طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=437

5/5 - (2 امتیاز)

بازاریابی اینترنتی سبب شده است که فعالان کسب و کار کمتر به سمت بازاریابی سنتی و روش های عامیانه تبلیغات که در گذشته استفاده می شد ، بروند . مزایایی که بازاریابی آنلاین این روز ها برای مشاغل مختلف به ثمر آورده است بسیار بیشتر از تبلیغات سنتی و روش های قدیمی می باشد . از این سو اغلب افرادی که صاحب کسب و کاری هستند ، چه کسب و کار کوچک چه گسترده ، به دنبال استفاده از روش های بازاریابی اینترنتی می باشند . 

این روز ها که اوضاع اقتصادی بازارهای جهانی و داخلی مدام در حال تغییر می باشد ، فعالان بازار باید راهی انتخاب کنند تا از هر شرایطی به نفع خود بهره ببرند . جذب مشتری و مخاطب از یک سو و دائمی کردن آنها از سویی دیگر برای هر شغلی باید مهم باشد . صاحبان کسب و کار باید تدابیری را بی اندیشند که همیشه مشتریان دائمی خود را داشته باشند . خوشبختانه با استفاده از بازاریابی آنلاین بسیاری از اهداف فروشندگان و ارائه دهنده خدمات بر آورده می شود .

طراحی وب سایت و بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی روش های مختلفی دارد ، هرگونه فعالیت تبلیغاتی و استفاده از روش های مختلف در جهت توسعه و ارتقا کسب و کار که در اینترنت صورت بگیرد ، بازاریابی آنلاین یا اینترنتی digital marketing می باشد . بهترین بستر برای پیاده سازی روش های بازاریابی اینترنتی ، وب سایت ها هستند . هر وب سایت یک پایگاه اینترنتی می باشد که برای اهدافی خاص طراحی می شود . وب سایت ها انواع مختلفی دارند . هر کسب و کار می تواند بسته به نوع فعالیتش یک وب سایت مخصوص داشته باشد به عنوان مثال وب سایت های فروشگاه های آنلاین با سایت های معرفی خدمات شرکت ها متفاوت می باشند .

برای راه اندازی وب سایت باید هدف خاصی را دنبال کنید . این روز ها افراد با نو آوری و خلاقیت خود ، مشاغل جدیدی را به وجود آورده اند . این مشاغل که در ظاهر مجازی هستند ، در آمد زیادی برای صاحبانشان دارند . همچنین بسیاری از افراد که کسب و کار راکد و بدون مشتری داشتند ، توانسته اند با راه اندازی وب سایت به کسب و کار خود رونق ببخشند .

خوشبختانه در ایران نیز بازاریابی اینترنتی با استفاده از وب سایت ها در حال گسترش می باشد . سمینار ها و جلسات و آموزش هایی که در ارتباط با بازاریابی اینترنتی بر گزار می شوند به خوبی اهمیت بازاریابی اینترنتی را روشن می کنند . اما با این حال بسیاری از افراد فعال در بازارهای صنعتی همچنان بر تبلیغات و بازاریابی سنتی تاکید دارند . دنیای امروز ، دنیای تبلیغات می باشد تبلیغاتی که به صورتی اینترنتی و آنلاین انجام می شوند .

کاربران اینترنت هر روز بیشتر از قبل می شوند و می توان گفت امروزه دیگر اینترنت مخصوص قشر و رده سنی خاصی نیست . اغلب مردم علاقه دارند با دنیای خارج از کشور خود آشنا شوند و اینترنت این امر را برای آنها میسر می کند . همچنین مشغله های متعدد و کمبود وقت باعث می شود افراد نیاز های خود را از طریق اینترنت بر طرف نمایند . پس اگر هنوز هم تصمیم به راه اندازی وب سایت نگرفته اید پیشنهاد می شود هر چه زودتر این کار را انجام دهید تا مشتریان بیشتری به دست بیاورید .

در این مقاله سعی می شود تا راه اندازی و طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی را شرح دهیم .

طراحی وب سایت شرکت های صنعتی

شرکت های تجاری انواع مختلفی دارند . یکی از دست بندی های شرکت های تجاری مربوط به شرکت های صنعتی می شود . شرکت های صنعتی نیز انواع گوناگونی دارند و آن دسته از مشاغلی که شبیه هم می باشند در یک صنعت قرار می گیرند . به عنوان مثال شرکت های خودرو سازی از قبیل شرکت های صنعتی هستند .

کسب و کار بسیاری از شرکت های صنعتی به اوضاع اقتصادی کشور بستگی دارد . به طور کلی می توان گفت اقتصاد یک کشور با شرکت های صنعتی آن کشور در ارتباط می باشد . در ماه های اخیر که اقتصاد ایران دچار تلاطم های پی در پی شده است ، بسیاری از شرکت های صنعتی بر شکست شده اند . همچنین اگر کسب و کار چند شرکت بزرگ صنعتی کشور خوب باشد بر اقتصاد داخلی تاثیر مثبت خواهد گذاشت .

بسیاری از صنایع برای اغلب مردم ناشناخته هستند . این دسته از شرکت ها باید هر لحظه منتظر شکست در کار خود باشند . برای هر کسب و کاری لازم است که بین مردم شناخته شده و معروف باشد . بخصوص این امر برای شرکت های صنعتی باید مهم باشد . همانطور که گفته شد ، اوضاع اقتصادی بسیاری از شرکت های صنعتی این روز ها بحرانی می باشد . این دسته از شرکت ها باید قبل از شکست کامل تدابیری را بی اندیشند .

با توجه به توسعه اینترنت و افزایش کاربران ، یک سایت هر چند هم ساده ، برای هر شرکت صنعتی لازم می باشد . با استفاده از وب سایت ها می توان بازاریابی اینترنتی و آنلاین را پیاده سازی کرد همچنین برای معرفی شرکت صنعتی یک وب سایت نقش مهمی را ایفا می کند . با راه اندازی یک وب سایت به وضوح می توان افزایش فروش و مشتریان را احساس کرد . نقش وب سایت در رونق شرکت های صنعتی نه تنها در داخل کشور اهمیت دارد بلکه برای ورود یک شرکت صنعتی به بازارهای بین المللی داشتن وب سایت امری حیاتی می باشد . وب سایت شرکت های صنعتی می تواند راه ارتباطی آنها با مشتریان خارجی باشد .

رقابت موجود بین شرکت های صنعتی این روز ها فقط در فضای اینترنت است . هر سایت صنعتی تلاش می کند کاربران و مخاطبان بیشتری را جذب نماید . مهمترین نکته برای این دسته از شرکت های قبل از افزایش فروش و مشتری ، شناخته شدن و برند شدن است . زیرا وقتی شرکتی تبدیل به برند معروف شود به طور خودکار مشتری زیادی به دست می آورد .بسیاری از شرکت های صنعتی فقط به صورت مجازی وجود دارند . و از طریق اینترنت مبادرات تجاری انجام می دهند .

پس تا اینجا می توان فهمید داشتن وب سایت برای هر شرکت صنعتی الزامی و مهم می باشد . اما صرفا ، داشتن یک سایت مورد اهمیت نیست بلکه تازه شروع کار و پیش زمینه است . نکته مهم این است که مشتری در قدم اول از طریق سایت ، شرکت صنعتی مورد نظر را قضاوت می کند . پس طراحی وب سایت برای شرکت صنعتی باید به صورت حرفه ای باشد .

شرکت طراحی وب سایت دارکوب توانسته است در 15 سال گذشته بهترین خدمات طراحی سایت را به مشتریان خود ارائه دهد . در قدم اول برای راه اندازی وب سایت باید به یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای با سابقه ای درخشان مراجعه کنید . مشاهده نمونه کار های طراحی سایت آن شرکت می تواند شما را در انتخاب بهتر کمک نماید .

هرچه وب سایت حرفه ای تر و زیبا تر طراحی شود ، می تواند مخاطب بیشتری را برای شرکت شما جذب نماید . بسیاری از کاربران اینترنت در ابتدا جذب طراحی وب سایت می شوند . پس می توان از این امر در افزایش مشتری استفاده نمود . هر وب سایت برای هر صنف کاری که طراحی می شود ، ویژگی های خاص خود را به همراه خواهد داشت . طراحی وب سایت برای شرکت های صنعتی نیز بسته به اهداف شرکت ، قابلیت ها و ویژگی های خاص خود را دارا است . طراحی سایت برای شرکت های صنعتی باید به نحوی باشد که حس کیفیت و اعتماد را به مشتری و مخاطب منتقل کند .

وب سایت های صنعتی بسته به گستره شرکت می تواند به هر نحوی طراحی شوند . بسیاری از مدیران ترجیح می دهند وب سایت شرکت شان ، پرتال باشد . راه اندازی پرتال بیشتر برای شرکت های گسترده که از چندین شرکت بزرگ دیگر تشکیل شده اند ، پیشنهاد می شود . با این حال بسیاری از شرکت های بزرگ یک سایت حرفه ای دارند و به راحتی با استفاده از آن وب سایت به کسب و کار می پردازند .

پس برای شرکت های صنعتی وب سایت های حرفه ای و قدرتمند توصیه می شود به خصوص برای شرکت هایی که معامله های بین المللی دارند . به طور کلی هر سایت صنعتی ویژگی های زیر را دارد :

  • صفحه معرفی ما یا درباره ما : این صفحه در تمامی وب سایت ها موجود است . کاربرانی که با کسب و کار شما آشنا نیستند با این صفحه می توانند از حوزه کاری و خدمات شرکت با خبر شوند . در این صفحه معمولا تاریخچه تاسیس و موسس ، معرفی حوزه کاری ، معرفی خدمات و محصولات ارائه شونده و … درج می شود .
  • صفحه معرفی شرکت های زیر مجموعه : معمولا شرکت های بزرگ از چند شرکت کوچک تشکیل شده اند که به صورت پیمانکاری خدمات مختلف آنها را ارائه می دهند . در وب سایت می توان صفحه ای برای معرفی این شرکت ها طراحی نمود همچنین اگر آن شرکت ها دارای وب سایت هستند ، می توان آنها را به صورت زیر دامنه تعرفیف نمود .
  • طراحی صفحه سیاست ها و استراتژی ها
  • طراحی صفحه شرکای تجاری و سرمایه گذارن و مدیران ارشد
  • اخبار : در این بخش باید تمامی اخبار خارجی و داخلی مربوط به شرکت درج گردد .
  • طراحی صفحه مربوط به جوایز ، لوح ها ، تندیس ها و تقدیرنامه های داخلی و خارجی با درج تصاویر
  • طراحی صفحه گالری برای درج تصاویر نمونه کار ها و سوابق کاری
  • صفحه محصولات یا خدمات : در این صفحه باید تمامی محصولات یا خدماتی که در شرکت به مشتری ارائه می شود با توضیحات کامل و دسته بندی اصولی درج شوند .
  • صفحه مقالات : همانطور که بار ها گفته ایم بخش مقالات برای هر وب سایتی ضروری و لازم است . در صفحه مقالات می توان منابع و مقالات و مطالب علمی در خصوص شرکت درج شود .
  • طراحی وب سایت چند زبانه : اغلب شرکت های صنعتی در بازارهای جهانی نیز حضور دارند . وب سایت این دسته از شرکت ها باید راهی برای جذب مشتری خارجی نیز باشد پس این وب سایت ها باید به زبان های بین المللی نیز طراحی شوند .
  • طراحی صفحه اطلاعیه ها : در صفحه اطلاعیه ها معمولا اخبار مربوط شرکت قرار می گیرد از قبیل قوانین جدید شرکت ، فروش ویژه ، مناقصه ها و مزایده ها و …
  • صفحه تماس با ما : این صفحه نیز در تمامی سایت ها وجود دارد . اطلاعات موجود در این صفحه شامل ؛ شماره تماس ، آدرس دفتر مرکزی ، نقشه گوگل ، صفحات اجتماعی و فرم ارسال نظر وجود می باشد .
  • امکان درج مناسبت های تاریخی مهم و مناسب های مربوط به شرکت
  • نمایندگی ها : اغلب شرکت های صنعتی بزرگ دارای نمایندگی های داخلی و خارجی در کشور ها و شهر های دیگر می باشند . در صفحه ای می توان به معرفی نمایندگی ها در دسته بندی مشخص همراه با درج آدرس و شماره تماس آنها پرداخت
  • همکاری با ما : در این صفحه می توان فرمی جهت همکاری و استخدام قرار داد البته این فرم می تواند فرم درخواست همکاری تجاری نیز باشد .
  • صفحه خدمات : این صفحه برای شرکت هایی می باشد که خدمات پس از فروش نیز ارائه می دهند . اغلب شرکت های خودرو سازی دارای خدمات پس از فروش دوره ای هستند . در بخش خدمات می توان نوبت دهی آنلاین برای مراجعه مشتری نیز طراحی نمود . شرکت های تولید لوازم خانگی نیز برای محصولات خود گارانتی دارند که مشتری می تواند در منوی خدمات نوبت مراجعه برای گارانتی را رزرو نماید .
  • فروش اینترنتی : این بخش بیشتر برای شرکت های خودرو سازی می باشد که به صورت دوره ای فروش اینترنتی خودرو دارند .
  • سامانه ارتباط با مشتریان
  • صفحه سوالات متعدد

بعد از طراحی حرفه ای وب سایت و درج مطالب نوبت به بهینه سازی وب سایت می رسد ، با سئو وب سایت می توان بازدیدکنندگان بیشتری به دست آورد .

جمع بندی

ضرورت راه اندازی وب سایت بر هیچ کسی پوشیده نیست . پس پیشنهاد می کنیم هر چه اقدام به راه اندازی وب سایت کنید . شرکت طراحی وب سایت دارکوب آماده ارائه خدمات طراحی وب سایت به انواع کسب و کار ها می باشد .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز