قابلیت های پلان اولیه طراحی وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

پلان اولیه طراحی سایت دارکوب برای یک وب سایت شرکتی کامل مناسب می باشد و در این مدت کارفرما مسئولیت درج اطلاعات وب سایت می باشد. در این پلان کنترل پانل وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود و کارفرما قادر خواهد بود تا مطالب وب سایت را بارگذاری نماید. یک سایت شرکتی بسته به نوع فعالیت معمولا دارای منوهای صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما، محصولات، پروژه ها، خدمات، گالری تصاویر، لینک های مرتبط، پرسش های متداول، مقالات، گواهینامه ها و ... می باشد که پلان اولیه طراحی سایت دارکوب امکان داشتن چنین منوهایی را برای وب سایت می دهد.

 

در این پلان کارفرما برای شروع پروژه در ابتدا می بایست قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب نموده و شماره قالب آن را یادداشت نماید و به دارکوب اعلام نماید. تمامی قالب ها دموی اجرا شده دارند و برای رویت قالب وب سایت می توانید بر روی کلید دموی قالب کلیک نمایید تا اجرا شده قالب نمایش داده شود.

قالب وب سایت

پس از انتخاب قالب و اعلام به دارکوب عملیات طراحی وب سایت آغاز می گردد که معمولا بین سه الی چهار روز کاری ساختار اولیه وب سایت آماده می گردد. پس از آماده سازی وب سایت کارفما می بایست برای آموزش پنل کاربری و تبادل نظر در دفتر دارکوب حاضر گردد تا کنترل پانل وب سایت آموزش داده شود و در صورت نیاز تغییرات لازم را بر روی وب سایت اعلام نمایید تا توسط تیم دارکوب انجام گردد.

* قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب معمولا دارای نسخه موبایلی وب سایت می باشند و طرح قالب ها به صورت ریسپانسیو بوده و برای ریسپانسیو بودن قالب ها هزینه جداگانه می بایست پرداخت گردد.

سایت ها معمولا در پلان اولیه دارکوب توسط سیستم های مدیرییت محتوای جوملا و وردپرس پیاده سازی می گردند که این دو سیستم مدیریت محتوا جزو قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتوای موجود هستند که دارای قابلیت های فراوانی هستند که در زیر به آن ها اشاره می نماییم:

امکانات کنترل پانل پلان اولیه طراحی وب سایت

  • قابلیت تغییر قالب سایت که باعث می گردد در آینده در صورتی که نیاز به تغییر قالب وب سایت باشد نیاز به طراحی مجدد وب سایت نباشد و تغییر ظاهر وب سایت تنها از طریق تغییر قالب وب سایت آن هم با هزینه اندک ممکن باشد.
  • سیستم مدیریت کاربران وب سایت و سطح دسترسی که این امکان را می دهد که در سایت گروه کاربران مختلفی داشته باشیم و مطالب خاصی را برای گروه کاربری خاص قابل نمایش و ویرایش معین نماییم.
  • سیستم ارسال ایمیل گروهی به کاربران که از طریق این بخش می توانیم اخبار و رویدادهای شرکت را به اطلاع کاربران وب سایت برسانیم که به این بخش در اصطلاح خبرنامه گفته می شود.
  • سیستم مدیریت منوهای وب سایت که امکان مدیریت منوها و زیرمنوها را می دهد. این بخش امکان مدیریت چندین گروه منو و زیر منو در انواع مختلف را می دهد.
  • بخش مدیریت مطالب که این امکان را می دهد که مطالب را به صورت تک صفحه و یا لیست مطلب و همچنین مطلب در دسته بندی های مختلف داشته باشیم که این بخش عملا هر نوع ساختار اطلاعاتی را شامل می شود.
  • بخش گالری تصاویر که قابلیت ایجاد بخش گالری عکس را می دهد که معمولا تصاویر در دسته بندی های مختلف قابل بارگذاری و نمایش هستند که این بخش برای ارائه گواهینامه ها نیز معمولا مورد استفاده قرار می گیرد.
  • بخش تماس با ما که شامل ارائه اطلاعات تماس شرکت و همچنین فرم تماس با ما می باشد که کاربران می توانند فرم تماس را تکمیل نموده و درخواست خود را از طریق سایت ارسال نمایند.

با توجه به آنکه در این پلان از سیستم مدیریت محتوای جوملا و وردپرس استفاده می گردد امکان نصب و استفاده از کلیه پلاگین های جوملا و وردپرس در وب سایت وجود دارد که البته انجام این کار به مبتدیان توصیه نمی گردد.

* سایت های جوملا و وردپرس پس از راه اندازی حتما می بایست ایمن سازی گردند در غیر این صورت حتما دچار مشکلات امنیتی می گردند و دارکوب در کلیه پلان های خود ایمن سازی وب سایت را انجام می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز