خدمات دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط رومینا نظری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5638

5/5 - (5 امتیاز)

امروزه، دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی دیجیتالی یکی از مهم ترین ابزار ها برای ادامه ی حضور آنلاین مشاغل می باشد. دیجیتال مارکتینگ، شرکت ها را قادر به استفاده از اینترنت برای هدایت ترافیک به سمت وب سایتشان می سازد.

بازاریابی آنلاین به کسب و کار ها کمک می کند تا در موتور های جستجو دیده شوند و بازدید از وب سایتشان افزایش یابد و این فرصت را برای آنها ایجاد می کند تا بتوانند کاربران را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنند و نرخ تبدیل وب سایتشان را افزایش دهند.

در بازار رقابتی تجارت، سرمایه گذاری برای پیاده سازی استراتژی های بازاریابی الکترونیکی، ضروری است. از طرف دیگر با پیاده سازی اصول بازاریابی آنلاین، کسب و کار های مختلف می توانند یک حضور آنلاین قوی داشته باشند و در اوج قرار بگیرند. بنابراین دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل یک نیاز و ضرورت است.

شرکت دارکوب با بیش از 15 سال سابقه حرفه ای طراحی سایت و خدمات سئو، با برخورداری از تیم متخصص و مجرب، طیف گسترده ای از خدمات گوناگون دیجیتال مارکتینگ را به مشاغل مختلف برای رشد در کسب و کارشان ارائه می دهد تا بتوانند بر چالش ها غلبه کنند و بیشترین میزان ترافیک آنلاین را به دست آورند.

شرکت دارکوب با بررسی هر جنبه از بازاریابی آنلاین و ترکیب استراتژی های مختلف متناسب با صنایع مختلف، ارائه دهنده ی بهترین برنامه دیجیتال مارکتینگ مربوط به کسب و کار شما می باشد.

چرا استفاده از خدمات دیجیتال مارکتینگ ضروری شده است؟

امروزه تصور رشد بدون حضور آنلاین دشوار و تقریباً غیر ممکن است. برای داشتن یک حضور آنلاین قوی، دیجیتال مارکتینگ یک ضرورت است.

با بازاریابی آنلاین می توانید با کاربران خود در تعامل و ارتباط بیشتر و بهتر باشید. امروزه کاربران برای خیلی از اقدامات خود به اینترنت مراجعه می کنند. شما با تبلیغات از کسب و کار خود در اینترنت می توانید ضمن قوی تر کردن پایه های ارتباطی با مشتریان قبلی، روزانه مشتریان جدید زیادی نیز به دست آورید.

از سوی دیگر استفاده از استراتژی های بازاریابی الکترونیکی و ابزار های تجزیه و تحلیل مربوطه می تواند قدرت زیادی را برای حرفه ی شما ایجاد کند. با این ابزار ها می توانید ترافیک ارگانیک زیادی به دست آورید که به احتمال زیاد، تبدیل به مشتریان دائمی شما نیز خواهند شد.

با تعامل بیشتر با مشتریان از طریق ابزار بازاریابی دیجیتالی می توانید به نقطه نظرات آنها بیشتر پی ببرید و اصلاحات لازم در جهت بهبود کسب و کار خود و جلب نظر کاربران را انجام دهید.

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

خدمات دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی آنلاین شامل خدمات گوناگونی می شود. برخی از این خدمات عبارتند از:

سئو

سئو یا بهینه سازی سایت باعث دیده شدن وب سایت شما توسط موتور های جستجو و افزایش بازدید آن توسط کاربران می شود. سئو قواعد و اصول زیادی دارد. بهینه سازی موتور جستجو، هسته ی اصلی ابزار بازاریابی آنلاین می باشد و به حضور آنلاین مشاغل کمک زیادی می کند. پیاده سازی اصول سئو باعث می شود تا وب سایت شما در رتبه های بالاتر صفحه ی نتایج موتور های جستجوگر قرار بگیرد و کلیک بیشتری را دریافت کند. سئو در واقع به حداکثر رساندن فروش در عین حداقل نگه داشتن هزینه ها می باشد. سئو رویکرد های زیادی دارد. برخی از این رویکرد ها عبارتند از:

  • تحقیق و تحلیل کلمات کلیدی
  • بهینه سازی محتوا
  • سئوی محلی و بین المللی
  • ایجاد پیوند ها
  • تجزیه و تحلیل بازاریابی آنلاین
  • و ….

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی یک روش مؤثر و سریع برای محبوب سازی و تبلیغات تجارت آنلاین شما می باشد.

از آنجایی که امروزه رسانه های اجتماعی به یکی از کانال های با نفوذ تبدیل شده اند، اسقرار در شبکه های اجتماعی برای کسب و کار ها به یک الزام تبدیل شده است. بازاریابی شبکه های اجتماعی یک استراتژی بازاریابی آنلاین و قوی است که از قدرت کانال های اجتماعی برای افزایش تعامل، افزایش فروش و برند سازی استفاده می کند. برخی از پلتفرم های محبوب و رایج رسانه های اجتماعی عبارتند از فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و …

با انتشار محتوای با کیفیت در این رسانه ها می توانید  نام تجاری خود را تقویت کنید و در طولانی مدت اعتماد و وفاداری مشتریان را به دست آورید.

شرکت دارکوب با برخورداری از تیم متخصصین بازاریابی دیجیتال در ساخت محتوای با کیفیت و هدفمند که قادر به جذب خریداران بالقوه باشد، پیشرو است. با واگذاری بازاریابی آنلاین تجارت خود به شرکت دارکوب، رشد بی نظیر ترافیک وب سایت خود را تجربه کنید.

دیجیتال مارکتینگ برنامه موبایل

برنامه های تلفن همراه به عنوان دارایی های تجاری قدرتمند شناخته می شوند زیرا می توانند دسترسی آنلاین را تا چندین برابر افزایش دهند. با برنامه های موبایل می توان روابط طولانی مدت با کاربران داشت و وفاداری آنها را تضمین کرد. بازاریابی برنامه های موبایل برای موفقیت این برنامه ها ضروری است.

تجزیه و تحلیل وب و برنامه ها

تجزیه و تحلیل وب و برنامه ها، یک ابزار قدرتمند برای بررسی رفتار مشتریان و چگونگی عملکرد استراتژی های به کار گرفته شده می باشد.

تجزیه و تحلیل ها به شما اطلاعات کلیدی ارائه می دهند. بنابراین نقش و اثر آنها را نباید نادیده بگیرید.

داده های تجزیه و تحلیل شده در قالب گزارش ها و معیار هایی مانند جذب کاربر، نگهداری، درآمد و … ارائه می شود. با تجزیه و تحلیل ها نه تنها می توانید رفتار کاربر، بلکه عملکرد و پیشرفت کاری خود را نیز می توانید بررسی کنید. می توانید نقاط ضعف و قوت تجارت آنلاین خود را دریابید و در جهت بهبود آن تصمیمات لازم را بگیرید.

مشاوران برنامه و تجزیه و تحلیل شرکت دارکوب با با تحلیل داده ها فرصت بی نظیری برای رشد تجارت شما در اختیارتان می گذارند.

خدمات بازاریابی آنلاین

خدمات دیجیتال مارکتینگ

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

استراتژی دیجیتال مارکتینگ پرداخت به ازای هر کلیک یک بازدید فوری را برای وب سایت شما به ارمغان می آورد و یکی از مؤثرترین اشکال بازاریابی الکترونیکی می باشد. PPC باعث می شود تا مشتریان بتوانند براحتی به وب سایت شما دسترسی یابند. PPC باعث می شود تا یک ترافیک هدفمند به وب سایت مشاغل کشانده شود و درآمد آنها ارتقاء یابد. البته در موفقیت PPC فاکتور های دیگری مانند انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آنها در جایگاه های مناسب، ساخت صفحات جذاب و … دخیل هستند.

بازاریابی محتوا

محتوای مرتبط و ارزشمند عامل اصلی حیات یک تجارت آنلاین می باشد. محتوای با کیفیت این قابلیت را دارد تا ترافیک با کیفیت تولید کند و نرخ تبدیل را افزایش دهد. بازاریابی محتوا یک روش مؤثر و مقرون به صرفه و در عین حال قابل اعتماد دیجیتال مارکتینگ است که می تواند کاربران را به حرفه ی  شما علاقه مند کند.

شرکت معتبر دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص در زمینه های مختلف ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی آنلاین برای جذب ترافیک با کیفیت برای مشاغل مختلف می باشد.

نتیجه

دیجیتال مارکتینگ، خدمات و سرویس های زیادی دارد که با بهره گیری از آنها می توانید بازدید و درآمد وب سایت خود را تا چندین برابر افزایش دهید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب ارائه دهنده ی بسته ی کاملی از خدمات دیجیتال مارکتینگ می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید کسب و کار خود را به سمت برند سازی پیش ببرید و تجارت خود را در مقیاس جهانی گسترش دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز