چرا برخی شرکت های طراحی وب قیمت های ارزانتری دارند

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4321

5/5 - (1 امتیاز)

استخدام یک طراح وب سایت ممکن است گران تمام شود. طراحی یک وب سایت می تواند بسته به اینکه چه کسی را برای این کار استخدام می کنید و انتخاب طرح مورد نظر، چیزی بین 500 تا 5000 پوند متغیر باشد. اما اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است این ارقام کمی برایتان سنگین باشد و به دنبال طراحی های مناسب تری باشید. داشتن وب سایتی با طراحی ارزانتر همیشه به معنای پایین بودن کیفیت نیست. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع و مزایا و معایب طراحی وب سایت هایی با قیمت های ارزانتر بپردازیم.

حتی پیشنهاد می شود اگر در ابتدای کار خود هستید، وب سایت های ارزانتر برای کسب و حرفه ی خود انتخاب کنید، آنها را آزمایش کنید و اثرات آن را بر کار خود بررسی نمایید.

دلایلی که برخی وب سایت ها طراحی ارزانتری دارند:

  1. وب سایت ساز های رایگان

اگر در اینترنت جستجو کنید وب سایت ساز های رایگان فراوانی را پیدا خواهید کرد که با استفاده از آنها می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و یک سبک DIY وب سایت ایجاد کنید.

این وب سایت ساز ها به شما این امکان را می دهند که قالب های از پیش ساخته شده را برای خود انتخاب کنید و وب سایت آنلاین خود را سریع دریافت کنید.

شما همچنین می توانید وب سایت خود را از ابتدا ایجاد کنید و با استفاده از نرم افزار drag and drop تصاویر و متن های خود را به هر کجای صفحه جابجا کنید.

مزایای استفاده از سایت ساز های رایگان:

  • شروع کار با آنها رایگان یا بسیار ارزان است
  • بیشتر این سیستم های عامل، کاربر پسند هستند
  • این سازندگان وب معمولاً دارای بخش پشتیبانی هستند که در صورت بروز مشکل می توانید به آنها مراجعه کنید.
  • این سایت ساز ها معمولاً شامل میزبانی و هزینه ی دامنه نیز می شوند.

معایب استفاده از سایت ساز های رایگان:

  • معمولاً برای استفاده از ویژگی های بیشتر بایستی هزینه ای پرداخت کنید.
  1. از قالب های وردپرس ارزان استفاده می شود

با استفاده از وردپرس می توان وب سایت های رایگان و یا خیلی ارزان طراحی کرد. می توانید قالب مورد نظر خود را در وردپرس سفارشی کنید و سپس محتوای خود را به آن اضافه کنید.

وردپرس همچنین به شما این امکان را می دهد تا موارد اضافی (افزونه های اضافی) برای مواردی مانند گالری تصاویر، دکمه های به اشتراک گذاری و رسانه های اجتماعی، فرم های ثبت نام ایمیل و … اضافه کنید.

از آنجا که وردپرس در ابتدا برای وبلاگ نویسی راه اندازی شد، می توانید وب سایت خود را با مطالب جدید بروز نگه دارید.

مزایای استفاده از قالب های وردپرس:

  • با استفاده از وردپرس شما یک کتابخانه ی عظیم از قالب های رایگان و پرداخت شده را در اختیار دارید. بیش از 50000 افزونه ی رایگان در وردپرس وجود دارد که برای انجام همه ی عملکرد های اضافی در دسترس هستند.
  • هزاران وب سایت آنلاین وجود دارند که در مشکلات وردپرس کمک کننده هستند. همچنین انجمن وردپرس در این زمینه رایگان است.
  • وردپرس به عنوان یکی از سیستم های عامل سازگار با موتور های جستجوگر است

معایب استفاده از وردپرس:

  • اگرچه برای کار با وردپرس نیاز به دانش کد نویسی و برنامه نویسی ندارید، اما بایستی نحوه ی کار با آن را تا حدودی یاد بگیرید.
  • بیشتر قالب ها به شکلی متفاوت ساخته شده اند، بدین معنا که اگر در آینده آن را تغییر دهید، ممکن است مجبور شوید، مدتی را صرف یادگیری چارچوب جدید کنید.
  1. استخدام طراحان وب با دستمزد پایین

در برخی شرکت ها، طراحان وب با دستمزد های پایین کار طراحی وب سایت های حرفه ای را انجام می دهند. در این شرکت ها کار طراحی وب با قیمتی بین 100 تا 300 پوند انجام می شود.

این بدین معناست که دیگر نیازی نیست برای طراحی وب وقت بگذارید و موارد مختلفی را یاد بگیرید تا بتوانید وب سایتی با ظاهر زیبا و قابلیت هایی که می خواهید در آن وجود داشته باشد، طراحی کنید.

مزایای استخدام یک طراح وب با دستمزد پایین:

  • دیگر لازم نیست شما خودتان کاری انجام دهید.
  • برای داشتن یک وب سایت کارآمد نیاز به هزینه ی چندانی ندارید.

معایب استخدام یک طراح وب سایت با دستمزد پایین:

  • شاید نتوانید از یک طراح وب با دستمزد پایین، پشتیبانی چشمگیری دریافت کنید.
  • ممکن است به بروزرسانی وب سایت دسترسی نداشته باشید.
  • ممکن است نتوانید از طرح های سفارشی استفاده کنید.
  1. استفاده از توسعه دهندگان وب خارج از کشور

برخی از شرکت ها برای کاهش هزینه های طراحی وب سایت برای مشتریان خود، از توسعه دهندگان وب در خارج از کشور استفاده می کنند. البته این به معنای برخورداری از یک وب سایت با کیفیت پایین نیست، اما بایستی در نظر داشته باشید در چنین مواردی ممکن است از کنترل کیفیت و حسابرسی برخوردار نباشید.

همچنین چون این وب سایت ها از چشم انداز توسعه دهندگان وب خارج از کشور طراحی می شوند، ممکن است منطبق با سلایق مشتریان شما نباشند.

  1. برخورداری از وب سایت هایی که سئو دوستانه نیستند

به دست آوردن وب سایتی ارزان همیشه به نفع نیست و گاهی ممکن است مضراتی را به دنبال نیز داشته باشد. برخی از وب سایت هایی که با قیمت های پایین طراحی می شوند با برخی موتور های جستجو سازگار نیستند یا به عبارت دیگری برای موتور های جستجوگر بهینه سازی نمی شوند.

یک وب سایت ارزان قیمتی که بهینه سازی نشده است، ممکن است مدت زمان زیادی برای بارگذاری نیاز داشته باشند و همچنین ایمن نباشد و مشاهده ی آنها از طریق تلفن های همراه سخت باشد.

داشتن یک وب سایت سئو دوستانه زمان و تلاش زیادی را تقاضا می کند و ممکن است یک وب سایت ارزان قیمت نتواند این تقاضا ها را برآورده کند.

  1. ایمن نیستند

وب سایت های ارزان معمولاً از سطح ایمنی پایینی برخوردارند و یا در آنها برای کاهش هزینه ها از افزونه های تاریخ گذشته استفاده می شود. این بدان معناست که ممکن است چنین وب سایت هایی در برابر نقض های امنیتی آسیب پذیر باشند.

داشتن گواهی SSL می تواند پیام های شما را رمزگذاری کند تا هکر ها نتوانند آنها را گوش دهند. این موضوع می تواند امنیت وب سایت شما را تقویت کند.

SSL یک عامل مهم رتبه بندی نیز می باشد. بدین معنا که وب سایت هایی که دارای گواهی SSL هستند در صورت مساوی بودن در موارد دیگر، بالاتر قرار می گیرند.

وب سایت هایی که SSL ندارند، معمولاً “ناامن” شناخته می شوند.

خلاصه

اگر تازه شروع به کار کرده اید و درآمد زیادی ندارید، استفاده از وب سایت های ارزان قیمت می تواند به نفع شما باشد. می توانید برای این کار از وردپرس استفاده کنید تا به مرور در کار خود به سطح خوبی از درآمد برسید. برخورداری از وب سایت هایی با سطوح کیفیت متفاوت به اهداف و نیاز های شما بستگی دارد. سعی کنید با توجه به مقاصد خود و مزایا و معایب موارد گوناگون اقدام به طراحی وب سایتی مناسب نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز