طراحی سایت جامع از صفر تا صد

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

طراحی سایت جامع (holistic) چیست؟

طراحی سایت جامع "holistic web design" به معنای ارائه خدمات جامع طراحی وب از قبیل بازاریابی، فروش، بهینه سازی موتورهای جستجو و غیره است. البته کلمه "غیره" در مورد شرکت های مختلف می تواند متفاوت باشد.

برخی از شرکت‌ها محصولات کاربرپسند دارند، برخی وب‌سایت‌های عالی دارند، و برخی فروشگاه‌هایی دارند که مشتریان دوست دارند در آن حضور داشته باشند. اما موفق‌ترین شرکت‌ها این کار را کمی متفاوت انجام می‌دهند. آنها برای ایجاد یک تجربه کاربری یکپارچه و رضایت‌بخش برای کل چرخه عمر محصول کار می‌کنند - از لحظه‌ای که مشتری محصولات را کشف می‌کند تا زمانی که از آنها استفاده می‌کند و تا زمانی که محصول را کنار گذاشته است. ما در مورد فراتر رفتن از طراحی هر عنصر منفرد از برند یا سبک یک شرکت صحبت می کنیم تا همه چیزهایی که یک شرکت انجام می دهد، همه چیزهایی که در مورد مشتریانش می داند و هر عاملی که بر تجربه کاربر تأثیر می گذارد را در بر بگیرد. این طراحی کل نگر است.

چرا شما به طراحی سایت جامع برای پیشرفت در کسب و کار خود نیاز دارید؟

کلمه holistic"" در زبان انگلیسی به معنای درمان کامل شخصی است که نشانه هایی از یک بیماری را دارد. ولی در وب سایت به چه معناست؟ جف بیسوس، بنیان گذار آمازون، می گوید: "نام تجاری و برند ، همان چیزی است که دیگران در مورد شما می گویند". وب سایت شما یکی از مهمترین بخش های بازاریابی دیجیتال شرکت شما است. بنابراین زمانی که برنامه ریزی برای بازاریابی دارید، در مورد طراحی جامع سایت خود به خوبی فکر کنید. "طراحی سایت holistic" ، همچنین به معنای هر آنچه که در مورد سلامتی است می باشد.  ولی زمانی که توسعه دهندگان و طراحان وب از اصطلاح "طراحی سایت holistic" استفاده می کنند این دقیقا شاید همان چیزی نباشد که منظور آنهاست . برای اینکه بیشتر متوجه شویم توضیحات بیشتری در ادامه می دهیم. ساده تر بگوئیم ، زمانی که بخواهیم توضیحات عمیق تر در این مورد بگوئیم، طراحی سایت جامع به معنای تفکر در مورد تمام قسمت های یک پروژه است. طراحی سایت کامل با در نظر گرفتن تمام قسمت های سایت است.

طراحی سایت جامع در 7 مرحله

یک فرآیند طراحی وب جامع و ساختار یافته، به شما کمک می کند تا سریعتر و کارآمد تر وب سایت های موفق تر ارائه دهید. طراحان وب اغلب در مورد روند طراحی وب با تمرکز بر مسائل فنی مانند فریم ها ، کدها و مدیریت محتوا فکر می کنند.  اما طراحی حرفه ای در مورد اینکه چگونه دکمه های رسانه اجتماعی را کامل کنید و یا حتی تصاویر خیره کننده داشته باشید نیست. طراحی حرفه ای در واقع در مورد ساخت وب سایت هایی است که یک استراتژی جامع داشته باشد. وب سایت ها که طراحی می شوند باید زیبا باشند تا کاربران را جذب کنند. آن کاربران را جذب می کند و به آنها کمک می کند تا متوجه شوند که شرکت شما چه نوع خدمات و محصولاتی ارائه می دهد. مشتریان از طریق عکس ها ویدئو ها می توانند درک کنند که شما در چه زمینه ای فعالیت دارید. این به این معناست که هر عنصر از سایت شما هدف خاصی را دنبال می کند. اما چگونه می توانید به این هدف برسید؟ از طریق یک فرآیند طراحی سایت جامع می توانید به این هدف برسید. این روند طراحی وب 7 مرحله دارد:

  • شناسایی هدف: ابتدا باید هدف شناسایی شود . که مشخص شود چه اهدافی دارید و چه کار می خواهید انجام دهید؟
  • تعریف دامنه: زمانی که اهداف مشخص شد می توانیم دامنه پروژه را تعریف کنیم. برای ساخت سایت چه ویژگی ها و صفاتی و خصوصیات لازم است.
  • نقشه سایت و ساخت قالب: با توجه به دامنه ای که تعریف می کنیم می توانیم از نقشه سایت را بکشیم. تمام تعاریف و ویژگی ها را بسازیم.
  • ایجاد محتوا: اکنون که توانستیم تصویری از سایتی که می خواهیم خلق کنیم داشته باشیم، شروع به تولید محتوا می کنیم. همیشه برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، تا صفحات بر یک موضوع واحد تمرکز داشته باشند. برای اینکه بتوانید مرحله بعدی را آغاز کنید مهم است که محتوای مناسب خلق کنید.
  • عناصر بصری: بعد از ساخت معماری سایت و تولید محتوا حال می توانیم عناصر بصری و لوگو و نام تجاری را بگذاریم . بسته به تقاضای مشتری گاهی اوقات عناصر بصری را مشتری خودش می دهد ولی گاهی اوقات هم لازم است خودتان عناصر بصری را در سایت کار کنید.
  • تست: در حال حاضر، همه صفحات خود را دریافت کرده اید و نحوه نمایش آنها را برای بازدیدکنندگان سایت تعریف کرده اید، بنابراین وقت آن رسیده است که مطمئن شوید که همه کار می کنند. مرور دستی سایت در دستگاه‌های مختلف را با خزنده‌های خودکار سایت ترکیب کنید تا همه چیز از مشکلات تجربه کاربر گرفته تا لینک‌های شکسته ساده را شناسایی کنید.
  • راه اندازی: هنگامی که همه چیز به زیبایی کار می کند، وقت آن است که راه اندازی سایت خود را برنامه ریزی و اجرا کنید! این باید شامل برنامه‌ریزی زمان‌بندی راه‌اندازی و استراتژی‌های ارتباطی باشد - به عنوان مثال، چه زمانی راه‌اندازی می‌کنید و چگونه به دنیا اطلاع می‌دهید؟ پس از آن، زمان شکستن حباب است.


1. شناسایی هدف

در این مرحله اولیه، طراح نیاز به شناسایی هدف نهایی طراحی وب سایت، معمولاً با همکاری نزدیک با مشتری دارد. سوالاتی که باید در این مرحله از فرآیند طراحی و توسعه وب سایت بررسی و پاسخ دهید عبارتند از:

  • سایت برای چه کسانی است؟
  • آنها انتظار دارند چه چیزی را در آنجا پیدا کنند یا انجام دهند؟
  • آیا هدف اصلی این وب سایت اطلاع رسانی، فروش (تجارت الکترونیک، هر کسی؟)، یا سرگرم کردن است؟
  • آیا وب سایت باید پیام اصلی یک برند را به وضوح منتقل کند یا بخشی از یک استراتژی
  • برندسازی گسترده تر با تمرکز منحصر به فرد خود است؟
  • در صورت وجود، چه سایت های رقیبی وجود دارد، و این سایت چگونه باید از آن رقبا الهام بگیرد/متفاوت باشد؟

این مهمترین بخش هر فرآیند توسعه وب است. اگر به همه این سؤالات به طور واضح در خلاصه پاسخ داده نشود، کل پروژه می تواند در جهت اشتباه حرکت کند. نوشتن یک یا چند هدف به وضوح مشخص شده، یا خلاصه یک پاراگراف از اهداف مورد انتظار ممکن است مفید باشد. این به قرار دادن طرح در مسیر درست کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که مخاطبان هدف وب سایت را درک کرده اید و دانش کاری در مورد رقابت ایجاد می کنید.

2. تعریف دامنه
یکی از رایج‌ترین و سخت‌ترین مشکلاتی که پروژه‌های طراحی وب را گرفتار می‌کند، خزش دامنه است. مشتری با یک هدف شروع می کند، اما این به تدریج در طول فرآیند طراحی گسترش می یابد، تکامل می یابد یا به کلی تغییر می کند - و نکته بعدی که می دانید، شما نه تنها یک وب سایت طراحی و می سازید، بلکه یک برنامه وب، ایمیل ها نیز انجام می دهید. و اعلان‌های فشاری. این لزوما برای طراحان مشکلی نیست، زیرا اغلب می تواند منجر به کار بیشتر شود. اما اگر انتظارات افزایش یافته با افزایش بودجه یا جدول زمانی مطابقت نداشته باشد، پروژه به سرعت می تواند کاملا غیر واقعی شود.

3. نقشه سایت و ساخت قالب

نقشه سایت پایه و اساس هر وب سایتی را فراهم می کند که به خوبی طراحی شده باشد. این به طراحان وب کمک می کند تا ایده روشنی از معماری اطلاعات وب سایت داشته باشند و روابط بین صفحات مختلف و عناصر محتوا را توضیح می دهد. ساختن یک سایت بدون نقشه سایت مانند ساختن یک خانه بدون نقشه است. و این به ندرت خوب می شود. قدم بعدی پیدا کردن الهام از طراحی و ساختن یک مدل از قاب سیمی است. Wireframes چارچوبی برای ذخیره طراحی بصری و عناصر محتوای سایت فراهم می کند و می تواند به شناسایی چالش ها و شکاف های بالقوه با نقشه سایت کمک کند. شرکت دارکوب بیش از 400 قالب دارد شما می توانید قالب های خود را از بین 400 مدل قالب های متنوع انتخاب کنید.

4. ایجاد محتوا

هنگامی که چارچوب وب سایت شما درست شد، می توانید با مهمترین جنبه سایت شروع کنید: محتوای نوشتاری. محتوا دو هدف اساسی دارد: هدف 1. محتوا باعث ایجاد تعامل و عمل می شود اول، محتوا خوانندگان را درگیر می کند و آنها را به انجام اقدامات لازم برای تحقق اهداف سایت سوق می دهد. این هم تحت تأثیر خود محتوا (نوشته) و هم نحوه ارائه آن (تایپوگرافی و عناصر ساختاری) است. نثر کسل کننده، بی روح و طولانی به ندرت توجه بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی به خود جلب می کند. محتوای کوتاه، سریع و جذاب آنها را جذب می کند و آنها را وادار می کند تا به صفحات دیگر کلیک کنند. حتی اگر صفحات شما به محتوای زیادی نیاز دارند - و اغلب، آنها نیاز دارند - به درستی این موضوع را "تکه تکه" می کنند.

هدف 2: سئو
محتوا همچنین دید سایت را برای موتورهای جستجو افزایش می دهد. عمل ایجاد و بهبود محتوا برای رتبه بندی خوب در جستجو به عنوان بهینه سازی موتور جستجو یا SEO شناخته می شود. درست کردن کلمات کلیدی و عبارات کلیدی برای موفقیت هر وب سایت ضروری است. من همیشه از Google Keyword Planner استفاده می کنم. این ابزار حجم جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات هدف بالقوه را نشان می دهد، بنابراین می توانید آنچه را که انسان واقعی در وب جستجو می کند، مشخص کنید. در حالی که موتورهای جستجو بیشتر و باهوش تر می شوند، استراتژی های محتوای شما نیز باید باهوش تر شوند. Google Trends همچنین برای شناسایی عباراتی که افراد در هنگام جستجو استفاده می کنند مفید است. فرآیند طراحی من بر روی طراحی وب سایت در زمینه سئو متمرکز است. کلیدواژه‌هایی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید باید در برچسب عنوان قرار گیرند - هر چه به ابتدا نزدیک‌تر باشد، بهتر است. کلمات کلیدی همچنین باید در تگ H1، توضیحات متا و محتوای بدن ظاهر شوند. محتوایی که به خوبی نوشته شده، آموزنده و غنی از کلمات کلیدی باشد، به راحتی توسط موتورهای جستجو انتخاب می شود، که همه این موارد به آسانتر یافتن سایت کمک می کند. به طور معمول، مشتری شما بخش عمده ای از محتوا را تولید می کند، اما بسیار مهم است که به آنها راهنمایی کنید که چه کلمات کلیدی و عباراتی را باید در متن قرار دهند. در اینجا به چند ابزار مفید سئو میپردازیم:

ابزارهای مفید سئو

  • Google Keyword Planner
  • Google Trends
  • Google related search
  • LSI

5. عناصر بصری

در نهایت، زمان ایجاد سبک بصری برای سایت است. این بخش از فرآیند طراحی اغلب با عناصر برندسازی موجود، انتخاب رنگ و لوگوها شکل می‌گیرد که توسط مشتری تصریح شده است. اما همچنین مرحله ای از فرآیند طراحی وب است که یک طراح وب خوب می تواند واقعاً بدرخشد. تصاویر در حال حاضر نقش مهمی در طراحی وب سایت نسبت به قبل دارند. تصاویر با کیفیت نه تنها به یک وب سایت ظاهر و احساس حرفه ای می بخشند، بلکه پیامی را نیز منتقل می کنند، سازگار با موبایل هستند و به ایجاد اعتماد کمک می کنند. محتوای بصری برای افزایش کلیک، تعامل و درآمد شناخته شده است. اما بیشتر از آن، مردم می خواهند تصاویر را در یک وب سایت ببینند. تصاویر نه‌تنها باعث می‌شوند که صفحه کمتر دست و پا گیر شود و هضم آن آسان‌تر شود، بلکه پیام را در متن تقویت می‌کنند و حتی می‌توانند پیام‌های حیاتی را بدون نیاز به خواندن افراد منتقل کنند.

6. تست

هنگامی که سایت تمام تصاویر و محتوای خود را دارد، برای آزمایش آماده هستید. هر صفحه را به طور کامل آزمایش کنید تا مطمئن شوید که همه پیوندها کار می کنند و وب سایت به درستی در همه دستگاه ها و مرورگرها بارگیری می شود. خطاها ممکن است نتیجه اشتباهات کوچک کدنویسی باشند، و در حالی که یافتن و رفع آنها اغلب دردسرساز است، بهتر است این کار را اکنون انجام دهید تا اینکه یک سایت خراب را به عموم مردم معرفی کنید. یادداشت ویرایشگر: من Screaming Frog’s SEO Spider را برای این مرحله به شدت توصیه می کنم. این به شما امکان می دهد بسیاری از وظایف حسابرسی استاندارد را در یک ابزار انجام دهید، و تا 500 URL رایگان است. آخرین نگاهی به عناوین متای صفحه و توضیحات نیز داشته باشید. حتی ترتیب کلمات در عنوان متا می تواند بر عملکرد صفحه در موتور جستجو تأثیر بگذارد.

7. راه اندازی کنید
اکنون زمان بخش مورد علاقه همه در فرآیند طراحی وب‌سایت است: وقتی همه چیز به طور کامل آزمایش شد و از سایت راضی هستید، زمان راه‌اندازی فرا رسیده است. انتظار نداشته باشید که این به طور کامل پیش برود. ممکن است هنوز برخی از عناصر وجود داشته باشد که نیاز به تعمیر دارند. طراحی وب یک فرآیند روان و مداوم است که نیاز به نگهداری مداوم دارد. طراحی وب - و در واقع، طراحی به طور کلی - همه چیز در مورد یافتن تعادل مناسب بین فرم و عملکرد است. شما باید از فونت ها، رنگ ها و طرح های مناسب استفاده کنید. اما روشی که افراد در سایت شما پیمایش می کنند و تجربه می کنند به همان اندازه مهم است. طراحان ماهر باید به خوبی در این مفهوم آشنا باشند و بتوانند سایتی ایجاد کنند که طناب ظریفی را بین این دو طی کند. نکته کلیدی که باید در مورد مرحله راه اندازی به خاطر بسپارید این است که به پایان کار نزدیک نیست. زیبایی وب این است که هرگز تمام نمی شود. هنگامی که سایت راه اندازی شد، می توانید به طور مداوم آزمایش کاربر را روی محتوا و ویژگی های جدید اجرا کنید، تجزیه و تحلیل ها را زیر نظر بگیرید و پیام های خود را اصلاح کنید.

تکنولوژی و عملکرد

یکی از بزرگترین محدودیت ها وب سایت می تواند مربوط به تکنولوژی باشد. آیا وب سایتی که شما طراحی کرده اید به درستی کار می کند؟ و آیا برای همه کاربران قابل درک و کارآمد است. دغدغه های تکنولوژی زیادی وجود دارد، از فهرست کردن سرعت وب سایت گرفته تا ابزار هایی که شما ممکن است برای رسیدن به اهدافتان از آن استفاده کنید. هنگامی که در مورد عملکرد صحبت می کنیم، سنجش های فنی نیز وجود دارد. اطمینان حاصل کنید که استراتژی های سئو را در طراحی خود قرار دهید. شما می توانید از مزایا و معایب استفاده از ابزارها ، سیستم مدیریت محتوا و پلاگین ها براساس محدوده پروژه های فردی استفاده کنید. اما می دانیم که تکنولوژی و عملکرد یک راه حل مناسب برای همه نیست.

تصاویر کسب و کار

یک استراتژی طراحی سایت جامع که عالی باشد به شرکت ها کمک می کند تا به اهداف کسب و کار نزدیک شوند.  طراحی وب سایت چگونه بر کسب و کارها تاثیر می گذارد؟ آیا به افراد کمک می کند تا درمورد شرکت اطلاعات بیشتری کسب کنند؟ آیا آن برای فروش و یا تجارت الکترونیکی است؟ شما ممکن است یک سایت فروشگاه کاملا متفاوت را طراحی کنید. یا اینکه بخواهید یک سایت اطلاعاتی طراحی کنید.

درباره طراحی سایت جامع (holistic)

 طراحی سایت جامع به معنای خلق یک وب سایت عالی در تمام سطوح است.  ایجاد کلمات کلیدی مناسب برای رتبه بندی موتورهای جستجو، عملکرد بدون ایراد، اطلاعات و ناوبری کاربر پسند. با رعایت تمام این موارد سایت شما به یک سایت زیبا و کاربر پسند تبدیل خواهد شد. مسلما باعث سودآوری و جذب درآمد برای شما خواهد شد. طراحی سایت هالستیک، با تسلط بر وردپرس ، به شما این اجازه را می دهد که بتوانید سایت خود را به راحتی کنترل کنید، بتوانید محتوای سایت خود را مدیریت کنید، و صفحات و پست های خود را به راحتی مدیریت کنید . بیش از 20درصد وب سایت های دنیا به وسیله سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته می شوند. این سیستم دارای رابط کاربری مشتری با امتیاز بالا است.

طراحی سایت هالستیک موارد زیر را پوشش می دهد:

می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام پروژه های طراحی جامع سایت خود با کارشناسان دارکوب تماس بگیرید. خدماتی که ما در دارکوب ارائه می دهیم:

  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سایت شرکتی
  • اینستاگرام مارکتینگ
  • طراحی لوگو
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بهینه سازی موتورهای جستجو و سئو

طراحی سایت فروشگاهی 

پکیج های طراحی سایت فروشگاهی ما از دو میلیون 600 هزار تومن شروع میشود تا 16میلیون تومن که تمامی پکیج های سایت ما ریسپانسیو هستند و پشتیبانی یک ساله دارند و همچنین نصب و بهینه سازی سایت شما هم انجام میشود. به علاوه این پکیج ها شما برایر درج اطلاعات برای هر 40 محصول هزینه 1 میلیون 200 تومن پرداخت کنید.

طراحی سایت شرکتی 

پکیج های طراحی سایت شرکتی از 1 میلیون 400 تومن شروع می شود تا 14 میلیون تومنکه تمامی پکیج های ریسپانسیو شده هستند. شما با خریداری پکیج ها میتوانید پشتیبانی یک ساله هم برای سایت خود داشته باشید. همچنین قالب کامل نصب میشود و بهینه سازی می شود. فقط پکیج 1 میلیون 400 تومن خدمات درج اطلاعات وجود ندارد اما در مابقی پکیج ها آپشن درج اطلاعات وجود دارد که هزینه هر 40 محصول 1 میلیون 200 تومن هست.

اینستاگرام مارکتینگ

اینستاگرام مارکتینگ به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را ارتقاء دهید. حال ممکن است برای شما سوال به وجود بی آید که اینستاگرام چطونه می تواند باعث بهتر شدن کسب و کار ما شود؟ امروزه تقریبا همه افراد از اینستاگرام استفاده می کنند و محبوبیت زیادی در بین افراد پیدا کرده است . با توجه به این موضوع اگر کسب و کار خود را ازطریق اینستاگرام تبلیغات کنید افراد بیشتری سایت شما را می بینند و مشتریان شما افزایش می یابد. 

اینستاگرام مارکتینگ شرکت ما شامل دو پکیج است. پکیج شماره 1 که هزینه آن 1 میلیون 600 تومن است که شامل 8 پست و 8 استوری در ماه می باشد. پکیج شماره دو که دقیقا دو برابر پکیج شماره یک است یعنی شامل 16 پست و 16 استوری در ماه است هزینه آن 3 میلیون 200 تومن می باشد.

طراحی لوگو

شرکت دارکوب با توجه به کسب و کار شما برای شما بهترین لوگو را میسازد. پکیج های لوگو به دو صورت 1 میلیون 600 تومن و 3 میلیون 200 تومن است.شما برای دیدن نمونه های کار شده لوگو میتوانید به سایت دارکوب بروید و آن ها را مشاهده کنید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ یکی از راه های بالا بردن ترافیک سایت و بیشتر دیده شدن سایت شما می شود .دیجیتال مارکتینگ یک بستر بزرگ تبلیغاتی است که شامل گوگل ادز و سئو و شبکه های اجتماعی میشود. گوگل ادز یک راه خوب برای بالا بردن سایت شما در موتور های جست و جو است اما با توجه به اینکه هزینه گوگل ادز دلاری است برای داخل ایران به صرفه نیست. 

بهینه سازی موتور های جست جو و سئو

سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو است. شما با سئو کرده سایت خود می توانید هم ترافیک سایت خود را بالا ببرید و هم وب سایت خود را رنکینگ می کنید. در مجموعه شما می توانید بدون پرداخت کردن پولی مشاوره رایگان سئو داشته باشید.

یک وب سایت سالم چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

بازگشت کاربران از دست رفته

 همچنین می تواند باعث جذب مشتریان بالقوه شود. اولین نگاه مهمترین موضوع است. تا به حال چند مشتری و کاربر شما را به دلیل وب سایت بی کیفیتی که دارید ترک کرده اند؟ می توانید با طراحی یک وبسایت کامل و جامع که برای مشتریان شما چشم نواز وکاربرپسند باشد از وقوع این موارد جلوگیری کنید.

ریسپانسیو کردن سایت

وب سایت سالم باید ریسپانسیو باشد. یعنی در هر دستگاه هوشمندی قابل نمایش باشد. بیش از 56 درصد از ترافیک اینترنتی شما از دستگاه های هوشنمد تلفن همراه می آید. ضروری است که وب سایت شما 100% ریسانسیو باشد. این به این معناست که با هر دستگاهی بتواند به درستی قابل مشاهده باشد.

امنیت وب سایت

وب سایت های جامع و امن شده با SSL ، باعث امنیت در تمام وب سایت ها می شود. سوکت های امنیتی SSL درچند سال اخیر بسیار مهم بوده است. در اینجا چند دلیل برای وجود SSL  برای سایت شما ذکر شده است:

  1. اگر می خواهید در نتایج جستجو گوگل رتبه بندی بیشتری کسب کنید. این موضوع بسیار مهم است که سایت شما با SSL امن شده باشد. گوگل این فاکتور مهم برای رتبه بندی را می داند.
  2. مقررات HIPAA ،برای انتقال امن در وب سایت شما مورد نیاز است.
  3. شرکت هایی که فرآیند پرداخت آنلاین دارند، نیاز دارند که سایت شان حتما با SSL ایمن سازی شود، تا کاربران بتوانند به راحتی پرداخت را بر روی سایت شما انجام دهند. طراحی سایت جامع شامل استفاده از SSL  میباشد.

محتوای مناسب برای سوشال مدیا

یکی از موارد مهم در طراحی سایت، ایجاد محتوای مناسب برای رسانه های اجتماعی است. داشتن محتوای مداوم و با کیفیت، موضوع مهمی است . در طراحی سایت جامع متخصصان ، با دقت فراوان این کاررا انجام می دهند. برای بازاریابی آنلاین به روزرسانی محتوای با کیفیت و مداوم برای حیات فروش آنلاین بسیار ضروری است . محتوا باید کاربرپسند باشد.  یک صفحه سفارشی ایجاد کنید و به طور مداوم آن را به روز رسانی کنید و در رسانه های اجتماعی آن را به اشتراک بگذارید.

فروش محصولات در فروشگاه آنلاین

حال می توانید محصولات فیزیکی و خدمات خود را در سایت فروشگاهی خود به فروش برسانید. بسته های وب سایت شامل ویژگی های سبد خرید است و می توانید محصولات خود را به به صورت آنلاین به فروش برسانید.

چگونه به طراحی سایت جامع دستیابی پیدا کنیم؟

 چندین اصل اساسی وجود دارد که شما احتیاج دارید که طراحی سایت جامع داشته باشید.

طراحی سایت جامع: طراحی سایت جامع از یک فلسفه ساده پیروی می کند، که هر یک از جنبه های طراحی سایت برای موفقیت ضروری است. برخی از طراحان  بر روی لایه بندی تمرکز می کنند، ولی به طور کلی تجربه کاربر را فراموش می کنند. یا ممکن است زمان و سرمایه زیادی صرف بهبود تجربه کاربران کنند و بهینه سازی موتورهای جستجو را فراموش کنند. به هیمن دلیل منطقی و صحیح این است که بر روی تمام جنبه های طراحی سایت تمرکز کنید. اگر واقعا می خواهید یک تجربه کاربند پسند را ارائه دهید.

1. بازاریابی جامع آنلاین

یک استراتژی بازاریابی آنلاین، این است که به طور همزمان، از پلتفرم های متفاوت، برای نمایش منسجم نام تجاری برای بازاریابی استفاده می کند. معمولا شرکت ها  بر روی سئو، بازاریابی ایمیل، بازاریابی رسانه های اجتماعی و سایر انواع تبلیغات تمرکز می کنند.  رویکردهای جامع به ما یاد می دهند، که تمرکز یکسان بر روی تمام این استراتژی ها، می تواند باعث موفقیت بیشتر شود و به ساخت و شهرت یک نام تجاری کمک می کند.

2. عملکرد های کامل سئو

رویکرد های جامع در مورد سئو، به سایت شما ترافیک گران قیمت و خالصی را تقدیم می کند.  طراح وب سایت جامع باید همیشه  اطمینان حاصل کند که لینک های منوی شما قابل خزیدن برای موتورهای جستجو هستند ، به همان اندازه که برای کاربران به راحتی قابل دسترسی است. طراح وب سایت جامع همیشه باید مطمئن باشد که تمام اصول بهینه سازی و سئو در سایت طراحی شده به خوبی رعایت شده است تا بتوانید در serp رتبه بندی شوید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز