نحوه سفارش طراحی سایت شرکتی

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11892

5/5 - (1 امتیاز)

این روز ها که بازار کسب و کار های آنلاین و دیجیتال مارکتینگ بسیار رونق پیدا کرده است، باز هم برخی از مشاغل وجود دارند که بصورت سنتی و قدیمی به کسب و کار می پردازند. از مدت زمانی که تجارت الکترونیک گسترش یافته است تا به امروز، این شیوه از کسب و کار نسبت به روش های دیگر همیشه پیشتاز بوده است. اما امروزه این نکته بیش از گذشته احساس می شود.

فروش حضوری و ارائه خدمات در محل شرکت امروزه با مشکلات بسیاری همراه است به همین دلیل مزایای تجارت آنلاین برای شرکت ها و مشتریان برجسته می باشد. تجارت الکترونیک هر روز در حال گسترش و ارتقا است به همین دلیل مردم خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می دهند، چرا که هم راحت و هم سریع است.

این مورد بخصوص برای کسب و کار های مختلف سود بسیاری به همراه داشته است. جمعیت آنلاین بسیار بیشتر از آنی است که تصور می کنید، اگر مغازه و فروشگاهی داشته باشید مشتریان شما در گذشته فقط افراد محلی یا در نهایت همشهریان شما بوده اند. اما با تجارت آنلاین وسعت کسب و کار ها افزایش یافته، مشتری از شهری دیگر می تواند از فروشگاه شما خرید کند. حتی اگر بتوانید به کشور های دیگر محصولات و کالا های خود را ارسال نمایید، می توانید فعالیت خود را در بازار های بین المللی نیز آغاز کنید.

همانطور که می دانید وب سایت ها در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند، بسته به نوع و عنوان کسب و کاری که دارید می توانید یک سایت برای تجارت خود داشته باشید. طراحی سایت در چند سال اخیر رونق بسیاری داشته است و دلیل این امر، اهمیت تجارت آنلاین می باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب با دو دهه سابقه یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد که توانسته خدمات طراحی سایت خود را به صورت برون مرزی نیز ارائه دهد. ما در شرکت طراحی سایت دارکوب خدمات طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی، اینستاگرام مارکتینگ، تبلیغ در گوگل، تبلیغات اینترنتی و … ارائه می دهیم.

سایت شرکتی، سایت فروشگاهی، دایرکتوری، وبلاگ و … از انواع مختلف وب سایت هستند که ما در شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب آنها را به صورت طراحی سایت حرفه ای، طراحی سایت سفارشی و فروش قالب سایت ارائه می دهیم.

یکی از انواع متداول وب سایت، سایت شرکتی می باشد که در ادامه به بررسی بیشتر آن و همچنین نحوه سفارش طراحی سایت شرکتی خواهیم پرداخت.

طراحی سایت شرکتی

همانطور که قبلا گفته شد، یکی از انواع متداول طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی می باشد. سایت های شرکتی درصد بالایی از وب سایت های موجود را تشکیل می دهند. اغلب سایت های شرکتی با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی می شوند.

سایت شرکتی (سایت نهادی) وب سایتی است که یک شرکت، نهاد، ارگان، موسسه و یا سازمان را به مخاطبان، مشتریان و یا همکاران معرفی می کند. پس هدف اصلی از طراحی این قبیل سایت ها معرفی و آگاهی مردم و کاربران نسبت به وجود یک شرکت است.

سایت شرکتی تفاوت های زیادی با سایت فروشگاهی دارد. سایت های فروشگاهی برای عرضه و فروش آنلاین محصولات و کالا های مختلف طراحی می شوند و هدف از طراحی آنها فروش آنلاین و یا ارائه خدمات غیر حضوری می باشد.

سایت های شرکتی اغلب مملو از صفحات محتوا، مقالات و وبلاگ هستند که هدف از درج آنها کسب اطلاعات بیشتر مردم و مخاطبان نسبت به شرکت می باشد. در این سایت ها مستقیما به تبلیغ خدمات و کار های شرکت پرداخته نمی شود.

ایجاد وب سایت شرکتی به طور غیر مستقیم باعث افزایش مشتری و ارتقا کسب و کار می شود. بر اساس آمار های بدست آمده درصد مشتریان شرکت هایی که دیجیتال مارکتینگ خود را از طریق وب سایت خود انجام می دهند نسبت به سایر شرکت هایی که فعالیت آنلاین آنها در شبکه های اجتماعی خلاصه می شود، 56 درصد بیشتر است. همچنین این آمار نسبت به شرکت هایی که به طور سنتی و قدیمی تبلیغات می کنند دو برابر است.

مزایای طراحی سایت شرکتی

همانطور که در بالا گفته شد، سایت ها نقش زیادی در ارتقا یک کسب و کار دارند و باعث افزایش مشتری و دیده شدن توسط افراد بیشتری می شوند.

به همین دلیل است که طراحی سایت شرکتی برای شرکت هاو موسسات مختلف مزایای زیر را به همراه خواهد داشت:

  • افزایش درآمد: با ایجاد یک وب سایت با طراحی استراتژیک و جذاب، کاربران بسیاری جذب شرکت و کسب و کار ما خواهند شد. و بدون شک درصد بالایی از این کاربران به مشتریان بالقوه تبدیل می شوند. در نتیجه این اقدام منجر به افزایش درآمد می شود که مطمئناً به نفع کسب و کار ما خواهد بود. پس اگر می خواهید فروش بیشتری داشته باشید، باید روی طراحی یک سایت سرمایه گذاری کنید.
  • اعتبار: بدون شک حضور آنلاین باعث پیشی گرفتن از رقبا می شود. اگر بتوانید در کنار طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ نیز انجام دهید افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد که این دلیلی بر افزایش اعتبار در بازار خواهد بود.
  • ثبات برند: یک طراح وب با تجربه یا شرکت طراحی سایت، دارایی های مختلف برند شما از جمله لوگو، فونت و رنگ های انتخابی شما را درک می کند و می تواند از این موضوع به بهترین شکل ممکن در وب سایت شما برای نمایش شرکت شما استفاده کند.

طراحی سایت با وردپرس

از متداول ترین روش های طراحی سایت، طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوا می باشد. سیستم های مدیریت محتوا طراحی سایت را ساده تر و مدیریت محتوای سایت را آسان می کنند. شما با هر دانشی می توانید بدون دانستن طراحی سایت، با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، سایت خود را مدیریت کنید.

سیستم های مدیریت محتوا CMS: Content Management System در انواع مختلف طراحی شده اند که محبوب ترین آنها، وردپرس می باشد. درصد بالایی از سایت های موجود در جهان با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی و تولید شده اند.

طراحی سایت شرکتی نیز می تواند با استفاده از وردپرس انجام شود. در واقع طراحی سایت شرکتی با وردپرس بهترین انتخاب است. ما نیز در شرکت طراحی سایت دارکوب اغلب وب سایت های مشتریان را با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی می کنیم، مگر آنکه کارفرما انتخابی دیگر برای وب سایت خود داشته باشد.

ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی

اینک اگر تصمیم دارید برای تشکیلات و کسب و کار خود سایتی ایجاد نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدام با کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره رایگان به صورت حضوری و یا آنلاین داشته باشید.

ما در شرکت طراحی سایت دارکوب مفتخریم که توانسته ایم در دو دهه اخیر بهترین خدمات طراحی سایت را در ایران و دیگر کشور ها به مشتریان خود ارائه دهیم. در شرکت طراحی سایت دارکوب بر اساس بودجه و وسعت کسب و کار شما طراحی سایت انجام می شود. بر همین اساس شما می توانید یکی از روش های زیر را برای طراحی سایت شرکتی خود انتخاب نمایید:

  • طراحی سایت شرکتی با استفاده از قالب های سایت تولید شده توسط شرکت دارکوب (مدت زمان تحویل سایت از سه روز)
  • طراحی وب سایت شرکتی با استفاده از صد هزار قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب شرکت دارکوب (مدت زمان تحویل پروژه از یک ماه)
  • طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد (مدت زمان طراحی سایت از یک ماه)
  • طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی (مدت زمان طراحی سایت از یک ماه)

خرید قالب سایت

در این روش شما می توانید از قالب های طراحی شده توسط شرکت دارکوب برای وب سایت خود استفاده نمایید. این قالب ها از پیش طراحی شده اند به همین دلیل زمان تحویل سایت از سه روز می باشد و همچنین هزینه طراحی سایت بسیار مقرون به صرفه است.

این قالب ها که اغلب قالب وردپرس هستند تماما از پایه توسط طراحان این مجموعه طراحی و تولید شده اند. به همین دلیل قابلیت توسعه دارند و شامل خدمات پشتیبانی سایت می شوند. این قالب ها به طور کامل ایمن سازی سایت شده اند و مانند قالب های آماده که به فروش می رسند، مشکلات ایمنی ندارند. قالب سایت که به صورت آماده توسط شرکت دارکوب تولید شده است، مناسب شرکت هایی می باشد که تازه تاسیس هستند و بودجه لازم برای طراحی سایت سفارشی را ندارند. همچنین کسب و کار های خانگی نیز می توانند برای معرفی فعالیت خود از این قالب ها استفاده کنند.

مزیت خرید قالب وردپرس که توسط تیم های طراحی سایت دارکوب تولید شده اند علاوه بر ارزان بودن، تحویل سریع نیز می باشد. شما در سه روز می توانید یک سایت کامل با امکاناتی مشابه سایت های حرفه ای داشته باشید. همچنین این قالب ها در انواع مختلف با تنوع بالا طراحی شده اند و شما می توانید هر کدام از آنها را برای سایت خود در نظر بگیرید.

طراحی سایت شرکتی با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب شرکت دارکوب

در فروشگاه قالب دارکوب بیش از 100 هزار قالب وردپرس به صورت دمو و پیش فرض وجود دارد این قالب ها در انواع مختلف برای کسب و کار ها مختلف و تمامی عنوان های شغلی وجود دارند.

شما می توانید هر کدام از آنها را برای سایت خود انتخاب نمایید. طراح سایت موظف است سایت شما را بر اساس قالب انتخابی شما از پایه طراحی نماید. هزینه طراحی سایت با این قالب ها نسبت به خرید سایت بیشتر می باشد و مدت زمان طراحی سایت نیز طولانی تر است.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی

بسیاری از شرکت ها هستند که بحث هزینه طراحی سایت برای آنها اهمیتی ندارد و به دنبال طراحی سایت سفارشی هستند تا بتوانند در سایت خود تمامی نیاز هایی که می خواهند را تامین کنند. اگر قالب خاصی مد نظر دارید و می خواهید که سایت بر اساس نظر و سلیقه خودتان طراحی شود می توانید از روش طراحی سایت شرکتی اختصاصی استفاده کنید.

در این روش گرافیست و طراح سایت، قالبی که در نظر دارید را طراحی می کنند. در هر فاز از پروژه قالب طراحی شده مورد رویت کارفرما قرار می گیرد. هزینه طراحی قالب سفارشی نسبت به روش های قبلی بیشتر است، همچنین مدت زمان طراحی نیز بسته به امکانات و قابلیت های سایت افزایش می یابد.

طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی

این روش نیز مانند طراحی سایت سفارشی می باشد و فقط امکانات بیشتری نسبت به روش قبلی دارد. در این روش طراح مطابق نظر و سلیقه کارفرما سایت را طراحی می کند و علاوه بر این صفحات داخلی سایت را نیز طراحی می کند.

تست Lighthouse و طراحی اپلیکیشن PWA (Android , IOS) از دیگر ویژگی های انتخاب این روش می باشد. هزینه این نوع طراحی نسبت به دیگر روش ها بیشتر است و طراحی سایت نیز در مدت زمان بیشتری به طول می انجامد.

ویژگی طراحی سایت شرکتی توسط دارکوب

شرکت طراحی سایت دارکوب یکی از اولین شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات طراحی سایت در ایران می باشد که به تازگی شعب جدید خود را در شهر های جنوبی و شمالی کشور دایر نموده است. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب در طول دو دهه گذشته جزء بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران بوده است. این شرکت دارای مجوز های زیر می باشد:

  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • دارای مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اخذ رتبه چهار کشوری از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور و برگزار کننده دوره های آموزشی در آموزشگاه طراحی سایت دارکوب
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
  • عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای پروانه کسب و کارهای مجازی (اتحادیه کشوری)

در صورت تمایل برای ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نمایید. کارشناسان ما پس از بررسی درخواست شما در اسرع وقت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. از ویژگی های سفارش طراحی سایت شرکتی از شرکت طراحی سایت دارکوب به موارد زیر می توان اشاره نمود:

  • پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته به صورت آنلاین
  • آموزش نحوه کار با کنترل پانل مدیریت سایت
  • ایمن سازی سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • بهینه سازی کد های سایت
  • ریسپانسیو و سازگاری با موبایل

شما با انتخاب هر کدام از روش های طراحی سایت می توانید از خدماتی که ذکر شد، بهرمند شوید این خدمات به صورت رایگان و پس از تحویل سایت به شما ارائه خواهد شد. برای اطلاع از نحوه سفارش طراحی سایت شرکتی می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نمایید، همچنین می توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی ارتباط برقرار نمایید.

سئو سایت شرکتی

واضح است که تنها با طراحی سایت نمی توان دیجیتال مارکتینگ را انجام داد و مشتریان زیادی بدست آورد. راه اندازی هر سایت در کنار سئو و بهینه سازی وب سایت باعث افزایش مخاطبان و دیده شدن توسط ترافیک بالایی از کاربران خواهد شد.

بسیاری از افراد از اینکه سایت کامل و حرفه ای طراحی کرده اند اما نتوانسته اند مشتریان زیادی بدست بیاورند گلایه دارند. توصیه ما به این افراد این است که بهینه سازی سایت را هر چه سریع تر شروع نمایند. در واقع طراحی سایت بدون سئو برای شرکت ها ارزشمند نخواهد بود.

با بهینه سازی، صفحات سایت رتبه های خوبی در نتایج موتور های جستجو خواهند گرفت و جایگاه مناسبی در صفحه نتایج بدست می آوردند. بهینه سازی سایت شرکتی اغلب در مدت زمان کمتری انجام خواهد گرفت از فاکتور های مهمی که برای سئو سایت شرکتی باید انجام داد به موارد زیر می توان اشاره نمود:

ما در شرکت طراحی سایت دارکوب علاوه بر طراحی سایت به دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی سایت نیز می پردازیم. در واقع سئو سایت تخصص شرکت دارکوب است. برای رتبه اول گوگل، افزایش فروش، افزایش بازدید سایت و … می توانید به کارشناسان ما مراجعه نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز