طراحی سایت ارزان و در عین حال حرفه ای

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت ارزان

مقدمه 

احتمالا در صورتی در این صفحه هستید که در جستجوی روشی برای طراحی سایت ارزان هستید و قصد دارید وب سایت خود را با ارزان ترین روش ممکن راه اندازی نمایید. امروزه با توجه به گسترش استفاده از اینترنت برای جستجوی کالا و خدمات داشتن وب سایت برای شرکت ها به امری ضروری تبدیل شده است و در صورتی که قبلا شرکت ها برای بالا بردن اعتبار شغلی خود اقدام به طراحی وبسایت می نمودند امروزه ایجاد وب سایت را از بابت نیاز شرکت به داشتن وب سایت انجام می دهند.

جهت طراحی سایت حرفه ای اول از همه شما نیاز به یک شرکت طراحی وب سایت با سابقه و متعهد دارید تا در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت با قیمت مناسب، کیفیت و پشتیبانی وب سایت قابل قبولی ارائه نماید. البته تعرفه طراحی سایت با توجه به نوع وب سایت مورد نظر کارفرما متغیر است. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی دو نوع اصلی سفارش سایت می باشند که هر یک تعرفه خود را دارد.

همچنین در کنار ضرورت حضور در اینترنت برای شرکت ها نحوه حضور نیز مهم می باشد و شرکت ها در صورتی که حضوری قوی در اینترنت داشته باشند می توانند از طریق اینترنت بازاریابی و فروش خود را رونق بخشند و به این ترتیب درآمد خود را افزایش دهند و در حقیقت هزینه ای که برای کار طراحی سایت انجام می گردد باعث رشد فروش شرکت خواهد شد. پس در نتیجه از صرف هزینه برای طراحی وب سایت خود نترسید و بهتر است کار ساخت سایت خود را به شرکت های طراحی وب واگذار نمایید که ساخت وب سایت را با کمترین هزینه ممکن انجام می دهند.

در زمینه طراحی وب سایت سیاست کار شرکت ها و تعرفه طراحی سایت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد و برخی از شرکت ها به سود بالا در هر پروژه می اندیشند و حال آنکه برخی دیگر در صدد کسب درآمد با انجام تعداد بیشتر از پروژه های طراحی سایت می باشد که در این روش سود حاصل از اجرای هر پروژه را پایین می آورند و با توجه به پایین بودن تعرفه طراحی سایت تعداد پروژه های بیشتری نصیب شرکت می گردد.

سیاست کاری دارکوب طراحی سایت با بالاترین کیفیت ممکن و ارزان ترین قیمت ممکن می باشد که در راستای این هدف میزان سود مورد انتظار خود را از پروژه های طراحی وبسایت خود پایین آورده و در کنار آن سیستم بازاریابی و بازرگانی خود را در جهت کاهش بیشتر قیمت ها حذف نموده است و هم اکنون قیمت های خود را در پایین ترین سطح ممکن ارائه می نماید.

البته در بازار طراحی وب ایران قیمت هایی ارزان تر از قیمت دارکوب نیز وجود دارند که معمولا کیفیت مناسبی ندارند و یا به درستی پشتیبانی نمی شوند. موردی که در طراحی سایت می بایست به آن دقت نمایید آن است که فرآیند ساخت وبسایت یک بار انجام می گردد اما پس از سایت در مرحله پشتیبانی قرار می گیرد و در صورتی که مشکلات سایت شما در آینده برطرف نگردد و سایت شما پشتیبانی نشود سایت شما دچار مشکلات جدی خواهد شد پس قبل از واگذاری پروژه طراحی سایت خود به هر شرکتی اعتبار شغلی شرکت را بسنجید و تجربه و سوابق کاری و همچنین سایت های طراحی شده را حتما بررسی نمایید.

دارکوب فعالیت خود از سال 1381 آغاز نموده است و در این سال ها در حدود 3000 وب سایت طراحی نموده است و جزو معدود شرکت هایی می باشد که مجوز از نظام صنفی رایانه ای و شورای عالی انفورماتیک کشور دارد و با نگاهی به پروژه های انجام شده این شرکت پی با اعتبار این شرکت خواهید برد.

پس با توجه به توضیحات آمده در بالا هر هزینه ای که شما صرف طراحی سایت خود می نمایید باعث افزایش فروش شما خواهد شد فقط مهم آن که شرکت طراحی سایت معتبری را بیابید که با ارزان ترین قیمت ممکن سایت شما را راه اندازی نمایید.

حال که توضیحات اولیه را مطالعه نمودید به شما ارزان ترین روش های طراحی وب سایت را معرفی می نمایم.

طراحی سایت رایگان

در صورتی که قصد دارید عملیات طراحی سایت خود را بدون صرف هزینه پرداخت نمایید می توانید این کار را با استفاده از سایت ساز های رایگان، وبلاگ ها، سیستم های مدیریت محتوای رایگان و سایر روش های ممکن انجام دهید که در این روش می بایست صرفا هزینه ثبت دامنه را پرداخت نمایید.

وب سایت به چه معناست؟

وب سایت مجموعه ای از صفحات وب در دسترس عموم و مرتبط با یکدیگر است که یک نام دامنه واحد را به اشتراک می گذارند. وب سایت ها را می توان توسط یک فرد، گروه، کسب و کار یا سازمان برای اهداف مختلف ایجاد و نگهداری کرد. همه وب ‌سایت‌های در دسترس عموم با هم، شبکه جهانی وب را تشکیل می‌دهند. اگرچه گاهی اوقات به آن "صفحه وب" می گویند، این تعریف اشتباه است، زیرا یک وب سایت از چندین صفحه وب تشکیل شده است. یک وب سایت همچنین به عنوان "حضور وب" یا به سادگی "سایت" شناخته می شود. وب سایت ها دارای تنوع تقریباً بی پایانی هستند، از دسته بندی وب سایت ها می توان به:

صفحات داخل یک وب سایت معمولا ترکیبی از متن و سایر رسانه ها هستند. گفته می شود، هیچ قانونی وجود ندارد که فرم یک وب سایت را دیکته کند. یک شخص نمی تواند وب سایتی بسازد که چیزی جز عکس های سیاه و سفید گل رز یا کلمه "گربه" با کلمه "موس" به صفحه وب دیگری پیوند داده شده باشد. با این حال، بسیاری از سایت ها از یک الگوی استاندارد صفحه اصلی پیروی می کنند که به دسته ها و محتوای دیگر در وب سایت پیوند می دهد. صفحه اصلی (خانه) نشان دهنده صفحه اصلی خود سایت است. اغلب، صفحه اصلی نوعی «هاب» است که از آن می توان به تمام صفحات دیگر دسترسی داشت. یک صفحه وب داخلی که چندین صفحه دیگر در یک ساختار منسجم (مانند یک دسته خاص از موضوعات) به آن پیوند داده شده اند، در عوض «صفحه والد» نامیده می شود. هر صفحه یک سند HTML منفرد است و همه آنها از طریق هایپرلینک (یا به سادگی "پیوند") به هم متصل می شوند که می توانند برای سهولت استفاده در یک نوار ناوبری ترکیب شوند. نوار ناوبری در هر صفحه به جای صفحه اصلی نمایش داده می شود و به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت در ساختار وب سایت اصلی حرکت کند. یکی دیگر از بخش‌های مهم بیشتر وب‌سایت‌ها، پاورقی است که بخش تکراری دیگری است که در پایین هر صفحه یافت می‌شود. معمولاً پاورقی حاوی پیوندهای خارجی است که به وب ‌سایت‌های مشابه و سایر منابع خارجی اشاره می‌کنند، همراه با سایر اطلاعات حیاتی مانند سلب مسئولیت، پیوندهایی به شرایط خدمات، خط‌مشی حفظ حریم خصوصی و صفحات تماس، و همچنین آدرس فیزیکی شرکت صاحب سایت. .وب‌ سایت‌ها بر روی سرورها میزبانی می‌شوند و برای بازدید از مرورگر وب مانند کروم، فایرفاکس یا اینترنت اکسپلورر (چه در رایانه یا دستگاه تلفن همراه) نیاز دارند.با وارد کردن آدرس URL یا جستجوی آن در موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ می توان مستقیماً به یک وب سایت دسترسی داشت. در ابتدا، وب سایت ها بر اساس دامنه های سطح بالای خود دسته بندی می شدند.

برخی از نمونه ها عبارتند از:

• وب سایت سازمان های دولتی = .gov

• وب سایت مؤسسات آموزشی = .edu

• وب سایت سازمان های غیرانتفاعی = .org

• وب سایت های تجاری = .com

• سایت های اطلاعاتی = .info

اگرچه این پسوندهای سطح بالا هنوز وجود دارند، اما در مورد محتوای واقعی یک وب سایت اطلاعات کمی دارند. در اینترنت امروزی، پسوند ". com" به همراه بسیاری از پسوندهای خاص کشور (.ir، .it، .de، .co،.uk، .fr، و...) بسیار محبوب ترین دامنه است.

چرا هر کسب و کاری به یک وب سایت نیاز دارد؟

1. عضویت

حضور آنلاین یک کسب و کار، صرف نظر از صنعت، می تواند تأثیر زیادی بر موفقیت آن داشته باشد. در عصر حاضر، برخی از کسب و کارها هنوز متوجه نیستند که اکثر مشتریان آنها قبل از خرید از وب سایت آنها بازدید می کنند، داشتن یک حضور آنلاین قوی، به‌ویژه یک وب‌سایت، می‌تواند باعث ایجاد درآمد بیشتر شود. بله، کیفیت وب سایت شما بر نتایج تأثیر می گذارد، اما هدف این مقاله تأکید بر اهمیت اطمینان از داشتن وب سایت است. من به شرکت های متعددی در اندازه های مختلف کمک کرده ام تا حضور دیجیتالی خود را ایجاد کنند. در برخی موارد، سازمان‌ها برای آنلاین شدن مردد هستند، زیرا احساس می‌کنند به اندازه کافی از فناوری آگاه نیستند و نمی‌دانند چگونه یک وب‌سایت را مدیریت کنند. مواقع دیگر، شرکت ها نگران قیمت هستند. خبر خوب این است که راه حلی وجود دارد که برای شما کارساز خواهد بود. اگر هنوز به متقاعد کردن نیاز دارید، در اینجا مهمترین دلایلی که برای کسب و کار شما مهم است که یک وب سایت داشته باشید آورده شده است:

2. اعتبار

یکی از دلایل اصلی که باید برای کسب و کار خود وب سایت داشته باشید، افزایش اعتبار سازمان است. به احتمال زیاد چندین ارائه دهنده خدمات مشابهی را به شما ارائه می دهند. یکی از راه‌هایی که می‌توانید متمایز شوید، داشتن وب‌سایتی است که ظاهر خوبی داشته باشد و اطلاعات با کیفیت را به وضوح به مشتریانتان منتقل کند. بدون وب سایت، مردم ممکن است مشروعیت شما را به عنوان یک تجارت زیر سوال ببرند. داشتن یک وب سایت فرصتی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی است و به مردم آرامش می دهد که شما یک تجارت واقعی هستید.

3. نام تجاری

یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید، نشان دادن نام تجاری خود به مشتریان احتمالی خود است. با مشخص کردن واضح اینکه چه کسی هستید، چه چیزی را نمایندگی می کنید و چه چیزی را مطرح می کنید، شانس خرید مشتریان از شما را افزایش می دهید. این نیز چیزی است که می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند. بدون یک وب سایت، انجام این کار می تواند بسیار چالش برانگیز باشد زیرا مردم نمی توانند به راحتی اطلاعات با کیفیت و قابل اعتماد در مورد کسب و کار شما پیدا کنند. منجر می شود شاید یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن یک وب سایت برای کسب و کار شما این باشد که می تواند شانس شما را برای به دست آوردن سرنخ افزایش دهد. هنگامی که مردم شما را آنلاین پیدا کردند، به محصول یا خدمات شما علاقه مند شدند و خواستند بیشتر بدانند، به لطف اطلاعات موجود در وب سایت شما، که به شما این فرصت را می دهد تا فروش خود را افزایش دهید، می دانند چگونه با شما تماس بگیرند. حتی اگر وب سایت ها هزینه دارند، اما در صورت استفاده صحیح، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

4. ترافیک ارگانیک

هنگامی که آنلاین هستید و یک وب سایت بهینه شده برای سئو دارید، شانس حضور در نتایج جستجوی گوگل را خواهید داشت. این بدان معناست که وقتی مردم در جستجوی یک محصول یا خدمات هستند، این احتمال وجود دارد که وب سایت شما در نتایج نشان داده شود. این به شما این فرصت را می دهد که پایگاه مشتریان خود را به شدت افزایش دهید.

5. صرفه جویی در وقت شما و خدمات مشتری

بسیاری از کسب‌وکارها از مشتریان بالقوه یا مشتریان فعلی تماس می‌گیرند که سؤالات ساده‌ای درباره مکان و ساعات کار می‌پرسند. اگر تماسی را از دست بدهید، مشتری ناراضی می ماند. تماس‌ها همچنین می‌توانند تمرکز کارکنان شما را از تمرکز بر مهم‌ترین بخش‌های کسب‌وکارتان منحرف کنند. یک وب سایت می تواند این تماس ها را کاهش دهد و بهره وری داخلی را افزایش دهد. در عین حال، به مشتریان کمک می کند تا اطلاعات مفیدی را بدون نیاز به تماس پیدا کنند، که در نهایت تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهد.

6. به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

از آنجایی که وب سایت شما 24/7 است، ارسال به روز رسانی ها و اطلاعیه ها برای مشتریان آسان است. این راهی است که آنها را در مورد هر کاری که انجام می دهید به روز نگه دارید. وقتی چیزی مخصوصاً به آنها مربوط می شود، احتمال اینکه بتوانید آنها را بفروشید افزایش می دهد.

7. بازاریابی دیجیتال

اگر قصد دارید از بازاریابی دیجیتال برای افزایش سرنخ ها و رشد کسب و کار خود استفاده کنید، احتمالاً می خواهید ترافیک را به یک وب سایت یا صفحه فرود هدایت کنید. برای انجام این کار به طور موثر، از ترافیک تاریخی که به وب سایت شما رفته است استفاده کنید تا بتوانید واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و بهترین بازده سرمایه را در هزینه تبلیغات خود دریافت کنید. این چیزی است که نمی توان به صورت عطف به ماسبق راه اندازی کرد، بنابراین بهتر است وب سایت خود را زودتر راه اندازی کنید، حتی اگر در حال حاضر قصد اجرای تبلیغات را ندارید. امروزه وب سایت ها برای تجارت ضروری شده اند. اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، قویاً توصیه می‌کنم یکی را ایجاد کنید. شما می توانید در طول زمان آن را بهبود ببخشید، اما نکته کلیدی این است که شروع کنید.

سایت‌ ساز چیست؟

سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت وب‌ سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما آماده و قابل استفاده می‌ کند. هدف اصلی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران می باشد که با استفاده از سایت‌ ساز شما هم می‌ توانید به‌ راحتی سایت مورد نظر خود را بسازید و آن را مدیریت کنید.

سایت‌ ساز به ‌درد چه کسی می‌خورد؟

ما با سابقه‌ای که در زمینۀ طراحی سایت داریم، هر روز با مشتریان مختلفی روبرو می‌ شویم . تعدادی از این افراد، به ‌دنبال داشتن یک سایت در کوتاه‌ترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و بدون نیاز به مهارت بالا و دانش فنی هستند. پیشنهادی که ما برای این افراد داریم، استفاده از سایت‌ساز نیست چرا که سایت سازها معمولا دچار مشکلاتی از قبیل :

• سایت طراحی شده کاملا به سایت ساز وابسته است.

• عدم امکان توسعه ‌پذیری سایت به صورت مستقل.

• سایت ساز اجازه مدیریت سئو سایت را نمی‌دهد.

• امکانات محدود و عدم انعطاف‌ پذیری سایت سازها.

• عدم ریسپانسیو بودن برخی از سایت سازها.

• محدودیت گرفتن نسخه پشتیبان.

• سایت ساز از فضای تبلیغات شما استفاده می‌کند.

در اینجا ما چند نمونه از سایت سازهای رایگان را به شما معرفی میکنیم :

1. سایت ساز GetResponse

2. سایت ساز Wix

3. سایت ساز Weebly

4. سایت ساز Strikingly

وبلاگ چیست؟

وبلاگ، یک صفحه وب است که اغلب به روز می شود که برای نظرات شخصی یا محتوای تجاری استفاده می شود. وبلاگ ها اغلب تعاملی هستند و شامل بخش هایی در پایین پست های وبلاگ هستند که خوانندگان می توانند نظر بگذارند، بیشتر آنها به سبک محاوره ای نوشته شده اند تا صدا و نظرات شخصی وبلاگ نویس را منعکس کنند. برخی از کسب و کارها از وبلاگ ها برای ارتباط با مخاطبان هدف و فروش محصولات استفاده می کنند. وبلاگ ها در ابتدا وب سایت هایی بودند که شامل مجموعه ای از ورودی بودند که به ترتیب زمانی معکوس مرتب شده بودند، بنابراین جدیدترین پست ها در بالای صفحه ظاهر می شدند، آنها اغلب با اطلاعات جدید در مورد موضوعات مختلف به روز می شدند. وبلاگ های امروزی احتمالاً یک مجله آنلاین شخصی یا تفسیر مربوط به یک تجارت هستند که اغلب به روز می شوند و برای مصرف عمومی در نظر گرفته شده اند. وبلاگ ها هنوز هم اغلب بر اساس قالبشان تعریف می شوند که شامل مجموعه ای از ورودی های ارسال شده در یک صفحه به ترتیب زمانی معکوس است. بسیاری از وبلاگ ها مشارکتی هستند و شامل چندین نویسنده هستند که اغلب بر روی یک موضوع می نویسند، یک وبلاگ فناوری با چندین نویسنده می باشد. یک وبلاگ معمولاً به موضوعی اختصاص داده می شود که مورد علاقه مخاطبان هدف است مانند: مد، سیاست یا فناوری اطلاعات، وبلاگ ها را می توان به عنوان ارائه تفسیر مداوم در مورد یک موضوع در نظر گرفت. آنها قصد دارند با جامعه ای علاقمند به یک موضوع و شخصیت یا محصولات وبلاگ نویس یا حامی کسب و کار درگیر شوند. وبلاگ نویسان اغلب نام های دامنه منحصر به فردی را انتخاب می کنند که موضوع مورد نظر را منعکس می کند مانند: یک نمایش آشپزی و یا یک وبلاگ درباره تست غذا، وبلاگ نویسان محتوای خود را کنترل می کنند و مجبور نیستند برای انتشار نظرات خود و ارتباط با مخاطبان به سایر رسانه ها اعتماد کنند. استراتژی های کسب درآمد به وبلاگ نویسان این امکان را می دهد که از نوشته های خود درآمد کسب کنند و گاهی اوقات حرفه ای کامل ایجاد کنند. وبلاگ های فناوری موفق اغلب از ساختارهای مشابهی پیروی می کنند و محتوا را به ترتیب زمانی معکوس فهرست می کنند.

وبلاگ برای چه مواردی استفاده می شود؟

اولین سایت های وبلاگ اساساً خاطرات یا مجلات شخصی آنلاین بودند. آنها به دلیل به روز رسانی منظم محتوای خود، دیدگاه شخصی، تجمیع پیوندهای جالب و فرصتی برای تعامل در بخش نظرات با وبلاگ نویس و مخاطبان خود محبوب شدند. وبلاگ ها از روزهای اولیه خود به عنوان مجلات آنلاین راه زیادی را پیموده اند، اگرچه هنوز هم این یک دلیل محبوب مردم برای ایجاد وبلاگ است. آنها همچنین به روشی مهم برای خریداران برای جمع آوری اطلاعات در مورد محصولات و خدماتی که در حال تحقیق هستند تبدیل شده اند. به گفته گارتنر، اکثر مشتریان بیشتر تحقیقات خرید خود را به صورت آنلاین انجام می دهند و تنها 5 درصد از زمان خود را با نمایندگان فروش می گذرانند. در پاسخ به این روند، وبلاگ نویسی به روشی مؤثر برای سازمان ها تبدیل شده است تا محتوای معتبری را برای خریدارانی که تحقیقات خود را انجام می دهند، جذاب کنند. اکثر وبلاگ های تجاری با تبلیغ محصول خود به این امید پایان می دهند که خوانندگان پس از مطالعه و یادگیری از وبلاگ آماده خرید باشند. وبلاگ ها یک رسانه محبوب برای ارتباط با مخاطبان هستند و کاربردهای زیادی برای وبلاگ نویسان فردی و تجاری دارند.

برخی دیگر از دلایلی که مردم وبلاگ را راه اندازی می کنند عبارتند از:

دیدگاه ها را به اشتراک بگذارید و با مخاطبان ارتباط برقرار کنید. وبلاگ ها برای بسیاری از نویسندگان و رهبران فکری، راه خروجی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و دیدگاه های خود با مخاطبان گسترده فراهم می کنند. افراد و مشاغل به جای تکیه بر انتشارات برای انتشار محتوای خود یا نوشتن در مورد تجارت خود، مستقیماً با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. وبلاگ نویسی روشی موثر برای افزایش آگاهی در مورد یک موضوع یا محصول و ایجاد یک جامعه آنلاین حول آن است. کسب و کار بسازید و محصولات بفروشید. وبلاگ نویسی یک روش محبوب برای مشاغلی است که سعی در کسب اعتبار در صنایع خود دارند، رتبه بندی بالایی در موتورهای جستجو ایجاد می کنند، با مخاطبان هدف ارتباط برقرار می کنند و سرنخ های فروش را شناسایی می کنند. با استفاده از استراتژی‌های بهینه ‌سازی موتور جستجو (SEO)، محتوای وبلاگ می‌تواند یک وبلاگ تجاری را به یک مرجع در یک فناوری یا بازار تبدیل کند. به این ترتیب، یک کسب و کار می تواند به مخاطبان گسترده ای دست یابد که به طور مرتب از وب سایت آن بازدید می کنند یا به آن لینک می دهند و محصولات آن را می خرند، آگاهی را افزایش دهید. وبلاگ ها روشی مؤثر برای افزایش آگاهی در مورد مسائل و علل و تأثیرگذاری بر افکار عمومی و دولتی هستند. بسیاری از سازمان‌های غیرانتفاعی از وبلاگ‌ها برای ایجاد کمپین‌های اجتماعی و سیاسی استفاده می‌کنند که مخاطبان را در مورد یک موضوع آگاه می‌کند و آنها را در توسعه آن موضوع درگیر نگه می‌دارد.

5 تا معروف ترین وبلاگ های ایران عبارتند از :

  1. بلاگفا
  2. بلاگ اسکای
  3. آوا بلاگ
  4. رز بلاگ
  5. نصر بلاگ

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله طراحی سایت رایگان را مطالعه نمایید.

طراحی سایت ارزان

در این روش ارزان ترین روش های طراحی وب سایت را به شما اعلام می نمایم:

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید کافی است فقط هزینه ثبت دامنه و هاستینگ را پرداخت نموده و سیستم مدیریت محتوا را از سایت اصلی دانلود نموده و بر روی هاست خود بارگذاری نمایید که در این روش کافی است عملیات نصب سیستم مدیریت محتوا را انجام دهید. برای ثبت دامنه و سفارش هاستینگ می توانید به سایت هاست دارکوب مراجعه نمایید.

استفاده از قالب های آماده رایگان

قالب های وب سایت رایگانی در اینترنت وجود دارند که با استفاده از آنها به راحتی می توانید سایت خود را راه اندازی نمایید. این قالب ها نوشته شده بر روی سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس هستند و به سادگی می توانید از آنها در راه اندازی سایت خود استفاده نمایید. می توانید عملیات ساخت وب سایت خود با استفاده از قالب آماده را به دارکوب واگذار نمایید تا پشتیبانی و امن سازی وب سایت شما به صورت حرفه ای انجام گردد و نحوه کار با کنترل پانل نیز به شما آموزش داده شود.

قالب آماده چیست؟

قالب آماده یک روش ساده، سریع و کم هزینه برای طراحی و ساخت یک وب سایت است. تنها چیزی که نیاز دارید یک قالب و محتوا (متن، تصویر، فیلم و غیره) است. قالب وب سایت یک صفحه وب از پیش ساخته شده یا مجموعه ای از صفحات وب است. آنها معمولاً در HTML و CSS در وب سایت های آماده برای استفاده کد گذاری می شوند. همه قالب‌ها قابل تنظیم هستند، به این معنی که می‌توانید محتوای خود را اضافه کنید و با استایل، طرح ‌بندی و رنگ‌ها برای مطابقت با جذابیت بصری مورد نظر، طرح نام تجاری و عملکرد کسب وکار خود را اضافه کنید. قالب های وب دارای طرح ها و کیفیت ساخت های متنوعی هستند، برخی صفحات ثابت عمومی هستند این در حالی می باشد که برخی دیگر پیچیده تر، پویاتر و قوی تر هستند.

نحوه طراحی سایت از روی قالب

طراحی وب سایت با استفاده از قالب ها بسیار ساده است، ساده ترین راه برای انجام آن از طریق یک پلت فرم سازنده وب مانند وردپرس می باشد که سازنده‌ ای برای ارائه‌های قالب داخلی و قالب‌های آماده پرداختی دارند. اولین قدم برای ایجاد یک وب سایت قالب، انتخاب خود قالب است. احتمالا با هزاران طرح مختلف روبرو خواهید شد که این یک ترفند است که یکی را با تمام ویژگی ها و عملکردهای مورد نیاز برای سایت خود انتخاب کنید. اکثر بازارهای قالب دارای عملکردهای جستجو و فیلتر هستند که به شما امکان می دهد الگوی مناسب را بر اساس نوع کسب و کار خود محدود کنید. به عنوان مثال، شما الگوهایی را برای فروشگاه های خرده فروشی آنلاین، انجمن ها، پورتال های کاربران، سایت های وبلاگ نویسی و غیره پیدا خواهید کرد. پس از یافتن قالب مناسب، می توانید شروع به سفارشی سازی عناصر ناوبری، بصری و کاربردی به دلخواه خود کنید. اینجا جایی است که شما برند خود را از طریق رنگ، تایپوگرافی و سبک ترکیب می کنید، شما فقط باید یک صفحه را برای هر دسته سفارشی کنید و بقیه را کپی کنید. به عنوان مثال، می توانید یک صفحه خدمات را طراحی کنید و به سادگی آن را برای سایر خدمات کپی کنید. انجام این کار باعث حفظ ثبات و صرفه جویی در زمان می شود. در نهایت،زمانی که از ظاهر سایت راضی شدید، می‌توانید ادامه دهید و صفحات خالی را با محتوای وب سفارشی پر کنید، خواه پست‌های وبلاگ، کاتالوگ محصولات/خدمات، مواد بازاریابی یا ویژگی‌های تعاملی باشد، و سایت شما برای میزبانی آماده می باشد.

مزایا و معایت قالب آماده چیست ؟

1. آسان است

برای سفارشی کردن یک قالب وب، لازم نیست یک متخصص برنامه نویسی باشید. این بسیار آسان است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد(برای دیدن قالب آماده کلیک کنید). تمامی سازندگان طراحی سایت دارکوب از کد ها و از پایه قالب های اماده را از قبل نوشته اند و با سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن سایت اماده کاربری خواهد شد، تنها چیزی که نیاز دارید یک تصویر ذهنی از ظاهر سایت شما و یک درک اولیه از ناوبری وب است.

2. ارزان است

قیمت یک قالب وب سایت به پیچیدگی و محدودیت های سفارشی سازی آن بستگی دارد. اما در مجموع، این یک راه حل مقرون به صرفه برای طراحی صفحه وب است، به ویژه برای کسب و کارهای نوپا و کوچک می باشد. قالب های آماده شرکتی دارکوب 200 هزار تومان و قالب های فروشگاهی دارکوب 300 هزار تومان قیمت دارند.

3. سریع است

ما می توانیم در عرض چند روز یک قالب کاملا جدید فروشگاهی و یا شرکتی راه اندازی کنیم، همه کدها قبلاً برای شما نوشته شده است و سایت نیازی به آزمایش و تکرارهای دقیق ندارد. وب سایت از لحظه ای که به طور کامل سفارشی شده و با محتوا بارگیری می شود آماده راه اندازی است.

4. انتخاب گسترده ای از طرح ها و ویژگی ها

باتوجه به تعداد زیادی از قالب های آماده و طراحی شده توسط تیم طراحی سایت دارکوب، در مورد طراحی ها، ویژگی‌ها و افزونه‌ها به معنای واقعی کلمه حق انتخاب بسیار زیادی دارید. شما می توانید هر تعداد الگوی مطابق با نیازهای خود را از میان انبوهی از طرح های منحصر به فرد انتخاب کنید.

5. طرح ها ساده هستند

قالب های وب عمومی با در نظر گرفتن آشنایی و سادگی طراحی شده اند. حتی اگر چیدمان و ساختار بین قالب ها متفاوت باشد، معماری اساسی وب سایت یکسان باقی می ماند. این امر باعث می شود تا وب سایت های قالب برای پیمایش و استفاده آسان باشد.

معایب قالب استفاده آماده :

1. شما نمی توانید خیلی ضربه زننده باشید

اگر یک مدل کسب و کار بسیار منحصر به فرد دارید، قطعاً به یک وب سایت به همان اندازه منحصر به فرد نیاز دارد. حتی با وجود هزاران الگو برای انتخاب، ممکن است فقط تعداد کمی را بیابید که با توضیحات خاص شما مطابقت داشته باشند و به این معنا می باشد که ممکن است مجبور شوید در مورد خرید قالب های آماده مردد شوید و به سمت یک قالب سفارشی برای کسب و کار خود بروید .

2. سفارشی سازی قالب محدودیت هایی دارد

فقط تغییرات زیادی می توانید در قالب وب ایجاد کنید. انعطاف پذیری محدودی دارند. به عنوان مثال، شما فقط می توانید تصاویری با ابعاد خاص اضافه کنید و محفظه های متن فقط تعداد معینی از کلمات یا کاراکترها را در خود جای می دهند.

3. کد غیر قابل لمس

با اکثر قالب ها، فقط می توانید یکسری کد را مشاهده کنید، اما نمی توانید خیلی از آن را تغییر دهید. حتی اگر بتوانید کد پایه سفت و سخت را ویرایش کنید، انجام این کار بسیار خسته کننده خواهد بود زیرا بیشتر کدها برای آن قالب تولید می شوند و تغییر دادن آن ها برابر تغییر ظاهر سایت است. در برخی موارد، تغییر کد ممکن است برخی از ویژگی‌ها را از بین ببرد، زیرا کل سیستم بسیار فشرده است.

4. پشتیبانی محدود

اکثر فروشندگان قالب وب در صورت ارائه چنین پشتیبانی از مشتری، ساعتی از شما برای رفع خطاها یا ایجاد تغییرات سفارشی هزینه می گیرند اما در شرکت طراحی سایت دارکوب این امر در سال اول رایگان بوده و سال دوم هزینه هایی برای شما در بر خواهد داشت. اگرچه ممکن است قالب ها یک راه حل ارزان برای طراحی صفحه وب باشند، اما ممکن است در نهایت برای ساخت و راه اندازی یک وب سایت مبتنی بر قالب هزینه گزافی کنید.

5. غیر انحصاری بودن

قالب ها برای بازار انبوه تولید می شوند و خرید یک قالب به معنای خرید طرح نیست، چیزی که واقعاً می‌خرید کم و بیش حق استفاده از آن است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند الگوی مشابهی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند، از جمله رقبای شما، و انحصار را از پنجره بیرون بیاورند.

6. هزینه پنهان

در حالی که ممکن است قالب ها راه حلی مقرون به صرفه به نظر برسند، احتمالاً متوجه خواهید شد که زمانی که برای تبدیل قالب به وب سایت خود باید صرف کنید، زمان بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا تصور می شد خواهد بود. هنگامی که نرخ ساعتی خود را اعمال می کنید، این می تواند واقعاً افزایش یابد.

7. بهینه سازی کودک شماست

یک قالب وب اساسا یک بوم خالی است که یک چارچوب وب سایت ابتدایی بر روی آن ساخته شده است. بنابراین، جنبه بهینه سازی ناملموس سایت بر عهده شماست. این شامل UX(تجربه کاربر)، موتور جستجو، سرعت و بهینه سازی عملکرد است. هزینه پایین قالب های وب تنها به شما اساسی ترین مکانیسم های بهینه سازی را می دهد. شما باید شکاف های باقی مانده را با ابزارهای بهینه سازی شخص ثالث و مهارت های سطح متخصص پر کنید.

خرید قالب وب سایت

در این روش قالب وب سایت مورد نظر خود را از فروشگاه قالب دارکوب انتخاب می نمایید که در این روش نیز قالب شما توسط دارکوب پیاده سازی می گردد و نحوه درج مطالب وب سایت به شما آموزش داده می شود تا بتوانید مطالب داخل وب سایت را خود بارگذاری نمایید. خرید قالب از فروشگاه قالب به شما تعداد انتخاب های بیشتری برای قالب شما می دهد زیرا در این فروشگاه قالب در حدود 100.000 قالب وب سایت وجود دارد و با جستجو در این فروشگاه می توانید قالب مورد نظر خود را بیابید.

در زمینه طراحی وب ارزان بودن به معنای بی کیفیت نمی باشد و فقط لازم است با اطلاعات دقیق و درستی سایت مورد نظر خود را ایجاد نمایید. در بازار طراحی سایت ایران برخی شرکت های طراحی وب سایت مشتریان خود را گمراه می نمایند و به آنان اطلاعات غلط می دهند. به عنوان مثال به آنها گفته می شود که در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوای رایگان و یا قالب آماده استفاده نمایید در آینده وب سایت شما قابل توسعه نمی باشد و همچنین برای وب سایت شما ممکن است مشکلات فراوانی به وجود آید. که این موارد به دلیل آن است که این شرکت ها توان رقابت در ارائه خدمات طراحی سایت با بالاترین کیفیت ممکن و کمترین هزینه را ندارند و بنابراین از این روش ها سعی در سر در گم نمودن مشتریان می نمایند. استفاده از روش های ارزان قیمت طراحی سایت نه تنها لطمه به کسب و کار شما نمی زند بلکه بودجه شما را برای انجام تبلیغات روی وب سایت بازتر می گذارد. البته در صورتی که قصد برند سازی را داشته باشید بهتر است از قالب مخصوص به خود استفاده نمایید تا طراحی سایت شما در ذهن بازدید کننده به عنوان یک طرح خاص شکل ببندد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز