کمترین قیمت طراحی سایت در ایران

نوشته شده توسط مدیر وب سایت

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12981

طراحی سایت ارزان با وردپرس
5/5 - (4 امتیاز)

طراحی یکی سایت دغدغه اصلی بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار ها می باشد که می خواند کسب و کار خود را رشد داده و با تلاش کافی، فروش‌شان را چند برابر کنند. اما این روز ها طراحی سایت ارزان به یکی از مهم ترین اهداف کسب و کار های مختلف به ویژه کسب و کار های خانگی و کارگاه های کوچک تبدیل شده است.

دلیل استفاده بسیاری از افراد از پلتفرم های مجازی برای فروش کالا ها، استفاده رایگان و همچنین ترافیک بالایی از کاربران می باشد. به همین دلیل است که در ماه اخیر عبارات طراحی وب سایت، ارزان ترین روش طراحی سایت، شرکت طراحی سایت و دیگر عبارات مشابه به پر استفاده ترین کلمات در جستجوی گوگل تبدیل شده است.

ما در این مقاله سعی داریم، روش هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها بتوانید در کمترین زمان ممکن و با حداقل هزینه یکی سایت کامل و با کیفیت برای کسب و کار خود طراحی نمایید. در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت

استفاده از پلتفرم های اجتماعی با وجود فیلترینگ قوی آن دیگر برای شما سود زیادی نخواهد داشت. با آنکه هنوز هم بسیاری از صفحات فروشگاهی در اینستاگرام فعالیت دارند با این حال، آمار ها نشان دهنده آن است که خرید و فروش در این شبکه مجازی به حداقل خود رسیده است و بسیاری از کاربران فعالیت خود را در این پلتفرم محدود کرده اند.

هم اکنون راه اندازی یک سایت با کیفیت بهترین راهکار برای فرار از شکست و از دست دادن مشتریان است. متاسفانه در ماه های اخیر اغلب کسب و کار ها به دلیل عدم فروش محصولاتشان مجبور به تعدیل نیرو و یا تامین هزینه ها از روش های دیگر شده اند.

طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه امن برای فروش آنلاین بهترین روش و استراتژی بازاریابی اینترنتی است که می توان آن را اتخاذ نمود. بسیاری از بازاریاب ها بر این باورند که پرداخت هزینه طراحی سایت نوعی سرمایه گذاری است که می توان سود دهی آن را در هر زمانی حس کرد.

وب سایت ها مجموعه ای از صفحات وب هستند که با اهداف مختلفی طراحی و تولید می شوند، این اهداف با تولید و درج محتوا در سایت تامین می شود. برای هر نوع محصولی که دارید و یا هر نوع خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهید، می توان یک سایت طراحی کرد.

اگر نگران هزینه طراحی سایت هستید و یا اگر قدرت ریسک کردن برای فروش آنلاین با استفاده از سایت را ندارید، روش هایی وجود دارد که به شما کمک خواهد نمود.

قیمت طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی سایت برای اغلب افراد مهم است، بسیاری از کسب و کار های نو پا در ابتدای مسیر خود هستند و بودجه کافی برای راه اندازی وب سایت ندارند. طراحی سایت یک کار تخصصی و پیچیده می باشد و متقابلا هر کار تخصصی قیمت بالایی خواهد داشت.

قیمت طراحی سایت بر اساس آیتم های مختلفی تعیین می گردد. هزینه هاست، ثبت دامنه، هزینه طراحی، هزینه درج و تولید محتوا، هزینه پشتیبانی، هزینه آموزش کار با کنترل پنل و … از مهمترین مواردی هستند که بر قیمت طراحی سایت تاثیر گذار خواهند بود.

وب سایت ها در انواع مختلف طراحی می شوند و بخش اصلی قیمت طراحی سایت مربوط به نوع آن می باشد. از انواع مختلف سایت می توان به موارد زیر اشاره کرد.

در شرکت طراحی سایت دارکوب قیمت طراحی سایت بر اساس پکیج ها و پلان های انتخابی تعیین می گردد. ما در مجموعه دارکوب با توجه به نیاز های کسب و کار های مختلف و بر اساس تجربه پکیج های مختلفی را جهت طراحی انواع مختلف وب سایت ارائه می دهیم. این پلان ها اغلب قیمت های اقتصادی دارند و برای انواع مختلف کسب و کار با هر مقدار بودجه مناسب می باشند.

همچنین با انتخاب هر پکیج خدمات دیگری به صورت رایگان نیز ارائه می گردد. با توجه به قیمت هر پلان و ویژگی های ارائه شده در هر پکیج و مقایسه آنها با سایرین خواهید دید که کمترین قیمت طراحی سایت در ایران را شرکت طراحی سایت دارکوب ارائه می دهد.

کمترین قیمت سفارش طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت با وردپرس

اغلب قالب های تولید شده توسط طراحان مجموعه دارکوب با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس طراحی می شوند. ما برای طراحی انواع سایت های شرکتی 4 پکیج با ویژگی های مختلف ارائه می دهیم، که عبارتند از:

  • طراحی وب سایت با استفاده از قالب های سایت طراحی شده توسط تیم طراحان سایت شرکت دارکوب. مدت زمان تحویل این نوع پکیج معمولا از 3 روز شروع می شود و همچنین قیمت آن نسبت به سایر طرح ها مقرون به صرفه می باشد.
  • طراحی وب سایت با الگو برداری از صد هزار قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب دارکوب. مدت زمان طراحی سایت با این روش حداقل یک ماه می باشد. قیمت این پلان نیز نسبتا اقتصادی است.
  • طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر و بر اساس نظر کارفرما انجام می گردد. با توجه به وسعت قالب سایت مدت زمان تحویل سایت حداقل یک ماه می باشد. به دلیل اختصاصی بودن طراحی، قیمت طراحی قالب اختصاصی نسبتا گران است.
  • طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی سایت به صورت اختصاصی. مدت زمان تحویل سایت با استفاده از این روش معمولا بیشتر از یک ماه می باشد و همچنین هزینه طراحی سایت نسبتا زیاد است.

شما می توانید با توجه به بودجه، زمان و نوع کسب و کاری که دارید، هر کدام از پکیج های بالا را برای خود انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در خصوص نوع طراحی سایت می توانید با کارشناسان ما به صورت آنلاین و یا حضوری مشاوره رایگان داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت طراحی سایت با وردپرس نسبتا ارزان می باشد و شما با انتخاب هر کدام از پکیج های بالا می توانید طراحی سایت ارزانی داشته باشید.

طراحی سایت ارزان وردپرس

همانطور که گفته شد در تمامی پلان ها، طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس انجام می می گیرد، لذا قیمت طراحی سایت نسبتا ارزان است. این نکته به این معنا نیست که ما در طراحی سایت های مشتریان خود از قالب های آماده استفاده می کنیم.

در طراحی سایت سفارشی و اختصاصی، قالب بر اساس نظر و سلیقه کارفرما و زیر نظر وی طراحی می گردد. در پلان های دیگر نیز، قالب سایت از ابتدا و پایه بر اساس اصول فنی سئو توسط طراحان این مجموعه تولید می شوند.

استفاده از قالب های آماده مشکلات بسیاری را به همراه خواهد داشت که این مشکلات قبل از هر چیز گریبان شرکت پشتیبان را می گیرد. قالب های آماده سایت ایمنی پایینی دارند و در فرصت بسیار کمی بعد از راه اندازی سایت مورد حمله هکر ها قرار می گیرند. سرعت لود سایت که یکی از موارد بسیاری مهم در سئو و جذب کاربران است، در قالب های آماده بسیار کم است.

قالب های آماده کدنویسی صحیحی ندارند و در طراحی آنها از تعداد زیادی پلاگین استفاده شده است به همین دلیل سرعت لود سایت در این قالب ها بسیار کند است. قالب های آماده توسط طراحان مشخصی طراحی نشده اند به همین دلیل توسعه و به روز رسانی آنها بسیار دشوار می باشد. کمتر شرکتی پشتیبانی و اعمال تغییرات در این نوع قالب ها را بر عهده می گیرد.

با استفاده از قالب های آماده که به صورت رایگان نیز قابل استفاده هستند، از منابع سرور مانند رم و سی پی یو، بیش از اندازه مصرف می شود که مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت.

همانطور که گفته شد قالب های آماده طراح مشخصی ندارند به همین دلیل توسعه و تغییر قالب به سختی قابل انجام می باشد که این مورد می تواند مهمترین عیب استفاده از قالب های آماده باشد. همچنین قالب های آماده بر اساس اصول فنی سئو طراحی نشده اند به همین دلیل رتبه خوبی در صفحه نتایج موتور های جستجو به دست نخواهند آورد و بهینه سازی آنها به سختی و در بسیاری از مواقع غیر قابل انجام می باشد.

اما ما در شرکت دارکوب قالب های مشتریان خود را چه قالب های سفارشی و چه قالب های آماده را از پایه و بر اساس اصول فنی سئو طراحی و تولید می کنیم. هر قالب سایت تولید شده توسط شرکت دارکوب طراح مشخصی دارد به همین دلیل توسعه پذیری و تغییر آنها بعد از مدتی قابل انجام می باشد. همچنین تمامی قالب های طراحی شده توسط شرکت دارکوب دارای یک سال پشتیبانی هستند.

خرید قالب وردپرس از شرکت طراحی سایت دارکوب با ویژگی های ذکر شده در بالا از بهترین، مطمئن ترین، سریع ترین و ارزان ترین روش های راه اندازی کسب و کار آنلاین می باشد. همچنین مدیریت سایت با استفاده از قالب وردپرس بسیار آسان می باشد و یادگیری آن نیازی به دانش طراحی سایت ندارد.

برای خرید قالب سایت و یا کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سامانه پاسخگویی شرکت دارکوب ثبت نمایید تا در کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی

طراحی سایت فروشگاهی

توضیحات گفته شده در بالا مربوط به طراحی سایت شرکتی می باشد. برای طراحی فروشگاه اینترنتی نیز پلان های مقرون به صرفه و با کیفیتی ارائه می دهیم که عبارتند از:

  • راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان و سریع: با استفاده از وب سایت ir
  • طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده (طراحی شده توسط شرکت دارکوب)
  • طراحی وب سایت فروشگاهی با الگو برداری از قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب
  • طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی
  • طراحی سایت فروشگاهی شامل طراحی صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت سفارشی

در پکیج اول، راه اندازی فروشگاه اینترنتی رایگان، شما در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت هزینه ای می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب چند سالی است که فروشگاه اینترنتی بزرگی را طراحی نموده است که کسب و کار های مختلف با ثبت نام رایگان در آن می توانند خدمات و کالای خود را به مشتریان ارائه دهند. پرداخت آنلاین، سبد خرید، روش های مختلف ارسال کالا و … از ویژگی های این سایت می باشد.

طراحان شرکت دارکوب علاوه بر تولید قالب وردپرس برای سایت های شرکتی، قالب های متعددی را برای فروشگاه های اینترنتی طراحی کرده اند. شما با حداقل هزینه و در مدت زمان حداقل سه روز می توانید یک فروشگاه اینترنتی کامل و با کیفیت راه اندازی کنید. این قالب های نیز مانند سایر قالب های شرکت دارکوب توسط طراحان این مجموعه طراحی شده است.

فروشگاه قالب شرکت دارکوب متشکل از صد هزار قالب متنوع و کاربردی می باشد که شما با مراجعه به آن می توانید قالبی را برای سایت خود انتخاب نموده و به صورت دمو آن را مشاهده کنید. با انتخاب هر کدام از آنها طراح موظف است قالب انتخابی را از پایه طراحی و تولید کند.

چرا که این قالب ها به صورت دمو هستند و فقط برای نمونه و الگو برداری از آنها استفاده می شود. با انتخاب این پلان در کمتر از یک ماه می توانید سایت خود را کامل و با کیفیت و با هزینه نسبتا کمی تحویل بگیرید.

طراحی سایت حرفه ای و سفارشی پلانی برای فروشگاه هایی می باشد که بودجه لازم برای طراحی فروشگاه اینترنتی را دارند. بر اساس این پکیج قالب سایت توسط گرافیست و طراح سایت مطابق با نظر و سلیقه کارفرما طراحی می گردد. مدت زمان لازم برای طراحی سایت اختصاصی حدودا یک ماه است و هزینه آن نسبت به پلان های دیگر بیشتر می باشد.

در روش بعدی تمامی صفحات داخلی و صفحه اصلی سایت دقیقا بر اساس نظر کارفرما طراحی می شود این پلان نیز سفارشی می باشد و مدت زمان تحویل سایت بیشتر از یک ماه است. تعرفه این پکیج نسبت به سایر روش ها نسبتا زیاد می باشد.

تقریبا می توان گفت اغلب کسانی که به دنبال راه اندازی فروشگاه اینترنتی هستند، سایتی مشابه دیجی کالا را در نظر دارند. امکانات سایت دیجی کالا بسیار زیاد و گسترده است طراحی این قبیل سایت ها از هزینه بسیار بالایی برخوردار می باشد که برای اغلب کسب و کار ها مقرون به صرفه نیست. اما به جای آن می توان از فروشگاه ساز که یک سایت ساز کامل است استفاده نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با مشاوران ما به صورت آنلاین و یا تلفنی تماس حاصل نمایید.

بهترین شرکت طراحی سایت در ایران

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت و ارائه خدمات طراحی سایت توانسته به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده گردد. این عنوان گواهی بر ارائه خدمات صادقانه با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت ها می باشد. علاوه بر این مجموعه طراحی سایت دارکوب مجوز های فراوانی در حوزه طراحی سایت دارا است:

  • برگزیده شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت
  • دارای مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • اخذ مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اخذ رتبه چهارم از سوی شورای عالی انفورماتیک کشور
  • دارای مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور جهت برگزاری دوره های آموزش طراحی سایت و سئو دارکوب ( این دوره ها در آموزشگاه طراحی سایت دارکوب برگزار می گردد.)
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
  • عضویت در انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی
  • دارای پروانه کسب و کارهای مجازی (اتحادیه کشوری)

برای خرید سایت، برآورد هزینه طراحی سایت، مشاوره کسب و کار اینترنتی و پاسخگویی به سوالات خود در خصوص خدمات طراحی سایت می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا همه روزه در ساعات اداری با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. نا گفته نماند که کمترین قیمت طراحی سایت در ایران با توجه به امکانات و کیفیت سایت ها متعلق به شرکت طراحی سایت دارکوب می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز