قیمت و تعرفه های طراحی سایت

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه 

در این مقاله قصد دارم موارد تاثیر گذارنده بر روی قیمت طراحی سایت را برای شما بیان نمایم تا بتوانیم تجزیه و تحلیل درستی از هزینه های مربوط به طراحی سایت خود داشته باشیم. دانستن تعرفه امکانات وب سایت می تواند به شما در برنامه ریزی به جهت ساخت بهترین وب سایت با توجه به بودجه شما کمک شایانی نماید. برای دانستن تعرفه و هزینه های مربوط به طراحی وب سایت ادامه مقاله را مطالعه نمایید که در هر بخش قیمت های مربوط به هر بخش به تفکیک بررسی می نماید. جداول زیر لیست هزینه ها و تعرفه های معمول طراحی وب سایت را نمایش می دهد که در ادامه به توضیح هر بخش خواهیم پرداخت.

چه عواملی روی قیمت و تعرفه های طراحی وب سایت تاثیر میگذارد؟

ساده و آسان بودن قالب وردپرس: کنترل پنل های پیچیده و سخت بر قیمت و تعرفه طراحی یک وب سایت تاثیر گذار است.
افزونه ها: 
افزونه یا پلاگین یک عامل تاثیر گذار دیگر در قیمت طراحی یک وب سایت است. بنابراین هرچه تعداد افزونه های نصب شده شما بیشتر باشد تعرفه و قیمت طراحی سایت شما بالاتر می رود.
سئو: 
یکی دیگر از عواملی که روی جستجوگرها تاثیر بسزایی دارد سئوی وب سایت است.
خرید میزبان وب و هاست: 
به فضایی که اطلاعات وب سایتتان روی آن قرار دارد. مسلما نوع هاستی که خریداری می کنید به روی قیمت طراحی وب سایتتان تاثیر دارد.
خرید دامنه: 
نوع دامنه بر بالا و پایین بودن قیمت برای طراحی سایت تاثیر گذار است. مثلا دامنه های بین المللی در حدود 10 برابر بیشتر از دامنه های ملی قیمت دارند.

تعرفه هزینه طراحی وب سایت با قالب وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای لایه باز است که بر پایه زبان PHP نوشته شده است. در بیشتر وقت ها قیمت طراحی وب سایت با قالب وردپرس ارزان است. شما در این نوع وب سایت ها هزینه سیستم مدیریت محتوا یا کنترل پنل را پرداخت نمی کنید. بیشتر هزینه ای که پرداخت می کنید بابت دامین / هاست و طراحی قالب مورد نظر شما می باشد. منظور از طراحی قالب مورد نظر، طراحی است که شکل و ظاهر وب سایت را تشکیل می دهد. مانند اشکال گرافیکی، لوگو و غیره. علاوه بر این ها هزینه لایه بندی و طراحی طرح ظاهری و کانفیگ اولیه وردپرس به همراه آموزش نیز گرفته می شود. این نوع وب سایت های وردپرسی بخاطر متقاضیان زیادی که در دنیا دارند کارایی قابل قبولی دارد و طرفداران آن زیاد هستند.

تعرفه و قیمت وب سایت فروشگاهی

بهتر است قبل از اطلاعات از تعرفه وب سایت های فروشگاهی، کمی در مورد این نوع فروشگاه ها برایتان توضیح طراحی وب سایت های فروشگاهی یکی از بهترین ایده ها برای فروش محصولاتتان می باشد. لذا با طراحی سایت فروشگاهی کسب و کارتان توسعه پیدا خواهد کرد شما با طراحی وب سایت فروشگاهی در واقع یک شعبه بی نظیر در فضای مجازی خواهید داشت. قیمت سایت فروشگاهی همانند دیگر وب سایت ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

قیمت و تعرفه طراحی وب سایت های فروشگاهی متناسب با موارد مختلفی حساب می شوند که در اینجا خواهیم گفت

1- هاستینگ مناسب برای وب سایت فروشگاهیتون.
2- پسوندی که به عنوان نام دامنه یا دامین سایت انتخاب می کنید.
3- زبانی برنامه نویسی که باهاش وب سایتتون رو نوشتین.
4- میزان درصد حرفه ای بودن اجزای گرافیکی و طراحی شده وب سایت.
5- نوع خدمات وب سایت شما به عنوان یک سایت فروشگاهی و میزان گستردگی محتوای آن وب سایت.
6- نسخه AMP برای موبایل. 

Darkoob web design

تعرفه هزینه طراحی یک وب سایت فروشگاهی با قالب وردپرس

طراحی وب سایت های فروشگاهی اغلب با CMS های اختصاصی انجام می شود. سی ام اس وردپرس این روزها قالب هایی ارایه داده است که تمامی کاربردهای وب سایت فروشگاهی را با نصب پلاگین های مخصوصش خواهید داشت. هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس خیلی مناسب تر است از طراحی سایت با CMS های اختصاصی. تا حتی وردپرس قالبی ارائه داده است که که مانند سیت فروشگاهی دی جی کالا می باشد و تمامی کاربردهای آن را دارا می باشد.

قیمت پلان های طراحی سایت

پلان قیمت به ریال
قالب های تولید شده (خرید قالب ریسپانسیو، نصب قالب، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پانل، یکسال پشتیبانی) 14.000.000 ریال
فروشگاه قالب (پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پانل، یکسال پشتیبانی درج اطلاعات وب سایت، نسخه موبایلی وب سایت) 56.000.000 ریال
اختصاصی (پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پانل، یکسال پشتیبانی، درج اطلاعات وب سایت، طراحی سازگار با موبایل، طراحی قالب به صورت اختصاصی) 68.000.000 ریال
دارکوب (پیاده سازی سایت، ایمن سازی سایت، بهینه سازی سایت، آموزش کنترل پانل، یکسال پشتیبانی، درج اطلاعات وب سایت، طراحی سازگار با موبایل، طراحی قالب به صورت اختصاصی، طراحی صفحات داخلی سایت،، تست Lighthouse طراحی اپلیکیشن PWA Android و IOS) 20.000.000 ریال

ریز قیمت خدمات طراحی سایت

خدمات قیمت به ریال
ثبت دامنه ir 200.000 ریال
ثبت دامنه com, net و org 4.000.000 ریال
اختصاص هاستینگ 500 مگابایت 3.000.000 ریال
طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست 20.000.000 ریال
پیاده سازی قالب وب سایت توسط توسعه دهنده در سیستم مدیریت محتوا 20.000.000 ریال
ایمن سازی وب سایت 3.000.000 ریال
آموزش کنترل پانل وب سایت 3.000.000 ریال
یک سال پشتیبانی 3.000.000 ریال
درج مطالب وب سایت 12.000.000 ریال
ریسپانسیو سازی قالب وب سایت 20.000.000 ریال
انیمیشن سازی قالب وب سایت 20.000.000 ریال
دو زبانه نمودن وب سایت بدون درج اطلاعات 5.000.000 ریال
دو زبانه نمودن وب سایت به همراه درج مطالب 20.000.000 ریال
سئو و بهینه سازی وب سایت 16.000.000 ریال

هزینه ثبت دامنه

ثبت دامنه اولین قدم برای راه اندازی وب سایت می باشد که دامنه آدرس وب سایت شما می باشد و پس از ثبت دامنه مالکیت دامنه برای شما خواهد بود و کاربران می توانند با وارد نمودن نام دامنه شما در مرورگر وب سایت شما را پس از طراحی مشاهده نمایند. ثبت دامنه کم هزینه ترین بخش از عملیات ثبت دامنه می باشد که البته هر سال می بایست دامنه خود را مجددا تمدید نمایید. هزینه ثبت دامنه ir در حدود 20 هزار تومان و هزینه ثبت دامنه های com, net و org در حدود 50 هزار تومان می باشد.

تعرفه هاستینگ

وب سایت شما به فضایی احتیاج دارد تا فایل های سایت طراحی شده شما برای آنکه در اینترنت منتشر گردد میزبانی گردد که به این فضا هاست یا هاستینگ گفته می شود. تعرفه وب هاستینگ شما به میزان فضای مورد نظر شما و پهنای باند ماهیانه مربوط است. البته سرویس های هاستینگ انواع مختلف اشتراکی، مجازی و اختصاصی دارند که معمولا نوع اشتراکی آن برای شرکت ها مناسب می باشد و هزینه 500 مگابایت آن با پهنای باند 5 گیگ ماهیانه برای یک سال در حدود 100 هزار تومان می باشد. لازم نیست نگران هزینه های هاست وب سایت خود باشید زیرا به بالا رفتن تعداد کاربران وب سایت خود می بایست آن را ارتقاء دهید و زمانی که کاربران وب سایت شما به حدی رسید که وب سایت شما نیاز به ارتقاء پیدا نمود احتمالا مشتریان وب سایت شما اضافه شده اند. برای اطلاع بیشتر در مورد تعرفه های هاستینگ می توانید به سایت هاست دارکوب مراجعه نمایید.

هزینه طراحی قالب وب سایت

قالب وب سایت خود را به چند روش می توانید تهیه نمایید:

  • استفاده از قالب های رایگان موجود در اینترنت
  • خرید قالب از فروشگاه قالب وب سایت
  • طراحی قالب وب سایت توسط گرافیست

در صورتی که از قالب های آماده رایگان وب سایت استفاده نمایید لازم نیست هزینه برای طراحی قالب سایت پرداخت نمایید اما ممکن است قالب وب سایت شما شبیه به هزاران قالب وب سایت دیگر باشد که این مورد به اعتبار کسب و کار شما ممکن است لطمه وارد نماید. فروشگاه های قالب وب سایتی وجود دارند که می توانید قالب وب سایت خود را از بین قالب های موجود خریداری نمایید که در این روش می بایست هزینه خرید قالب را پرداخت نمایید که البته با توجه به آنکه قالب ها رایگان نیستند و تنوع قالب ها بسیار کم می باشد سایت های شبیه به وب سایت شما بسیار اندک خواهد بود. در صورتی که نیاز دارید قالب وب سایت شما به صورت اختصاصی و توسط گرافیست طراحی گردد هزینه تمام شده طراحی وب سایت شما نسبت به سایر روش ها بالا خواهد رفت و به مدت زمان طراحی وب سایت شما اضافه خواهد شد.

هزینه پیاده سازی قالب در سیستم مدیریت محتوا

پس از طراحی و یا خرید قالب توسعه دهنده وب سایت می بایست قالب مورد نظر را در سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی نماید که در حقیقت در این مرحله برنامه نویس می بایست قالب مورد نظر را عینا در سیستم مدیریت محتوا پیاده سازی نمایید. در صورتی که از قالب آماده رایگان استفاده می نمایید لازم نیست هزینه مربوط به این بخش را پرداخت نمایید.

هزینه ایمن سازی وب سایت

هزینه ایمن سازی وب سایت بسیار کم می باشد اما در صورتی که این بخش از خدمات بر روی وب سایت انجام نگردد ممکن است وب سایت در آینده دچار مشکلات امنیتی فراوانی گردد. هزینه ایمن سازی سایت های معمولی و شرکتی در حدود 50 هزار تومان می باشد.

هزینه آموزش پانل کاربری

کارفرما می بایست در دفتر شرکت طراحی سایت حاضر گردد تا نحوه درج مطالب و مدیریت محتوای وب سایت به کارفرما آموزش داده شود. آموزش بین یک الی دو ساعت زمان می برد و هزینه آن 50 هزار تومان می باشد.

هزینه درج مطالب وب سایت

با توجه به آموزشی که شرکت طراح وب سایت به کارفرما می دهد مالک وب سایت خود می تواند مطالب وب سایت را در سایت بارگذاری نماید. در صورت نیاز به درج اطلاعات توسط شرکت طراح وب سایت هزینه درج اطلاعات در حدود 500 هزار تومان به تعرفه طراحی سایت اضافه می گردد که در این صورت کارفرما مطالب و محتوای وب سایت را برای شرکت طراح سایت ارسال می نماید و شرکت طراحی سایت مطالب را در سایت بارگذاری می نماید.

هزینه پشتیبانی وب سایت

پس از تحویل وب سایت و راه اندازی نهایی می بایست وب سایت توسط برنامه نویس و توسعه دهنده پشتیبانی گردد تا در صورتی که مشکلی در وب سایت ایجاد گردید بتوانید سریعا مشکل را رفع رجوع نماید. هزینه پشتیبانی سایت های شرکتی سالیانه در حدود 100 هزار تومان می باشد.

هزینه ریسپانسیو سازی قالب

امروزه با توجه به حجم بالای استفاده کنندگان از موبایل و تبلت، سازگار سازی وب سایت برای نمایش در سیستم های موبایلی به امری ضروری تبدیل شده است و ریسپانسیو سازی بهترین راه سازگاری وب سایت با موبایل می باشد که هزینه آن در حدود 500 هزار تومان می باشد. 

طراحی با نسخه AMP یک وب سایت

تعرفه قیمت طراحی با نسخه AMP برای یک وب سایت چیزی در حدود 500 هزار تومان می باشد. نسخه AMP وب سایت به ورژنی از یک وب سایت گفته می شود که از نظر سرعت برای موبایل کاملا بهینه سازی شده است. و باید گفت که سرعت لود این ورژن از وب سایت به مراتب بیشتر از ورژن معمولی یا ریسپانسیو وب سایت می باشد. لذا نسخه AMP در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار موثر است.

دو زبانه نمودن وب سایت

برخی از سایت ها نیاز به راه اندازی زبان جدید در سایت دارند که هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت بدون درج اطلاعات 200 هزار تومان و به همراه درج مطالب آن زبان 500 هزار تومان می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو و بهینه سازی وب سایت باعث بالا آمدن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت و در نتیجه افزایش فروش وب سایت خواهد گردید. هزینه انجام سئو و بهینه سازی برای کلمات کلیدی معمولی و پایه در حدود 1 میلیون تومان می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز