مشاوره دیجیتال مارکتینگ به صورت رایگان

نوشته شده توسط شیما دهقانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=17428

مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ
5/5 - (4 امتیاز)

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین روش ها برای افزایش فروش و برند سازی محسوب می شود. نتایجی که شما از بازاریابی دیجیتال دریافت می کنید، حاصل پلن جامع و دقیقی است که شما برای فعالیت های بازاریابی دیجیتال می چینید.

پس بدون داشتن یک پلن دیجیتال مارکتینگ ایده آل، نتایج قابل توجهی نخواهید گرفت و صرفا هزینه، انرژی و وقت تان هدر می رود. به همین دلیل، تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را راهنمایی کنیم که مشاوره مارکتینگ چیست و چرا و چگونه می توانید از آن بهره مند شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ علمی‌ست شامل انواع روش هایی که از طریق آن می توانید کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید. این روش ها شامل طراحی و سئوی سایت مرتبط با کسب و کارتان، فعالیت در شبکه های اجتماعی، انواع روش های تبلیغاتی و … می شوند.

علم بازاریابی دیجیتال در واقع برای این است که شما بتوانید در زمینه های دیجیتال و تجارت الکترونیک، کسب و کارتان را آسان تر و راحت تر به کاربران معرفی کنید. با توجه به وسیع بودن علم دیجیتال مارکتینگ، شما برای برنامه ریزی و تنظیم یک پلن دقیق نیازمند دانشی گسترده درباره هر یک از زیرشاخه های بازاریابی دیجیتال هستید.

پس برای اینکه بتوانید پلنی بچینید که تمامی جوانب و نکات را در بر بگیرد و واقعا موثر و کاربردی واقع شود، یا باید از یک مشاور و متخصص دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید، یا خودتان مدت قابل توجهی را به یادگیری این علم وسیع صرف کنید که انرژی، زمان و هزینه زیادی از شما خواهد گرفت.

به خصوص اگر شما تاکنون هیچ دانشی درباره بازاریابی دیجیتال نداشته باشید، مسلما زمان زیادی از شما خواهد گرفت. پس بهترین راهکار برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به شکل کاملا هوشمندانه و هدفمند در فضای دیجیتال رشد و توسعه دهید، این است که مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ از یک آژانس بازاریابی دیجیتال دریافت کنید.

اهمیت مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟

با ذکر چند دلیل، می توان اهمیت برخورداری از مشاوره دیجیتال مارکتینگ را ذکر کرد. اولین دلیل، گسترش فعالیت کسب و کارهای مختلف در فضای دیجیتال و افزایش رقابت میان کسب و کارها است. هر چقدر بیشتر پیش می رود، تعداد کسب و کارهایی که شروع به فعالیت در فضای مجازی می کنند، افزایش می یابد و رقابت سخت تر می شود.

پس در نتیجه، شما نیاز به راهنمایی و مشاوره یک متخصص دیجیتال مارکتینگ دارید که شما را برای تنظیم یک پلن مارکتینگ دقیق راهنمایی کند.

دومین دلیل را می توان رشد و توسعه کسب و کار و افزایش تعداد کاربران و بازدید کنندگان دانست. مشاور بازاریابی دیجیتال به شما درباره راهکارها و روش هایی که می توانید برای جلو زدن از رقبا و کسب بازخورد بیشتر از آنها استفاده کنید، راهنمایی و مشاوره می دهد.

سومین دلیل را می توان آپدیت ها و تغییرات پی در پی الگوریتم گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست. با پیشرفت تکنولوژی، هوش مصنوعی ربات های جستجو و پلتفرم های اجتماعی مانند اینستاگرام و … پیشرفته تر می شوند. در راستای همین موضوع، الگوریتم های و قانون هایی که برای فعالیت در این پلتفرم ها تعیین می شوند، مدام در حال تغییر اند.

از اولین سال های پدیدار شدن اینترنت تا به امروز، بیش از 100 بار الگوریتم های گوگل و سایر شبکه های اجتماعی تغییر کرده اند. حتی در آپدیت های اخیر گوگل، شما می توانید شاهد جابجایی کامل رتبه بندی های وبسایت ها را به واسطه جدید ترین الگوریتم های گوگل باشید.

در نتیجه، برای فعالیت در بستر گوگل و سایر موتور های جستجو، شما نیاز به راهنمایی یک مشاور دیجیتال مارکتینگ دارید که به جدید ترین آپدیت های گوگل آشنایی داشته باشد.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی می شود؟

خب از ابتدای مقاله تا به اینجا گفتیم که بازاریابی دیجیتال حیطه ای گسترده است، اما به طور دقیق نگفتیم که انواع دیجیتال مارکتینگ شامل چه مواردی می شود.

برای اینکه بتواند درک بهتری از این حیطه داشته باشید و همچنین به اهمیت مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ پی ببرید، تصمیم گرفتیم این حیطه را کامل بشکافیم و تمامی زیرشاخه های آن را ذکر کنیم.

طراحی و پشتیبانی سایت

طراحی سایت یکی از زیرشاخه های بازاریابی دیجیتال بوده که اولین قدم برای فعالیت در فضای دیجیتال است. برای اینکه شما بتوانید در بستر موتور های جستجو فعالیت کنید، باید ابتدا وبسایت مرتبط با کسب و کارتان طراحی و ساخته شود.

البته لازم است ذکر کنیم که کارشناس دیجیتال مارکتینگ عموما بر روی فعالیت هایی که مربوط به بازاریابی، افزایش بازدید کنندگان و افزایش فروش است تمرکز دارند که در ادامه بیشتر با این موارد آشنا می شوید.

اما اصولا کارشناسان بازاریابی دیجیتال به CMS های شناخته شده و روش طراحی سایت تسلط دارند زیرا یکی از وظایف این کارشناس، برطرف کردن خطا های سایت و ارتقاء آن به لحاظ تکنیکال و فنی است که برای چنین چیزی، تسلط به سیستم های مدیریت محتوا لازم است.

سئو

SEO به معنای بهینه سازی موتور های جستجو (Search Engine Optimization) است. سئو در واقع مجموعه ای از اصول و تکنیک هاست که گوگل برای رتبه بندی وبسایت ها در صفحات نتایج خود در نظر می گیرد.

خودِ سئو با وجود اینکه یکی از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود، اما یک حیطه گسترده و وسیع است. در واقع هر کدام از زیرشاخه های دیجیتال مارکتینگ بدین شکل هستند و بخاطر همین، اکثر کسب و کارها یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ استخدام می کنند که این کارشناس وظیفه استخدام تعدادی متخصص برای هر کدام از زیرشاخه های بازاریابی دیجیتال را دارد.

البته بعضی از کسب و کارها نیز از یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کمک می گیرند که تمامی متخصص ها در زمینه بازاریابی دیجیتال را دارند و می توانند به صورت تیمی بر روی توسعه کسب و کار شما در فضای دیجیتال فعالیت کنند.

نتیجه سئو یا بهینه سازی سایت این می شود که وبسایت شما در نتایج جستجوی گوگل، در رتبه بالاتری قرار می گیرد و جایگاه بالا در نتایج جستجو، منجر به افزایش قابل توجه تعداد کاربران سایت و در نهایت، افزایش فروش و برند سازی می شود.

البته مسیری که تا رسیدن به چنین نتیجه ای در پیش دارید، پیچیدگی های خاص خود را دارد و کمک گرفتن از مشاور و دریافت مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ می تواند شما را از تکنیک ها، راهکارها، روش ها و … آگاه سازد.

چگونگی تولید محتوا و بازاریابی محتوایی

خب مسلما این سوال در ذهن تان بوجود آمده که یک وبسایت چگونه در صفحه نتایج گوگل رتبه می گیرد. زمانی که کاربر کلمه، عبارت یا متنی را در موتور جستجوی گوگل سرچ می کند، گوگل تلاش می کند تا وبسایتی که بهترین پاسخ را به کاربر می دهد، در صدر نتایج جستجو قرار بدهد.

در واقع سایتی که بهترین محتوا را به کاربر ارائه بدهد و او را به بهترین شکل راهنمایی کند، در صدر نتایج جستجو قرار می گیرد. در واقع بهینه سازی سایت، کاملا حول محتوا و کلمات کلیدی می گردد.

محتوایی که منتشر می کنید باید به شکلی جامع، کاربر پسند و جذاب باشد تا مخاطب جذب شود و تا انتها آن را مطالعه کند. تعیین اینکه مخاطب هدف شما به دنبال چیست، محتوا باید با چه لحن و ساختاری نوشته شود، حول چه کلمات کلیدی و موضوعاتی محتوا نوشته شود و مواردی از این قبیل برعهده کارشناس دیجیتال مارکتینگ است.

البته باید ذکر کنیم که تنظیم تقویم محتوایی و پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی و موضوعات، برعهده کارشناس سئو بوده و نوشتن محتوا و تعیین ساختار محتوایی برعهده کارشناس تولید محتوا است.

هرچند کارشناس دیجیتال مارکتینگ به این موارد باید کاملا مسلط باشد، اما کارهای مربوط به هر زیرشاخه به متخصصان آن حوزه اختصاص داده می شود. کارشناس بازاریابی دیجیتال بر روی وظایف و کارهای این متخصصان نظارت دارد.

تبلیغات کلیکی و سایر روش های تبلیغاتی

اما رسیدیم به مهم ترین وظیفه کارشناس دیجیتال مارکتینگ که استفاده از انواع روش های تبلیغاتی برای جذب مخاطب و گسترش برند و کسب و کار است. تبلیغات کلیکی یکی از متداول ترین روش های تبلیغاتی هستند. تبلیغات کلیکی بدین صورت است که با هر بار کلیک کاربر بر روی تبلیغ شما، مبلغی به کل هزینه تبلیغ اضافه می شود.

از جمله تبلیغات کلیکی رایج می توان به گوگل ادز اشاره کرد که متعلق به خود شرکت گوگل است. کارشناس دیجیتال مارکتینگ اولا باید به طور کامل به انواع روش های تبلیغاتی آشنا باشد و بتواند با آنالیز هر یک از این روش ها، با در نظر گرفتن جامعه هدف و حیطه کاری یک برند، بهترین نوع تبلیغات را بیابد و استراتژی آن را شخصا بچیند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب

چگونه می توان مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ گرفت؟

شما به چند روش می توانید از آژانس یا شرکت دیجیتال مارکتینگ مشاوره دریافت کنید.

  • مشاوره آنلاین

ساده ترین روش، مشاوره آنلاین است که ما در شرکت دارکوب از این روش برای دادن مشاوره رایگان استفاده می کنیم. ما یک آژانس دیجیتال مارکتینگ بزرگ هستیم که نزدیک به بیست سال است در این زمینه فعالیت می کنیم. تعداد کسب و کارهایی که تاکنون به آنها مشاوره داده ایم و در مسیر رشد و توسعه شان در دنیای دیجیتال همراه شان بودیم، بیشمار هستند.

شما نیز به آسانی و با مراجعه به سایت دیجیتال مارکتینگ دارکوب، می توانید از طریق تیکت درخواست پشتیبانی خود را ثبت کنید و اطلاعات مربوط به کسب و کارتان را از این طریق ارسال کنید تا راهنمایی های لازم به شما داده شود.

  • مشاوره تلفنی

در مواردی که نیاز به پرسیدن تعدادی سوال و دریافت راهنمایی از مشاوران دارید، می توانید هم از طریق تیکت (به صورت آنلاین) و هم از طریق تماس تلفنی راهنمایی های لازم را دریافت کنید. البته برای ثبت سفارش دیجیتال مارکتینگ باید به صورت آنلاین و از طریق تیکت با پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • مشاوره حضوری

اگر علاقمندید که با یک تیم حرفه ای دیجیتال مارکتینگ همکاری کنید و آنها مشاوره های لازم را برای پیشرفت کسب و کارتان به شما بدهند، می توانید با ثبت درخواست مشاوره حضوری و در قالب یک جلسه حضوری راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

شما می توانید از تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره مند شوید که خود تیم در اختیار شما قرار می دهند. هزینه آن هم در طی جلسه با بررسی تعداد خدمات اعلام خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله به این موضوع پرداختیم که مشاوره دیجیتال مارکتینگ چیست و چرا برای رشد کسب و کار خود به آن نیاز داریم. در کل روزانه تعداد کسب و کارهایی که در فضای دیجیتال شروع به فعالیت می کنند بیشتر می شوند و بخاطر همین برای شما هم برای شروع فعالیت خود، باید از یک تیم دیجیتال مارکتینگ راهنمایی و مشاوره دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز