مشاوره رایگان طراحی وب سایت

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=16866

4.7/5 - (79 امتیاز)

معمولا زمانی که افراد به یک شرکت یا برنامه نویس سفارش طراحی سایت می دهند.

لازم است پس از انجام طراحی سایتشان با سازنده در ارتباط باشند زیرا باید نحوه ی کارکرد وب سایت را بدانند این موضوع را تنها برنامه نویس سایت می داند. لذا ارتباط مدیر سایت با برنامه نویس پس از طراحی سایت لازم است. پس از این که وب سایت خود را راه اندازی نموده و آن را بر روی سرور قرار دادید کاربران ای آن استفاده می نمایند. حال ممکن است سوالی برای افرادی که از سایت شما استفاده می کنند پیش بیاید بنابراین سایت شما باید دارای پشتیبانی آنلاین در هر زمانی از شبانه روز باشد. این ویژگی خود می تواند باعث جلب نظر کاربران و اعتماد و رضایت آن ها از سایت شما شود.

مشاوره رایگان طراحی وب سایت

بهتر این است که پاسخگویی شما به مشتریان به صورت رایگان باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد مشاوره رایگان طراحی وب سایت صحبت نماییم.

طراحی سایت

امروزه همه ی کسب و کارها نیاز دارند یک وب سایت داشته باشند زیرا با توجه به این که اکثر مردم برای کسب و اطلاعات در موتورهای جست و جو این کار را انجام می دهند بنابراین برای موفق شدن در کسب و کارها باید وب سایت برای آن ها طراحی نمود. کسب و کارهایی که در دنیای اینترنت وجود ندارند در کار خود شکست می خورد. موفقیت در به روز رسانی اطلاعات و پیش روی مطابق با دانش روز است. وب سایت بهتر است حرفه ای باشد به این معنا که به همه ی نیازهای مشتری پاسخ دهد و باعث افزایش اعتبار کسب و کار شود. در زیر برخی از دلایل اهمیت طراحی وب سایت را بیان می کنیم:

  • صرفه جویی در هزینه ها: به صرفه بودن از نظر هزینه یکی از دلایل اهمیت داشتن وب سایت می باشد. برای داشتن کسب و کار به صورت فیزیکی به صرف هزینه برای داشتن یک محیط مناسب برای فروش محصولات و یا کالاها نیاز دارید. ولی داشتن یک سایت هزینه ی زیادی ندارد و بسیار به صرفه تر از فروشگاه حضوری است.
  • بازاریابی ارزان از طریق اینترنت: بازاریابی اینترنتی یکی دیگر از دلایل داشتن وب سایت است. با استفاده از بازاریابی اینترنتی می توانید آگهی و محتوای کسب و کار خود را به افراد بیشتری نمایش دهید. همچنین می توانید بفهمید که وب سایتتان چه تعداد بازدید کننده داشته است.
  • بدون محدودیت زمانی و مکانی: کاربران می توانند در هر زمانی از شبانه روز در سایت ها به جست و جو بپردازند. با داشتن یک وب سایت مشتری های بیشتری برای کسب و کارها پیدا می شود. زیرا وب سایت محدودیت زمانی و مکانی ندارد و افراد در هر جایی و در هر زمانی می توانند از وب سایت شما بازدید کرده و از خدمات آن بهره مند شوند.
  • امکان جمع آوری اطلاعات و ارتباط با مشتری: از طریق کسب و کار آنلاین می توانید پس از خرید محصول توسط مشتری با او از طریق شماره موبایل و ایمیلش در ارتباط باشید. از این طریق می توانید مشتری را از ارائه ی محصولات جدید خود با خبر سازید. همچنین می توانید برای مشتری های خود خدمات ویژه ای از جمله ارائه کد تخفیف ارسال نمایید.
  • اعتبار بخشیدن به کسب و کار: داشتن یک وب سایت همانند داشتن یک دفتر کار می باشد. با این تفاوت که در فضای وب است. در واقع داشتن یک وب سایت باعث اعتبار کسب و کار شما می شود. معمولا کاربران برای بررسی درستی هر نوع شغل و کسب و کاری مشخصات آن را در اینترنت جست و جو می کنند بنابراین در صورتی که در نتیجه جست و جویشان سایت شما را نبینند به سایت رقبای شما در کسب و کارتان مراجعه می کنند لذا وجود وب سایت برای هر کسب و کاری جهت موفق شدن لازم است.
    • استفاده زیاد مردم از اینترنت: با توجه به این که اکثر افراد از گوشی های هوشمند استفاده می کنند با استفاده از آن ها در اینترنت برای کسب اطلاعات در مورد نیازمندی های خود اطلاعات به دست می آورند. همچنین برای خرید کالا یا محصولی که نیاز دارند در اینترنت قیمت آن را بررسی می کنند و سپس محصول مورد نظر خود را خریداری می نمایند. بنابراین داشتن وب سایت به موفق شدن شما در کسب و کارتان و رسیدن به درآمد بیشتر کمک می کند.

دیجیتال مارکتینگ

به نوعی از بازاریابی محصولات و خدمات به وسیله ی دستگاه های الکترونیکی دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی گفته می شود. در واقع دیجیتال مارکتینگ نوعی از بازاریابی تبلیغاتی ست که به علت ارزان بودن، ماندگاری و فراگیر بودن آن با رشد ابزارهای اطلاع رسانی و روابط عمومی جایگاه ویژه ای در میان انواع دیگر روش های تبلیغات دارد. در ادامه برخی از روش های مورد استفاده در دیجیتال مارکتینگ را شرح می دهیم:

    • بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو: قسمت مهمی از عملیات بازاریابی به وسیله ی موتورهای جست و جو مربوط به سئو یا بهینه سازی سایت است. در واقع سئو سایت به روش های مناسب باعث افزایش ساده تر و راحت تر خواندن محتوای سایت توسط موتورهای جست و جو کمک می کند. بهینه سازی سایت باعث اصلاح کدها و ساختار سایت و قرار گرفتن سایتتان در جایگاه بهتری در موتور های جست و جو می شود.
    • بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو: این روش به بازاریابی کسب و کارها در موتورهای جست و جو می پردازد و باعث افزایش فروش می شود. در واقع بازاریابی موتورهای جست و جو در دو بخش انجام می شود یکی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو یا سئو و دیگری تبلیغات کلیکی در موتورهای جست و جو. در بازاریابی موتورهای جست و جو با استفاده از تکنیک های طراحی سایت و سئو تلاش برای این است که جایگاه سایت بهبود یابد و در نتایج جست و جو در صفحه ی اول سایت نمایش داده شود. مهم ترین روش بازاریابی توسط موتورهای جست و جو برای ارتقاء چایگاه سایت ترافیک ارگانیک و خریداری شده می باشد.
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی: روش دیگر بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی است در این روش لازم است به صورت مداوم در شبکه ی اجتماعی حضور داشته باشید تا بتوانید با مشتری ها ارتباط برقرار نمایید. در شبکه های اجتماعی به راحتی می توانید انتقادات و پیشنهادات مشتری ها را دریافت نمایید این امر موجب می شود به فکر ارتقای محصول خود بیوفتید و از طریق فروش آنلاین محصولات به درآمد برسید.
    • تبلیغات بر اساس کلیک: روش دیگر تبلیغات کلیکی نام دارد در این روش به ازای هر کلیک مخاطب از اعتبار شما کم می شود تا اعتبار به پایان برسد. در واقع در این روش ابتدا مبلغی به عنوان بودجه از مخاطب دریافت می شود و به او اعتبار می دهد. در موتورهای جست و جو معمولا تبلیغات به صورت تبلیغات بر اساس کلیک صورت می گیرد. افرادی که تمایل دارند از روش تبلیغات بر اساس کلیک استفاده نمایند بر روی کلمات کلیدی که انتخاب می کنند قیمت گذاری می نمایند سپس گوگل آن ها را بررسی می کند.
    • اینفلوئنسر مارکتینگ: این روش با استفاده از اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار انجام می شود. در واقع اینفلوئنسرها افراد معروفی هستند که طرفدارای زیادی دارند و احتمال اینکه تبلیغات آن ها مورد استقبال قرار بگیرد بسیار زیاد است. در واقع کسب و کارها با پرداخت نمودن هزینه یا ارئه ی رایگان محصولات و خدمات خود به این افراد از آن ها می خواهند تبلیغات آن ها را صفحات اجتماعی خود نشر دهند.
    • بازاریابی درونگرا: نوعی دیگر از بازاریابی اینترنتی مربوط به بازاریابی درونگرا است. این نوع بازاریابی از طریق ایجاد ارتباط مفید و ارزشمند برای جذب مشتری تلاش می کند. در واقع این روش باعث می شود کاربران به مشتری تبدیل شوند. این روش با ارائه ی محتوای با کیفیت باعث اعتماد و جلب نظر مشتری ها می شود.
    • بازاریابی پیامکی: با توجه به استفاده زیاد افراد از تلفن های همراه بازاریابی پیامکی روشی بسیار مناسب برای جذب مشتری است. بهتر است در زمان های مناسبی به مخاطبان پیامک ارسال شود.
    • بازاریابی موبایلی: از این روش در شبکه های اجتماعی موبایلی استفاده می شود. با توجه به افزایش استفاده افراد از موبایل، بازاریابی موبایلی روش بسیار خوبی برای جذب مخاطب می باشد. بسیاری از افراد از طریق موبایل های خود با یک سری محصولات آشنا می شوند و از طریق وب سایت آن محصول را خریداری می نمایند. بنابراین برای موفق شدن یک وب سایت لازم است آن را برای کاربران تلفن های همراه بهینه سازی نمایید که اصطلاحا به آن ریسپانسیو یا واکنشگرا گفته می شود این روش می تواند باعث موفقیت وبسایت شما شود.
    • بازاریابی ایمیلی: نوعی دیگر از بازاریابی مربوط به بازاریابی ایمیلی است در این روش سعی می شود به صورت منظم به مشتری ها ایمیل ارسال شود تا بتوان آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل نمود. ایمیل می تواند شامل اطلاع رسانی به مشتری ها در مورد محصولات جدید، معرفی برند به مشتریان و … باشد. در واقع استفاده نمودن از ابزار ایمیل برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار مهم است. همین باعث شده بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ در زمینه ی جذب مشتری به شما کمک نماید.
    • بازاریابی محتوا: از دیگر روش های دیجیتال مارکتینگ بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوایی باعث آسان شدن ارتباط میان مشتری و صاحب کسب و کار می شود. روش بازاریابی محتوا برای کسب و کارهایی مناسب است که مایلند در فضای اینترنت فعالیت کنند.
    • تبلیغات بنری: معمولا سایت ها قسمتی از فضای سایت خود را به تبلیغات بنری اختصاص می دهند. در این روش با کلیک کاربر بر روی تبلیغات بنری به سایت تبلیغ کننده وارد می شود. این روش در صورتی موثر است که کاربران زیادی از آن بازدید نمایند.
    • تولید محتوا: یک وب سایت به محتوا نیاز دارد تولید محتوا شامل متن، تصویر، ویدئو و … است. به طور کلی کسب و کارها در وب سایتشان با استفاده از تولید محتوای هدفمند می توانند به اهداف بازاریابی خود برسند. بهتر است برای بهتر دیده شدن محتوای سایت خود را برای موتورهای جست و جو نیز بهینه نمایید.

انواع وب سایت

با توجه به این که هر کسب و کاری می توان یک وب سایت داشته باشد تعداد وب سایت ها و گونه های آن ها بسیار زیاد است. انواع وب سایت می تواند شامل وب شایت شرکتی، وب سایت فروشگاهی، وب سایت ورزشی، وب سایت فروش محصول و … باشند. در صورتی که تمایل به داشتن یک وب سایت در هر زمینه ای هستید می توانید در این مورد از طریق شرکت طراحی سایت دارکوب درخواست مشاوره و کسب اطلاعات به صورت رایگان نمایید.

طراحی سایت شرکتی

اولین گام برای ورود به بازار کار تجاری به صورت آنلاین طراحی سایت شرکتی است. در واقع داشتن یک وب سایت شرکتی می تواند باعث بهبود اعتبار برند شما شود و همچنین می تواند به صورت 24 ساعته در مورد خدمات و محصولات شما اطلاع رسانی نماید و از این طریق باعث افزایش تعداد مشتری های شما شود. وب سایت شرکتی دارای مزیت هایی است که در ادامه برخی از آن ها را بیان می کنیم:

  • برند سازی: یکی از مهم ترین عوامل برای ماندگار ماندن شرکت در رقابت بازار برندسازی می باشد. در واقع همه ی شرکت های بزرگ برای برند سازی تلاش می کنند. یکی از مواردی که می تواند در جهت برندسازی به شرکت ها کمک کند طراحی سایت شرکتی می باشد.
  • افزایش فروش: با طراحی سایت شرکتی شما به بازاریابی دیجیتالی وارد می شوید. با توجه به افزایش استفاده ی کاربران از موبایل ها شما می توانید با آن ها ارتباط برقرار نموده و آن ها را با برند و خدمات خود آشنا نمایید.
  • صرفه جویی در هزینه ها: با استفاده از طراحی وب سایت شرکتی شما در صرف زمان و هزینه های خود صرفه جویی می کنید. هزینه تبلیغات در وب سایت شرکتی بسیار پایین تر است نشبت به هزینه تبلیغات در محیط فیزیکی.
  • پاسخگویی سریع: با داشتن یک وب سایت شرکتی یا هر نوع وب سایت دیگر شما می توانید خیلی سریع به مشتری های خود پاسخ دهید. همچنین می توانید از این طریق با آن ها ارتباط داشته باشید.
  • ارتقای سطح شرکت: طراحی سایت شرکتی باعث ارتقای سطح شرکت شما می شود زیرا این نوع سایت علاوه بر اینکه باعث برند سازی می شود می تواند موقعیت ها و فرصت های جدیدی را برای شما ایجاد نماید مانند همکاری و صادرات محصولات و خدمات شرکت ها به سایر کشور ها و … لذا بهتر است طراحی سایت شرکتی خود را به بهترین شرکت طراحی سایت بسپارید تا با رعایت تمام قوانین در سایت باعث ارتقاء سایت شما شود.

مراحل طراحی سایت شرکتی

طراحی هر وب سایت دارای مراحلی می باشد. در این بخش مراحل طراحی سایت شرکتی را بیان می کنیم:

  • تحقیق و بررسی محتوا: یکی از مراحل در طراحی سایت شرکتی بررسی و تحلیل محتوا می باشد. محتوا همانطور که قبلا بیان شد می تواند شامل تصویر، متن و ویدئو باشد.
  • طراحی قالب اصلی سایت: قالب نقش مهمی در طراحی سایت دارد. در واقع قالب سایت باید متناسب با نوع وب سایت و زمینه ی کاری شما باشد.
  • کدنویسی سایت: بهترین روش و البته دشوار ترین روش برای طراحی وب سایت شرکتی استفاده از روش کدنویسی می باشد. بنابراین لازم است از بهترین و بهینه ترین روش های کدنویسی برای طراحی سایت استفاده شود.
  • ورود اطلاعات اولیه سایت: پس از این که کدنویسی سایت انجام شد لازم است یک سری اطلاعات اولیه در سایت وارد شود. در این مرحله ممکن است برخی از باگ ها و خطاهای سایت شناسایی شوند که رفع می شوند.
  • تست سایت: در این مرحله وب سایت از طریق فضای هاست در اختیار کارفرما قرار می گیرد تا بتواند آن را به عنوان مدیر و کاربر تست نماید.
  • تحویل و کار با پنل سایت: در مرحله ی آخر لازم است طراحی سایت دانش را در مورد سایت به کارفرما انتقال دهد بنابراین یک یک جلسه سازنده ی سایت تمامی اطلاعات و امکانات سایت و نحوه ی کار کردن با آن ها را به کارفرما توضیح می دهد. همچنین می توانند این فیلم آموزش را ضبط نمایند.

طراحی سایت فروشگاهی

امروزه یکی از مهم ترین روش ها برای موفق شدن کسب و کارهای فروشگاهی داشتن یک سایت فروشگاهی ست. بنابراین بهتر است برای کسب و کار خود با استفاده از طراحی سایت فروشگاهی مشتری جذب نمایید. سایت فروشگاهی که طراحی می کنید باید حتما به صورت ریسپانسیو باشد تا بتواند به خوبی در انواع نمایشگرها به ویژه موبایل ها نمایش داده شود. همچنین لازم است دارای تجربه ی کاربری خوبی باشد تا بتواند نظر مشتری را جلب نماید. در صورت تمایل می توانید از یک سایت معتبر مانند شرکت طراحی سایت دارکوب اقدام به خرید سایت فروشگاهی نمایید.

 پشتیبانی سایت

با وجود افزایش وب سایت ها مسئله ای که بسیار مهم شده داشتن اعتماد به خدمات و پشتیبانی سایت است. معمولا افراد بیشتر جذب وب سایت هایی می شوند که دارای ویژگی پشتیبانی سایت است. مجموعه خدماتی که از طریق پشتیبانی سایت قابل ارائه هستند عبارتند از: رفع خطاها، مشاوره در زمینه ی انتخاب بهترین قالب سایت، اصلاح مشکلات مربوط به عضویت کاربران، رفع خطاهای مربوط به سئو، ایجاد تغییرات ظاهری در منوی سایت و … . همچنین با داشتن یک مشاوره وردپرس می توانید از خدمات پشتیبان وردپرس استفاده نمایید. در واقع پشتیبان وردپرس برای سایت های وردپرسی مناسب است.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد طراحی سایت ، بازاریابی اینترنتی و مشاوره طراحی سایت صحبت شد. همانطور که متوجه شدید پشتیبانی سایت بسیار مهم است بنابراین شرکت ها یا طراحان سایت و مدیران وب سایت ها برای این که بتوانند باعث رضایت مشتری شوند باید حتما قسمتی از سایت را به مشاوره طراحی سایت اختصاص دهند. بهتر این است که این نوع پشتیبانی سایت که در قالب مشاوره است به صورت رایگان باشد. جرا که این خود نیز می تواند باعث جذب و اعتماد مشتری شود. شرکت طراحی سایت دارکوب امکان مشاوره رایگان طراحی سایت را به مشتریان خود داده است. قبل از این که اقدام به سفارش طراحی سایت به یک شرکت نمایید و قرارداد ببندید بهتر است انواع نمونه قرارداد طراحی سایت را مشاهده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز