بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13702

5/5 - (6 امتیاز)
انواع دیجیتال مارکتینگ

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران

کسب و کار های آنلاین و به دنبال آن شرکت های دیجیتال مارکتینگ با سرعت زیادی در حال رشد و گسترش هستند. تبلیغات اینترنتی به جزء مهمی از هر شغلی تبدیل شده است. بسیاری از مشاغل امروزی برای تبلیغات و توسعه کسب و کار خود نیازمند بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ هستند تا بتوانند هر چه بیشتر رضایت کاربران را به دست آورند. پیدا کردن بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در ایران می تواند به مشاغل مختلف برای ارائه ی خدمات هر چه بهتر به کاربران کمک زیادی کند. تکنولوژی دائماً در حال پیشرفت و تغییر است. از همین رو همگام شدن صنایع با روش های بازاریابی آنلاین و دیجیتال مارکتینگ به یک امر ضروری تبدیل شده است. کسب و کار های امروزی برای اینکه بتوانند در رقابت های تجاری موفق باشند و رضایت کاربران خود را به دست آورند بایستی مطابق با تغییرات تکنولوژی، ترفند های بازاریابی خود را تغییر دهند. تأثیر بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی در جذب مشتری و فروش بیشتر را نباید دست کم گرفت.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و چرا مهم است؟

شاید برایتان سؤال شده باشد اصلا دیجیتال مارکتینگ چیست؟ منظور از دیجیتال مارکتینگ استفاده از اینترنت و بستر های آنلاین برای تبلیغات محصولات و خدمات صنایع مختلف می باشد. برخی از کانال های دیجیتال مارکتینگ عبارتند از موتور های جستجو، شبکه های اجتماعی، تبلیغات ایمیلی، تبلیغات پیامکی و ….. صنایع مختلف با دیجیتال مارکتینگ می توانند گروه هدف بزرگتری را به دست آورند و به مخاطبان بیشتری دسترسی داشته باشند. هزینه های دیجیتال مارکتینگ نسبت به تبلیغات سنتی بسیار پایین تر است و میزان موفقیت بیشتری دارد. با استفاده از استراتژی های بازاریابی دیجیتال می توان رفتار کاربران را تحلیل کرد و تبلیغات به موقع برای گروه هدف انجام داد. با پیاده سازی ترفند های بازاریابی آنلاین می توان تعاملات بیشتری با کاربران داشت.

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ چه خدماتی ارائه می دهد؟

یک شرکت دیجیتال مارکتینگ طیف وسیعی از خدمات و انواع دیجیتال مارکتینگ را ارائه می دهد. برخی از انواع دیجیتال مارکتینگ و خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت اولین قدم برای ورود به دنیای کسب و کار اینترنتی است. طراحی سایت مانند ایجاد یک ویترین آنلاین است که قدرت جذب کاربرانی از سراسر دنیا را دارد. طراحی وب سایت اعتبار بیشتری نسبت به فعالیت و بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی و دیگر راه کار های تبلیغات اینترنتی دارد. طراحی سایت و استفاده از خدمات سئو سایت در کنار هم می تواند باعث افزایش فروش و جذب مشتریان زیادی شود.

سئو سایت

سئو یکی از مهمترین خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است. سئو یا بهینه سازی سایت باعث ارتقاء رتبه ی طراحی سایت شما در صفحه نتایج موتور های جستجو می شود. بهینه سازی سایت باعث می شود تا طراحی سایت شما از میان میلیون ها صفحه ای که در اینترنت وجود دارد، برای کاربران هدف نمایش داده شود.

بک لینک سازی

بک لینک سازی یکی از ترفند های سئو سایت است. بک لینک سازی یعنی دریافت لینک از وب سایت های دیگر. هر چه بک لینک سازی با کیفیت تر باشد و از طراحی وب سایت های معتبرتر به دست آمده باشد اعتبار وب سایت شما بیشتر می شود. بک لینک سازی بایستی به صورت طبیعی انجام شود. خرید بک لینک از دیدگاه موتور های جستجو اشتباه است.

تبلیغات در گوگل

تبلیغات در گوگل یکی دیگر از خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات در گوگل باعث بیشتر دیده شدن محصولات و خدمات شما و جذب ترافیک بیشتر به طراحی وب سایت شما می شود. یکی از راه حل های تبلیغات در گوگل، تبلیغات به ازای کلیک است. در تبلیغات کلیکی شما زمانی هزینه ای هزینه پرداخت می کنید که کاربر بر روی محصولات و خدمات شما کلیک می کند. در تبلیغات کلیکی شما می توانید فاکتور های مختلفی را مشخص کنید. مثلاً اینکه تبلیغات شما به چه کسانی نمایش داده شود و یا اینکه می خواهید برای هر کلیک چه مقدار هزینه کنید و ….

ایمیل مارکتینگ

یکی از روش های قدیمی بازاریابی اینترنتی، ایمیل مارکتینگ است. ایمیل مارکتینگ قدرت فوق العاده ای در افزایش نرخ تبدیل دارد. طراحی ایمیل های جذاب و تبلیغ محصولات و خدمات در آن باعث جذب کاربران و فروش بیشتر می شود.

تولید محتوا

تولید محتوا و استفاده از کلمات کلیدی در محتوا یکی دیگر از روش های بازاریابی دیجیتال است که توسط شرکت های دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. کاربران برای یافتن پاسخ سؤالات خود به طراحی وب سایت ها مراجعه می کنند. به همین دلیل تولید محتوا با کیفیت یکی از مهمترین بخش های بازاریابی اینترنتی است. تولید محتوا اشکال مختلفی مانند تولید محتوا ویدئویی، تولید محتوا متنی، تولید محتوا گرافیکی و … دارد. تولید محتوا به صورت سئو  باعث افزایش رتبه ی طراحی وب سایت شما و بیشتر دیده شدن آن می شود. برای تولید محتوا به صورت سئو ترفند های مختلفی مانند استفاده درست از تگ ها، متن alt، کلمات کلیدی و …. وجود دارد.

بازاریابی محتوایی

منظور از بازاریابی محتوایی، تولید محتوا با هدف تبلیغات و فروش محصولات و خدمات است. در بازاریابی محتوایی سعی بر این است که کاربران جدید جذب شوند و کاربران قبلی نیز حفظ شوند. بازاریابی محتوایی یک فرآیند مستمر و همیشگی است. یعنی اینطور نیست که شما یکبار تولید محتوا و بازاریابی محتوایی انجام دهید و انتظار داشته باشید همیشه از سومندی های آن برخوردار باشید. برای اینکه در بازاریابی محتوایی موفق باشید بایستی همیشه تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند داشته باشید و کاربران را به خرید ترغیب کنید. بازاریابی محتوایی باعث بهبود سئو سایت، افزایش تعاملات با کاربران و نرخ تبدیل و در نهایت افزایش فروش می شود.

چرا یک شرکت طراحی وب سایت استخدام کنیم؟

یک شرکت طراحی وب سایت معتبر با داشتن منابع مختلف و فعالیت های حرفه ای می تواند بالاترین میزان کیفیت را ارائه دهد. یک شرکت طراحی وب سایت با کدنویسی اصولی و تمیز می تواند یک سایت بسیار حرفه ای ارائه دهد. یک شرکت طراحی وب سایت جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا را برای طراحی سایت و سئو سایت شما به کار می گیرد. یک شرکت طراحی وب سایت می تواند بالاترین میزان امنیت را در طراحی سایت ارائه دهد. یک شرکت طراحی وب سایت معتبر طراحی سایت ریسپانسیو و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد. اگر به دنبال طراحی وب سایت و سئو سایت هستید در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات در گوگل، بازاریابی دیجیتال و …. می باشد.

چطور می توانم یک شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت معتبر استخدام کنم؟

سئو یک فرآیند دائمی است. با استخدام یک شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت می توانید زمان زیادی برای خود ذخیره کنید. یک شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت با برخورداری از تیم متخصص سئو می تواند بهترین کیفیت را ارائه دهد. یک شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت از آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل مطلع است و می داند چطور طراحی سایت شما را مطابق با این تغییرات بهینه سازی کند. برای اینکه بتوانید یک شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت معتبر انتخاب کنید رعایت چند نکته می تواند کمک کننده باشد:

به نظرات دیگر کاربران توجه کنید

خواندن نظرات دیگر کاربران در صفحه نظرات تا حد زیادی می تواند کمک کننده باشد. با خواندن نظرات دیگر کاربران می توانید متوجه میزان رضایت آنها از شرکت مورد نظر شوید.

بررسی نمونه کار ها و رزومه

سعی کنید نمونه کار های شرکتی که می خواهید سئو سایت خود را به او واگذاری کنید، بررسی کنید. با بررسی نمونه کار ها متوجه سطح شرکت مورد نظر خواهید شد.

بررسی طراحی سایت شرکت مورد نظر

با بررسی طراحی سایت شرکت سئو مورد نظر می توانید متوجه شوید که طراحی سایت و سئو سایت آن شرکت چقدر قوی یا ضعیف است. شرکت سئو و بهینه سازی سایت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، بازاریابی اینترنتی، طراحی وب سایت، بازاریابی محتوایی و … می باشد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری متخصص و بیش از دو دهه فعالیت یکی از بهترین شرکت های طراحی و سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ در ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی بهترین روش دیجیتال مارکتینگ برای صنعت کاری خود و انواع دیجیتال مارکتینگ در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره شرکت دارکوب استفاده نمایید.

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

خیلی از کاربران می خواهند خودشان بر روی سئو سایتشان کار کنند. به همین دلیل به دنبال آموزش سئو و بهینه سازی سایت هستند. آموزش سئو و بهینه سازی سایت شما را به یک سئوکار تبدیل می کند و شما را قادر می سازد تا خودتان رتبه ی سایتتان را ارتقاء دهید. اگر به دنبال آموزش سئو و بهینه سازی سایت، آموزش دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی سایت و … هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب ارائه دهنده ی آموزش های طراحی سایت، آموزش سئو و بهینه سازی سایت، برنامه نویسی و …. می باشد. دوره های آموزشی در آموزشگاه دارکوب به صورت آنلاین، آفلاین و حضوری برگزار می شود. آموزشگاه دارکوب دارای مجوز از سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد. دانشجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی آموزشگاه دارکوب شانس استخدام در شرکت دارکوب را نیز دارند.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید در بازار آنلاین ماندگار باشید با آموزش دیجیتال مارکتینگ می توانید به این هدف برسید. دارندگان وب سایت ها و مدیران صنایع با آموزش دیجیتال مارکتینگ می توانند محصولات و خدمات خود را به دست مشتریان خود برسانند. کاربران با آموزش دیجیتال مارکتینگ می توانند تمام ترفند های بازاریابی اینترنتی را بیاموزند و خودشان اقدام به تبلیغات اینترنتی کنند.

بهترین روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟

خیلی از کاربران می خواهند بدانند بهترین روش دیجیتال مارکتینگ چیست؟ پیاده سازی بهترین روش دیجیتال مارکتینگ و به کار گیری انواع دیجیتال مارکتینگ می تواند بیشترین میزان نرخ تبدیل و افزایش فروش را برای کاربران به همراه داشته باشد. اگر می خواهید بدانید برای صنعت و کسب و کار شما بهترین روش دیجیتال مارکتینگ چیست! بهتر است با یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ مشورت کنید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ، پیاده سازی انواع دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، طراحی و سئو سایت، بازاریابی محتوایی و …. می باشد.

بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ایران چگونه است؟

بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ایران و جهان بسیار گسترده است. تقاضا برای بازاریابان اینترنتی رو به افزایش است. اگر قصد وارد شدن به بازار کار دیجیتال مارکتینگ در ایران را دارید با آموزش دیجیتال مارکتینگ و یادگیری مهارت های مختلف در این زمینه می توانید به سادگی کسب درآمد کنید.

خلاصه

طراحی سایت و سئو وب سایت امروزه به یکی از الزامات هر کسب و کاری تبدیل شده است. تقاضا برای استفاده از خدمات کسب و کار های آنلاین رو به افزایش است. به تبع آن بازاریابی  اینترنتی نیز به یک ضرورت برای مشاغل تبدیل شده است. مدیران مشاغل با تبلیغات در گوگل و بهره برداری از انواع دیجیتال مارکتینگ می توانند ترافیک زیادی به وب سایت خود جذب کنند و فروش خود را به حداکثر برسانند. اگر به دنبال پیاده سازی بهترین روش دیجیتال مارکتینگ و استفاده از خدمات انواع دیجیتال مارکتینگ هستید بهترین راهکار استخدام بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ است. یک شرکت معتبر دیجیتال مارکتینگ با برخورداری از کادری متخصص و منابع مختلف می تواند بهترین کیفیت را ارائه دهد. شرکت دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ در ایران است. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات طراحی وب سایت، سئو سایت، پیاده سازی انواع استراتژی های بازاریابی اینترنتی و … می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز