طراحی سایت آژانس های مسافرتی و گردشگری

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

طراحی سایت های آژانس های گردشگری و مسافرتی با سایر کسب و کارها اندکی متفاوت است و امکانات خاصی می توان به این نوع سایت ها اضافه نمود تا وب سایت کاربر پسند تر باشد. در مرحله اول می بایست میزان خدمات طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت کامل مشخص گردد تا دسته بندی مناسبی برای منوهای وب سایت در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شرکت های گردشگری هستند که فقط در زمینه تورهای داخلی و یا خارجی فعالیت می نمایید و برخی دیگر از آژانس های مسافرتی در تمامی زمینه های خرید و فروش بلیط داخلی، خارجی، تور داخلی و خارجی، رزرو هتل های داخل و خارج از کشور و برای تمامی کشورها فعالیت می نمایند. پس از مشخص شدن زمینه های فعالیت می توان نقشه سایت را ایجاد نمود تا مطالب وب سایت هر یک در دسته بندی مناسب خود قرار بگیرید.

امکانات سایت گردشگری تقریبا شبیه به سایت شرکتی می باشد البته می توان در سایت گردشگری امکانات ثبت سفارش و رزرو را تعبیه نمود. طراحی سایت گردشگری می تواند طراحی یک وب سایت ساده شرکتی باشد و یا امکانات فروش و رزرواسیون داشته باشد. پیشنهاد دارکوب به شرکت های گردشگری آن است که در صورتی که تجربه حضور در اینترنت ندارند از یک سایت ساده شرکتی شروع نمایند. البته نکات ویژه ای در طراحی سایت آژانس مسافرتی و گردشگری لازم است رعایت گردد که در ادامه بحث به آنها می پردازیم. در این مقاله ویژگی های یک سایت گردشگری را برای شما بررسی می نماییم.

چرا به وب سایت آژانس مسافرتی نیاز دارید؟

قلب هر کسب و کاری مشتریان و مشتریان آن و در برخی موارد وب سایت آن نیز می باشد. آژانس مسافرتی یکی از مشاغلی است که به یک وب سایت کاربرپسند نیاز دارد، اما درک اینکه چرا باید وب سایت آژانس مسافرتی ایجاد کنید بسیار مهم است؟ در حالی که تصمیم می گیرد برای سفر برنامه ریزی کند، هر مسافری برای کسب اطلاعات به اینترنت نگاه می کند. بنابراین، خودتان فکر کنید که آیا داشتن یک وب سایت کاربرپسند خوب که تمام اطلاعاتی را که می خواهند به بازدیدکنندگان بالقوه خود ارائه دهد، مشکلی ندارد یا خیر؟

دلایل اصلی چرا شما نیاز به ایجاد وب سایت آژانس مسافرتی دارید 

  • 1. مشتریان جدید را جذب و جذب کنید: هنگامی که موفق می شوید خود را در اینترنت در دسترس قرار دهید، یک وب سایت چشم نواز به شما کمک می کند تا توجه مشتریان جدید را به خود جلب کنید. وب سایت شما دلیل جذب حداکثری مشتری است.
  • 2. تورها را به راحتی پیدا کنید و رزرو کنید: یک سرویس رزرو تور سریع و آسان برای وب سایت ارزش بیشتری ایجاد می کند زیرا مخاطبان هدف شما فقط جوانانی نیستند که با آخرین روندها به روز هستند، بلکه برای همه یکپارچه کار می کنند.
  • 3. خدمات کامل شما را به مشتریان شما ارائه می دهد: وب سایت جذاب شما می تواند به طور موثر تمام خدمات موجود شما را به مشتریان ارائه و معرفی کند. بنابراین، این وظیفه شماست که خدمات کاملی را که ارائه می‌دهید ارائه دهید و تمام الزامات هر برنامه سفر را خلاصه کنید.
  • 4. کمک به ایجاد تصویر و ارزش برند: بیشتر مشتری قبل از برقراری تماس با آژانس مسافرتی، به گشت و گذار آنلاین می پردازد. وقتی مشتریان شما را در اینترنت پیدا کردند، احساس راحتی و اطمینان بیشتری می کنند. اینها ارزش برند و خیلی چیزهای دیگر را افزایش می دهند.
  • 5. بازخورد مشتری دریافت وب سایت بهبود یافته: بازخورد مشتری بدون شک خدمات و همچنین وب سایت را بهبود می بخشد. همچنین، شما این مزیت را خواهید داشت که کسب و کار خود را بر این اساس بهبود بخشید. بازخورد بیشتر به معنای بهبود وب سایت و حفظ مشتری بیشتر است.
  • 6. توزیع آسان پیشنهادات جدید: یک وب سایت منبع عالی برای اطلاع از یک مکان جدید مسافرتی و پیشنهادات جدید از هر آژانس مسافرتی است. شما می توانید پیشنهادات انحصاری ارائه دهید و آژانس خود را از طریق وب سایت به صورت آزاد، موثر و استراتژیک بدون هیچ مشکل و دردسری تبلیغ کنید.

الزامات طراحی سایت گردشگری

ایجاد وب سایت آژانس مسافرتی همیشه برای راه اندازی موفقیت آمیز سایت به برخی کارها و الزامات کلیدی نیاز دارد. انتخاب یک نام دامنه، یک الگو برای سفارشی کردن قالب یک فرآیند طولانی است. در اینجا ما از پلتفرم وردپرس CMS برای انتشار وب سایت استفاده می کنیم، اما شما می توانید از پلتفرم دلخواه خود نیز استفاده کنید.

در مرحله بعدی برخی از آژانس گردشگری تمایل دارند تورها، بلیط ها و هتل های موجود خود را بر روی وب سایت قرار دهند تا کاربران بتوانند از وضعیت خدمات قابل ارائه این مجموعه با خبر باشند. به عنوان مثال آژانسی که در زمینه تورهای دبی فعالیت می نمایند می تواند لیست تورهای جاری و آینده خود را بر روی وب سایت قرار دهد تا کاربران وب سایت بتوانند این تورها را رویت نمایند همچنین می توان می توان قابلیت ثبت سفارش و پرداخت آنلاین را برای این تورها در نظر گرفت تا کاربران بتوانند در صورت تمایل تور مورد نظر خود را خریداری نمایند. پس در حقیقت در کنار اعلام خدمات آژانش مسافرتی می توان خدمات نمایش، رزرو و خرید تور، بلیط و هتل را در سایت قرار داد تا کاربران بتوانند لیست بلیط ها، تورها و هتل ها را بررسی نمایند و در صورت امکان رزرو و خریداری نمایند.

برای آنکه وب سایت آژانس گردشگری جامع و کامل باشد بهتر است بخشی برای معرفی مکان ها، هتل ها و نقاط دیدنی در سایت در نظر گرفت تا وب سایت بتواند از این طریق بازدید کننده جذب نماید. در حقیقت وب سایت با ارائه مطالب در زمینه نقاط گردشگری می تواند بازدید کننده های بیشتری جذب نماید. هر چه اطلاعات مربوط به نقاط دیدنی و گردشگری در سایت کامل تر باشد بازدید کننده های بیشتری جذب وب سایت خواهند گردید.

طراحی سایت گردشگری

نحوه ایجاد یک وب سایت گردشگری در 5 مرحله

عناصر مختلف لازم برای وب سایت شرکت مسافرتی بسته به شرکت و مدل کسب و کار تغییر می کند. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مسافرتی کوچک ممکن است بر محتوای وب سایت و عناصر بصری سفر خود تمرکز کند، در حالی که یک شرکت بزرگ گردشگری ممکن است مانند یک آژانس مسافرتی، بر جنبه های فروشگاه آنلاین و رزرو سایت تأکید بیشتری داشته باشد. به همین دلیل، مهم است که قبل از شروع، سوالات زیر را از خود بپرسید:

  • مخاطب من کیست؟
  • هدف سایت چیست؟
  • به چه بخش‌ها، ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی نیاز دارید؟
  • چه چیزی را می خواهید بگویید یا بفروشید؟

با بررسی اهداف و الزامات خود، می توانید در زمان صرفه جویی کنید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای مخاطبان هدف شما مناسب است. هنگامی که این طوفان فکری انجام شد، آماده هستید تا به کار بپردازید. چه یک وبلاگ نویس مسافرتی، یک آژانس مسافرتی یا یک شرکت گردشگری با تجربه باشید، یک پورتال آنلاین به مشتریان کمک می کند تا در مورد خدمات شما اطلاعات کسب کنند، اقامت رزرو کنند یا از سفرهای شما مطلع شوند. برای آن، وب سایت بهترین ابزاری است که در اختیار شماست. اما اگر تجربه کدنویسی یا مهارت های توسعه وب صفر ندارید، ایجاد یک وب سایت گران است، درست است؟ دیگر نه. با سازندگان وب سایت امروزی، می توانید وب سایت خود را ایجاد و سفارشی کنید، حتی با دانش فنی قبلی. آیا می دانید چگونه یک وب سایت گردشگری ایجاد کنیم؟ اگر چنین است، این راهنما برای شما مناسب است. در آن، خواهید فهمید که چگونه:

  • 1. سازنده وب سایت مناسب را انتخاب کنید
  • 2. نام دامنه را انتخاب کنید
  • 3. وب سایت خود را ایجاد کنید
  • 4. ویژگی های مناسب را اضافه کنید
  • 5. سایت را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید

1. پلتفرم مناسب را انتخاب کنید

اگر هنوز یک وب‌سایت گردشگری ایجاد نکرده‌اید، اولین کار این است که تصمیم بگیرید از کدام پلتفرم برای ایجاد طراحی جدید وب‌سایت مسافرتی خود استفاده کنید. و اگر نمی دانید چگونه اطلاعات موتور جستجوی متا سفر را مستقیماً در سایت خود ایجاد کنید، یکی را انتخاب کنید که کاربر پسند باشد.

1. سازنده وب‌سایت هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی: سازنده‌ای را انتخاب کنید که پاسخگوی تلفن همراه باشد که به مهارت‌های طراحی یا کدنویسی نیاز ندارد.
2. نام دامنه: ثبت نام و خرید یک نام دامنه سفارشی. مطمئن شوید که عاقلانه انتخاب کنید زیرا نامی خواهد شد که مردم با برند مسافرتی شما مرتبط می‌کنند.
3. جذب سرنخ: یک پلتفرم وب‌سایت حرفه‌ای باید تمام ابزارک‌ها و ابزارهای جذب سرنخ را که برای رشد فهرست مخاطبین و مخاطبان مشترک خود نیاز دارید، فراهم کند، از جمله:

  • باکس های اشتراک ایمیل
  • پنجره های باز شو
  • فرم های تماس

4. تجزیه و تحلیل وب سایت: رشد و عملکرد سایت خود را با یک ابزار قدرتمند تجزیه و تحلیل سایت اندازه گیری کنید. این به شما روندهای کلان و خرد، نمودارها و تجسم داده ها را برای بینش عملی در بهینه سازی وب سایت خود برای مخاطبان هدف خود می دهد.
5. ویدئو: فیلم ها و عکس ها ابزار قدرتمندی برای وب سایت های مسافرتی و وبلاگ نویسان هستند. به بازدیدکنندگان شما مزه چیزی را که می فروشید می دهد.
6. بازاریابی: ابزارهای بازاریابی آنلاین این پلتفرم راهی قدرتمند برای دستیابی به مشتریان بالقوه با معاملات، بسته‌های مسافرتی، فرم‌های ثبت‌نام و مجموعه‌ای از راه‌های دیگر برای به اشتراک گذاشتن داستان خود به شما می‌دهند.
7. وبلاگ: وبلاگ شما هم ابزاری قدرتمند برای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و هم افزایش مخاطبان شماست.

2. نام دامنه را انتخاب کنید

اگر در حال ایجاد چیز جدیدی هستید، مهم است که برای بررسی دقیق نام خود وقت بگذارید. نام درست می تواند برند شما را تقویت کند، در حالی که نام اشتباه را می توان به راحتی فراموش کرد یا اشتباه نوشت.

ویژگی های یک نام دامنه قوی چیست؟

در دسترس است. ابتدا و مهمتر از همه، ببینید آیا نامی که انتخاب کرده اید واقعاً برای گرفتن در دسترس است یا خیر. چیزی را انتخاب نکنید که خیلی به رقبای شما نزدیک است.
این پیشنهاد یا جایگاه فروش منحصر به فرد شما را منتقل می کند - این روزها، اکثر شرکت های مسافرتی یا اردوگاهی خود را به بخش های مختلف خود تقسیم می کنند، مانند:
وبلاگ نویس سفر

  • سفر ماجراجویانه
  • گردشگری فرهنگی
  • گردشگری آشپزی
  • زیارت مذهبی
  • سفر جاده ای
  • کمپینگ و فعالیت در فضای باز
  • تعطیلات لوکس و مقاصد

طراحی سایت گردشگری

در هر جایی که هستید، مهم است که از همان ابتدا به مخاطبان خود اطلاع دهید که چه کاری انجام می دهید و چه چیزی شما را متمایز می کند.

1. شخصیت برند شما را منعکس می کند: آیا سرگرم کننده و ماجراجو هستید؟ مجلل؟ برای خانواده ها مناسب است؟ مجردها؟ مواد غذایی؟ لحن نام شما باید با شخصیت برند و مخاطبان هدف شما صحبت کند.
2. به خاطر سپردن و املای آسان: نامی را انتخاب نکنید که لفظی باشد، به خاطر سپردن سخت باشد، یا صرفاً ترکیبی از کلمات و حروف باشد. نام باید ساده، منحصر به فرد و در حالت ایده آل و هوشمندانه باشد. به عنوان مثال، Lyft کوتاه، شیرین است، املای منحصر به فرد اما آسانی دارد و آنچه را که انجام می دهد به مردم منتقل می کند.
3. در دسترس به عنوان یک دسته اجتماعی: از آنجایی که رسانه های اجتماعی نقش گسترده ای در صنعت سفر ایفا می کنند، مهم است که دامنه انتخابی شما در سایت های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و پینترست نیز در دسترس باشد. هنگامی که لیست نامزدهای برتر خود را محدود کردید، در دسترس بودن را بررسی کنید و سپس قیمت سالانه را بیابید. تصمیم بگیرید که برای بودجه و برند شما بهترین کار را دارد و سپس از آنجا بروید.

4. توجه: اگر نام دامنه کاملی دارید، اما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید از دامنه سطح بالای دیگری استفاده کنید (".com" یا ".org" در انتهای URL). بسیاری از TLDهای خلاقانه برای انتخاب وجود دارد، برخی حتی مربوط به سفر هستند!

3. وب سایت خود را ایجاد کنید

بعد، نوبت به ایجاد وب سایت شما می رسد. این قسمت، به اندازه کافی خنده دار، یکی از ساده ترین مراحل است. یکی از صدها طرح و قالب ممتاز Constant Contact را انتخاب کنید. از آنجا، سایت خود را سفارشی کنید تا با سبک، رنگ و پیام برندتان مطابقت داشته باشد. علاوه بر این، محتوا و تصاویر باید به خوبی با موضوع تطابق داشته باشند. بنابراین، در حین انجام فرآیند، نکات زیر را در نظر داشته باشید:

1. یک لوگو ایجاد کنید و آن را در هر صفحه قرار دهید: لوگوی شما نمایشی بصری از برند شما و هویت آن است. اگر به درستی انجام شود، این چیزی است که مردم به طور خودکار و شهودی با برند شما مرتبط می‌کنند.
2. رنگ ها را با نام تجاری خود مطابقت دهید: پس از اتمام لوگوی سایت شما، طرح رنگی را برای وب سایت خود انتخاب کنید که مکمل یا تقویت کننده لوگوی شما باشد.
3. عکاسی و فیلم با کیفیت بالا: هدف شما این است که مخاطبان خود را به خواندن، اقامت، بازدید، سفر، تجربه و موارد دیگر ترغیب کنید. یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید این کار را انجام دهید، قرار دادن عکس‌ها و ویدیوهای زیبایی است که مقاصد مختلف را برجسته می‌کند و با برند شما صحبت می‌کند. به یاد داشته باشید، یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد، اما بد نیست که چند توصیف سریع از مکان، معاملات و کارهایی که باید انجام دهید نیز درج شود.
4. سادگی بهترین است: برای زیبایی بصری قدرتمند، مهم است که از پر کردن سایت خود با محتوای بیش از حد خودداری کنید. در عوض، یک سایت ساده که از طراحی مینیمالیستی به نفع خود استفاده می کند، چشم بازدیدکنندگان را به جایی که می خواهید بروند هدایت می کند.
5. صفحات خود را بسازید: هنگامی که طرح کلی مشخص شد، باید صفحه اصلی، صفحه تماس، فروشگاه، خدمات و صفحات وبلاگ خود را با محتوای سئو پر کنید که توضیح می دهد شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و چه کار می کنید. شما ارائه می دهید

4. سایت را متناسب با مخاطبان خود تنظیم کنید

طراحی سایت مسافرتی با قالب شما هر چه باشد، بسیار مهم است که ویژگی ها را با نیازهای بازدیدکنندگان خود تنظیم کنید. هم وبلاگ شما و هم خود صفحه اصلی باید برخی از موارد زیر را انجام دهند. به بازدیدکنندگان کمک کنید تعطیلات رویایی خود را رزرو کنند - اگر رزرو کننده سفر هستید، هدف شما کمک به بازدیدکنندگان برای برنامه ریزی سفر عالی خود است. با ایجاد یک وب‌سایت گردشگری و رزرو، می‌توانید گزینه‌ها، ایده‌ها، معاملات و فیلترهای مفیدی مانند:

  • محل
  • هتل ها
  • پروازها
  • محدوده قیمت
  • تاریخ های سفر

1. به مخاطبان خود در مورد بهترین مکان‌های سفر بگویید: سایت شما می‌تواند منبع الهام باشد که میل بازدیدکنندگان را برای سفر به مکان‌های جدید و هیجان‌انگیز برانگیزد. به آنها کمک کنید تا با استفاده از فیلم ها، عکس ها و وبلاگ ها تصور کنند که یک سفر چگونه خواهد بود.
2. معاملات هیجان انگیز سفر را به اشتراک بگذارید: آیا برای پرواز به بالی یک معامله فریاد زده وجود دارد؟ آیا هتل در ایسلند پکیج تخت و غذاخوری خاصی دارد؟ وب سایت خود را به مکانی تبدیل کنید که مردم در یک سفر شگفت انگیز به دنبال قیمت عالی هستند.
3. کارهایی را برای انجام توصیه کنید: به عنوان یک کهنه کار سفر، بهترین رستوران ها، گشت و گذارها، پیاده روی، فعالیت ها و جاذبه ها را توصیه کنید - همه چیزهایی که مسافران برای اولین بار باید بدانند. شما این فرصت را دارید که مشاغلی را که تحسین می کنید تبلیغ کنید و به بازدیدکنندگان این فرصت را بدهید تا تصور کنند که سفر چگونه می تواند باشد. برای طراحی سایت رستوران و کافه به سایت دارکوب مراجعه کنید.

4. راهنما باشید به روش های مختلف: سفر به مکان جدید می تواند با اضطراب همراه باشد، به خصوص اگر به یک کشور خارجی با فرهنگ و زبان متفاوت باشد. با ارسال نکات سفر، ترفندها و راهنماهای رسمی، قدرت خود را به عنوان یک متخصص که بازدیدکنندگان می توانند به آن اعتماد کنند، تثبیت کنید.
5. دنیا را به آنها نشان دهید: به بازدیدکنندگان کمک کنید مکان های جدید هیجان انگیزی را که هرگز درباره آنها نشنیده اند کشف کنند. 

5. ویژگی های مناسب را اضافه کنید

نوع وب سایت مسافرتی که ایجاد می کنید مشخص می کند که چه ویژگی هایی باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مسافرتی ممکن است به عملکرد زیادی نیاز نداشته باشد، اما تاکید بیشتری بر عناصر بصری دارد و سایت را در اطراف وبلاگ متمرکز می کند. از طرف دیگر، یک رزرو کننده مسافرتی ممکن است به عملکردهای قابل توجهی نیاز داشته باشد، مانند:

  • مدیریت فهرست ها
  • ادغام نقشه
  • رزرو آنلاین سفر و تایید
  • جمع آوری پرداخت
  • مبدل ارز
  • ردیاب قیمت
  • برنامه ریزان سفر
  • برای همه اینها و بیشتر، واقعاً تنها یک راه حل وجود دارد.

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت به صورت ریسپانسیو

امروزه در حدود 50 درصد از کاربران از موبایل برای رویت وب سایت ها استفاده می نمایند و در صورتی که سایت گردشگری نمایش درستی در موبایل نداشته باشد کاربران بسیاری را از دست خواهد داد. طراحی سایت به صورت ریسپانسیو این امکان را به وب سایت می دهد تا در سایزهای مختلف مرورگر صفحه خود را سازگار نماید و کاربران وب سایت بتواند با هر ابزاری و در هر سایزی وب سایت را بدون نیاز به بزرگنمایی و اسکرول و به راحتی مشاهده نمایند.

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت به معنای بالا آوردن وب سایت برای زمینه های فعالیت مربوط به وب سایت در نتایج جستجوی گوگل می باشد که با توجه به اینکه کاربران بسیاری از موتورهای جستجو برای جستجوی تورها، بلیط ها و هتل ها می پردازند بودن در صفحه اول گوگل می تواند کاربران و در نتیجه مشتریان بسیاری را عاید وب سایت نماید. امروزه سئو به عنوان یکی از ارزان ترین روش های بازاریابی و تبلیغات مطرح می باشد که البته نیاز به توجه ، تمرکز و عملکرد درست و مناسبی دارد. به عنوان مثال شرکتی را در نظر بگیرید که در زمینه تورهای استانبول فعالیت می نماید. بودن وب سایت این آژانس در صفحه اول گوگل برای کلمه کلیدی تور استانبول باعث جذب کاربرانی در اینترنت می گردد که در جستجوی تورهای استانبول هستند. ورود این کاربران در صورتی که ظاهر وب سایت و خدمات وب سایت مورد توجه کاربر واقع گردد ممکن است کاربر را تبدیل به مشتری نماید و کاربر سفارش خود ا ثبت نماید. برای آنکه وب سایت رتبه خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد آژانس می بایست دائما با یک مجموعه ارائه خدمات سئو و بهینه سازی سایت گردشگری در ارتباط باشد تا موارد لازم بر روی وب سایت انجام گردد. سایت های گردشگری را می توان با تولید محتوا در زمینه گردشگری، لینک به وب سایت از سایر سایت ها، تبلیغات در سایت های پر بازدید در موتورهای جستجو بالا آورد.

امکانات جانبی که می توان در نظر گرفت

در کنار امکانات اصلی وب سایت گردشگری می توان برای وب سایت امکانات جانبی در نظر گرفت تا وب سایت بتواند بازدید کنندگان بیشتری جذب نماید که در این بخش به این امکانات می پردازیم:

آب و هوا

می توان اطلاعات مربوط به آب و هوای مناطقی که آژانس در آن مناطق در فعالیت می نماید را در سایت قرار داد تا کاربرانی که در اینترنت در جستجوی دانستن آب و هوای مناطقی خاصی هستند بتوانند وضعیت آب و هوا را در سایت مشاهده نمایند که این مورد باعث جذب بازدید کننده بیشتر برای وب سایت می گردد.

پیوندها

در این صفحه از وب سایت می توان لیست سایت های مورد نیاز کاربرانی که قصد سفر دارند را قرار دارد تا کاربران بتوانند از طریق این صفحه وارد سایت های مورد نظر خود شوند.

سیستم عضویت

در صورتی که وب سایت دارای سیستم فروش اینترنتی می باشد بهتر است سیستم عضویت در سایت در نظر گرفته شود تا کاربران بتوانند از وضعیت خریدهای قبلی خود و پرداخت های خود مطلع گردند

خبرنامه

توسط این قابلیت این امکان فراهم می گردد تا کاربران بتوانند با معرفی آدرس ایمیل خود از وضعیت آفرهای تورها ، بلیط و هتل و سایر موارد با خبر گردند.

سیستم اس ام اس

سیستم اس ام اس نیز مانند خبرنامه اما به صورت اس ام اسی عمل می نماید و کاربران می تواند با معرفی شماره موبایل خود از وضعیت آفرهای تورها ، بلیط و هتل و سایر موارد با خبر گردند.

نمایش برنامه پروازها

در سایت می توان برنامه های پرواز فرودگاه های مختلف کشور را قرار دارد تا در صورت نیاز به کسب اطلاعات کاربران بتوانند اطلاعات پروازها را مطالعه نمایند.

اطلاعات هتل ها

سایت می تواند اطلاعات کاملی در مورد هتل ها و مخصوصا هتل های مورد فعالیت آژانس ارائه نماید که ارائه این اطلاعات باعث جذب کاربران بسیاری می گردد

بانک نقاط گردشگری و دیدنی

با ایجاد بانک نقاط گردشگری و دیدنی در سایت و معرفی آن ها می توان بازدید کنندگان بسیاری بدست آورد

تالار گفتمان

با ایجاد مکانی برای اظهار نظر کاربران وب سایت در زمینه موضوعات مختلف گردشگری می توان به صورت غیر مستقیم برای وب سایت تبلیغات انجام داد.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

طراحی سایت گردشگری و مسافرتی با دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان، خدمات سئو سایت حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. دارکوب بیش از 4000 وب سایت حرفه ای طراحی کرده و با ارزان ترین قیمت طراحی سایت برای شما انجام می دهد. شما می توانید برای طراحی سایت پلان گردشگری، ساخت سایت فروشگاهی رایگان و طراحی سایت شرکتی به سایت دارکوب مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت گردشگری می توانید با شماره های تماس شرکت تماس بگیرید. نمونه سایت های گردشگری که توسط دارکوب طراحی شده اند به صورت زیر است:

آموزش طراحی سایت گردشگری

اگر شما هم علاقه دارید که طراحی سایت را یاد بگیرید، میتوانید در کلاس های طراحی سایت آموزشگاه دارکوب شرکت کنید و بعد از اتمام دوره با شرکت در آزمون فنی حرفه ای، مدرک معتبر فنی حرفه ای را دریافت کنید. تمامی کلاس های طراحی سایت ارزان دارکوب به صورت پروژه محور است و شما بعد از اتمام دوره، میتوانید یک سایت حرفه ای طراحی کنید و مشغول به کار شوید.

در پایان

طراحی سایت آژانس های گردشگری و مسافرتی را با سایت های شرکتی به دلیل ماهیت این کار اندکی تفاوت دارد و می بایست امکانات در جهت جذب گردشگر و مسافر برای وب سایت در نظر گرفته شود. برای آژانس ها در صورتی که هنوز اقدام به راه اندازی وب سایت گردشگری ننموده اند بهتر است برای آنکه در ضمینه حضور در اینترنت عقب نمانند از همین امروز کار طراحی سایت خود را با هر هزینه و بودجه آغاز نمایند زیرا حضور با مدت زمان بیشتر در اینترنت به موفقیت وب سایت کمک شایانی خواهد نمود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز