چگونگی طراحی سایت توسط شرکت ما

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE
چگونگی طراحی سایت توسط شرکت ما

دارکوب فعالیت خود را از سال 1381 در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی و سئو آغاز نمود و سیاست کاری خود را بر مبنای طراحی وب سایت های با کیفیت با کمترین قیمت ممکن قرار داد. با توجه به قیمت پایین دارکوب نسبت به سایر رقبا تعداد پروژه های طراحی وب بیشتری جذب دارکوب گردید به طوری که حتی شرکت های طراحی سایت دیگر پروژه های خود را به دارکوب واگذار نمودند. همین مورد باعث بالا رفتن تعداد پروژه های انجام شده توسط این مجموعه گردید و این شرکت تا کنون در حدود 2500 وب سایت طراحی نموده است.

موسس شرکت دارکوب احمد بالوی پور می باشد که در حدودا 2000 وب سایت طراحی شده در کارنامه کاری خود دارد و بر روی 500 وب سایت عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام داده است.

با توجه به تجربه فراوان دارکوب در زمینه طراحی وب بهترین راه و سریهترین راه ها را برای پیاده سازی وب سایت برگزیده است تا از این طریق رضایت مشتریان خود را از توسط ارائه خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت ممکن فراهم آورده باشد.

قالب وب سایت

دو روش طراحی سایت در دارکوب وجود دارد که تفاوت در این دو روش به قالب وب سایت مربوط است.

  1. طراحی سایت با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب دارکوب
    دارکوب دارای فروشگاه قالبی با 100.000 قالب در این آدرس می باشد که با مراجعه به این فروشگاه می توانید قالب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. امتیازی که این روش نسبت به روش دیگر دارد سرعت بالای طراحی وب سایت و همچنین قالب انتخاب قالب از انواع مختلف قالب ها می باشد که به شما محدوده انتخاب بیشتری می دهد.
  2. طراحی سایت با استفاده از قالب طراحی شده دارکوب
    در این روش کارفرما نقطه نظرات مورد نظر خود را به طراح شرکت دارکوب اعلام می نماید و طراحی با توجه به ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید. طراحی قالب را تا زمانی پیش می برد تا قالب با تایید کارفرما برسد. مزیتی که این روش نسبت به روش دیگر دارد سفارشی بودن قالب می باشد.

برنامه نویسی وب سایت

پس از انتخاب و یا تایید قالب توسط کارفرما عملیات پیاده سازی قالب توسط توسعه دهنده وب سایت انجام می گردد که با استفاده از HTML و CSS قالب را در یکی از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و همچنین سایر سیستم ها پیاده سازی می نماید.

* انتخاب سیستم مدیریت محتوا بر عهده برنامه نویس شرکت دارکوب می باشد که معمولا برای سایت های معمولی شرکتی از سیستم های مدیریت محتوای جوملا ، وردپرس و دروپال استفاده می گردد. در صورتی که در پروژه نیاز باشد اقدام به طراحی سیستم مدیریت محتوا می گردد و پروژه به صورت سفارشی طراحی می گردد. زبان برنامه نویسی تخصصی دارکوب PHP می باشد.

پس از پیاده سازی قالب وب سایت توسط برنامه نویس یا توسعه دهنده وب سایت در صورتی که پروژه بخش های برنامه نویسی داشته باشد بخش های مورد نظر به وب سایت متصل می گردد و قالب بر روی آن نصب می گردد.

درج اطلاعات وب سایت

پس از مرحله پیاده سازی قالب و برنامه نویسی وب سایت مرحله درج اطلاعات وب سایت می باشد که یا بر عهده دارکوب می باشد و یا خود کارفرما انجام این کار را به عهده می گیرد. در صورتی که درج اطلاعات بر عهده دارکوب باشد کارفرما می بایست مطالب وب سایت را به صورت تایپ و ترجمه شده و به صورت دیجیتالی در اختیار دارکوب قرار دهد که پس از آن دارکوب مطالب را در سایت بارگذاری می نماید. در صورتی که درج اطلاعا بر عهده کارفرما باشد دارکوب نحوه درج مطالب وب سایت را برای بارگذاری وب سایت به کارفرما آموزش می دهد.

آموزش پانل کاربری و تبادل نظر

پس از پیاده سازی وب سایت آموزش پانل کاربری وب سایت در دفتر دارکوب انجام می گردد و کارفرما در دفتر دارکوب حاضر می گردد و نحوه درج مطالب و ویرایش مطالب وب سایت به کارفرما آموزش داده می شود. کارفرما در این جلسه همچنین می تواند تغییرات مورد نیاز خود را در وب سایت اعلام نماید و دارکوب پس از گرفتن تغییرات نهایی از کارفرما موارد را در وب سایت اعمال می نماید.

راه اندازی وب سایت

پس از تسویه حساب پروژه عملیات راه اندازی وب سایت بر روی سرور اصلی انجام می گردد و سایت از این زمان در دسترس کاربران خواهد بود. در صورتی که تهیه فضای هاست بر عهده دارکوب هاستینگ را دارکوب در اختیار کارفرما قرار خواهد داد و در غیر این صورت وب سایت بر روی سرور مورد نظر کارفرما بارگذاری خواهد گردید.

امن سازی وب سایت

کلیه پروژه های دارکوب پس از راه اندازی ایمن سازی می گردند تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد. ایمن سازی وب سایت موردی بسیار مهمی است که در پروژه های طراحی سایت فراموش می گردد و دارکوب به آن بسیار توجه می نماید.

پشتیبانی یکساله وب سایت

پس از راه اندازی وب سایت پشتیبانی یکساله وب سایت آغاز خواهد گردید که در این مدت زمان در صورتی که مشکلی برای وب سایت پیش آمد دارکوب سریعا به رفع مشکل می پردازد و همچنین در صورتی که سوالی در مورد وب سایت بود کارفرما می توانید از نیروهای پشتیبان دارکوب مشکل خود را برطرف نماید.

تهیه فایل پشتیبان از وب سایت

در صورتی که درج مطالب وب سایت توسط کارفرما انجام می گردد بهتر است کارفرما به صورت دوره ای از کنترل پانل وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه نماید زیرا دارکوب نسخه ای از وب سایت را در اختیار دارد که در اختیار کارفرما قرار داده است و پس از درج اطلاعات و اعمال تغییرات در سایت توسط کارفرما نسخه ای از وب سایت در دارکوب موجود نمی باشد و بنابراین بهتر است از وب سایت خود حتما نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز