. با ردیابی مشتری شما می توانید متوجه شوید که کاربران در وب سایت تجاری شما کجا رفته اند و بر روی چه مواردی کلیک کرده اند، چه پیوند هایی را دنبال کرده اند و در نهایت آیا اقدام به خرید کرده اند یا خیر! این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید آیا وب سایت شما آنطور که باید عملکرد خوبی دارد یا خیر!

UX و UI در طراحی وب سایت مارکت پلیس

از آنجا که هدف از طراحی وب سایت مارکت پلیس ارائه ی خدمات به مشتری می باشد، UX و UI دو فاکتور مهم طراحی وبسایت تجارت الکترونیک هستند. مشتریان بایستی از خریدی که انجام می دهند تجربه ی خوبی به دست آورند تا دوباره به وب سایت شما بازگردند و آن را به دیگر کاربران نیز پیشنهاد بدهند. شناخت مشتریان و نیاز های آنها در طراحی UX و UI بهتر در طراحی وبسایت مارکت پلیس بسیار کمک کننده هست.

طبق گزارشات، 88% از کاربران وقتی از خرید آنلاین خود تجربه ی کاربری بدی به دست می آورند، دیگر به آن وب سایت بازنمی گردند. تجربه ی کاربری خوب این امکان را به وجود می آورد تا نرخ تبدیل را تا 400% افزایش دهد. کاربران در 50 میلی ثانیه ی اول وب سایت ها قضاوت می کنند، بنابراین وب سایت تجارت الکترونیک شما بایستی به اندازه ی کافی جذاب و زیبا باشد تا بتواند کاربران را به خود جذب کند.

برای اینکه بتوانید در طراحی UX و UI موفق باشید بایستی به اندازه ی کافی در این زمینه دانش و مهارت داشته باشید. در غیر این صورت بهتر است از شرکت های طراحی سایت درخواست انجام این کار را کنید. شرکت معتبر دارکوب با استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا با کیفیت ترین طراحی UX و UI را در طراحی وب سایت های تجاری و مارکت پلیس ها ارائه می دهد.

طراحی سایت تجارت الکترونیک

طراحی وب سایت مارکت پلیس

عناصر طراحی UX برای مارکت پلیس ها چیست؟

در طراحی UX خوب خیلی موارد مانند خلاقیت، مهارت های فنی، تحلیل ها و … مهم هستند. طراحی UX احساس وب سایت شما را به کاربر منتقل می کند. در حالیکه طراحی UI ظاهر وب سایت شما را تشکیل می دهد. در واقع طراحی UI زیر مجموعه ای از طراحی UX است. قابلیت استفاده که یکی از زیرشاخه های UX می باشد که به سهولت دسترسی کاربران به وب سایت اشاره دارد.

پیمایش آسان

اگر می خواهید طراحی سایت مارکت پلیس ویژه و منحصر به فردی داشته باشید، خیلی مهم است که پیمایش سایت آسان باشد. پیمایش ساده و قابل درک وب سایت تجارت الکترونیک نه تنها باعث ایجاد تجربه ی کاربری خوب می شود بلکه میزان فروش را نیز افزایش می دهد.

امنیت

در طراحی وب سایت مارکت پلیس، امنیت یکی از مهمترین مواردی است که باید به خوبی پیاده سازی شود. ایمن سازی اطلاعات باعث جلب رضایت و اعتماد کاربران می شود. جلب اعتماد مشتریان، باعث افزایش سطح فروش می شود.

برای ایمن سازی وبسایت تجارت الکترونیک خود می توانید از شرکت های مربوطه تقاضای انجام این کار را کنید. شرکت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه ی کار یکی از معتبرترین شرکت های فعال و پیشرو در ارائه ی خدمات طراحی و ایمن سازی سایت می باشد.

تصاویر محصولات

در خرید های حضوری مشتریان این فرصت را دارند تا محصولات را از نزدیک ببینند و لمس کنند، اما در خرید های آنلاین این فرصت از کاربران گرفته می شود. بنابراین خیلی مهم است که تصاویر محصولات با کیفیت باشد و تمام ابعاد محصول را به نمایش بگذارد. ارائه ی تصاویر با کیفیت از محصولات در جلب اعتماد کاربران تأثیر زیادی دارد و باعث افزایش میزان فروش می شود.

در طراحی وب سایت مارکت پلیس خیلی مهم است که کاربران را مرکز توجه قرار دهید. زیرا وب سایت تجارت الکترونیک در نهایت برای کاربران طراحی می شود. بنابراین در طراحی وبسایت مارکت پلیس، مشتریان بایستی به خوبی درک شوند. مثلاً اینکه به دنبال خرید های شخصی هستند و یا عمده ؟ در صورت لزوم در نظر گرفتن دکمه های ویژه برای افراد مسن و یا افراد کم توان، استفاده از رنگ های مناسب، پاسخگویی به مشتریان و …. همگی مواردی هستند که می تواند باعث ایجاد تغییرات عمده در طراحی وب سایت مارکت پلیس شود. ایجاد امکان چت زنده باعث ارائه ی تجربه ی کاربری بهتر می شود. همچنین طراحی وب سایت مارکت پلیس تا جایی که ممکن است بایستی ساده و قابل درک باشد. درگاه های پرداختی بایستی ایمن و سریع باشند تا رضایت کاربران هر چه بیشتر جلب شود.

طراحی نرم افزار مارکت پلیس

کاربرانی که با استفاده از موبایل ها و تبلت ها اقدام به خرید می کنند به دنبال یک خرید سریع و موفق هستند. بنابراین خیلی مهم است که تمام ویژگی های طراحی وب سایت مارکت پلیس به خوبی در طراحی نرم افزار پیاده سازی شود. پیاده سازی تمام این موارد در نرم افزار تلفن همراه کمی سخت تر از طراحی وبسایت می باشد. اما در دسترس قرار دادن تمام این موارد باعث جلب رضایت بیشتر کاربران می شود.

برای طراحی وب سایت مارکت پلیس چه مواردی را بایستی در نظر بگیرم؟

در خرید های آنلاین تصاویر نقش مهمی بازی می کنند. تصاویر و رنگ ها و آرم های تجاری بایستی بگونه ای خلاقانه و زیبا در طراحی وب سایت مارکت پلیس در نظر گرفته شوند تا آن را به یادماندنی کنند. استفاده از رنگ های مناسب و فضاها به طور مؤثر باعث ایجاد تجربه ی کاربری خوب برای مشتریان می شود. خرید های آنلاین باید حتی الامکان ساده باشند. بنابراین طراحی وب سایت مارکت پلیس بایستی ساده و جذاب باشد تا باعث افزایش میزان فروش و جذب کاربران شود. اگر می خواهید از فرم ها برای ثبت نام در وب سایت تجاری خود استفاده کنید، سعی کنید فرم هایی ساده و کوتاه استفاده کنید. معمولاً پر کردن فرم های بلند برای کاربران سخت است.

چرا طراحی وب سایت مارکت پلیس؟

طراحی وب سایت مارکت پلیس سودمندی هایی دارد. از جمله:

خرید و فروش را برای شرکت های نوپا آسان می کند

طراحی وب سایت مارکت پلیس می تواند مکان مناسبی برای خرید و فروش برای شرکت های نوپا باشد. درک مارکت پلیس آسان است و دردسر های راه اندازی وب سایت های تجاری را برای شرکت های نوپا ندارد.

مارکت پلیس ها پایگاه گسترده ای از مشتریان را دارند

شرکت های نوپا با ارائه ی محصولات و خدمات خود در وب سایت های مارکت پلیس به طیف گسترده ای از کاربران دسترسی خواهند داشت که با انجام بازاریابی های درست می توانند این کاربران به وب سایت تجاری خود بکشانند و اعتمادشان را نسبت به حرفه ی خود جلب کنند. دستیابی به یک مشتری و جلب اعتماد وی با انجام بازاریابی های درست موقعیت جذب مشتریان دیگر را نیز به وجود می آورد.

نتیجه

طراحی وب سایت مارکت پلیس می تواند به کسب و کار ها کمک کند تا بتوانند محصولات و خدمات خود را از این طریق به فروش برسانند و همچنین به کاربران کمک می کند تا آنچه که می خواهند را خیلی سریع و آسان بیابند. برخی از ویژگی های مهم در طراحی وبسایت مارکت پلیس عبارتند از فیلتر جستجوی پیشرفته، پیمایش آسان وب سایت، امنیت و …. که همگی در نهایت بایستی منجر به ارائه ی تجربه ی کاربری خوب شوند.

برای کسب اطلاعات و راهنمایی های بیشتر در مورد طراحی وب سایت مارکت پلیس می توانید از خدمات مشاوره ی تخصصی شرکت دارکوب بهره مند شوید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و استفاده از آخرین استاندارد های روز دنیا طراحی سایت و سئو صنایع مختلف را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز