آژانس های دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5560

5/5 - (3 امتیاز)

با در دسترس بودن اینترنت، امروزه خیلی از افراد هر روز آنلاین می شوند و ساعات زیادی را در فضای مجازی سیر می کنند.

خیلی از مشاغل از چنین موقعیت هایی برای کسب درآمد بیشتر استفاده می کنند و اقدام به دیجیتال مارکتینگ می کنند. دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی، تبلیغات از طریق اینترنت و کانال های اینترنتی می باشد. کسب و کار های مختلف از طرق مختلفی ماند ارسال ایمیل، استفاده از رسانه های اجتماعی، موتور های جستجو و … به تبلیغات و ارتباط با کاربران می پردازند.

استفاده از استراتژی های دیجیتال مارکتینگ طی سال های اخیر برای مشاغل مختلف به یک الزام تبدیل شده است. زیرا دنیای تجارت بسیار رقابتی است و کسب و کار ها برای اینکه از رقبای خود عقب نیفتند باید هر تغییر جدیدی را در شیوه های کاری خود ایجاد کنند. یکی از این تغییرات نوین استفاده از بستر های آنلاین به منظور دست یابی به مخاطبان بیشتر است و یک ابزار مناسب برای رسیدن به این هدف پیاده سازی استراتژی های دیجیتال مارکتینگ می باشد.

محتوای دیجیتالی آنقدر در دست عموم هستند که کسی که کسب و کاری دارد، اگر وب سایتی نداشته باشد و یا حضور آنلاین نداشته باشد از دیدگاه مخاطبانش اعتبار زیادی ندارد.

برای اینکه بتوانید در دنیای تجارت سرپا بمانید نه تنها باید این تغییرات جدید را بپذیرید بلکه باید به فکر پیاده سازی و اعمال آنها در کسب و کار خود نیز باشید.

استراتژی های زیادی برای بازاریابی اینترنتی و ابزار های گوناگونی برای تجزیه و تحلیل داده های حاصل از پیاده سازی این استراتژی ها وجود دارند.

شما به عنوان دارنده ی یک تجارت یا باید خودتان به پیاده سازی این موارد در شغلتان بپردازید و یا از آژانس های مربوطه تقاضای این کار را کنید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ به دلیل برخورداری از نیرو های متخصص در زمینه های مختلف بهتر از پس این کار برمی آیند و می توانند حجم ترافیک ارگانیک وب سایت شما را تا چندین برابر افزایش دهند.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ

چرا آژانس های دیجیتال مارکتینگ؟

شرکت های بازاریابی آنلاین با به کارگیری مناسب ترین و بهترین استراتژی های بازاریابی آنلاین، بیشترین ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت و کسب و کار آنلاین شما می کشانند. بنابراین با سپردن بازاریابی آنلاین خود به شرکت های مربوطه می توانید بیشترین میزان نرخ تبدیل و فروش و سود را تجربه کنید.

این آژانس ها با برقرای یک ارتباط خوب و معنا دار با مخاطبان هدف از طریق کانال های آنلاین می توانند کاربران بسیاری را به شغل شما جذب کنند. علاوه بر این در وقت و هزینه و انرژی شما صرفه جویی زیادی می شود. شما می توانید این وقت و انرژی را صرف امورات دیگر کاری خود کنید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ در زمینه های مختلف متخصصین مختلفی دارند که به طور حرفه ای مشغول کارند. این متخصصین چون به طور حرفه ای بر روی یک زمینه ی خاص فعالیت دارند، معمولاً دانش بروزی دارند و تجربه ی زیادی در همکاری با صنایع مختلف دارند و در کسب مهارت های جدید مشتاق هستند. بنابراین به خوبی می توانند شغل شما و نیاز های شغلی شما را درک کنند و از بهترین استراتژی های دیجیتال مارکتینگ را استفاده کنند.

برخی از انواع دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

  • پیاده سازی استراتژی های سئو
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • پرداخت به ازای هر کلیک
  • تبلیغات بومی
  • اتوماسیون بازاریابی
  • بازاریابی از طریق ارسال ایمیل

و …

بهینه سازی موتور های جستجو (سئو)

بهینه سازی موتور های جستجو فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای کسب رتبه های بالاتر SERP می باشد. برخی کانال های پیاده سازی سئو عبارتند از وب سایت، وبلاگ و اینفوگرافیک.

وقتی وب سایت و وبلاگ شما برای موتور های جستجو بهینه شود، کاربران بیشتری از آنها بازدید می کنند. این موضوع می تواند یک فرصت عالی برای جذب کاربران و فروش بیشتر برای شما ایجاد کند.

بازاریابی محتوا

منظور از بازاریابی محتوا استفاده از محتوا به نحوی می باشد که باعث آگاهی رسانی از برند و جذب ترافیک بیشتر شود.

شما می توانید محتوای دیجیتالی خود را از کانال مختلفی مانند وبلاگ ها، وب سایت ها، اینفوگرافی ها و … به کاربران خود ارائه دهید.

با تهیه ی پست هایی جذاب برای وبلاگ خود می توانید ترافیک ارگانیک زیادی به سمت شغل خود بکشانید.

اینفوگرافی ها محتوای بصری هستند که کاربران از طریق آنها می توانند شغل شما را درک کنند.

بازاریابی در رسانه های اجتماعی

با توجه به اینکه خیلی از کاربران ساعات زیادی را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کنند، بازاریابی در این رسانه ها یکی از بهترین گزینه ها برای دستیابی به تعداد کاربران بیشتر و جذب ترافیک بیشتر به وب سایت و شغل شما می باشد.

با تبلیغات شبکه های اجتماعی می توانید آگاهی رسانی از برندتان را وسعت دهید و جذب سریعی داشته باشید.

برخی از کانال های شبکه های اجتماعی عبارتند از:

فیسبوک

توییتر

اینستاگرام

و ….

می توانید از چندین کانال به طور همزمان استفاده کنید و از ابزار های مناسب برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده کنید و نقاط ضعف و قوت بازاریابی خود را پیدا کنید.

آژانس های دیجیتال مارکتینگ

آژانس های دیجیتال مارکتینگ

پرداخت به ازای هر کلیک

پرداخت به ازای هر کلیک یا همان PPC یک روش بازاریابی و تبلیغات آنلاین است که در صورت کلیک کاربر بر روی تبلیغات شما، هزینه ای را پرداخت می کنید.

یکی از روش های PPC استفاده از Google Ads است. یک روش دیگر، استفاده از تبلیغات پولی فیسبوک می باشد. در واقع شما می توانید برای اینکه محتوای تصویری شما در پلتفرم های خبری فیسبوک نمایش داده شود به فیسبوک مبلغی برای این کار پرداخت کنید.

برخی دیگر از کانال های تبلیغاتی، توییتر و یا لینکدین هستند.

بازاریابی از طریق تلفن همراه

این روز ها گوشی های همراه به یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی مردم از طریق اینترنت شده است. طبق آمار، 60% از فعالیت های اینترنتی مربوط به تلفن های همراه می باشد.

این موضوع در دیجیتال مارکتینگ تأثیر زیادی داشته است. توجه به برخی نکات برای ایجاد محتوا در بازاریابی آنلاین از طریق گوشی های همراه مهم است. مثلاً اینکه پست های کوتاه وبلاگ ها نسبت به پست های طولانی، عملکرد بهتری در گوشی های همراه دارند.

اگر پیمایش در تلفن های همراه را برای محتوای تبلیغاتی خود نادیده بگیرید، قطعاً بخش زیادی از ترافیک و بازدید ها را از دست خواهید داد.

مهم است که وب سایت شما ریسپانسیو باشد. بازاریابی دیجیتال در درجه ی اول در گوشی های همراه ایجاد می شود.

شرکت طراحی سایت دارکوب، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت مدرن و ریسپانسیو و سئو می باشد.

نتیجه

آژانس های دیجیتال مارکتینگ از آخرین تغییرات بازاریابی آنلاین و پیچ و خم های آن به خوبی آگاهی دارند و با بکارگیری بهترین استراتژی ها منطبق با شغل و صنعت شما می توانند بیشترین میزان ترافیک ارگانیک را به سمت وب سایت شما بکشانند. این می تواند یک فرصت عالی برای برای جذب کاربران و افزایش فروش و درآمد باشد.

همچنین، آژانس های بازاریابی آنلاین به دلیل برخورداری از تیم حرفه ای، بهترین و حرفه ای ترین خدمات را ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز