توضیحات کامل پلان های طراحی وب سایت دارکوب

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

پلان جدید طراحی وب سایت از تاریخ هفتم آبان 1397 - فروش قالب های سایت تولید شده توسط دارکوب

دارکوب با توجه به شرایط اقتصادی کشور پلان ارزان طراحی وب سایت، فروش قالب را راه اندازی نموده است که قالب ها را تولید می نماید و برای فروش قرار می دهد. لیست این قالب ها در صفحه قالب سایت موجود است. تعرفه فروش قالب، نصب و راه اندازی، آموزش پانل وب سایت، ایمن سازی، بهینه سازی سرعت و یک سال پشتیبانی در حدود 500 هزار تومان می باشد که در صورت نیاز به هاستینگ هزینه آن بسته به حجم مورد نیاز هاست جداگانه محاسبه می گردد.

----------------------------------------------------------
توضیحات سایر پلان ها در ادامه موجود است
----------------------------------------------------------

مجموعه دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت در کشور می باشد که مهمترین خط مشی این شرکت ارائه خدمات با کیفیت، با ارزان ترین قیمت ممکن می باشد. دارکوب علامت تجاری ثبت شده این مجموعه می باشد که دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، گواهی رتبه بندی از شورای عالی انفورماتیک کشور و مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. همچنین این مجموعه عضو انجام صنفی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.

تیم دارکوب 15 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت دارد و تا کنون در حدود 3000 وب سایت طراحی و برنامه نویسی نموده است و هم اکنون در حدود 40 نیرو به صورت حضوری و در حدود 20 نیرو به صورت غیر حضوری با این مجموعه همکاری می نمایند. وب سایت های کنونی دارکوب با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی می گردند و دارکوب پروژه های خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و از پایه و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت، پرستا شاپ و ... همچنین با با استفاده از فریم ورک های PHP نظیر لاراول پیاده سازی می نماید.

* نکته اول: دارکوب قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب های آماده وب سایت که در اینترنت وجود دارند استفاده نمی نماید. حتی اگر از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده نماید، قالب وب سایت را این شرکت از پایه پیاده سازی می نماید و بنابراین کارفرما قابلیت توسعه و گسترش وب سایت را در آینده خواهد داشت. دارکوب به دلیل مشکلات قالب های آماده از قبیل امنیت پایین، سرعت پایین، عدم وجود قابلیت توسعه از قالب های آماده استفاده نمی نماید و قالب ها توسط این شرکت تولید می گردند.

از بابت طراحی وب سایت شخصی، شرکتی و سازمانی، دارکوب پلان های طراحی سایت مختلفی ارائه نموده است که در ادامه به توضیحات در مورد هر یک می پردازیم.

پلان های طراحی سایت

پلان اولیه (هزینه 500 هزار تومان)

پلان اولیه طراحی سایت دارکوب شامل ثبت یک دامنه به دلخواه کارفرما ir و یا com ، اختصاص 100 مگابایت هاستینگ، پیاده سازی قالب توسط دارکوب، آموزش نحوه درج مطالب به کارفرما، ایمن سازی وب سایت و یک سال پشتیبانی می باشد. در این پلان طراحی وب سایت دارکوب، کارفرما با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد نظر خود را انتخاب می نماید. هر قالب با یک شماره پنج رقمی که بر روی صفحه توضیحات قالب وجود دارد و یا شماره پنج رقمی موجود در انتهای آدرس دموی قالب شناخته می گردد. پس از انتخاب قالب توسط کارفرما و اعلام شماره قالب به مجموعه دارکوب، قالب توسط توسعه دهنده وب سایت پیاده سازی می گردد. پس از پیاده سازی قالب توسط طراح وب سایت و بارگذاری وب سایت بر روی سرور جلسه آموزش نحوه درج مطالب در وب سایت به کارفرما داده می شود. پس از برگذاری جلسه آموزش که زمان آن در حدود 1 یا دو ساعت و مکان آن در دفتر دارکوب می باشد، کارفرما می تواند از طریق کنترل پانل وب سایت، مطالب را در سایت بارگذاری نماید. پس از تایید وب سایت توسط کارفرما و پرداخت مبلغ تسویه حساب، وب سایت بر روی آدرس اصلی بارگذاری می گردد. از بابت رفع عیب آموزش نیز به صورت تلفنی انجام می گردد و کارفرما می تواند از طریق تماس تلفنی سوالات خود را از طراح در مورد نحوه درج مطالب بپرسد.

توجه 1: در این پلان درج اطلاعات وب سایت از ابتدا بر عهده کارفرما خواهد بود و کارفرما خود مطالب و تصاویر را در سایت بارگذاری می نماید.

توجه 2: این پلان به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل طراحی نمی گردد.

توجه 3: مدت زمان انجام 7 روز کاری می باشد.

توجه 4: روش پرداخت مبلغ 50 درصد در ابتدا و 50 درصد در انتها می باشد.

پلان استاندارد (هزینه یک میلیون تومان)

تفاوت این روش و روش استاندارد در درج مطالب وب سایت و همچنین میزان هاستینگ می باشد. میزان فضای هاستینگ وب سایت در این روش 500 مگابایت می باشد. همچنین در این پلان طراحی وب دارکوب، درج اطلاعات وب سایت توسط دارکوب انجام می گردد. کارفرما مطالب خود را به صورت تایپ شده و دیجیتالی در اختیار طراح سایت دارکوب قرار می دهد و طراح مطالب را در سایت بارگذاری می گردد. معمولا ظاهر وب سایت در این روش نسبت به پلان اولیه زیباتر می باشد.

توجه 1: مدت زمان انجام 14 روز کاری می باشد.

پلان شرکتی (هزینه یک و نیم میلیون) - پلان پیشنهادی دارکوب

تفاوت این پلان با پلان استاندارد در وجود نسخه موبایلی وب سایت می باشد. در این روش وب سایت به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل طراحی می گردد و وب سایت خود را با تمام سایزهای مرورگر صفحه تطابق می دهد. با توجه به افزایش استفاده از ابزارهای موبایلی برای رویت وب سایت این روش به شرکت ها و افراد بسیار توصیه می گردد. امروز در حدود 50 درصد بازدید وب سایت ها با استفاده از ابزارهای موبایلی انجام می گردد و لازم است سایت در ابزارهای موبایلی و تبلتی نمایش مناسبی داشته باشد. همچنین امروزه نسخه موبایلی وب سایت خود یکی از فاکتورهای رنک دهی وب سایت ها در موتورهای جستجو می باشد و سایتی که نسخه موبایلی نداشته باشد در موتورهای جستجو کاهش رتبه پیدا خواهد نمود. امروزه حتی گوگل به صاحبان وب سایت توصیه می نماید تا سایت خود را سازگار با ابزارهای موبایلی طراحی نمایند.

توجه 1: مدت زمان انجام 14 روز کاری می باشد.

پلان پیشرفته (هزینه دو و نیم میلیون تومان)

کلیه وب سایت ها در کلیه پلان ها با توجه به اصول سئو و بهینه سازی وب سایت طراحی می گردند تا وب سایت مشکلی در نمایش در موتورهای جستجو نداشته باشد. اما در این روش موردی که اضافه بر سایر روش ها انجام می گردد نمایش وب سایت صفحه اول گوگل برای عبارت کلیدی مرتبط به وب سایت می باشد. البته هزینه این روش حتما می بایست از قبل استعلام گرفته شود و هزینه اعلام شده پایه می باشد. برای استعلام هزینه و زمان انجام این روش می بایست عبارت و یا عبارات کلیدی مورد نظر خود را برای نمایش در صفحه اول گوگل به دارکوب اعلام نمایید. عبارات می بایست از طریق ایمیل به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال گردند. پس از اعلام عبارات توسط کارفرما برآورد هزینه و زمان توسط دارکوب انجام می گردد.

توجه 1: مدت زمان انجام طراحی سایت در این روش 14 روز کاری خواهد بود و سایت پس از این مدت در آدرس اصلی بالا خواهد آمد و مدت زمان انجام امور سئو در حدود 2 ماه خواهد بود.

توجه 2: روش پرداخت مبلغ 50 درصد در ابتدا و 50 درصد زمان راه اندازی وب سایت و زمان آغاز عملیات سئو خواهد بود.

توجه 3: قبل از سفارش این روش حتما عبارات کلیدی مورد نظر استعلام گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام امور سئو به مقاله نحوه انجام سئو مراجعه نمایید.

در پایان

در صورتی که پلان مورد نظر شما در بین هیچ یک از این پلان ها نیست با مجموعه تماس بگیرید و یا درخواست خود را ایمیل نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز