طراحی سایت بدون برنامه نویسی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=3375

5/5 - (1 امتیاز)

آیا به دنبال ایجاد وب سایت هستید و نمی دانید چگونه کد گذاری کنید؟ در این مورد سرویس های طراحی وب آنلاین برای ایجاد پلت فرم ها و طراحی ها در حداقل زمان مفید هستند. تا چند سال پیش شما برای طراحی ساده ترین وب سایت ها مجبور بودید چندین خط کد سخت و دشوار بنویسید، اما امروزه با استفاده از سرویس های طراحی وبی که در بازار موجود هستند، هر کسی می تواند به سرعت و به راحتی وب سایتی زیبا ایجاد کند.

اگر شما مهارت کمی در برنامه نویسی دارید و می خواهید بدون نیاز به کد نویسی دارنده ی یک وب سایت زیبا و حرفه ای که بهترین خدمات را ارائه می دهد، باشید، سرویس های طراحی وب آنلاینی وجود دارند که این کار را برای شما انجام می دهند. این سیستم ها مناسب و کاربردی هستند که به عنوان سازندگان وب سایت خوانده می شوند.

این سرویس ها به طور ویژه ای به نیاز های افراد مبتدی که خواهان طراحی های حرفه ای هستند، پاسخگو هستند. در ادامه به بررسی مزایای این سرویس ها می پردازیم:

مزایای سرویس های سازنده ی وب سایت

  • سهولت در استفاده

سرویس های طراحی وب سایت با آموزش و داشبورد های بصری همراه هستند که روند ساخت وب سایت را سریع، راحت و قابل فهم می کنند.

  • پلت فرم های حرفه ای رایگان

هر سرویسی را که شما بخواهید با مجموعه ای غنی از پلت فرم های ریسپانسیو و بهینه سازی شده برای تلفن های همراه موجود هستند. این پلت فرم ها عمدتاً رایگان هستند و توسط طراحان وب حرفه ای توسعه یافته اند. پلت فرم ها ممکن است به منظور سهولت جستجو برای کاربران به دسته های متفاوت تقسیم بندی شوند.

  • میزبانی وب و دامنه ی رایگان

این پلت فرم ها مکرراً با نام دامنه ی مجتمع و یکپارچه و گزینه های میزبانی وب همراه هستند که با توجه به آن شما می توانید وب سایت خود را به راحتی و به سرعت آنلاین بسازید و منتشر کنید.

  • سفارشی سازی طراحی

سازندگان وب جدا از اینکه انواع قالب ها و تم های مختلف را در اختیار شما قرار می دهند، مجموعه ای غنی از ابزار های سفارشی سازی طراحی را نیز برای ایجاد یک وب سایت حرفه ای و جذاب ارائه می دهند.

بهترین راهنمای ساخت وب سایت بدون نیاز به کد نویسی

برای ایجاد وب سایت مورد نظر خود بدون کد نویسی بایستی یک سری مراحل آسان را که در ادامه بیان می کنیم، انجام دهید. برای تکمیل این مراحل نیازی به تجربه ی طراحی وب و دانش کد نویسی نیست. این روند طراحی وب سایت مخصوص کاربرانی است که دانش کد نویسی آنها در حد صفراست. اما مراحل کار عبارتند از:

  1. ثبت پروسه

پس از انتخاب بهترین سرویس دهنده ی سازنده ی وب بایستی برای خدماتی که دریافت می کنید ثبت نام کنید. این کار به دو روش انجام می شود: یا با ارسال ایمیل و فعال کردن لینک تأیید و یا با استفاده از یکی از حساب های شبکه های اجتماعی خود.

  1. انتخاب پلت فرم

در این مرحله می توانید با توجه به نیاز های خود و وب سایتتان پلت فرم مناسبی را انتخاب کنید. قالب های متفاوت و متنوعی وجود دارند که برخی از سیستم ها این امکان را به کاربران می دهند که برای طراحی وب سایت خود، از ابتدا بوم های خالی را انتخاب کنند.

  1. نام دامنه

انتخاب نام دامنه ی سطح بالا هنگام اقدام به توسعه ی وب سایت ارزشمند است. بسیاری از سازندگان وب سایت آنلاین به طور پیش فرض زیر دامنه های خود را به طور رایگان ارائه می دهند. اما این گزینه فقط در مواردی که قصد آزمایش ویژگی های سیستم را دارید، به کار می رود.

اگر واقعاً یک برنامه ی اولیه دارید، دامنه ی یکپارچه و گزینه های میزبانی را که اکثر سازندگان وب سایت ارائه می دهند را کاوش کنید. شما همچنین می توانید به دامنه ی شخص ثالث خود متصل شوید.

  1. توسعه ی طراحی وب

پس از انتخاب قالب وب سایت و نام دامنه برای انتشار، زمان بیشتری را باید صرف سفارشی سازی آن کنید. سازندگان وب سایت ابزار های قدرتمندی دارند تا بتوانید طراحی مورد نیاز برای پروژه ی خود را پیاده سازی کنید. شما قادر خواهید بود انواع مختلف طرح بندی، پس زمینه، نماد ها، سبک ها، قلم، گالری عکس و گزینه های ادغام ویدئو و سایر عناصر طراحی را انتخاب کنید. باید توجه داشته باشید که مواردی را انتخاب کنید که از نظر شما به بهترین وجه به سفارشی سازی وب سایت شما کمک می کند.

  1. اضافه کردن محتوا

پس از طراحی لایه های سایت و محبوبیت عمومی آن نوبت پروسه ی توسعه ی وب است. در این مرحله بایستی محتوا را به وب سایت خود اضافه کنید. این محتوا می تواند شامل فیلم، تصویر، نظر سنجی ها و مقاله ها و … باشد.

  1. سئوء وب سایت

قدم بعدی که شما باید انجام دهید، تنظیم سئو برای وب سایت است. اگر می خواهید وب سایت شما در موتور های جستجو از موقعیت بالایی برخوردار باشد، حتماً برچسب های متا و سایر تنظیمات سئو را پر کنید.

  1. انتشار وب سایت

آخرین مرحله ی توسعه ی وب سایت، انتشار آن است. شما باید تمام عناصر و محتوای وب سایت خود را به طور کامل بررسی کنید. به محض اطمینان از اینکه وب سایت شما آماده ی انتشار است، این کار را انجام دهید و نتایج آن را مشاهده کنید.

انتخاب سرویس مناسب برای ایجاد وب سایت بدون کد نویسی

توسعه ی وب سایت به طور کلی مستلزم اتمام مراحل مختلف است، اما اولین و اساسی ترین کار شما انتخاب بهترین سرویس ساخت وب سایت است که بتواند به خوبی نیاز های خاص شما را در زمینه ی طراحی وب سایت برآورده کند. انواع مختلفی از سازندگان وب سایت وجود دارد که یکی از این سرویس ها وردپرس می باشد. وردپرس یک چارچوب قدرتمند برای طراحی وب است. این چارچوب مناسب کاربران فنی است که بتوانند با استفاده از آن طراحی های زیبایی را پیاده سازی کنند. همچنین دارای قالب های وب از پیش ساخته است که با استفاده از آنها می توانید یک وب سایت کاملاً سفارشی داشته باشید. این چارجوب بسیار قدرتمند است و می توان از آن برای ساخت وب با  CSS و HTML و جاواسکریپت استفاده کرد.

خلاصه

انتخاب یک سرویس مناسب برای طراحی وب سایت که منطبق با نیاز های ویژه شما باشد می تواند تأثیر بسزایی در کار و تجارت شما داشته باشد. با یک انتخاب مناسب می توانید موفقیت و پیشرفت را در کار خود ببینید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز