رتبه سایت گوگل Google PageRank چیست، چطور رتبه بگیریم و آیا در سال آینده ارزشی خواهد داشت؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

وقتی یه کاربر یه عبارت جستجو وارد نوار جستجو میکنه و دکمه "جستجو" رو فشار میده، اولین هدف موتور جستجو اینه که نتایج رو تا حد ممکن با کیفیت بالا و مرتبط با عبارت سرچ شده ارائه بده تا همونی باشه که کاربر میخواسته. گوگل از دویست و اندی فاکتور برای تعیین رتبه سایتها و ارتباطشون با عبارت سرچ شده بهره میبرد.

 پیج رنک گوگل چیست و چگونه کار می کند؟

الگوریتم PageRank یک برنامه تجزیه و تحلیل لینک است که لینک های موجود در یک صفحه (و بک لینک ها) را به عنوان بخشی از فاکتورهای رتبه بندی جستجوی گوگل ارزیابی می کند. هدف ارزیابی رتبه صفحه این است که نه تنها مرتبط‌ترین، بلکه معتبرترین صفحات در یک موضوع معین را به بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) هدایت کند. PageRank با رتبه SERP شما یکسان نیست. بلکه الگوریتم PageRank بر موقعیت SERP شما از طریق فاکتورهای رتبه بندی تأثیر می گذارد. یکی از شناخته شده ترین الگوریتم های گوگل، PageRank است که نقش مهمی در رتبه بندی جستجو دارد. PageRank بر اساس ارزیابی کیفی بک لینک های صفحه در رابطه با عوامل دیگر، یک مقدار عددی را به یک صفحه وب اختصاص می دهد. این ارزیابی یکی از عوامل تعیین کننده برای موقعیت صفحه در SERP است. PageRank از زمانی که برای اولین بار در سال 1998 ایجاد شد، دستخوش تغییرات زیادی شده است، که به نوبه خود، نحوه رتبه بندی و انجام صفحات را به شدت تغییر داده است.

تاریخچه رتبه صفحه

لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل، رتبه پیج را در دانشگاه استنفورد در سال 1996 ایجاد کردند. در سال 1998، پس از تأسیس شرکت گوگل، پیج و برین از اولین نمونه اولیه PageRank در موتور جستجوی جدید خود استفاده کردند. سازماندهی محتوای جستجو شده نمونه اولیه PageRank بر اساس یک اصل ساده عمل می کرد. اگر یک صفحه دارای تعدا  زیادی بک لینک باشد، باید در مورد آن موضوع معتبر باشد. پیوندها هرگز برای رتبه بندی SERP مهم نبودند. PageRank آنقدر سیستم سازمانی قدرتمند و مورد نیاز برای اطلاعات آنلاین بود که در عرض یک دهه از شروع آن، گوگل به یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در وب تبدیل شد. در حالی که رتبه صفحه گوگل برای تجربه جستجوگر انقلابی بود، این بدان معنا نیست که مشکلی وجود ندارد. نوار ابزار PageRank به صورت عمومی رتبه هر صفحه را در مقیاس صفر تا 10 نشان می دهد. چرا این مشکل ساز بود؟ زیرا با این تصویر، سایت‌ها می‌توانند با استفاده از PageRank، نه کیفیت محتوایشان، به عنوان یک عامل تعیین‌ کننده، لینک‌ها را بخرند و بفروشند.

نحوه فروش لینک ها در این زمان اولیه روش دیگری بود که صاحبان سایت می توانستند رتبه صفحه را دستکاری کنند. تاکتیک‌های سئو کلاه سیاه شامل بازی‌های لینک و حراج‌ها می‌شد، جایی که صاحبان سایت‌ها را صرفاً بر اساس نوار ابزار PageRank خرید و فروش می‌کردند. در جایی که گوگل می‌خواست به جستجوگران و متخصصان در حال رشد سئو راهی برای اندازه‌گیری و نمایش کیفیت و اعتبار سایت‌هایی که در آن حضور داشتند، ارائه دهد، در عوض یک طرح ثروتمند شدن سریع برای صاحبان سایت‌هایی که به محتوا متکی نبودند ساخته بود. کیفیت بنابراین، نوار ابزار PageRank ناپدید شد، و با کمک به‌روزرسانی‌های الگوریتم دیگر - مانند به‌ روزرسانی الگوریتم پنگوئن - PageRank شروع به ارزیابی پیوندها کرد که بیشتر بر مبنای تفتیش‌سنجی و نه صرفاً عددی است.

 گام به گام نحوه کسب رتبه بالا در گوگل

مسئله این است که "رتبه بالاتر" نسبی است. ممکن است شما یک سایت جدید یا مبتدی سئو باشید که به دنبال رتبه بالاتر از صفحه شش برای پست وبلاگ خود هستید، یا ممکن است به دنبال حرکت از رتبه ششم در صفحه یک به رتبه یک گوگل باشید. بنابراین در این پست، من قصد دارم 17 روش برای رتبه بالاتر در گوگل را به اشتراک بگذارم که به سه سطح تقسیم شده اند، از استراتژی های مبتدی تا پیشرفته سئو. چگونه در گوگل رتبه بالایی کسب کنیم؟ این بخش عمدتاً فقط اصول اولیه سئو برای کسانی از شماست که ممکن است آنقدرها با دنیای سئو آشنایی نداشته باشند. اگر به دنبال رتبه بندی هستید، مطمئن شوید که این کادرها را علامت بزنید.

  1. کلمات کلیدی معقول را هدف قرار دهید
  2. نیت را بررسی کنید
  3. محتوای طولانی در مورد آن بنویسید
  4. سئوی درون صفحه خود را انجام دهید
  5. کلمات کلیدی دم بلند و سوالی را هدف قرار دهید
  6. اطلاعات خود را قابل بررسی کنید
  7. اظهارات صریح بیان کنید
  8. شامل تصاویری معنادار
  9. فهرست مطالب داشته باشید
  10. عناوین متا خود را بدبین کنید
  11. دریافت بک لینک
  12. سوالات جستجوی خود را هدف قرار دهید
  13. محتوای ویدیویی ایجاد کنید
  14. صفحات مورد نظر در حال حاضر رتبه بندی شده اند
  15. تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهید
  16. نشانه گذاری طرحواره
  17. سئو فنی

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

1. کلمات کلیدی معقول را هدف قرار دهید

اول از همه، شما باید بدانید که می خواهید برای چه رتبه ای قرار بگیرید. و البته، شما می خواهید برای عباراتی رتبه بندی کنید که مشتریان ایده آل شما به کادر جستجو متصل می شوند. اینها کلمات کلیدی هستند و شما به ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی نیاز دارید تا تشخیص دهید که چه چیزی برای رتبه بندی شما منطقی است. در اینجا عواملی در شناسایی بهترین کلمات کلیدی برای رتبه بندی در گوگل نقش دارند:

  • حجم: چند بار در ماه این عبارت جستجو می شود.
  • رقابت: رتبه بندی برای آن کلمه کلیدی چقدر دشوار است.
  • اعتبار دامنه شما: اعتبار دامنه بر میزان آسان بودن رتبه بندی کلمات کلیدی برای شما تأثیر می گذارد. اگر سایت شما برای مدتی فعال بوده و در آن زمان محتوای باکیفیت منتشر کرده اید، کار آسان تر خواهد بود.
  • ارتباط: در رتبه بندی برای کلمه کلیدی که قرار نیست ترافیک واجد شرایطی را به سایت شما وارد کند، امتیازی وجود ندارد.

2. هدف کلمه کلیدی را بررسی کنید

به طور کلی، چهار نوع اصلی هدف کلمه کلیدی وجود دارد: اطلاعاتی، تجاری، معاملاتی و ناوبری. اکنون برای سئو وب سایت، شما در درجه اول به کلمات کلیدی با هدف اطلاعاتی نگاه می کنید. اما حتی در میان کلمات کلیدی هدف اطلاعاتی خود، باید دقیقاً به دنبال چه نوع اطلاعاتی است که شخص هنگام جستجوی آن کلمه کلیدی به دنبال آن است. به عنوان مثال، من اسکرین شات هایی از وب سایت ها و ویژگی های جالب جمع آوری کرده ام و به دنبال کلمه کلیدی برای هدف قرار دادن آن بودم. کلمه کلیدی وب سایت ایده ها را پیدا کردم، دیدم که حجم جستجوی آن 2900 است و فکر کردم 😍 عالی است. اما وقتی آن را در گوگل جستجو کردم، می‌توانستم ببینم که نتایج برای کسب‌وکارهایی که به دنبال ایده برای وب‌سایت‌هایشان هستند، نیست، بلکه برای افرادی است که به دنبال ایده بعدی خود هستند یا توسعه‌دهندگان مبتدی که به دنبال پروژه بعدی خود هستند. اگر آن کلمه کلیدی را با اسکرین شات های وب سایت خود هدف قرار دهم، رتبه بندی نمی شود. اما اگر آن را برای «ایده‌های طراحی وب‌سایت» هدف قرار دهم، اکنون این داستان دیگری است.

3. مطالب طولانی در مورد آن بنویسید

کلید کسب رتبه بالا در گوگل؟ محتوای عمیق و طولانی در کلمه کلیدی مورد نظر شما. اکنون این بیشتر در مورد پست های وبلاگ آشکار است، اما می توانید این کار را برای صفحات فرود نیز انجام دهید. برای مثال، صفحه فرود Website Grader رایگان ما در صفحه یک برای کلمه کلیدی "website grader" رتبه بندی می شود. در نگاه اولیه، ممکن است به نظر برسد که محتوای زیادی ندارد. اما به پایین صفحه بروید و گنجینه ای از کلمات را در قالب سوالات متداول پیدا خواهید کرد.

4. سئوی درون صفحه خود را انجام دهید

این نان و کره رتبه بالا در گوگل است. تمام جزئیات را در راهنمای کامل SEO در صفحه من یا در این ویدیو دریافت کنید: چک لیست کوتاه شما در اینجا آمده است:

  • قرار دادن کلمه کلیدی: مطمئن شوید که کلمه کلیدی شما در عنوان متا، توضیحات متا، حداقل دو H2، نام فایل های تصویری، متن جایگزین تصویر، URL و به طور طبیعی در بدنه صفحه شما باشد.
  • پیوند داخلی: از حداقل سه صفحه دیگر در سایت خود به صفحه پیوند اضافه کنید.
  • پیوند خارجی: 1-3 پیوند را در صفحه خود به صفحات مرتبط و قابل اعتماد وارد کنید.
  • توضیحات متا را بهینه کنید: آن را بین 155 تا 165 کاراکتر نگه دارید و به خواننده بگویید که با کلیک بر روی صفحه شما چه ارزشی به دست می آورد.

خوب، پس این نحوه رتبه بندی در گوگل است. اما شاید همه آن کارها را قبلا انجام داده باشید. شاید شما در حال حاضر رتبه بالایی دارید و می خواهید رتبه بالاتری داشته باشید. اگر شما هستید، به خواندن ادامه دهید.

5. کلیدواژه های سوالی و دم بلند را هدف قرار دهید

در بیشتر موارد، کلمات کلیدی که از نظر حجم و رقابت به نقطه مطلوبی دست پیدا می‌کنند، کلیدواژه‌های طولانی خواهند بود، اما کلمات کلیدی سوال طولانی یک امتیاز اضافی هستند زیرا فرصت‌هایی را برای نمایش بالاتر از نتایج برتر برای گسترده‌تر فراهم می‌کنند. ، کلمات کلیدی با حجم بسیار بالا—از طریق بخش People also Ask.   

به عنوان مثال "بازاریابی رسانه های اجتماعی" دارای حجم جستجوی 32 K (Yow) است. WordStream نتیجه شماره یک و Sprout Social شماره دو است. اما در وسط این دو نتیجه بخش PAA قرار دارد. اگر خواننده یکی از این سوالات را گسترش دهد، هر صفحه ای که به آن سوال پاسخ می دهد اکنون بالاتر از نتیجه شماره 2 در گوگل قرار می گیرد.

6. اطلاعات خود را قابل بررسی کنید

گوگل بیشتر و بیشتر بر ارائه پاسخ ها تمرکز می کند تا فقط فهرستی از صفحات. از این رو اصطلاح «جستجوی صفر کلیک» به دست می‌آید، جایی که کاربر می‌تواند اطلاعات مورد نظر خود را مستقیماً در صفحه نتایج بدون نیاز به کلیک بر روی یک نتیجه دریافت کند. این برای کسانی از ما که می‌خواهیم ترافیک وب‌سایت را افزایش دهیم، عالی نیست، اما اگر نمی‌توانید آنها را شکست دهید (Google مانند Goliath در «roids» است) به آن‌ها بپیوندید و منبعی باشید که Google از آن پاسخ می‌دهد. بهترین چیز بعدی - و راه شما برای رتبه بالاتر.بهترین راه برای بهینه سازی برای این کار این است که محتوای خود را قابل مشاهده کنید. به این ترتیب، گوگل می‌تواند تکه‌هایی از محتوای سایت شما را استخراج کند تا نتایج پاسخ-y مانند قطعه ویژه، رتبه‌بندی پاساژ و حتی توضیحات متا را ایجاد کند. در اینجا چگونه است:

از تگ های عنوان خود استفاده کنید. هر سازنده وب سایت/CMS این امکان را به شما می دهد. فقط با افزایش اندازه و وزن متن عنوان ایجاد نکنید. مطمئن شوید که آنها در تگ های <h2> و <h3> پیچیده شده اند. به عنوان مثال، در پست وبلاگ چگونه کسب و کار خود را برندسازی کنیم، یک عنوان H2 واضح داریم که می‌خواند: «چگونه کسب و کار خود را برندسازی کنیم» و سپس هر یک از مراحل H3 هستند. از سرفصل های خاص استفاده کنید. متأسفانه، سئو گاهی اوقات می تواند خلاقیت شما را محدود کند. یک فرد باید بتواند فقط عناوین مقاله شما را مرور کند تا برخی از پاسخ‌های فوری را دریافت کند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

7. اظهارات صریح بیان کنید

نه، نه از نوع زبان زشت. منظور من این است که وقتی کلمات کلیدی سوال را به طور خاص هدف قرار می دهید، حتی اگر یک پاسخ چند بخشی باشد، مطمئن شوید که در جایی از پست یک بیانیه صریح دارید که پاسخ روشنی را ارائه می دهد و در عین حال سوال را مجدداً بیان می کند.در زیر ما SERP را برای "مدت یک پست وبلاگ 2022 چقدر باید باشد" می بینیم. به احتمال زیاد، Hook Agency موقعیت Featured Snippet را دریافت کرده است زیرا جمله ای دارد که می گوید: «بهترین طول وبلاگ برای سئو در سال 2022 1760-2400 کلمه است» در حالی که Wix (نتیجه شماره دو) به سؤال پاسخ می دهد اما نه در حالی که دوباره آن را بیان می کند. و برای کلمات کلیدی «چگونه»، می‌توانید پست را با نتیجه‌گیری به پایان برسانید، «پس برای جمع‌بندی، در اینجا نحوه انجام [X] آمده است: سپس فهرستی از استراتژی‌ها یا نکات پست را ارائه دهید. گزینه دیگر این است که یک بخش نمای کلی در بالای پست داشته باشید که قبل از فرو رفتن عمیق تر در هر مورد، دید پرنده را نشان دهد.

8. شامل تصاویری معنادار

قرار دادن تصاویر در صفحه شما از چند جهت می تواند به رتبه بالاتر آن کمک کند. اول، محتوای جذاب‌تری را ایجاد می‌کند که افراد را برای مدت طولانی‌تری در صفحه نگه می‌دارد. دوم، نتایج جستجوی منظم بصری تر می شوند. و سوم، این به تصاویر شما فرصتی می دهد تا در نتایج تصویر نیز رتبه بندی شوند. اما برای آن دسته از پست‌های وبلاگی که می‌خواهید رتبه بالاتری داشته باشید، تصاویر استوک و گرافیک‌های خالی آن را کاهش نمی‌دهند. شما به تصاویری نیاز دارید که مفاهیم را نشان دهند، ارزش اضافه کنند و با هدف کلمه کلیدی مطابقت داشته باشند. برای مثال، SERP برای «ایده‌های بازاریابی ژانویه» نه تنها بسیار بصری است، بلکه می‌توانید ببینید که Google به اسکرین شات‌های پست‌های رسانه‌های اجتماعی ژانویه و صفحات فرود رویدادها ترجیح می‌دهد.

9. فهرست مطالب داشته باشید

این یک عنصر آسان برای اضافه کردن به پست های وبلاگ شما است که به نظر می رسد گوگل واقعاً آن را دوست دارد. اغلب اوقات، می‌بینید که Google آن پیوندها را مستقیماً به توضیحات متا پست اضافه می‌کند.

10. عناوین متا خود را بدحجابی کنید

بله شما آن را درست خواندید. عنوان SEO یا عنوان متا، عنوانی است که در SERP واقعی ظاهر می شود. و مشابه سرفصل‌ها، گوگل فضای زیادی برای خلاقیت در اختیار شما قرار نمی‌دهد. در اغلب موارد، عنوانی شبیه به آنچه که قبلاً در صفحه یک رتبه بندی شده است، راه حلی است که باید انجام دهید. بنابراین، در حالی که ممکن است در عنوان H1 خود از چیزهای رنگارنگ‌تری استفاده کنید (عنوانی که در خود صفحه ظاهر می‌شود)، از 60 کاراکتر یا کمتر برای عنوان SEO خود استفاده کنید، کلمه کلیدی را از جلو بارگذاری کنید و به اصلاح‌کننده‌هایی که به نظر می‌رسد توجه کنید. محبوب، مانند سال در عنوان. برای رتبه بندی حتی بالاتر، یا برای بهبود رتبه خود برای کلمات کلیدی واقعا سخت.

11. بک لینک بگیرید

بک لینک یک لینک به صفحه شما از یک وب سایت دیگر است و اینها یک فاکتور رتبه بندی سنگین هستند. اکنون اگر محتوای با کیفیت تولید می کنید و آن را در رسانه های اجتماعی تبلیغ می کنید، ممکن است در حال حاضر بک لینک دریافت کنید. اما می توانید با گرفتن بک لینک برای صفحات خاص نیز فعال باشید. در اینجا می توانید نحوه دریافت بک لینک را بیاموزید.

12. سوالات جستجوی خود را استخراج کنید

کنسول جستجو به شما می گوید چه پرس و جوهایی باعث می شوند افراد صفحه شما را در نتایج جستجو ببینند و کدام یک آنها را به کلیک کردن سوق می دهد. این می تواند به شما کمک کند عناوین اضافی برای اضافه کردن به یک صفحه و همچنین کلمات کلیدی اضافی برای هدف قرار دادن صفحات خود پیدا کنید. اگر قبلاً به طور تصادفی برای آن رتبه بندی می کنید، مطمئناً زمانی که عمداً آن کلمه کلیدی را هدف قرار می دهید رتبه بندی می کنید. در تصویر زیر، «بهترین جملات تبلیغاتی» عبارتی است که ما در حال دریافت آن هستیم. اگر متوجه شدم که این یک کلمه کلیدی است، ممکن است بخواهم یک پست وبلاگ روی آن بنویسم یا از آن به عنوان عنوان در یک پست موجود استفاده کنم.

13. کلمات کلیدی چگونه و آموزشی را با فیلم ها هدف قرار دهید

محتوای ویدیویی بیشتر و بیشتر در SERP نمایش داده می شود و در برخی موارد، این تنها فرصتی است که شما برای رتبه بندی یک موضوع دارید. به عنوان مثال، نگاهی به SERP برای "نحوه تبلیغ در فیس بوک" بیندازید. بین تبلیغات، افراد همچنین می‌پرسند، نتیجه ارگانیک فیس‌بوک و ویدیوها، نتیجه واقعی صفحه ارگانیک «برترین» به معنای واقعی کلمه آخرین نتیجه در صفحه است. اما اگر محتوای ویدیویی در مورد موضوع ایجاد کنید، می‌توانید در بالاترین موقعیت ممکن برای یک نتیجه ارگانیک قرار بگیرید .

14. صفحاتی که قبلاً رتبه بندی شده اند را هدف قرار دهید

گاهی اوقات انتقال یک پست از موقعیت نهم به جایگاه چهار آسان تر از مثلاً صفحه نهم به صفحه چهار است. نه تنها این، بلکه اولی افزایش بسیار بیشتری در ترافیک نسبت به دومی ایجاد می کند. اگر وب‌سایت بزرگی دارید، از ابزار سئو مانند Ahrefs یا Semrush استفاده کنید تا کلمات کلیدی ارگانیک خود را بر اساس موقعیت فیلتر کنید و ببینید آیا صفحاتی دارید که با این شرایط مطابقت دارند یا خیر، سپس ببینید آیا می‌توانید دوباره آن را بهینه کنید.

15. تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهید

این یک استراتژی دیگر است که در آن به یک ابزار SEO نیاز دارید. اگر واقعاً واقعاً می خواهید یک کلمه کلیدی خاص را در بالاترین رتبه قرار دهید، باید تجزیه و تحلیل SERP را انجام دهید تا ببینید دقیقاً چه چیزی به آن نیاز دارد - و اینکه آیا واقع بینانه است. به عنوان مثال، اگر من بخواهم برای «ایده‌های کسب‌وکار کوچک» بالاترین رتبه را در کل کشور کسب کنم، می‌توانم ببینم که با HubSpot رقابت می‌کنم – به طور خاص، صفحه‌ای که دارای 4589 بک لینک از 1100 دامنه مختلف در یک سایت با دامنه است. امتیاز 93

16. نشانه گذاری Schema را اضافه کنید

نشانه گذاری Schema.org یک عامل رتبه بندی نیست، اما می تواند به بهبود دید شما در نتایج جستجو کمک کند و نتایج شما را قابل کلیک تر کند. نشانه گذاری طرحواره روشی است که حتی به طور خاص به گوگل انواع محتوای صفحه شما را می گوید، که می تواند به آن کمک کند تا در نتایج غنی ظاهر شود. انواع مختلفی از نتایج غنی وجود دارد - مقالات، خرده نان، رویدادها، پرسش‌های متداول، روش‌ها، آگهی‌های شغلی، سؤالات متداول و موارد دیگر. می‌توانید از ابزار آزمایش‌کننده نتایج غنی Google استفاده کنید تا ببینید کدام محتوای صفحه شما برای نشانه‌گذاری طرحواره واجد شرایط است. برای راهنمایی بیشتر در این مورد، پست ما را در مورد نشانه گذاری طرحواره بررسی کنید تا ببینید کدامیک ممکن است برای شما مفیدتر باشد.

17. سئوی فنی خود را بررسی کنید

سئوی فنی زیادی در سطح سایت انجام می‌شود، اما بهینه‌سازی‌های زیادی در سطح صفحه وجود دارد که می‌توانید برای بهبود رتبه خود انجام دهید، مانند اطمینان از فشرده‌سازی و اندازه‌بندی مناسب تصاویر و عدم وجود مشکل در نمایه‌سازی. می‌توانید Core Web Vitals، قابلیت استفاده از تلفن همراه و موارد دیگر را مستقیماً در Search Console بررسی کنید. علاوه بر این، مطمئن شوید که یک تست دستی قابلیت استفاده از تلفن همراه را انجام دهید - مانند این، نه تنها از جستجوگر سازگاری تلفن همراه Google استفاده کنید، بلکه در واقع از صفحه یک دستگاه تلفن همراه بازدید کنید تا مطمئن شوید عناصر به درستی رندر می شوند. مواردی وجود دارد که یک کد خزنده به سادگی متوجه آنها نمی شود.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

شرکت دارکوب

برای رتبه یک گوکل شدن می توانید وب سایت خود را به شرکت سئو سایت شرکت دارکوب بسپارید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه سئو سایت حرفه ای که شامل خدمات مشاوره رایگان سئو هم میشود فعالیت دارد. لیست خدمات سئو سایت که در شرکت دارکوب توسط کارشناسان سئو انجام می شود به صورت زیر است:

برخی از حوزه های کسب و کار که شرکت دارکوب برای سایت آنها سئو انجام داده است به صورت زیر است:

  • سئو سایت گردشگری 
  • سئو سایت حقوقی
  • سئو سایت موزیک
  • سئو سایت دندانپزشکی
  • سئو سایت سالن زیبایی
  • سئو تلگرام
  • سئو سایت های فروشگاهی
  • سئو پیج اینستاگرام در گوگل
  • سئو سایت معماری
  • سئو سایت تفریحی

چه وقت باید از تگ نوفالو استفاده کنیم؟

افزودن تگ rel=”nofollow” به لینک ممکنه از نظر سئو رتبه صفحه رو منتقل نکنه و رتبه ای به صفحه عبور داده نشه، اما همچنان این تگ برای لینکهای خاصی ضروریست:
1- لینکهای پولی و تبلیغات
2- لینکهایی که به ارتباط موضوعتون لطمه میزنن (ربطی به موضوع شما ندارن)
3- لینک صفحات غیرمعتبر
لینکهای پولی و تبلیغات سایتتون باید حتما نوفالو باشند (قوانین گوگل رو بخونید). اگه یه لینک پولی رو از قلم بندازید و فالو باقی بمونه، ممکنه گوگل بهتون مشکوک شه و فکر کنه میخواهید تو نتایج جستجو دستکاری کنید و جریمتون میکنن. الگوریتم پنگوئن گوگل لینکهای دستکاری شده رو برای نهارش میخوره، پس حتما سعی کنید به موقع از نوفالو استفاده کنید که دردسر نشه. دوما نوفالو برای لینکهایی که به موضوع صفحه ربطی ندارند هم ضروریه، حتی اگر لینک درونی سایتتون باشه. نباید کاری کنید که موتورهای جستجو موضوع سایتتونو اشتباه متوجه بشن. لینک دادن به صفحات مرتبط باعث میشه به موضوع صفحه تأکید بشه. بنابراین با استفاده استراتژیک از نوفالو موقع لینکدهی به موضوعات پرت کاری کنید که موضوع واضح و شفاف مشخص بشه.
مورد سومی که باید از نوفالو استفاده کنید، سایتهای غیرمعتبر هستن. شما که قطعا نمیخواهید به یه سایت نامعتبر رتبه منتقل کنید. هشدار: حالا که متوجه شدید رتبه صفحه چطور کار میکنه، نمیخواهیم دچار اشتباه بشید. اینطور نیست که هرچی لینکهای بیشتری داشته باشید بهتر باشه. در جهان امروز کیفیت از کمیت مهمتره. جریمه های گوگل باعث شده خیلی از مدیران سایتها نه تنها لینک سازی رو متوقف کنند، بلکه شروع کنند به حذف بعضی از لینکها. لینکهای بی کیفیت (یعنی لینکهایی از سایتهای غیرمرتبط با موضوع یا لینکهای اسپم) مثل سم میمونن و میتونن رتبه موتور جستجوتونو بکشن. فقط لینکهایی که از سایتها و صفحات باکیفیت و مرتبط با سایت شما میان طبیعی ظاهر میشن و جریمه نمیگیرن. بنابراین هیچ وقت سعی نکنید لینک بخرید یا تبادل لینک کنید – بلکه لینکها رو طبیعی بدست بیارید و اگر نمیتونید کلا بی خیالش بشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز