ارزانترین روش های طراحی وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

قصد طراحی سایت دارید و برای انجام این کار بودجه بسیار کمی دارید؟

در این مقاله به شما ارزانترین روش های طراحی وب سایت را اعلام می نمایم تا از بین آن ها روشی را انتخاب نمایید تا بتوانید با توجه به بودجه خود سایت خود را راه اندازی نمایید.

طراحی سایت ارزان و در عین حال با کیفیت و حرفه ای ممکن است البته نیاز به تجربه فراوان دارد و شرکت طراحی وبی می تواند این خدمت را ارائه نماید که توانسته است هزینه های مربوط به طراحی وب سایت را به حداقل برساند و خدمات خود را به صورت بهینه سازی شده ارائه نماید. طراحی سایت حرفه ای و در عین حال ارزان تخصص دارکوب می باشد و این مجموعه کلیه خدمات خود را با پایین ترین تعرفه ممکن ارائه می نماید و در عین حال کیفیت قابل قبولی را ارائه می نماید. از ویژگی های مجموعه دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته آن می باشد که این مجموعه را از سایر شرکت های طراحی سایت در تهران متمایز می سازد. روش های طراحی وب سایت ارزان یا رایگان در ادامه آمده است.

پلان اولیه طراح وب دارکوب

چهار روش طراحی وب سایت توسط شرکت دارکوب ارائه می گردد که برای طراحی سایت شرکتی مناسب است و خدمتتان معرفی می گردد:

  1. طراحی سایت با استفاده از قالب های سایت تولید شده توسط دارکوب جدید. (مدت زمان از سه روز)
  2. طراحی وب سایت با استفاده از صد هزار قالب وب سایت موجود در فروشگاه قالب دارکوب. (مدت زمان از یک ماه)
  3. طراحی سایت اختصاصی که در این روش طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست و زیر نظر کارفرما انجام می گردد. (مدت زمان از یک ماه)
  4. طراحی قالب صفحه اصلی و صفحات داخلی وب سایت به صورت اختصاصی. (مدت زمان از یک ماه)

مجموعه دارکوب در خدمات طراحی سایت خود از قالب آماده استفاده نمی کند و قالب ها را ازپایه، توسط طراح وب سایت تولید می گردد تا درگیر مشکلات قالب های آماده وب سایت نظیر:

  • ایمنی ضعیف
  • سرعت پایین
  • مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم و سی پی یو

تا در زمان انجام تغییرات بر روی وب سایت و به روز رسانی ها دچار این مشکلات نشوید. در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس استفاده شود قالب از پایه توسط تیم طراحی سایت دارکوب تولید می گردد و از قالب های نال شده، رایگان و حتی خریداری شده موجود در اینترنتی استفاده نمی شود تا این مجموعه بتواند به درستی خدمات پشتیبانی وب سایت را در طول زمان ارائه نمایید. بیشتر وب سایت های طراحی شده بر پایه وردپرس بوده و هر کجا که سایت ها نیاز به برنامه نویسی خاص داشته باشد طراحی سایت دارکوب از زبان php استفاده می کند که جزو معروف ترین زبان ها و کاربردی ترین انها می باشد و لازم به ذکر است قالب های تولید شده توسط دارکوب در طی 3 روز کاری به دست شما خواهد رسید که این روش ارزان ترین پلان طراحی وب سایت دارکوب می باشد که ویژه مشتریانی می باشد که بودجه بسیار پایینی برای راه اندازی وب سایت خود در نظر گرفته اند. دارکوب اخیرا اقدام به تولید قالب هایی نموده است که از بابت فروش در نظر گرفته شده اند که هر یک از این قالب ها ویژگی ها و امکاناتی دارند که برای رویت لیست قالب ها می توانید به صفحه قالب های سایت دارکوب مراجعه نمایید.

هزینه مورد نظر از بابت خرید قالب :

  • راه اندازی قالب سایت روی سرور
  • یک سال پشتیبانی
  • ایمن سازی
  • آموزش پانل کاربری می باشد و لازم است هزینه ثبت دامنه و هاستینگ جداگانه پرداخت گردد.

طراحی وب سایت با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب :

تعرفه طراحی سایت به این روش از دو و نیم میلیون تومان می باشد. قالب وب سایت از بین 100 هزار قالب موجود در فروشگاه قالب دارکوب توسط کارفرما انتخاب می گردد که پس از انتخاب قالب توسط خریدار، قالب توسط طراح وب سایت تولید می گردد (فروشگاه قالب سایت دارکوب متصل به بانک قالب جهانی می باشد که پس از انتخاب قالب توسط کارفرما قالب خریداری نمی گردد بلکه توسط طراح سایت دارکوب تولید می شود). پس از تولید قالب توسط طراح وب سایت، لازم است کارفرما محتویات وب سایت را ارسال نماید تا در سایت بارگذاری گردد. پس از درج محتوا در سایت کارفرما می تواند نقطه نظرات احتمالی خود را اعلام نماید تا ویرایش های مورد نظر کارفرما انجام گردد.

طراحی سایت با قالب سفارشی:

تفاوت این روش با روش بالا در نحوه انتخاب قالب می باشد. در این روش نیازی نیست کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب انتخاب نماید بلکه لازم است ویژگی های قالب مورد نظر خود را به طراح و گرافیست وب سایت اعلام نموده تا گرافیست بر اساس ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را طراحی نماید. این روش برای شرکت ها، سازمان ها و افرادی توصیه می گردد که فروشگاه قالب دارکوب را بررسی نموده اند و قالبی مناسب وب سایت خود نیافته اند.در زمان خرید قالب توجه داشته باشید که با خرید قالب وب سایت های شرکتی از دارکوب با مبلغ دویست هزار تومان و قالب های فروشگاهی با مبلغ سیصد هزار تومان می توانید صاحب یک وب سایت می شوید که البته با با در نظر گرفتن خدمات زیر قیمت آن ها تغییر خواهد کرد :

  • پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته
  • آموزش نحوه کار با کنترل پانل مدیریت وب سایت
  • ایمن سازی وب سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • بهینه سازی کدهای سایت
  • ریسپانسیو و سازگار با موبایل

قالب شرکتی خریداری شده شما به مبلغ یک میلیون و چهارصد هزار تومان تغییر میکند و قالب فروشگاهی شما نیز به دو میلیون و شصد هزار تومان تغییر خواهد کرد .

دارکوب سایت شما را با پایین ترین روش ممکن راه اندازی می کند. که در این روش ثبت دامنه؛ اختصاص 500 مگابایت هاست، پیاده سازی سایت، آموزش کنترل پنل و یکسال اول پشتیبانی بصورت رایگان می باشد و از سال دوم پشتیبانی سایت با رقم 1 میلیون تومان انجام می گردد. مراحل انجام آن نیز به صورت زیر خواهد بود:

  • انتخاب قالب وب سایت از سایت https://templatemonster.com
  • پیاده سازی وب سایت در 3 روز کاری بدون درج اطلاعات صفحات سایت
  • برگزاری جلسه آموزشی جهت آموزش پنل کاربری به کارفرما
  • پس از تحویل نیز پروژه یکسال پشتیبانی خواهد داشت

* دقت نمایید در این روش راه اندازی سایت، درج اطلاعات وب سایت به عهده کارفرما خواهد بود.

پیاده سازی سایت توسط راه اندازی وبلاگ

وبلاگ ها برای نخستین بار در سال ۱۹۹۴ کار خود را آغاز کردند و در میان مردم به اشتراک گذاشته شدند، باید گفت وبلاگ به انگلیسی از کلمه (weblog) گفته شده است که به یک مجله و یا وب سایت آنلاین گفته می‌شود که اطلاعات را انعکاس می دهد. امروزه اصطلاح بلاگ (Blog) بسیاررایج است که به نوعی مختصر شده‌ (web log) می باشد، وبلاگ ها بعد از وب سایت‌ها به وجود آمدند. اصطلاح (Log) به معنای ثبت کردن است و وبلاگ، برای ثبت رویدادها و اتفاق‌ها و حرف‌های روزانه متولد شد. در واقع، نخستین وبلاگ ها، وب‌سایت‌هایی بودند که نویسندگان‌ آن‌‌ها را به سرعت به‌ روز می‌ کردند و هر بار، مطلبی را درباره‌ی روزمرگی‌های خود در‌ آن منتشر می‌کردند.

تفاوت وبلاگ و وبسایت :

  • در وبلاگ ها تعاملات بین کاربران بیشتر خواهد بود و آنها می‌توانند نظرات خود را با یکدیگر بیان کرده و انتقادات و پیشنهادشان را ارائه دهند.
  • در وب سایت ها صفحات ثابت ای قرار داده شده است که معمولاً اطلاعات آنها لازم نیست هر روز و یا هر هفته به روز شود و به صورت استاتیک صفحات به روز می شوند.
  • تفاوت وب سایت و وبلاگ این است که وب سایت ها به صورت رسمی می‌باشند اما وبلاگ ها معمولاً شخصی و یا به صورت عمومی بوده و عضو گیری می کنند.
  • به روز کردن وب سایت، زمان بیشتری نسبت به بروزرسانی وبلاگ ها صرف کرد.
  • ساختار وب سایت ها کمی پیچیده تر است از وبلاگ ها می باشد.
  • وب سایت ها بر روی موضوعات منحصر به فرد و خاص تمرکز می کنند در حالی که وبلاگ ها در حوزه مسائل مختلف فعالیت می کنند و بر روی یک موضوع خاص تمرکز می کنند .
  • سایت ها ارتباط از طریق ادمین سایت با کاربران می شود در حالی که در وبلاگ ها ارتباطات به صورت چند جانبه می باشد.

راه اندازی وب سایت توسط ساخت وبلاگ در حقیقت ارزانترین روش طراحی وب می باشد که در این روش کافی است فقط هزینه ثبت دامنه را پرداخت نمایید. برای انجام این کار کافی است به سایت های ارائه دهنده خدمات وبلاگ مراجعه نمایید و در آن حساب کاربری خود را ایجاد نموده و وبلاگ خود را راه اندازی نمایید. آدرس وبلاگ شما چیزی شبیه به youraddress.nameweblog.com خواهد بود که برای آن که سایت با دامنه شما راه اندازی شود کافی است دامنه مورد نظر را در شرکت ارائه کننده خدمات ثبت دامنه، ثبت نموده و سپس از شرکت ثبت کننده دامنه بخواهید دامنه شما را بر روی وبلاگ پارک نماید. پس از پارک دامنه بر روی وبلاگ می توانید سایت خود را با آدرس دامنه خود مشاهده نمایید. در زیر چند مورد از سایت های ارائه دهنده خدمات وبلاگ در ایران را آورده ام:

نام دیگر وبلاگ "وب نوشت" می باشد که می توانید توضیحات کامل مربوط به آن را در سایت ویکی پدیا مشاهده نمایید.

پیاده سازی سایت توسط سایت سازهای رایگان

سایت‌ ساز چیست؟

سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت وب‌ سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما آماده و قابل استفاده می‌ کند. هدف اصلی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران می باشد که با استفاده از سایت‌ ساز شما هم می‌ توانید به‌ راحتی سایت مورد نظر خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.

سایت‌ ساز به ‌درد چه کسی می‌خورد؟

ما با سابقه‌ ای که در زمینۀ طراحی سایت داریم، هر روز با مشتریان مختلفی روبرو می‌ شویم . تعدادی از این افراد، به ‌دنبال داشتن یک سایت در کوتاه‌ ترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و بدون نیاز به مهارت بالا و دانش فنی هستند. پیشنهادی که ما برای این افراد داریم، استفاده از سایت‌ساز نیست چرا که سایت سازها معمولا دچار مشکلاتی از قبیل :

  • سایت طراحی شده کاملا به سایت ساز وابسته است.
  • عدم امکان توسعه‌ پذیری سایت به صورت مستقل.
  • سایت ساز اجازه مدیریت سئو سایت را نمی‌دهد.
  • امکانات محدود و عدم انعطاف‌ پذیری سایت سازها.
  • عدم ریسپانسیو بودن برخی از سایت سازها.
  • محدودیت گرفتن نسخه پشتیبان.
  • سایت ساز از فضای تبلیغات شما استفاده می‌کند.

در اینجا ما چند نمونه از سایت سازهای رایگان را به شما معرفی میکنیم :

ساخت سایت توسط سیستم های مدیریت محتوای رایگان

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان به مانند جوملا و وردپرس به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. البته برای راه اندازی سایت در این روش می بایست علاوه بر هزینه ثبت دامنه، فضای هاست نیز خریداری نمایید. پس از خرید دامنه و هاستینگ کافی است سیستم مدیریت محتوا را در فضای هاستینگ خود بارگذاری نموده و عملیات نصب را انجام دهید. معمولا برای عملیات نصب لازم است از قبل دیتابیس و کاربر آن را ایجاد نموده باشید. پس از اتمام عملیات نصب سایت شما آماده استفاده می باشد و می توانید اطلاعات سایت خود را درج نمایید. استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نیاز به تخصص دارد که می توانید کار نصب و پشتیبانی آن را از طریق متخصصین وب و با صرف هزینه کم انجام دهید. دارکوب نصب و پشتیبانی سایت شما را با هزینه بسیار پایین بر عهده می گیرید.

پیاده سازی سایت خود را حتما زیر نظر متخصص انجام دهید. در حقیقت شما با مشاوره با متخصصین هزینه و زمانی که صرف راه اندازی سایت خود می نمایید را تضمین می نماید. برای مشاوره با دارکوب کلیک نمایید.

لطفا مقاله طراحی وب سایت با جوملا و وردپرس چه مزایا و معایبی دارد را مطالعه نمایید.
برای دیدن قالب های وب سایت تولید شده توسط دارکوب بر روی لینک زیر کلیک کنید .
جهت طراحی سایت شرکتی لطفا مقاله خدمات طراحی سایت را مطالعه نمایید.
جهت ایجاد فروشگاه اینترنتی لطفا مقاله طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه نمایید.
جهت طراحی سایت سفارشی لطفا درخواست خود را به همراه جزئیات از طریق سیستم پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز