استخدام توسعه دهنده وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14402

5/5 - (8 امتیاز)
متخصص وردپرس

استخدام توسعه دهنده وردپرس

متخصصین وردپرس مورد نیاز خیلی از شرکت ها و سازمان ها هستند. اگر در مورد استخدام توسعه دهنده وردپرس کمی در اینترنت سرچ کنید متوجه می شوید موقعیت های شغلی برای وردپرس کار ها چقدر زیاد است. شرکت ها و سازمان ها با استخدام توسعه دهنده وردپرس کار های مختلف طراحی سایت را به ایشان واگذار می کنند.

چرا برخی از سازمان ها و شرکت ها اقدام به استخدام توسعه دهنده وردپرس می کنند؟

طراحی وب سایت و پشتیبانی از وبسایت یک کار تخصصی است. به همین دلیل شرکت های زیادی با استخدام توسعه دهنده وردپرس طراحی و پشتیبانی وبسایت تجاری یا سازمانی خود را به ایشان واگذار می کنند. استخدام توسعه دهنده وردپرس مزیت های زیادی برای شرکت ها و افراد مختلف دارد. آنها با استخدام توسعه دهنده وردپرس می توانند یک طراحی سایت با کیفیت داشته باشند. شرکت ها با استخدام توسعه دهنده وردپرس می توانند آسوده خاطر باشند که اگر مشکلی در طراحی وب سایتشان پیش بیاید براحتی توسط متخصص وردپرس رفع می شود. بعلاوه مدیران شرکت ها با استخدام توسعه دهنده وردپرس می توانند زمان زیادی برای انجام کار های دیگر سازمانی خود ذخیره کنند.

توسعه دهنده وردپرس کیست؟

یک توسعه دهنده یا متخصص وردپرس در طراحی سایت با وردپرس تبحر دارد. یک متخصص وردپرس فول استک می تواند قسمت فرانت اند و بک اند یک وبسایت را طراحی و کدنویسی کند. یک متخصص وردپرس در ساخت افزونه و قالب وردپرس و برنامه نویسی php تسلط کافی دارد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا منبع باز است. کاربران در طراحی سایت با وردپرس نیازی به دانش کدنویسی ندارند مگر برای سفارشی سازی و افزودن قابلیت های جدید به طراحی سایت. به همین دلیل است که یک متخصص وردپرس بایستی به زبان برنامه نویسی php تسلط داشته باشد.

چطور می توانم به یک متخصص وردپرس تبدیل شوم؟

اگر می خواهید به یک متخصص وردپرس تبدیل شوید باید مهارت های لازم برای طراحی سایت وردپرس را آموزش ببینید. برای متخصص وردپرس شدن منابع زیادی مانند کتاب ها و مقالات الکترونیکی وجود دارند که می توانید استفاده کنید. اما با شرکت در دوره حرفه ای وردپرس می توانید زمان زیادی برای خود ذخیره کنید. با شرکت در دوره آموزشی وردپرس مطالب را به صورت دسته بندی شده از سطح مبتدی تا پیشرفته دریافت می کنید. با شرکت در دوره حرفه ای وردپرس و انجام چندین پروژه وردپرس به صورت آزمایشی می توانید مباحث مختلف را به طور عملی تمرین کنید. آموزش پروژه محور وردپرس یکی از بهترین راهکار ها برای یادگیری طراحی سایت با وردپرس است. آموزش پروژه محور وردپرس شما را به یک طراح وب سایت حرفه ای تبدیل می کند. با آموزش پروژه محور وردپرس قادر به طراحی هر نوع وبسایتی خواهید بود.

در دوره حرفه ای وردپرس چه مباحثی آموزش داده می شود؟

برخی از مباحثی که در دوره جامع وردپرس ارائه می شوند:

زبان نشانه گذاری html و css

Html و css پایه و اساس طراحی سایت هستند. html چارچوب طراحی وب سایت را تشکیل می دهد و css به رنگ آمیزی و طراحی گرافیکی وبسایت مربوط می شود. یک متخصص وردپرس با شرکت در دوره حرفه ای وردپرس می تواند تسلط کافی به html و css پیدا کند.

آموزش php

وردپرس مبتنی بر زبان برنامه نویسی php است. طبق آمار تقریباً 78% از طراحی وب سایت ها مبتنی بر php هستند. دانشجویان با شرکت در دوره حرفه ای وردپرس و انجام تمرین های مداوم به زبان برنامه نویسی php تسلط پیدا می کنند.

جاوااسکریپت

یک متخصص وردپرس برای ایجاد قالب و یا افزونه باید به زبان جاوااسکریپت مسلط باشد. علاقه مندان به طراحی سایت با وردپرس با شرکت در دوره آموزشی وردپرس می توانند جاوااسکریپت را به خوبی یاد بگیرند.

فتوشاپ

فتوشاپ در قسمت های مختلف طراحی وب سایت کاربری دارد. متخصص وردپرس باید کار کردن با فتوشاپ را بداند.

MySQL و Bootstrap

تسلط بر پایگاه داده MySQL و کد های Bootstrap به توسعه دهنده و متخصص وردپرس امکان می دهد تا طراحی سایت را خیلی سریع انجام دهد.

سئو

یک متخصص وردپرس باید اصول سئو را به خوبی بداند تا بتواند طراحی وب سایت سئو فرندلی انجام دهد. اگر می خواهید به یک متخصص وردپرس تبدیل کنید و وارد بازار کار طراحی وب سایت شوید با شرکت در دوره آموزشی وردپرس آموزشگاه دارکوب می توانید خیلی سریع و ساده به هدف خود برسید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده ی دوره آموزشی وردپرس، آموزش طراحی قالب وردپرس و … به صورت آنلاین و حضوری می باشد. دانشجویان پس از گذراندن دوره حرفه ای وردپرس فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان به حوزه طراحی وب سایت دعوت به همکاری می نماید.

اولین پروژه وردپرس را چگونه بگیرم؟

اگر اول راه طراحی وب سایت هستید و می خواهید اولین پروژه وردپرس را بگیرید راه کار های ذیل می تواند کمک کننده باشد:

طراحی وب سایت برای خودتان

بهتر است اول برای خودتان یک طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید. با این کار هم می توانید مهارت ها و توانایی هایتان را به دیگران نشان دهید و هم با گذاشتن شماره تماس خود در صفحه تماس با ما به دیگران امکان برقراری تماس بدهید.

تبلیغات در بین اطرفیان

برای گرفتن اولین پروژه وردپرس می توانید در بین دوستان و اقوام خود تبلیغات کنید. می توانید اولین پروژه وردپرس را به صورت رایگان و یا با هزینه کم برای آشنایان خود انجام دهید.

تبلیغ در وبسایت های تبلیغاتی

با تبلیغ در طراحی وب سایت های تبلیغاتی یا فعالیت در شبکه های اجتماعی پر طرفدار می توانید پروژه وردپرس بگیرید.

نکات مهم در استخدام طراح وب سایت

در نظر داشتن یک سری نکات هنگام استخدام طراح وب سایت کمک می کند تا طراحی وب سایت با کیفیت تر و کاربردی تر داشته باشید. استخدام طراح وب سایت با تجربه از مهمترین نکات است. یک طراح وب سایت مجرب انواع طراحی سایت های ساده و پیچیده را انجام داده است و بهتر می تواند نقطه نظر های شما را در وبسایت پیاده سازی نماید. از دیگر مواردی که برای استخدام طراح وب سایت باید مد نظر داشته باشید بررسی نمونه کار های طراح وب است. با بررسی نمونه کار های طراح وبسایت می توانید متوجه شوید که طراح سایت مورد نظر چقدر مهارت در زمینه های مختلف طراحی وب سایت دارد. برای استخدام طراح وب سایت سعی کنید کسی را برگزینید که انواع خدمات طراحی سایت را ارائه می دهد. خدمات طراحی وب سایت خیلی گسترده است. برخی از خدمات طراحی وب سایت عبارتند از سئو، دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، پشتیبانی سایت و …. وقتی شما طراح وب سایتی استخدام کنید که انواع خدمات طراحی وب را ارائه می دهد، دیگر به فرد دیگری نیاز نخواهید داشت.

آموزش وردپرس

برای کار کردن با وردپرس واقعی باید با پنل وردپرس به خوبی آشنا باشید. وردپرس واقعی یک پلتفرم طراحی سایت است که بر اساس زبان برنامه نویسی php ساخته شده است و از پایگاه داده MySQL استفاده می کند. با وردپرس واقعی می توان انواع طراحی وب سایت از طراحی سایت های شخصی و وبلاگ گرفته تا طراحی سایت ها پیچیده تجاری را انجام داد. وردپرس واقعی حاوی انواع و اقسام افزونه است که می توان هر نوع عملکردی را در طراحی سایت پیاده کرد. برخی از مواردی که برای طراحی سایت با وردپرس واقعی باید بدانید عبارتند از: آشنایی با فضای وب، انتخاب نام مناسب و خرید هاست، نصب وردپرس، آشنایی با افزونه ها و عملکرد آنها و …..

آموزش وردپرس شما را قادر می سازد تا با تمام موارد وردپرس واقعی کار کنید و طراحی سایت انجام دهید. آموزش وردپرس آسان است. برای کار کردن با وردپرس واقعی باید وقت بگذارید و تمرین کنید. برای آموزش وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش دوره جامع وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با داشتن کادری مجرب و بروزترین تجهیزات آموزشی برگزار کننده دوره جامع وردپرس، آموزش طراحی قالب وردپرس و … می باشد. دانشجویان با گذراندن دوره های آموزشی در آموزشگاه دارکوب فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت از علاقه مندان حوزه طراحی وب سایت در شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات دعوت به همکاری می نماید.

آموزش طراحی قالب وردپرس

طراحی سایت با وردپرس رواج زیادی دارد. یکی از مراحل طراحی سایت با وردپرس طراحی قالب وردپرس است. با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید قالب سایت های حرفه ای و پیشرفته بسازید. با آموزش طراحی قالب وردپرس می توانید قالب سایت های منحصر به فرد ایجاد کنید. پس از گذراندن آموزش طراحی قالب وردپرس و ساخت قالب سایت های مدرن براحتی می توانید کسب درآمد کنید.

چرا با وجود قالب سایت های آماده طراحی قالب وردپرس انجام دهیم؟

اگرچه وردپرس واقعی حاوی قالب سایت های زیاد و با کیفیتی هستند، اما وقتی شما طراحی قالب وردپرس انجام می دهید، وب سایتی منحصر به فرد خواهید داشت. بعلاوه شما تمام امکاناتی که می خواهید را می توانید در قالب سایت خود پیاده نمایید. یعنی طراحی سایت شما دقیقاً افزونه هایی را خواهد داشت که مورد نیاز شماست. در طراحی قالب وردپرس شما تصمیم می گیرید که هر المان در کجای طراحی سایت شما قرار داشته باشد و طرح گرافیکی وبسایت شما چگونه باشد. تغییر دادن ویژگی های قالب سایت های آماده گاهی سخت است و وبسایت شما را دچار مشکل می کند. اما با طراحی قالب وردپرس دست شما برای پیاده سازی هر نوع عملکردی باز است. آموزش طراحی قالب وردپرس شما را قادر می سازد تا قالب سایتی با هر خصوصیتی که می خواهید طراحی کنید. برای آموزش طراحی قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش دوره جامع وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

چطور می توانم طراحی سایت ارزان داشته باشم؟

با سیستم مدیریت محتوایی مانند وردپرس طراحی سایت ارزان و حرفه ای امکان پذیر است. برای طراحی سایت ارزان می توانید از قالب سایت آماده وردپرس استفاده نمایید. طراحی سایت ارزان برای افرادی که نمی خواهند برای طراحی وب سایت هزینه زیادی پرداخت کنند گزینه بسیار خوبی است. برای طراحی سایت ارزان و حرفه ای در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت ارزان، سئو سایت، پشتیبانی سایت و …. می باشد.

چرا شرکت طراحی سایت استخدام کنیم؟

اگر می خواهید طراحی وب سایت انجام دهید بهتر است شرکت طراحی سایت استخدام کنید. شرکت طراحی سایت تیم متخصص طراحی وب سایت دارد. هر کدام از اعضا تیم بر روی یک قسمت از طراحی وب سایت کار می کنند. به همین هم روند طراحی سایت مشتری سریعتر می شود و هم کیفیت طراحی وب بالا می رود. شرکت طراحی سایت خدمات پشتیبانی و سئو دارد. هزینه طراحی سایت در شرکت طراحی سایت مناسب تر تمام می شود. شرکت طراحی سایت انواع طراحی سایت و به هر زبانی انجام می دهد. تنوع خدمات در شرکت طراحی سایت بسیار زیاد است. برای طراحی وب سایت در صورت تمایل می توانید از خدمات شرکت طراحی سایت دارکوب استفاده نمایید.

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس طرحی از پیش آماده شده است. قالب وردپرس طرح وبسایت شما را تشکیل می دهد. شما با تغییر المان های مختلف در قالب وردپرس طرحی که کاربر می بیند را تغییر می دهید. قالب وردپرس محتوا را در مرورگر به کاربر نمایش می دهد. قالب وردپرس مجموعه ای فایل هاست که در کنار یکدیگر قرار می گیرند. دو فایل اصلی در قالب وردپرس index.php و style.css است. قالب وردپرس فایل های زیادی مانند فایل جاوااسکریپت، فایل گرافیکی و … را نیز دارد که البته جزء فایل های اصلی محسوب نمی شوند اما برای طراحی قالب وردپرس حرفه ای لازم هستند.

مراحل ساخت قالب وردپرس

اگر بدانید مراحل ساخت قالب وردپرس چیست خودتان می توانید طراحی سایت مطابق سلیقه خودتان انجام دهید. در گام نخست برای ساخت قالب وردپرس باید وردپرس را بر روی کامپیوتر لوکال نصب کنید. وردپرس سه تا پوشه اصلی دارد: wp-admin، wp-content، wp-includes. وارد پوشه wp-content و سپس themes شوید و یک پوشه با نام دلخواهتان بسازید. برای ساخت قالب وردپرس لازم است تمام فایل های قالب را به این پوشه منتقل کنید. در پوشه ای که ساخته اید دو فایل با نام های index.php و style.css ایجاد کنید. در فایل style.css باید کد های استایل دهی را قرار دهید و در فایل index.php باید کد های قسمت های اصلی سایت را قرار دهید. این چند مرحله، مراحل اصلی تولید قالب وردپرس هستند. برای مشاهده قالب وردپرسی که ساخته اید می توانید مسیر ذیل را بروید: پیشخوان وردپرس- نمایش- پوسته ها. برای اینکه عکس قالب شما در وردپرس نمایش داده شود می توانید یک عکس با پسوند .png در فایلی که ایجاد کرده اید قرار دهید. در مرحله بعد تولید قالب وردپرس باید قالب سایتی که ایجاد کرده اید را در قسمت پوسته وردپرس فعال نمایید.

در ساخت قالب وردپرس برای قسمت های مختلف می توانید فایل های جداگانه بسازید. اینگونه مدیریت قسمت های مختلف ساده تر می شود. به طور مثال برای قسمت های فوتر و یا هدر می توانید فایل هایی با نام footer.php و یا header.php بسازید. گام بعد در تولید قالب وردپرس فراخوانی کد های css است. برای فراخوانی کد های css باید از تابع مربوط به این کار استفاده کنید. در گام بعدی تولید قالب وردپرس باید محتوای طراحی سایت را نمایش دهید. برای نمایش محتوا از کد های مربوطه در این زمینه باید استفاده کنید. اضافه کردن لینک، تنظیم فوتر و هدر، اضافه کردن دسته بندی و منو از مراحل دیگر تولید قالب وردپرس هستند که هر کدام کد های خاص خود را دارند. برای آموزش طراحی قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزش دوره جامع وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده دوره آموزشی وردپرس، تولید قالب وردپرس و …. به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

خلاصه

طراحی سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. متخصصین وردپرس فرصت های شغلی زیادی دارند. متخصصین وردپرس مورد نیاز شرکت ها و سازمان های زیادی هستند. سازمان ها با استخدام توسعه دهنده وردپرس، کار های طراحی سایت، پشتیبانی و سئو سایت و …. را به ایشان واگذار می کنند. یک متخصص وردپرس باید به مهارت های مختلفی مانند زبان برنامه نویسی php، html و css و …. تسلط داشته باشد تا بتواند وظایفی که به ایشان واگذار می شود را به خوبی انجام دهد. اگر می خواهید به یک متخصص وردپرس تبدیل شوید در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزش پروژه محور وردپرس آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده دوره جامع وردپرس، آموزش طراحی قالب وردپرس و …. به صورت حضوری و آنلاین می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز