چرا نباید از تم فارست قالب بخریم؟

نوشته شده توسط سپهر نوین

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=15872

چرا نباید از تم فارست قالب بخریم-شرکت طراحی سایت دارکوب
5/5 - (2 امتیاز)

شرکت دارکوب از مهر ماه سال ۱۳۸۱ با هدف ارائه خدمات متنوعی در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی وب سایت، راه‌اندازی استارت‌آپ، بهینه‌سازی موتور جستجو، دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی وب سایت، ثبت دامنه و هاستینگ فعالیت خود را آغاز کرده است. تاکنون، این شرکت موفق به طراحی و برنامه‌نویسی حدود ۴ هزار وب‌سایت در زمینه‌های مختلف شده است.

ما یک شرکت طراحی وبسایت و دیجیتال مارکتینگ به نام دارکوب هستیم و به خدمت رسانی به شما مردم عزیز علاقه‌مندیم. ما با بالاترین کیفیت و با ارزان‌ترین قیمت، قالب‌های فروشگاهی، شرکتی و آموزشی را توسط متخصصان ایرانی کد نویسی و تولید می‌کنیم.همچنان اگر به دنبال یک قالب اختصاصی وردپرس هستید، ما آماده مشاوره و خدمات به شما هستیم. افتخار می‌کنیم که به ما اعتماد می‌کنید.

لیست مطالب

وردپرس چیست و چه کاربرد‌های دارد؟

وردپرس از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا وب سایت است و برای ساخت، مدیریت وبسایت و وبلاگ‌ها استفاده می‌شود. با استفاده از وردپرس، کاربران بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، میتوانند سایت یا وبلاگ خود را طراحی و مدیریت کنند.

مزایا و معایب استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس

مزایا وردپرس

سیستم مدیریت محتوا کاربر پسند

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار قدرتمند است که از وبلاگ نویسی شروع شده و در حال حاضر به یکی از معروف‌ترین و پرکاربردترین سیستم‌های مدیریت محتوا در وب تبدیل شده است. این سیستم امکان ساده و آسانی در ویرایش صفحات و بارگذاری محتوای جدید را برای مدیران وب سایت فراهم می‌کند. به کمک پنل مدیریتی وردپرس، مدیران می‌توانند بدون داشتن دانش عمیق در زمینه مدیریت وب سایت، به راحتی محتوای خود را مدیریت کرده و وب سایت خود را به روز نگه داشته و با کیفیت بالا نگه دارند

افزونه ها

وردپرس با بیش از 54000 افزونه رایگان و پولی، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا سایت وردپرسی خود را به راحتی بهبود ببخشند و شخصی سازی کنند. با وجود این تعداد بالای افزونه‌ها، در صورت نیاز به ایجاد تغییرات خاصی در سایت، می‌توانید افزونه‌ای را که به این نیاز پاسخ می‌دهد، پیدا کنید.با این حال، برای حفظ امنیت سایت، باید با دقت افزونه‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

سئو

استفاده از بهترین روش‌های بهینه‌سازی جستجوگرها در همه زمان‌ها بسیار مهم است و وردپرس در این زمینه عملکرد خوبی دارد. در وردپرس، افزونه‌های سئو زیادی وجود دارند که به کاربران کمک می‌کنند تا محتوا، متا تگ‌ها، کلمات کلیدی و سایر اصول بهینه‌سازی سئو را به درستی پیاده کنند. داشتن دسترسی به افزونه‌های رایگان به معنای آماده بودن هر سایت وردپرسی برای بهینه‌سازی سئو است.

واکنش گرا

وردپرس بیش از هزاران قالب مختلف دارد. بعضی از این قالب‌ها بی نقص هستند و در زمینه واکنش‌پذیری سایت، عملکرد قابل قبولی دارند. با افزایش استفاده از اینترنت به وسیله گوشی های همراه،داشتن یک سایت موبایل‌فرندلی با واکنش گرا بودن در تمام دستگاه‌ها برای تجربه کاربری بسیار مهم است.

متن باز بودن(open source)

وردپرس یک نرم‌افزار منبع باز است و هر کسی می‌تواند از سورس کد آن استفاده کند، آن را مطالعه کند، تغییر دهد و به اشتراک بگذارد. بسیاری از قالب‌ها و افزونه‌ها برای وردپرس تحت مجوز GPLv2 رایگان هستند و به عنوان یک نرم‌افزار منبع باز، برنامه‌نویسان وردپرس قادر به اشتراک گذاری کد ها به صورت آنلاین هستند.

معایب وردپرس

آپدیت ها

نصب آپدیت ها برای سلامت سایت شما بسیار حیاتی است، اما اگر با دقت و توسط یک متخصص انجام نشود، می تواند شما را با مشکل رو به رو کند. قالب‌های وردپرسی که شرکت دارکوب تولید میکند در تمام موارد به روزرسانی و بهبود بخشیده می‌شوند. این به ‌روزرسانی‌ها برای حفظ امنیت مناسب در وب‌سایت‌های وردپرس بسیار مهم هستند. به‌روزرسانی‌ها ممکن است باعث ایجاد مشکلات کوچکی در یک وب‌سایت شوند که در این صورت ممکن است مجبور شوید به حالت قبلی وردپرس بازگردید.

ضعف امنیتی

با توجه به اینکه وردپرس یک پلتفرم منبع باز است، برای هکر ها جذابیت زیادی دارد. برای کاهش این خطر، بهتر است در انتخاب افزونه‌ها و قالب‌ها برای وب‌سایت وردپرس خود، دانش کافی داشته باشید و همیشه کیفیت افزونه های وردپرس را ارزیابی کرده و با احتیاط نصب کنید.

سرعت

بعضی از قالب‌ها حاوی بسیاری از کد‌های غیرضروری هستند. این ممکن است باعث کاهش سرعت وب‌سایت و زمان بارگذاری طولانی می شود. بدون تجربه قبلی در وردپرس، ممکن است سخت باشد،کدی که نیاز دارید را از کدی که نیاز ندارید تشخیص دهید. شرکتی مانند شرکت طراحی سایت دارکوب می‌تواند به شما در این مورد کمک کند و شما را در این زمینه هدایت کند.

سفارشی سازی

همه ما برای سفارشی‌سازی وب‌سایت خود می‌ترسیم، زیرا هزینه زیادی دارد. وردپرس یک ابزار بسیار انعطاف‌پذیر است. اما اگر شما یک کارشناس وردپرس نبوده و یا سایت خود را توسط یک کارشناس توسعه نداده‌اید، این می‌تواند برای شما مشکل ساز بشود. همانطور که در بالا ذکر شد، به‌روزرسانی هسته وردپرس ممکن است باعث بروز مشکلاتی در وب‌سایت شما شود. این به‌روزرسانی‌ها ممکن است برخی از قابلیت‌ها را خراب کند و اگر شما هنگام طراحی سایت از بهترین شیوه‌ها استفاده نکرده باشید، این شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

با توجه به همه این موارد گفته شده، ما همیشه توصیه می‌کنیم که حداقل از یک کارشناس وردپرس مشاوره بگیرید برای ساخت وب‌سایت وردپرس. بسیاری از نقاط ضعفی که در بالا ذکر شد، با فرد و یا شرکت مناسبی که وب‌سایت شما را مدیریت می‌کنند، می‌تواند برطرف شود.

توصیه!

اگر علاقه مندید درباره شرکت طراحی سایت دارکوب بیشتر بدانید، امروز با ما تماس بگیرید! ما امکاناتی مانند هاستینگ وردپرس، پشتیبانی، طراحی سایت، سئو و یا به ‌روزرسانی بخش‌های مختلف وب‌سایت را ارائه می‌دهیم.

چرا نباید از تم فارست قالب بخریم-شرکت طراحی سایت دارکوب

با چه مراحلی می توانید شروع به طراحی سایت به وردپرس کنید؟

اولین قدم برای شروع طراحی سایت

خرید هاست و دامنه است. هاست، محلی است که سایت شما بر روی آن ذخیره و قرار می‌گیرد و دامنه، نامی است که کاربران وارد می‌کنند تا به سایت شما دسترسی پیدا کنند.

دومین قدم،نصب وردپرس بر روی هاست است

برای نصب، می‌ توانید نسخه اخر وردپرس را از سایت رسمی وردپرس دانلود کنید و آن را بر روی هاست خود نصب کنید.

سومین قدم،انتخاب قالب مناسب است

برای طراحی سایت وردپرسی خود، باید یک قالب متناسب با موضوع سایت انتخاب کنید، برای این کار شما می‌توانید از قالب‌های وردپرسی آماده استفاده کنید، یا قالب خود را طراحی کنید.

چهارمین قدم،نصب پلاگین‌های مورد نیاز است

پلاگین، افزونه‌های هستند که به شما امکانات و قابلیت‌های بیشتری برای سایت خود می‌دهند. برای نصب پلاگین‌ها،می‌ توانید از مخزن وردپرس استفاده کنید و پلاگین‌های مورد نیاز خود را نصب کنید.

پنجمین قدم،اضافه کردن محتوا است

پس از نصب قالب و پلاگین‌های مورد نیاز،می‌ توانید محتوای مناسب سایت خود را اضافه کنید، توجه داشته باشید محتوای وب سایت شما باید یونیک و غیر کپی باشد.

ششمین و اخرین مرحله،بهینه‌سازی وب سایت است

برای بهبود عملکرد سایت خود، می‌ توانید از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور‌های جست و جو استفاده کنید.

آموزشگاه دارکوب

در نهایت برای آموزش وردپرس و آموزش طراحی سایت با وردپرس، آموزشگاه دارکوب، دوره‌های حضوری وآنلاین مختلفی را برگزار می‌کند.آموزشگاه دارکوب با دارا بودن مجوز آموزشگاه، از سازمان فنی حرفه‌ای کشور و مدرس‌های مجرب، برای متخصص ساختن شما، نهایت خدمت‌رسانی را انجام می‌دهد.

قالب یا تمپلیت سایت به چه معناست؟

قالب سایت، در حقیقت یک چهار چوب آماده است. این بستر شامل استفاده بهینه از پالت‌های رنگی،ستون‌بندی و تمام بخش‌های یک سایت کامل، که از قبل توسط برنامه‌نویس طراحی، دیزاین و کد‌نویسی شده، برای ارائه به مشتری، قالب های آماده وردپرس به کاربران اجازه می‌دهد تا ظاهر و سبک وبسایت یا وبلاگ خود را تغییر دهند. قالب‌های وردپرس می‌توانند به صورت رایگان یا غیر رایگان تهیه شوند.در اینترنت قالب رایگان وردپرس بسیاری وجود دارد.

البته قالب اماده سایت شامل انواع مختلفی است، که هر کدام از آن‌ها در راستای اهدافی خاص تبیین شده‌اند. در ادامه به برسی انواع قالب وب سایت و ویژگی هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

قالب سایت فروشگاهی

از مهم‌ترین ویژگی‌های قالب سایت فروشگاهی می‌توان اشاره کرد به: اضافه، حذف یا ویرایش محصولات به کمک پلاگین ووکامرس، امنیت، پشتیبانی و چت انلاین، درگاه پرداخت و امکان پرداخت آنلاین، واکنش گرا و یا بهینه‌سازی آن برای (تبلت، موبایل، کامپیوتر)، فیلتر محصولات، بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو، وبلاگ و طراحی بسیار کاربر پسند در راستای جذب و حفظ کاربر  از ویژگی های قالب فروشگاهی است.

هدف اصلی یک قالب سایت فروشگاهی، تمرکز بر روی نمایش محصولات به زیبا‌ترین و بهینه‌ترین شکل به کاربر،در جهت افزایش فروش و درآمد یک کسب و کار فروشگاهی انلاین است.

قالب سایت شرکتی

تمرکز قالب سایت شرکتی در جهت معرفی کامل محصولات یا خدمات شرکت مورد نظر است. در حقیقت یک سایت شرکتی باید به گونه‌ای طراحی شود که مناسب برای تمام مشتریان باشد، چه بسا که بعضی از شرکا یا مشتریان آن شرکت ممکن است با زبان فارسی آشنایی نداشته باشند.

مهم‌ترین ویژگی‌های یک قالب سایت شرکتی عبارت است از: طراحی سایت چند زبانه به این معنا که سایت علاوه بر فارسی به چند زبان دیگر طراحی شده باشد، امکان نمایش و معرفی کامل محصولات و یا خدماتی که شرکت ارائه می‌دهد، معرفی مدیر عامل و کارکنان، وبلاگ، بهینه‌سازی برای موتور‌های جستجو.

قالب سایت شخصی

معمولاً مخاطبان قالب سایت شخصی کاربرانی هستند که به دنبال معرفی بیو گرافی،توانایی و مهارت‌های خود برای اهداف خاص هستند مانند گرفتن پروژه یا صرفاً به دلیل علایق شخصی. از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب،طراحی زیبا و منحصر به فرد، تمرکز بر روی نشان دادن مهارت‌های فرد، در دسترس بودن‌ایمیل و شماره تماس است.

قالب سایت چند منظوره وردپرس

قالب سایت‌ چند منظوره‌ ایده‌ آل‌ترین و کاربردی‌ترین قالب است. این قالب برای انواع کسب و کار‌های فروشگاهی، شرکتی و حتی شخصی کاربرد دارد. در حقیقت هدف اصلی از طراحی قالب سایت چند منظوره، پوشش دادن اکثر نیاز‌های کسب و کار‌ها در یک قالب است.

 Seo چیست؟ و چرا از اهمیت بسیار بالای آن در رشد درآمد‌ها تأکید دارند؟

سئو یا بهینه‌سازی موتور‌های جستجو، مجموعه‌ای از راه کار‌های است در جهت افزایش بازدید، ترافیک سایت و در نتیجه بهبود رتبه در موتور‌های جستجو مانند گوگل، بینگ و یاهو مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواع سئو به دو دسته تقسیم می‌شود:

سئو تکنیکال:

سئو تکنیکال یکی از روش‌های بهینه‌سازی موتور‌های جستجو است که به بهبود عملکرد فنی سایت می‌پردازد. این روش شامل بهینه‌سازی عناصر فنی وب سایت مانند ساختار لینک،سرعت بارگذاری صفحات و …است.

سئو محتوایی:

شامل بهینه‌سازی محتوای وب سایت، برای کلمات کلیدی مربوط به نیاز کاربران است. این روش شامل ایجاد محتوای با کیفیت، افزایش محتوای وبسایت،بهینه‌سازی برای کلمات کلیدی و… است.

سئو محتوایی به دو بخش تقسیم می‌شود:

سئو داخلی:

سئو داخلی به تمام فعالیت‌های که در داخل سایت انجام می‌شود مانند تولید محتوا، عنوان‌نویسی‌ها، تگ‌های تایتل، متا دسکریپشن‌ها، بهبود سرعت سایت و هرآنچه که به داخل یک سایت مرتبط باشد شامل می‌شود.

سئو خارجی:

سئو خارجی به تمام فعالیت‌های که از خارج سایت انجام می‌شود مانند رپورتاژ‌ها، پست‌های مهمان، لینک از شبکه‌های اجتماعی، سوشال بوکمارک‌ها و بک لینک‌ها از جمله روش های است که در سئو خارجی مورد استفاده قرار میگیرد.

استراتژی‌های سئو کردن وب سایت به ۳ بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از:

سئو کلاه سفید:

به روش‌های قانونی بهینه سایت که مورد تأیید گوگل است، اطلاق می‌شود. به عبارت دیگر، در سئو کلاه سفید از روش‌های اخلاقی استفاده می‌شود که باعث بهبود رتبه سایت در موتور‌های جستجو اینترنتی می شود.

سئو کلاه سیاه:

به روش‌های غیر قانونی برای بهبود رتبه وب سایت، در موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. در سئو کلاه سیاه از تکنیک‌های مانند استفاده زیاد از کلمات کلیدی، ایجاد صفحات پر از لینک غیر مرتبط و استفاده از محتوای تکراری از جمله روش‌های هستند که در سئو کلاه خاکستری جای دارند.

سئو کلاه خاکستری:

سئو کلاه خاکستری به روش‌های گفته می‌شود که در برخی موارد ممکن است برای موتور‌های جستجو تخلف محسوب نشود، اما در برخی مواقع می‌تواند از چهار چوب قانونی گوگل خارج شود.

از جمله تکنیک‌های سئو کلاه خاکستری، می‌ توان به استفاده از کلید واژه‌های که در محتوای سایت تکرار شده‌اند، یا بهبود لینک‌سازی داخلی سایت به طوری که لینک‌های داخلی به صفحات مرتبط و مهم‌تر سایت هدایت شوند، می‌ توانند بهبود رتبه وب سایت را در موتور‌های جستجو به همراه داشته باشند. با این حال پیشنهاد می‌شود از روش‌های سئو کلاه سفید استفاده کنید.

سئو داخلی مهم‌تر است یا سئو خارجی؟

سئو داخلی و خارجی با هم می‌تواند شما را به نتیجه دل خواهتان برساند، اگر شما روی یکی از این دوتا کار کنید، بهترین محتوا را تولید کنید یا بهترین بک لینک‌ها را ایجاد کنید مسلماً سایت شما به آن اهدافی که در نظر دارید نخواهد رسید.

بک لینک چیست؟

بک لینک به لینک‌هایی که از دامنه دیگری به دامنه ما ارجاع داده می‌شوند بک لینک گفته می‌شود.

لینک داخلی چیست؟

لینک داخلی به لینک‌های که از یک دامنه به همان دامنه ارجاع داده می‌شوند، لینک داخلی گفته می‌شود.

لینک خارجی به چه معناست؟

لینک از یک دامنه به دامنه متفاوت دیگر لینک خارجی گفته می شود. به طور مثال از سایت شرکت الف لینک بدهیم به سایت با دامنه متفاوت دیگری.

تفاوت لینک خارجی و بک لینک چیست؟

به طور خلاصه در لینک خارجی ما به یک سایت دیگر ارجاع می‌دهیم در بک لینک سایت‌های دیگر به ما ارجاع داده می‌شوند.

دلیل اهمیت بسیار بالای سئو

مهم‌ترین هدفی که کسب و کار‌های آنلاین دارند،رسیدن به نتایج بالای موتور‌های جستجو‌گر است. با رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل، ترافیک و بازدید سایت بالا خواهد رفت در نتیجه،سایت فرصت بیشتری در اختیار دارد تا خدمات و محصولات خود را به مخاطبان خود به فروش برساند. سئو یا بهینه‌سازی موتور‌های جستجو اصلی‌ترین راه برای بالا بردن ترافیک و افزایش بازدید سایت است و از این نظر برای کسب و کار‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها از اهمیت بسیار زیادی بر خوردار است.

 

چرا نباید از تم فارست قالب بخریم-شرکت طراحی سایت دارکوب

ارتباط سئو و دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در عصر حاضر،یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی حساب می شود که به سرعت در حال پیشرفت و توسعه یافتن است. این روش بازاریابی دیجیتال به وسیله فناوری‌های به روز دیجیتالی، مانند تلفن همراه، سوشال مدیا یا شبکه‌های اجتماعی و رایانه به کسب و کار‌های آنلاین یاری می‌رساند تا در معرفی کسب و کارشان، محصولات یا خدماتشان به مشتریان موفق‌تر عمل کنند.

آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ کسب و کار‌های هستند که با دانش خود در زمینه استراتژی‌های تبلیغاتی و بازاریابی به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا برندشان را موفق‌تر جلوه بدهند.

انواع دیجیتال مارکتینگ، ترکیبی از استراتژی‌های مختلفی است که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: استراتژی‌ایمیل مارکتینگ، محتوا‌های تبلیغاتی، تبلیغ در سوشال مدیا و بازار‌یابی از طریق تلفن همراه می‌باشد و این مباحث که گفته شد، همه چیز درباره دیجیتال مارکتینگ است.

بهینه‌سازی موتور‌های جستجو یا سئو یکی از راه‌های بازاریابی دیجیتال برای شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ است. از این طریق به افزایش ترافیک، افزایش بازدیدکنندگان سایت و در نتیجه باعث بهبود رتبه سایت می‌شود، سئو و دیجیتال مارکتینگ، باهم دیگر به شرکت‌ها کمک می‌کنند.

تم فارست چیست و چرا نباید از آن قالب بخریم؟

تم فارست به عنوان بزرگترین بازار آنلاین قالب‌های وب در جهان،بیش از 7.5 میلیون عضو دارد.در این بازار،هزاران قالب وب با کیفیت‌های متفاوتی به فروش می‌رسد. اما متاسفانه، به دلیل عدم نظارت کامل بر بازار، بسیاری از این قالب‌ها، آن کیفیت مطلوب را ندارند.

برخی از قالب‌ها ممکن است دارای مشکلات امنیتی باشند. به عنوان مثال،قالب‌هایی که به روزرسانی‌های لازم خود را ندارند یا دارای آسیب‌پذیری‌های امنیتی هستند، می‌توانند باعث نفوذ هکردها به وب‌سایت شما شوند. بنابراین، از انتخاب یک قالب امن و به‌روزرسانی شده برای وب‌سایت خود اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل، خریداران قالب سایت باید با دقت و سخت‌گیری بیشتری در خرید قالب وردپرس داشته باشند.

کاربران با طراحی و قرار گذاشتن قالب‌ها در تم فارست و در نتیجه فروش قالب مبلغی به عنوان پورسانت به این شرکت پرداخت می‌کنند و درامد شرکت بر این پایه استوار است.

 

چرا نباید از تم فارست قالب بخریم-شرکت طراحی سایت دارکوب

10 دلیل برای آن که نباید از تم فارست قالب بخریم!

دلایل مختلفی برای عدم خرید قالب‌های اماده وردپرس از تم فارست است، که ما در اینجا، 10 مورد از مهم‌ترین دلایل آن را مورد نقد و برسی قرار می‌دهیم.

افزونه‌های به کار رفته در قالب‌ها

تقریباً اکثر قالب‌ها مشکل افزونه‌های اضافی را دارند، به این صورت که تعدادی افزونه اضافی روی قالب نصب شده‌اند که اگر به شما بگویم گذرتان هیچ وقت به این افزونه‌ها نخواهد خورد و هیچ وقت از آن استفاده نخواهید کرد، اغراق نکرد‌ام. شرکت طراحی وب دارکوب، با طراحی تمامی قالب‌ها از صفر و استفاده از کمترین تعداد افزونه‌ها، توانسته است قالب‌های بهینه شده‌ای ایجاد کند که از نظر سرعت و امنیت جز بهترین ها هستند.

صفحه ساز بکار رفته در قالب‌ها

بیشتر تم‌های موجود در تم فارست، به طور پیش فرض از صفحه ساز ویژوال کامپوزر(Visual Composer)  استفاده می‌کنند. و طبق تجربه و برسی سایت‌های مختلف به این مهم پی برده‌ایم اگر سایت خطایی داشته باشد،این صفحه ساز به درستی کار نخواهد کرد و دچار مشکل خواهد شد.

بهینه نبودن تعداد کد‌ها

در توضیخات بالا در مورد وجود تعداد زیادی افزونه‌ای که به کار ما نمی‌آید بحث کردیم و نتیجه تعداد بالای افزونه طبیعتا تعداد خط کد‌های بالا می‌شود. وجود تعداد بالای کد‌های غیر ضروری، باعث کند شدن سایت و کاهش عملکرد سایت می‌شود همچنین در نگهداری سایت، دچار مشکل می‌شوید که برای رفع و بهبود این مشکلات در آینده محتمل هزینه‌های زیادی خواهید شد.

داشبورد به هم ریخته

اکثر قالب‌ها گزینه و امکاناتی را در اختیار شما قرار خواهند داد که هر چیزی را که نیاز داشتید به سایت خود اضافه کنید. تمام این امکانات در سمت چپ(در وردپرس فارسی سمت راست) پنل وردپرس شما نمایش داده خواهد شد. در بعضی از قالب‌ها به اندازه‌ای داشبورد به هم ریخته و آشفته است که حتی یک وردپرس کار با سابقه برای پیدا کردن فهرست سایت، مدت زمان زیادی باید وقت بگذارد و این برای سایتی که تعداد صفحات آن زیاد نیست غیر منطقی است.

حذف شدن قالب

در بعضی از مواقع به صورت ناگهانی قالب‌ها از سایت ناپدید می‌شوند. زمانی که این اتفاق بی‌افتد به این معنا است که دیگر آن قالب پشتیبانی و بروز‌رسانی نمی‌شود و عملکرد اولیه خود را از دست می‌دهد.

قابلیت ویرایش ضعیف

پس از خرید و تهیه قالب، طبیعتا قالب تهیه شده مطابق با نیاز‌های کاربران شخصی‌سازی می‌شود و احتمالاً به تغییرات زیادی نیاز خواهد داشت. گاهی ممکن است تغییراتی اعمال کنید مانند بروز کردن یکی از افزونه‌ها، آن موقع هست که تمام سایت به مشکل می‌خورد. مگر اینکه از همان نسخه‌ای که در سایت قرار داده شده بخواهید استفاده کنید در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

پیچیدگی زیاد

احتمالاً مدتی بعد از خرید قالب نیاز به یک فیچر یا امکانات جدید خواهید داشت، در اکثر قالب‌های تم فارست برای ایجاد یک ویژگی جدیده ساده، پیچیدگی آن به اندازه‌ای است که شمارا از بهبود بخشیدن به وبسایتتان منصرف خواهد کرد.

چگونگی ساخت قالب قبل از خرید

اگر بخواهید یک محصولی را تهیه کنید، قبل از خرید تمام جوانب ظاهری و باطنی آن را مورد برسی قرار می‌دهید اگر آن محصول مشکل یا ضعفی داشته باشد، از خرید آن منصرف خواهید شد. متأسفانه،شما نمی‌توانید قبل از خرید قالب وردپرس مطلع شوید که این قالب به چه صورت ساخته شده است.

تحریم

ایران با توجه به قرار داشتن در لیست تحریم تم فارست، تیم پشتیبانی تم فارست نمی‌تواند در ارائه خدمات پشتیبانی قالب، به شما کمک کند و در صورتی که قالب شما ایرادی داشته باشد، نمی‌توانند به شما کمک کنند. ما اینجا در شرکت طراحی وب دارکوب، با بهره‌گیری از بهترین متخصصان ایرانی و با استفاده از باکیفیت‌ترین قالب‌هایی که توسط جوانان متخصص ایرانی ساخته شده‌اند، بهترین خدمات را برای هموطنان عزیزمان ارائه می‌دهیم و آماده‌ی خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی هستیم.

قیمت

قیمت قالب‌های وردپرس در تم فارست در حداقل ترین قیمت بالای 2 میلیون تومان و باید توجه داشته باشید تم فارست به دلیل تحریم سایت شما را پشتیبانی نخواهد کرد. شرکت دارکوب با ارائه قالب‌های با کیفیت و پشتیبانی درجه یک، به شما امکان می‌دهد تا با ارزان ترین قالب، یک وب‌سایت با کیفیت و حرفه‌ای راه‌اندازی کنید. این قالب‌ها علاوه بر کیفیت بالا، دارای امکانات و قابلیت‌های متنوعی همچون طراحی ریسپانسیو و سئوی بهینه‌شده هستند. به صورت خلاصه، شما با انتخاب قالب‌های شرکت دارکوب، به صرفه‌ترین حل برای ساخت وب‌سایت خود دست خواهید یافت.

سخن پایانی

شرکت طراحی سایت دارکوب به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در حوزه فروش قالب‌های وردپرس، با بهترین کیفیت و پشتیبانی در خدمت شماست. در حقیقت، با انتخاب شرکت‌های مطمئن و قابل اعتماد، می‌توانید از خدمات با کیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوید و از سایر مشکلاتی مانند نگرانی در مورد کیفیت و یا پشتیبانی بعد از فروش در این قالب ها جلوگیری کنید. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید قالب وبسایت از شرکت‌های مطمئن مانند شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز