چرا برای کسب و کارمان نیاز به سایت داریم

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8664

5/5 - (1 امتیاز)

در دنیای امروز زندگی مردم با دنیای دیجیتال گره خورده است. آنها به راحتی از طریق اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و بسیاری از اطلاعات خود را به اشتراک می گذارند.دیگر مانند گذشته ارتباط بین قاره ای سخت نیست تنها با چند کلیک ساده و به راحتی می توان با یک شخص در کشوری دیگر ارتباطی با کیفیت برقرار نمود.

بدون شک اینترنت زندگی بسیاری از ما را دگرگون کرده، تغییری که برای بسیاری از افراد خوشایند بوده است. یکی از این تغییرات، ابداع روش های جدید کسب و کار و تجارت است. از آنجایی که مردم وقت زیادی را در اینترنت می گذرانند، می توان از این موقعیت در جهت ارتقا یک کسب و کار یا کارآفرینی استفاده کرد. اغلب مردم برای خرید محصولی خاص، دریافت خدمات مختلف، استفاده از سرویس های آنلاین، خواندن و مطالعه مطالب مختلف، وقت گذرانی و سرگرمی و دیگر دلایل در اینترنت گشت و گذار می کنند.

در راستای همین تغییرات در حال حاضر بسیاری از کسب و کار ها به صورت مجازی و آنلاین فعالیت می کنند. داشتن یک وب سایت برای صاحبان مشاغل و حضور در شبکه های اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است. ما برای کسب و کارمان نیاز به سایت داریم. اگر صاحب تجارتی هستید و وب سایت ندارید، به زودی بسیاری از مشتریان بالقوه آنلاین خود را از دست خواهید داد. شما به راحتی می توانید جمعیت آنلاین و حاضر در اینترنت را به سمت کسب و کار خود هدایت کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که چرا برای کسب و کارمان نیاز به سایت داریم.

اهمیت ایجاد وب سایت برای مشاغل مختلف

وب سایت ها بهترین بستر برای دیجیتال مارکتینگ هستند. همانطور که می دانید، در چند سال اخیر بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی آنلاین یا بازاریابی اینترنتی داده است. همین تغییر باعث شده که بسیاری از کسب و کار ها فعالیت سنتی خود را رها کنند و با استفاده از دیجیتال مارکتینگ به فعالیت تجاری خود ادامه دهند.

در واقع ساخت یک وب سایت اولین قدم برای قرار گرفتن در بستر اینترنت است. البته بدون طراحی وب سایت و تنها با استفاده از شبکه های اجتماعی هم می توان به تجارت پرداخت، اما این قبیل بستر ها برای فعالیت تجاری ساخته نشده اند. همچنین شما نمی توانید امنیت بازار آنلاین خود را تضمین کنید، چرا که هر زمان امکان منسوخ شدن یک شبکه اجتماعی خاص یا فیلتر شدن آن از سوی دولت ها وجود دارد.

همانطور که در بالا گفته شد روزانه تعداد بسیار بالایی از مردم در دنیای اینترنت، حضور دارند، استفاده از این جمعیت و روانه کردن آنها به سمت کسب و کارتان کاری بسیار ساده است. البته اگر از سئو و بهینه سازی وب سایت استفاده نمایید.

این روز ها کسب و کار در دنیای دیجیتال برای هر تجارتی مهم است. اگر هنوز برای صنعت خود وب سایتی ندارید، بدون شک بسیاری از فرصت های موفقیت و ارتقا را از دست داده اید. شما به راحتی می توانید از یک وب سایت برای انجام بسیاری از استراتژی های مختلف بازاریابی در جهت رشد تجارت خود استفاده کنید.

دامنه فعالیت با استفاده از وب سایت ها بسیار گسترده تر از هر گونه تبلیغات است. با استفاده از وب سایت خود به راحتی می توانید به تبلیغات و معرفی کسب و کار خود به مردم بپردازید. روش های مختلفی برای تبلیغات با استفاده از سایت ها وجود دارد که به راحتی با استفاده از آنها می توانید کسب و کار خود را ارتقا داده و مشتریان خود را افزایش دهید.

داشتن یک استراتژی حضور آنلاین با ایجاد وب سایت به شما این امکان را می دهد که ترافیک بالایی از جمعیت آنلاین را به سوی کسب و کار خود هدایت کنید. این کار همچنین باعث افزایش اعتبار شما در بازار های سنتی می شود. در واقع وب سایت می تواند یک نمایندگی فعال از کسب و کار شما باشد. بسیاری از مردم آدرس و مکان فعالیت تجاری شما را از طریق وب سایتتان می یابند.

حضور آنلاین و همیشگی

یکی از مزیت های مهم داشتن وب سایت برای کسب و کارها، حضور آنلاین و همیشگی آنها است. مشتریان و کاربران در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکان می توانند به فروشگاه اینترنتی یا وب سایت شرکتی شما دسترسی داشته باشند. به این ترتیب ارائه خدمات به آنها بسته به مکان و زمان خاصی نیست.

حضور آنلاین باعث دسترسی همیشگی مشتریان به کسب و کار شما می شود. بسیاری از افراد از شرکت یا فروشگاه شما دور هستند و یا در ساعات اداری به شما دسترسی نخواهند داشت. وب سایت شما می تواند پاسخگوی این قبیل افراد باشد.

پشتیبانی آنلاین

یکی از مهمترین وظایف یک مدیر ارائه خدمات پشتیبانی به مشتریان خود است. بسیاری از شرکت ها در ارائه خدمات پشتیبانی با مشکلات متعددی همراه هستند. همچنین مشتری به سختی می تواند مشکلات خود را جهت دریافت پشتیبانی مطرح کند. به بیانی دیگر ارائه خدمات پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی روزهای هفته برای بسیاری از کسب و کار ها امکان پذیر نیست.

اما با ایجاد یک وب سایت مناسب به راحتی می توانید به مشتریان خود به صورت آنلاین خدمات پشتیبانی ارائه دهید و همچنین به بسیاری از سوالات آنها پاسخ دهید. ارائه پشتیبانی آنلاین بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر از استخدام چند نیرو برای پشتیبانی حضوری و یا تلفنی است.

همچنین در فروش محصولات و یا استفاده از خدمات برای بسیاری از مردم سوالات متعددی پیش می آید که در بسیاری از مواقع باعث صرف نظر آنها از خرید یا استفاده از خدمات می شود. شما به راحتی می توانید با طراحی وب سایت به سوالات متداول مشتریان خود پاسخ مناسب دهید و همچنین آنها را در انتخاب محصولات یا استفاده از خدمات خود یاری نمایید. این روش بهترین، دقیق ترین و مطمئن ترین راه برای تبادل اطلاعات است. همچنین باعث صرفه جویی در وقت و منابع شما می شود.

بزرگ نمایی کسب و کار

وقتی یک وب سایت مناسب و با عملکرد بالا داشته باشید، به اعتبار شما افزوده خواهد شد. حتی اگر در سطح شهر صاحب یک مغازه کوچک باشید، وب سایت شما نشان دهنده یک کسب و کار بزرگ است. فعالیت تجاری به صورت سنتی با مشکلات زیادی همراه است. خرید، اجاره و نگهداری از یک مکان برای انجام فعالیت تجاری هزینه های زیادی در بر دارد که بسیاری از افراد در ابتدای مسیر تجارت خود قادر به پرداخت آن نیستند.

همچنین شما نمی توانید در مغازه یا شرکت خود تنوع زیادی از محصولات داشته باشید، چرا که هر چه اجناس و تنوع آنها بیشتر باشد نیازمند مکانی بزرگتر خواهد بود.

اما با داشتن یک وب سایت هر کاری امکانپذیر است. شما برای راه اندازی یک سایت به یک مکان و یا مغازه نیاز ندارید پس از این بابت هزینه اجاره و یا خرید مکان تجاری حذف می شود. حتی اگر مغازه کوچک با تعداد محدودی کالا داشته باشید با استفاده از یک سایت می توانید تنوع محصولات و یا خدمات خود را تا جایی که می توانید افزایش دهید. تصور مشتری نیز از دیدن سایت شما، یک کسب و کار یا فروشگاه بزرگ است. که این تصور باعث افزایش اعتبار و همچنین اعتماد مشتری و مخاطب می شود.

تبادل اطلاعات و به اشتراک گذاری ساده تر

موفقیت یک تجارت در گرو رضایت مشتری است. وقتی مشتری از خدمات و یا محصولات شما رضایت داشته باشد، اطرافیان خود را نیز به استفاده از خدمات و خرید از شما تشویق می کند. که این مهم نیز نوعی تبلیغات محسوب می شود.

در حال حاضر اگر یکی از مشتریان شما از ارائه خدمات و خرید محصولات از وب سایت شما رضایت کامل داشته باشد بدون شک تجربه خرید آنلاین خود را به سرعت با دوستان و آشنایان خود به اشتراک می گذارد. اشتراک گذاری اطلاعات وب سایت شما در گروه ها و شبکه های اجتماعی بهترین راه افزایش مشتری و مخاطب برای شما است.

تبلیغات ساده و گسترده

مهمترین دلیل برای داشتن سایت، تبلیغات و ایجاد کانال های تبلیغاتی است. همانطور که در بالا گفته شد وب سایت ها عالی ترین بستر برای دیجیتال مارکینگ هستند. وقتی وب سایت شما در شبکه های اجتماعی، سایت ها تبلیغاتی و … تبلیغ می شود، کاربر به سادگی و با چند کلیک ساده به سایت شما که یک نمایندگی فعال از کسب و کارتان است مراجعه می کند.

به این ترتیب با موضوع تجارت، محصولات، خدمات، اطلاعات درباره ما و … آشنا می شود. در صورتی که بخواهید به صورت سنتی این کار را انجام دهید باید هزینه گزافی کنید. اجاره بیلبورد ها در سطح شهر، پخش بروشور و کاتالوگ، تبلیعات در تلویزیون و رادیو و … وقت و هزینه زیادی می خواهد. جدا از این نکته تعداد و اقشار افرادی که از این طریق با تجارت شما آشنا می شوند مشخص نخواهد بود به همین دلیل شما برای تبلیغات بعدی خود استراتژی مناسبی نخواهید داشت که این نکته باعث سوخت تبلیغات می شود.

اما با استفاده از سایت و دیجیتال مارکتینگ به راحتی می توانید گروه خاصی از مخاطبان خود را هدف قرار دهید. همچنین با استفاده از ابزار های مختلف به راحتی می توان گزارشی کامل و جامع از تبلیغات بدست آورد. با این گزارش در تبلیغات بعدی می توانید هوشیار تر و هدفمند تر فعالیت کنید.

طراحی وب سایت حرفه ای

تمامی موارد گفته شده در بالا در صورتی امکان پذیر هستند که یک سایت حرفه ای و با قابلیت بالا داشته باشید. در غیر این صورت مشتری و مخاطب چندانی بدست نمی آوردید و تبلیغات هدفمندی نخواهید داشت.

برای داشتن یک سایت حرفه ای می توانید به شرکت طراحی وب سایت دارکوب مراجعه نمایید. با اینکه طراحی وب سایت هزینه هایی به همراه دارد، اما بدون شک نوعی سرمایه گذاری خواهد بود.

علاوه بر این شما با مراجعه به شرکت طراحی وب سایت دارکوب می توانید قیمت طراحی وب سایت خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهید. چرا که ما در شرکت دارکوب هم طراحی سایت ارزان و هم طراحی سایت گران داریم. در هر دو صورت وب سایتی که راه اندازی می کنید از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار خواهد بود.

فراموش نکنید طراحان ما تمامی وب سایت ها را از پایه بر اساس اصول فنی سئو طراحی می کنند. که این نکته می تواند شما را در بهینه سازی وب سایت کمک کند.

همچنین ما در شرکت دارکوب به تمامی مشتریان خود خدمات پشتیبانی آنلاین به صورت 24 ساعته و در تمامی روز های هفته ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره می توانید به صورت آنلاین یا حضوری با مشاوران ما به صورت کاملا رایگان مشاوره داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز