دلایلی که ثابت میکنند کسب و کار شما نیاز به یک سایت حرفه ای دارد

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

احتمالا شما هم مثل بقیه مدیرهای صنایع کوجک معتقدید داشتن سایت فایده ای نداره یا براش بودجه ندارید یا شاید هم فکر میکنید چون از کامپیوتر استفاده نمیکنید، مشتری های احتمالیتون هم استفاده نمیکنند. اینها برداشتهای اشتباهین. ما تو این مقاله 8 دلیل براتون میاریم و ثابت میکنیم که شرکت شما – چه کوچیک باشه چه بزرگ - به یه سایت حرفه ای نیاز داره.

 

  • تجارت کوچیکتون معتبر میشه

امروزه مشتریها بیشتر و بیشتر از اینترنت برای سرچ محصولات یا خدمات مورد نیازشون استفاده میکنند. وقتی سایت داشته باشید، کسب و کارتون اعتبار بیشتری کسب میکنه. اما بدون سایت، مشتریهای احتمالی میرن سراغ رقبایی که سایت دارن. اگه همین الآن سایت دارید اما خودتون ساختیدش، بهتره بدید براتون بازسازیش کنند تا به کسب و کارتون یه ظاهر حرفه ای بدید. اینطوری اعتماد به نفستون هم بالاتر میره. به خصوص برای کسب و کارهایی که از خونه اداره میشن این مسئله اهمیت بیشتری داره چون در این صورت شما دیگه مغازه ای هم ندارید که محصولات یا خدماتتونو اونجا ارائه کنید و تنها منبع فروش شما سایتتونه.

  • باعث صرفه جویی میشه

به عنوان یه مدیر کسب و کار کوچیک احتمالا فکر میکنید از پس هزینه های ساخت یه سایت حرفه ای برنمیایید. اما حتما تعجب میکنید اگه بگم در واقع شما از پس هزینه های نداشتن سایت برنمیایید. سایت برای کسب و کارهای کوچیک معمولا چیزی کمتر از 100 هزار تومن در ماه هزینه داره و در بعضی موارد حتی ماهی 20 هزار تومن هم نمیشه. در مقایسه با هزینه تبلیغ تو مجلات، وقتی بازاری رو که هر کدوم پوشش میدن رو هم در نظر بگیریم، برای تبلیغ کارتون، سایت خیلی مقرون به صرفه تره.

  • میتونید به مشتریهاتون اطلاع رسانی کنید

سایتتون میتونه نقش بروشور یا کاتالوگ آنلاینتونو بازی کنه. با استفاده از سایت حتی میتونید اطلاعات رو خیلی راحتتر و سریعتر بروز کنید و همین باعث میشه سایت یه روش مؤثر باشه که به مشتریهاتون درباره رسیدن محصولات جدید، اتفاقاتی که در آینده شاهدش خواهند بود، تخفیف یا روزهای فروش ویژه یا هر خدمات جدیدی که به خدمات قبلیتون اضافه میشه خبر بدید. برخلاف تبلیغات چاپی که سریع قدیمی میشن، سایتتون اطلاعات و اخبار جاری رو منتقل میکنه.

  • همیشه در دسترسه

سایت هم برای مشتریهای دائمی و هم مشتریهای احتمالی 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته و 365 روز سال  در دسترس خواهد بود و میتونن وقتی فروشگاهتون تعطیله محصولات و خدماتتونو از طریق سایتتون مشاهده کنند. با سبک زندگی پرمشغله امروز، این نکته تو تصمیم مشتریها و برای فروشتون خیلی اهمیت داره.

  • هدف گیری بازار وسیع تر

هر خدمات یا محصولاتی که عرضه کنید، سایتتون جایگزین خوبی برای فروشه. به عنوان یه فروشنده، یه سایت (فروشگاهی) جای خیلی خوبی برای فروش محصولات به یه بازار بزرگتره. حتی خدمات میتونن در دسترس کل جهان قرار بگیرن. فکر نکنید نمیتونید محصولات یا خدماتتونو آنلاین بفروشید. الآن تو دنیا حتی ماشین و اسب رو هم آنلاین میفروشن.

  • فراهم آوری محیطی برای نمایش کارهاتون

مهم نیست تو چه کاری هستید، در هر حال سایت جای خوبی برای نمایش کارتونه. با گذاشتن یه صفحه برای نمونه کارهاتون یا یه گالری عکس و یه صفحه که روش مشتریها رضایتشونو از کار شما اعلام کنند، متیونید ویژگی های منحصر به فرد کارتونو در معرض دید مشتریها قرار بدید.

  • صرفه جویی در وقت

ارائه اطلاعات برای مشتریها وقت میگیره، چه بخواد از طریق تلفن باشه، چه رو در رو، چه از طریق بروشور یا ایمیل. اما وقتی یه کاتالوگ آنلاین داشته باشید میتونید کلی اطلاعات درباره محصولات و خدماتتون ارائه بدید و دیگه وقتی سایتتون بالا بیاد و راه بیفته، در دسترس مشتریهاتون قرار میگیره و تو وقت شما هم صرفه جویی میشه. دیگه لازم نیست تک تک برای مشتریها اطلاعات تکراری توضیح بدید. و همونطور که میدونید، وقت چیه؟ وقت طلاست.

  • خدمات مشتری رو ارتقا میبخشه

شاید شما محصولات دوستدار محیط زیست بفروشید و دوست داشته باشید نکاتی در مورد چگونگی بازیافت با مردم در میون بذارید، یا شاید یه حسابدار باشید و بخواهید به مشتریهاتون در مورد ساماندهی اسنادشون نکاتی رو گوشزد کنید. با داشتن یه صفحه پاسخ به پرسشهای رایج، نوشتن مقاله یا آپلود خبرنامه به همه سوالاتی که لازم میدونید جواب بدید و مشتریهاتونو به روز نگهدارید. چی بهتر از اینکه با اشتراک گذاری اطلاعات روی سایتتون، خدمات ارزش افزوده به مشتریهاتون ارائه کنید؟
فکر میکنید باید یه طراح براتون سایت طراحی کنه یا میخواهید براتون سایتتونو بازسازی کنند؟
میتونید از صفحه نمونه کارهای دارکوب، سایتهایی که ما طراحی کردیم رو ببینید و اگه نیاز به سئو، طراحی یا مشاوره داشتید تماس بگیرید.

  • سایر نکات

1- این دنیای اینترنته و دنیا داره روی اینترنت میگرده. حدود 80% از مشتریها برای خدمات یا کالایی که نیاز دارن، قبل از خرید روی اینترنت سرچ میکنن. امروزه بیشتر مشتریها این پیش فرض ذهنی رو دارن که قطعا شرکت شما یه سایتی هم داره و بنابراین ممکنه اسم شرکتتونو سرچ کنند، حتی گاهی فقط برای اینکه ببینن شما رو دنیای وب حضور دارید یا نه این کارو میکنند. بیشتر رقباتون حتما الآن یه سایت دارن، پس اجازه ندید مشتریهای شما رو بخاطر نداشتن سایت از چنگتون دربیارن.
2- برای تبلیغ سایتتون از انواع دیگر بازاریابی استفاده کنید. سایت به خودی خود ابزار بازاریابی خیلی خوبی نیست. ما همیشه پیشنهاد میکنیم سایتتونو تبلیغ کنید. میتونید آدرسشو روی همه چیزهایی که چاپ میکنید بنویسید مثلا روی کارتهای تجاری، آگهی ها و غیره. وقتی هم تو جلسه ای شرکت میکنید یا تو هر جایی که میشه یادتون نره به آدمای جدید سایتتونو معرفی کنید. از محصولات چاپیتون برای جذب ترافیک کمک بگیرید. فقط کافیه روشون اطلاعات مفیدی بنویسید که توجه مشتریها رو جلب کنه و بعد برای ادامه مطالب یا برای مطالب بیشتر به سایت ارجاعشون بدید و آدرس سایتتونو بنویسید. به این طریق میتونید مقدار، اندازه یا تعداد کپی ها رو کم کنید و در نتیجه هزینه چاپ براتون کمتر میشه و دیگه به محیط زیست هم خسارت کمتری وارد میشه. میتونید از مقاله ای که دارکوب درباره روشهای تبلیغ برای افزایش آمار بازدید سایت منتشر کرده استفاده کنید.
3- از وردپرس برای مدیریت محتوای سایتتون استفاده کنید. اگه میخواهید محتواتونو به طور منظم به روز رسانی کنید باید از یه سایت مدیریت محتوا استفاده کنید. بیشتر هاست ها خودشون نرم افزار سیستم های مدیریت محتوا رو دارن و میتونید براحتی و به سرعت محتوای خودتونو بروز کنید. قبل از شروع طراحی سایتتون در این مورد با طراح سایتتون صحبت کنید، چون اونها قطعا میتونن تو انتخاب یه سیستم مدیریت محتوای مناسب کمکتون کنن و اگه نیاز بود براتون نرم افزارشو روی سرورتون آپلود کنند. انتخاب ما وردپرسه چون میتونه متناسب با نیازهای شما سفارشی سازی بشه و کار باهاش راحته. باز شما رو به صفحه نمونه کارهامون ارجاع میدم تا سایتهایی رو که با وردپرس ساختیم ببینید.
4- یه وبلاگ یا منبع اطلاعاتی به سایتتون اضافه کنید. اگه دیدید مشتریهاتون سوالات مشترکی دارن، حتما به گذاشتن یه صفحه پاسخ به سوالات رایج فکر کنید. با این کار هم تو وقت خودتون صرفه جویی میشه و نیازی به تکرار جوابهای مشابه نیست و هم ترافیک بیشتری روونه سایتتون میکنه و فروش محصولاتی رو که مشتریها قبلا نمیشناختن بیشتر میکنه. اگه خطی که توش کار میکنید دائما تغییر میکنه و میخواهید مشتریهاتونو نسبت به این تغییرات مطلع کنید یه وبلاگ به سایتتون اضافه کنید تا مجبور نباشید برای بروزرسانی محتوا به طراح پول بدید. وردپرس ابزار ایده آلیه و میتونه براحتی سفارشی بشه و با سایت استاتیک شما هماهنگ شه.
5- در کنار سایتتون از شبکه های مجازی و اشتراک گذاری ویدئوی یا عکس هم کمک بگیرید. یه سری دلیل و روشهایی برای ادغام سایت با شبکه های اجتماعی هست. با استفاده از این سایتها میتونید وقتی یه چیز جدید برای اشتراک گذاری داشتید ترافیک رو روونه ساتتون کنید، یا میتونید روی نظم خاصی به این صفحات مطلب اضافه کنید. لینکهای داخلی از سایتهایی که پروفایل بالایی دارند – مثل فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، فلیکر و گوگل پلاس- رتبه سایتتونو روی صفحه نتایج بالا میبره.
شما میتونید با استفاده از فیسبوک، توئیتر، یوتیوب، فلیکر و گوگل پلاس با مشتریهای دائمی یا مشتریهای احتمالیتون صحبت کنید و اونها رو از اونچه قراره اتفاق بیفته، محصولات و خدمات جدید، پیشنهاد ویژه و تخفیفات مطلع کنید. یه پروفایل حرفه ای روی لینکدین بسازید تا مهارت و تخصصتونو به کسایی که دنبال خدمات شما میگردن نشون بدید. یه صفحه فیسبوک بسازید و عکس کارهای اخیرتونو روش بذارید و به صفح محصولات سایتتون لینک کنید. یه پروفایل توئیتر بسازید و اطلاعات نکات مرتبط با کارتون رو پست کنید و به مقاله های مرتبط با اون نکته روی سایتتون لینک کنید. ویدئوهای کوتاه بسازید و روی یوتیوب آپلود کنید تا کارتونو نشون بدید و نکات مفیدی برای مشتریهاتون عرضه کنید. همیشه یه لینک هم به یه صفحه فرود مناسب و مرتبط با اون پست به سایتتون بدید و دقت کنید که حتما همه صفحاتتون یه درخواست برای اقدام داشته باشن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز