اهمیت استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار بهتر

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار

اینستاگرام تقریبا از همون اولش پلتفرم رویایی بازاریاب های دیجیتالی بود. در حالی که بیش از 60% از 400 میلیون کاربر فعالشون هر روز وارد سایت می شوند، بعد از فیسبوک تبدیل شده به دومین سایت شبکه اجتماعی از لحاظ جذابیت. اما برای برندها، اینستاگرام با اختلاف زیادی میتونه بهترین شبکه اجتماعی محسوب می شود در حالی که سطح لذت بخشیش 10 برابر بیشتر از فیسبوک و 84 برابر توئیتره! پس بی دلیل نیست که پیش بینی شده 70% برندها تا سال دیگه روی این پلتفرم فعالیت خواهند داشت.

اینستاگرام چیست؟

بر اساس گزارش، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار محبوب برای اشتراک گذاری عکس و ویدیو با ۲ میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان است. کاربران می توانند کارهای زیر را انجام دهند:

  • پست های عکس یا ویدیو ایجاد کنید
  • استوری های اینستاگرام بسازید که به مدت 24 ساعت در پروفایل شما زنده باشند
  • حلقه‌های اینستاگرام را ایجاد کنید که ویدیوهای کوتاه 15، 30 یا 60 ثانیه‌ای هستند (شبیه به TikToks)
  • پخش زنده ویدیو
  • از طریق اپلیکیشن مستقیماً از برندهای تجارت الکترونیک خرید کنید

شرکت مادر اینستاگرام متا است که مالک فیسبوک نیز می باشد. اینستاگرام به جمعیت جوان‌تر پاسخ می‌دهد. Statista دریافت که نزدیک به 60 درصد از کاربران اینستاگرام زیر 34 سال دارند و 18.1 درصد بین 35 تا 44 سال دارند. کسب و کارها می توانند از طریق اینستاگرام با نسل هزاره درگیر شوند و برای بازاریابی به Gen Z و سایر بخش ها قدرتمند است.

ایجاد یه حساب کاری برای شرکت یا تبدیل اکانت فعلیتون به اکانت تجاری بهتون امکان دسترسی به همه امکانات و مزایای مورد نظرتونو میده. با امکان جزئیات تماس، مشاهده جزئیات فالوئرها و امکان ارسال تبلیغات در برنامه، رشد و اثرگذاری پستها خیلی بیشتر میشه. همونطور که همه میدونیم، برای نمایش برگشت سرمایه، بهترین کار اینه که اهداف قابل اندازه گیری داشته باشید و بدونید چطور عملکردتونو ارتقا بدید. پس اگه تا الآن اکانت اینستاگرام نداشتید، حالا بهترین زمانه که کسب و کارتونو با این پلتفرم رونق ببخشید.

12 علت استفاده از اینستاگرام

این 12 دلیل را بررسی کنید که چرا اینستاگرام به یک پلتفرم تجاری مهم تبدیل می شود و چگونه شرکت شما می تواند از استفاده از سایت رسانه های اجتماعی سود ببرد. یکی از روش های دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی با اینستاگرام است.

1. افراد بیشتری از اینستاگرام استفاده می کنند.

اینستاگرام با ۲ میلیارد کاربر ماهانه، به‌ ویژه در میان جوانان محبوبیت فوق‌العاده‌ای دارد. علاوه بر این، داده‌های نشان می‌دهد که ۶۳ درصد از کاربران روزانه به پلتفرم اجتماعی دسترسی دارند و ۹۷ درصد به صورت ماهانه از آن استفاده می‌کنند. با وجود این تعداد چشم در دسترس، هیچ محدودیتی برای موفقیت یک تجارت با یک استراتژی اختصاصی اینستاگرام وجود ندارد.

2. مشاغل با هر اندازه می توانند در اینستاگرام پیشرفت کنند.

از آنجایی که اینستاگرام کاربران زیادی با نیازها و علایق متفاوت دارد، کسب‌وکارها در هر اندازه و در همه صنایع می‌توانند در این پلتفرم پیشرفت کنند. موفقیت یک شبه به دست نمی آید، اما اگر یک تیم بازاریابی بخواهد سازمان خود را بر روی نقشه نشان دهد، اینستاگرام می تواند کمک کند. می توانید از خدمات اینستاگرام دارکوب استفاده کنید، که پیج اینستاگرام شما را بالا می آورند تا شما از آنکسب در آمر کنید.

کسب‌ وکارها می‌توانند با حضور فعال و حفظ حداقل یک پست روزانه، آگاهی از برند را افزایش دهند و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. اینگونه است که نام‌های معروفی مانند کوکاکولا و آدیداس و همچنین تعداد زیادی از کسب‌وکارهای کوچک به طور موثر از اینستاگرام برای پیشرفت استفاده کرده‌اند.

3. کسب و کارها می توانند از اینستاگرام کسب درآمد کنند.

راه های مختلفی برای کسب و کارها برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:

  • فروش مستقیم از اینستاگرام: اینستاگرام به گونه ای تکامل یافته است که فروش تجارت الکترونیک روی پلتفرم را فعال می کند. برگه فروشگاه در صفحه اصلی اینستاگرام به کاربران کمک می‌کند تا برندها را مستقیماً از طریق پروفایل‌ها، پست‌ها یا استوری‌های اینستاگرام کشف کرده و از آنها خرید کنند.
  • پست‌های قابل خرید: اینستاگرام پست‌های قابل خرید را ارائه می‌کند که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد برچسب‌هایی را به محصولات در عکس‌های خود با پیوندهایی که شامل توضیحات محصول، قیمت و امکان «خرید هم‌اکنون» است، اضافه کنند و کاربران را به یک راه اندازی فروشگاه آنلاین هدایت کند.
  • مشارکت با سفیران برند: کسب و کارها می توانند از طریق پست های حمایت شده و بازاریابی وابسته با سفیران برند شریک شوند. این مشارکت ها می توانند به شما کمک کنند تا سرنخ های فروش بیشتری داشته باشید و فروش را افزایش دهید.

برای آموزش رایگان کسب و کار در اینستاگرام و یا آموزش تصویری ساخت پیج کاری در اینستاگرام می توانید در کلاس های اسنتاگرام دارکوب شرکت کنید و یا از گوگل و یا یوتیوب آموزش های آنلاین بسیار خوبی را ببینید و یاد بگیرید تا یک پیج کاری خوب راه اندازی کنید.

4. اینستاگرام می تواند کسب و کار شما را مرتبط تر کند.

اینستاگرام راهی عالی برای نشان دادن این موضوع به مشتریان بالقوه است که بیش از یک شرکت بدون چهره هستید. به طور خاص، رویدادهای زنده و استوری های اینستاگرام می توانند شخصیت برند شما را به نمایش بگذارند. استوری اینستاگرام: از استوری های اینستاگرام برای نشان دادن نگاهی از پشت صحنه به شرکت خود و افرادی که در آنجا کار می کنند استفاده کنید. برخی از نمونه‌ها ویدیوهایی هستند که نشان می‌دهند محصولات چگونه ساخته می‌شوند، داستان‌هایی که کارمندان دفتر را در حال تعامل نشان می‌دهند، و مجموعه‌ ای از پست‌ها که شرکت شما را در جامعه فعال نشان می‌دهند.

رویدادهای زنده اینستاگرام: رویدادهای لایو اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد ارتباط، اعتماد و اعتبار با فالوورها است. شما می توانید جلسات پرسش و پاسخ زنده مشابه با پرسش و پاسخ Live Facebook را میزبانی کنید. مانند استوری های اینستاگرام، رویدادهای زنده می توانند نگاهی درونی به شرکت شما ارائه دهند.

5. کسب و کارها می توانند با اینفلوئنسرها برای ایجاد آگاهی از برند شریک شوند.

استفاده از اینفلوئنسرها را برای ساختن برند خود در نظر بگیرید. اینفلوئنسرها کاربران سطح بالا و پرقدرت رسانه های اجتماعی هستند که فالوورهای زیادی دارند. آنها ممکن است افراد مشهور یا کاربران محبوبی باشند که محصولات و مارک‌ها را تبلیغ می‌کنند و اغلب پیشنهادات جدیدی را به جریان اصلی معرفی می‌کنند.

یک اینفلوئنسر قابل اعتماد می تواند فروش شرکت شما را از طریق افزایش ROI بازاریابی دیجیتال و دسترسی به اطلاعات جمعیتی که معمولاً به آنها دسترسی ندارید، به سطح جدیدی برساند. وقتی اینفلوئنسرها را برای بازاریابی محصول خود جذب می کنید، آنها می توانند کسب و کار شما را تنها با چند پست برای هزاران یا حتی میلیون ها دنبال کننده به اشتراک بگذارند.

خدمات اینستاگرام دارکوب

6. هشتگ ها می توانند بازدید را در اینستاگرام افزایش دهند.

به عنوان یک کسب و کار جدید، ممکن است از رقابت مرعوب شوید. با این حال، با استفاده مناسب از هشتگ ها، می توانید شرکت خود را از بقیه جدا کنید. هشتگ های محبوب مانند:# طراحی سایت، # سئو به شما کمک می کند که پیج شما بیشتر دیده شود. حتی اگر شرکت شما کوچک باشد، استفاده موثر از هشتگ می تواند برای جدا کردن کسب و کار شما از جمعیت شگفت انگیز باشد.

7. اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کند تا به طور موثر با مشتریان ارتباط برقرار کنند.

جذب مخاطبان خود در رسانه های اجتماعی، هدف اصلی بازاریابی رسانه های اجتماعی یک تجارت است و اینستاگرام یک پلت فرم تعامل عالی است. با اینستاگرام، می‌توانید هر روز مشتریان را با به اشتراک گذاشتن نظرات و نظراتشان درگیر کنید. اینستاگرام بستری برای لایک کردن، کامنت گذاشتن و اشتراک گذاری پست های مورد علاقه کاربران است. هرچه تعداد لایک ها و کامنت های پست های اینستاگرام شما بیشتر باشد، شرکت شما بیشتر دیده می شود. می‌توانید با گرفتن عکس‌های باکیفیت، استفاده از هشتگ‌های محلی و همکاری با برندهای دیگر، لایک‌های بیشتری دریافت کنید.

8. اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کند تا از قدرت موبایل استفاده کنند.

برخلاف فیس بوک و توییتر که به عنوان سایت های مبتنی بر مرورگر شروع به کار کردند، اینستاگرام به عنوان یک اپلیکیشن موبایل ایجاد شد. بر اساس داده‌ها ، کاربران موبایل ۸۸ درصد از زمان خود را صرف استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌کنند و اینستاگرام را به مقصدی طبیعی برای کاربران موبایل تبدیل می‌کند. مراقب باشید که پست های اینستاگرام کسب و کار شما برای صفحه نمایش موبایل و دسترسی به موبایل بهینه شده باشند. استایل تمیز اینستاگرام در تضاد با نمای شلوغ‌ تر فیس‌بوک است، بنابراین اولویت‌ بندی پست‌های اینستاگرام به شما امکان می‌دهد دسترسی و تعامل خود را افزایش دهید.

9. اینستاگرام به کسب و کارها کمک می کند تا رقبا را زیر نظر داشته باشند.

شرکت شما می تواند از اینستاگرام برای نظارت بر رقبای شما و نحوه تعامل آنها با فالوورهای خود استفاده کند. با دقت تماشا کنید تا مشخص کنید آنها چند بار پست می کنند، چه چیزی را پست می کنند و چگونه با فالوورهای خود ارتباط برقرار می کنند. شما می توانید از این اطلاعات برای تعریف بهتر استراتژی خود با درس گرفتن از اشتباهات آنها و الهام گرفتن از موفقیت های آنها استفاده کنید.

10. اینستاگرام راه های زیادی برای خلاقیت کسب و کارها ارائه می دهد.

یک مزیت بزرگ برنامه اشتراک گذاری عکس، خلاقیتی است که ارائه می دهد. در اینستاگرام، تیم بازاریابی شما می‌تواند راه‌های جدیدی برای جلب توجه، جذب فالوور و افزودن مشتری ایجاد کند. با ترکیب کردن آن با مسابقات رسانه های اجتماعی، فریادها، تصاویر واضح، ویدیوهای تعاملی و موارد دیگر، به مردم نشان دهید که برند شما دارای شخصیت است و خرید کردن با شما جالب است.

11. کسب و کارها می توانند از طریق تبلیغات اینستاگرام به مشتریان جدید دست یابند.

با تبلیغات اینستاگرام، می توانید با تبلیغات قابل تنظیم و ردیابی به مشتریان جدید دست پیدا کنید. جمعیت شناسی خاصی را هدف قرار دهید، به وب سایت خود پیوند دهید، و داده های ارزشمند کاربر را برای اطلاع رسانی به سایر کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود جمع آوری کنید.

12. کسب و کارها می توانند از Instagram Insights برای بهبود استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنند.
اگر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کسب و کار خود را شروع کرده اید، Instagram Insights می تواند اطلاعات خاص و مرتبطی در مورد اینکه چه کسانی دنبال کنندگان شما هستند و عملکرد محتوای شما چگونه است در اختیار شما قرار دهد. از این داده ها برای اطلاع رسانی و بهبود سایر کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

Insights معیارهای کلیدی رسانه‌های اجتماعی و اطلاعاتی را در مورد سن، مکان، زمان صرف شده در برنامه و موارد دیگر ارائه می‌کند. همچنین می توانید ببینید که هر پست چقدر خوب عمل می کند و بهترین زمان روز برای پست کردن چیست.

نکات مهم هنگام استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی

1. اطلاعات تماستونو اضافه کنید

به جای اینکه اطلاعات تماستونو تو قسمت کوچیک بیوگرافی جا بدید یا دعا کنید که کاربرها روی لینک سایتتون کلیک کنن و خودشون دنبال اطلاعات تماستون بگردن، اکانت تجاری اینستگرام بهتون این امکان رو میده که روی پروفایلتون اطلاعات تماس مورد نظرتونو وارد کنید. میتونید آدرس، سایت و اطلاعات تماس (از قبیل شماره تلفن، ایمیل یا پیامگیر متنی) رو وارد کنید. به این ترتیب مشتریها میتونن با فشار یه دکمه باهاتون تماس بگیرن.

2. بدونی چه وقت، چه چیزی رو بگید

ابزار تحلیلگر کمک بزرگی به عملکردتون خواهد کرد. میتونید به طور هفتگی کلیک های سایت و بازدیدهای پروفایلتونو ببینید و با قبلش مقایسه کنید. برای استفاده بهتر از این قابلیت، پیشنهاد میکنم یه یادآوری هفتگی تنظیم کنید و این اعداد و ارقام رو یه جا یادداشت کنید. بدون اینکار هم میتونید 7 روز گذشته رو با 7 روز قبلش مقایسه کنید. اگه میخواهید دوره طولانی تری رو مقایسه کنید دیگه باید خودتون آمار رو یادداشت کنید.
ضمنا میتونید پستهای برترتونو ببینید، نمودار مخاطبین (مثل سن، جنسیت و موقعیت جغرافیاییشونو) ببینید و تو نمودار ببینید کدوم ساعات روز بیشترین مخاطب رو دارید. با تغییرات جدید الگوریتم اینستاگرام، اطلاعات مفیدی بهتون ارائه میشه که ببینید چه چیزهایی براتون اثر داره، پیامتونو به مخاطب برسونید و در زمان مناسب مطلب پست کنید تا اثرگذاری و دسترسی به سایتتونو افزایش بدید.

3. تبلیغات بازاریابی خارجی راه بندازید

طرفداران شبکه های اجتماعی معتقدند اینستگرام قاعده بازی رو تغییر میده: حالا میتونید به راحتی با ارسال پستهای خوب برای مخاطب مورد نظر و لینک مستقیم به سایت خودتون، براحتی کسب و کارتونو تبلیغ کنید. برندها اگه میخوان یه صفحه یا تبلیغ خاص رو برجسته کنن، باید به طور منظم لینک سایتشونو روی پروفایلشون بروز کنن. حالا میتونید یکی از پستهایی که ارزش خدماتتونو خوب به نمایش میذاره رو تبلیغ کنید و به طور مستقیم مردم رو به مرحله بعدی به سمت خرید بفرستید. بعد از اینکه یه اکانت تجاری ساختید یا اکانت خودتونو تجاری کردید، با این مراحل یه پست رو تبلیغ کنید:

  • برنامه اینستاگرام رو باز کنید و برید تو پروفایل خودتون
  • پستی رو که میخواهید تبلیغ کنید باز کنید
  • زیر تصویر پست، روی گزینه Promote کلیک کنید

برای دخیل کردن مردم مناسب در زمان مناسب، باید سه ویژگی کلیدی رو مد نظر قرار بدید.

  1. مخاطب: کسایی که تبلیغیتون اونها رو هدف گرفته
  2. بودجه: اینکه چقدر میتونید خرج کنید
  3. دوره: برای چه مدت باید تبلیغتون فعال باشه و ادامه پیدا کنه

بعد از اینکه تمام قسمتها رو کامل کردید، دکمه next رو کلیک کنید و با فشردن دکمه promote تبلیغتونو نهایی کنید. اینستاگرام برای اینکه مطمئن بشه که سیاست های تبلیغاتی

خودش رعایت شده باشه، همه تبلیغات رو چک میکنه، که حدود 1 ساعتی زمان میبره. وقتی تبلیغتون تأیید شد، تبلیغ شروع میشه.

4. روشهای جدید دستیابی به مشتری

فراموش نکنید که به طور منظم امکانات جدید و جالبی به اینستاگرام اضافه میشه که برای برقراری ارتباط با فالوئرهاتون هم خیلی خوبن. شما تا کاری رو انجام ندید، نمیتونید بفهمید چه تأثیری روی مخاطبتون میذاره یا چی بهترین تأثیر رو روشون داره. پس به محض اینکه امکانات جدیدی فراهم شد ازش استفاده کنید.

استوری در اینستاگرام

5. Stories

قابلیت Stories روش خوبیه که به فالوئرهاتون اجازه بدید یه نیم نگاهی به قسمتهای داخلی شرکتتون داشته باشن و در کنارش یکمی هم چهره شخصی و اعتبار به شرکتتون ببخشید. زیر تصاویر و ویدئوهاتون متن های خنده دار بنویسید تا یکم لبخند رو لب کاربرهاتون بنشونید. چون Stories ظرف 24 ساعت از بین میرن، لازم نیست نگران شلوغ شدن صفحه پروفایلتون هم باشید یا خودتونو درگیر کنید که حتما یه عکس خیلی عالی بفرستم. فقط مثل یه گپ کوتاه و گذرا بهش نگاه کنید و خوش بگذرونید.

6. تبلیغات پویا

با استفاده از تبلیغات داینامیک یا پویا میتونید چند تا محصول رو همزمان به کسایی که از شرکتتون خوششون اومده تبلیغ کنید. وقتی مشتری ها بین سایت و اینستاگرام شما جابجا میشن، تبلیغ محصولات مرتبط با علایق کاربرها بهشون نمایش داده میشه. تبلیغات داینامیک همیشه محصولات رو مستقیما به همون افرادی معرفی میکنه که بهشون علاقه مندند.

بایدها و نبایدهای اینستاگرام

نکات زیر را برای بهبود حضور در اینستاگرام دنبال کنید:

  • به طور مداوم پست کنید: برای بهترین نتیجه، به طور مداوم در اکانت اینستاگرام خود پست کنید. کارشناسان توصیه می کنند بین یک تا سه بار در هفته پست کنید.
  • از بیو اینستاگرام خود استفاده کنید: از پیوند موجود در بیو اینستاگرام خود برای تبلیغ محصولات خاص، پست های وبلاگ تجاری یا صفحات فرود استفاده کنید.
  • تعامل با سایر حساب ها با لایک کردن و کامنت گذاشتن روی پست‌های آن‌ها و دنبال کردن هشتگ‌ها، با حساب‌های دیگر در پلتفرم ارتباط برقرار کنید.
  • به دنبال بازخورد باشید: با درخواست از طرفداران خود برای نظرات و بازخورد مشتریان خود با آنها تعامل برقرار کنید. این داده ها می توانند بینش ارزشمندی از تحقیقات بازار ارائه دهند.
  • یک سبک امضا در شبکه اینستاگرام خود ایجاد کنید: پست‌های اینستاگرام شما باید دارای سطحی از سازگاری با سبک برند شما باشد. شما می توانید این کار را با استفاده از رنگ ها، فیلترها و زوایای خاص انجام دهید.
  • از هشتگ ها سنجیده استفاده کنید: از هشتگ ها استفاده کنید تا افراد بتوانند محتوای شما را راحت تر پیدا کنند. در هر پست اینستاگرام می توانید حداکثر 30 هشتگ اضافه کنید. با این حال، بسیاری از هشتگ‌ها می‌توانند «فروشنده» و نامطلوب به نظر برسند.
  • یک داستان بگویید: کاربران اینستاگرام می‌خواهند با حساب‌هایی که دنبال می‌کنند احساس ارتباط عاطفی داشته باشند. چند ویدیو یا عکس از پشت صحنه پست کنید و به کاربران اجازه دهید نگاهی به فرآیندها یا تاریخچه شرکت خود داشته باشند که در غیر این صورت نمی دانستند.

از این اشتباهات رایج اینستاگرام اجتناب کنید:

  • هجوم فالوورها: به عنوان یک قانون کلی، ارسال بیش از سه بار در هفته باعث آزار فالوورها می شود. با این حال، این تعداد بسته به صنعت و نوع محصول متفاوت است.
  • غیر معتبر بودن: هرگز از کامنت‌گذاران خودکار استفاده نکنید یا نظراتی با صدای عمومی ارسال نکنید. اصالت در اینستاگرام ارزشمند است و رباتیک بودن بیش از حد برای شما هزینه فالوور را به همراه خواهد داشت.
  • ارسال طعمه کلیکی: اگرچه باید محتوای جالب و جذابی را پست کنید، اما محتوای کاملاً نامربوط یا احساسی را صرفاً برای ارسال مجدد ارسال نکنید.
  • بیش از حد فروش محور بودن: ارسال بی وقفه محتوای فروش محور یک اشتباه است. دنبال کنندگان نمی خواهند دائماً برای خرید تحت فشار باشند. قانون 5:3:2 را برای رسانه‌های اجتماعی در نظر بگیرید: برای هر 10 پست، پنج پست از محتوای دیگر را انتخاب کنید، سه پست مرتبط با مخاطبان خود ایجاد کنید و از دو پست برای اشتراک‌گذاری محتوای سرگرم‌کننده استفاده کنید که شرکت شما را انسانی می‌کند.
  • نادیده گرفتن کپشن ها: در حالی که اینستاگرام در درجه اول یک رسانه بصری است، می توانید از کپشن گذاری متفکرانه پست های خود بهره مند شوید. برای اضافه کردن علاقه یا زمینه به تصویر یا ویدیو یا اضافه کردن یک نظر خنده دار از زیرنویس استفاده کنید.
  • نادیده گرفتن بازخورد منفی: اینستاگرام یک پلتفرم بسیار تعاملی است و کسانی که نظرات منفی ارسال می کنند انتظار پاسخ دارند. به بازخوردهای مثبت و منفی توجه کنید و با پاسخگویی متفکرانه به دنبال کنندگان خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.
  • خرید فالوور: اگرچه تعداد فالوورهای بالا ممکن است در ابتدا خوب به نظر برسد، فالوورهای تقلبی تنها به نتایج بازاریابی اینستاگرام شما آسیب می زند. این دنبال کنندگان با حساب شما درگیر نمی شوند و هیچ علاقه واقعی به شرکت شما ندارند.

خدمات دارکوب

دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه ارائه خدمات طراحی ایت حرفه ای، خدمات سئو سایت ، دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام فعالیت دارد. اگر به دنبال طراحی پیج کاری اینستاگرام هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید، می توانید از خدمات شرکت دارکوب استفاده کنید.

خدمات اینستاگرام دارکوب به شرح زیر است: 

  • انجام امور فنی و تکنیکی اینستاگرام
  • بهینه سازی پروفایل اینستاگرام
  • تولید محتوا برای 4 پست در ماه
  • طراحی استوری برای 8 پست در ماه
  • ایمن سازی پیج
  • معرفی پیج های مناسب و مرتبط به کارفرما جهت انجام تبلیغات
  • هشتگ گذاری مناسب جهت نمایش بیشتر پست
  • ارائه چیدمان و گرافیک های مناسب و یکدست برای تصاویر و ویدئوها
  • بررسی و آنالیز وضعیت پیج
  • ارائه ایده های جدید و جذاب به کارفرما از بابت تولید محتوا
  • ساماندهی استراتژی محتوایی مربوط به پیج
  • ارائه مشاوره های لازم از بابت توسعه پیج
  • طراحی کاور برای پست و استوری

این موارد با توجه به پکیجی که شما انتخاب می کنید تعداد پست و استوری کم و زیاد می شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز