نکات مهم در انتخاب شرکت سئو کار

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9466

5/5 - (10 امتیاز)

یکی از موارد مهم و قابل اهمیت در دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد. لازمه دیده شدن هر سایت، بهینه سازی آن است، چرا که وب سایت ها بدون بهینه سازی و سئو بازدیدکنندگان زیادی بدست نخواهند آورد.
ما بار ها درباره اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت مقالات مختلفی در وب سایت منتشر کرده ایم. در این مقاله سعی داریم نکاتی را ارائه دهیم که شما را در انتخاب شرکت سئو کار یاری کنیم.

سئو سایت و بهینه سازی وب سایت

SEO: Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور های جستجو می باشد. وقتی یک سایت برای اولین بار در فضای اینترنت بارگذاری و راه اندازی می شود، مدت زمان زیادی به طول می انجامد تا در لیست نتایج گوگل به کاربران نمایش داده شود. بعد از این مدت نیز به احتمال زیاد لینک های وب سایت در صفحات دوم به بعد لیست نتایج گوگل قرار خواهد گرفت.

در نتیجه وقتی کاربری کلمه مرتبط با آن سایت را جستجو نماید، در نتایج جستجو آن وب سایت را نخواهد یافت. چرا که اغلب کاربران فقط از وب سایت های صفحه اول نتایج گوگل بازدید می کنند.

گوگل و دیگر موتور های جستجو برای نمایش وب سایت های با کیفیت به کاربران خود، قوانین نا نوشته ای را وضع نموده اند تا وب مستران بر اساس آنها سایت های خود را برای نمایش به کاربران بهینه سازی کنند. در هر وب سایتی که این قوانین و فاکتور ها به خوبی رعایت شود، امتیاز بهتری از سوی موتور جستجو می گیرد. موتور های جستجو برای تشویق وب مستران سایت های بهینه شده را در جایگاه بهتری از لیست نتایج خود به کاربران نمایش می دهند.

همانطور که می دانید به این قوانین و با کیفیت کردن وب سایت، سئو سایت یا بهینه سازی وب سایت گفته می شود. سئو از صد ها فاکتور مختلف تشکیل شده است که این فاکتور ها در سه دسته کلی؛ سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی قرار دارند. بهینه سازی وب سایت فرآیندی تخصصی می باشد که باید توسط افراد آشنا به قوانین آن انجام شود، به این افراد سئو کار یا کارشناس سئو گفته می شود. کارشناس سئو، سئو کار یا متخصص سئو در سال های اخیر به یکی از مشاغل پر طرفدار و با درآمد بالا تبدیل شده است.

انتخاب شرکت سئو کار

در ابتدا که سئو وب سیات و بهینه سازی وب سایت مطرح نبود، شرکت های حوزه فناوری فقط به ارائه خدمات راه اندازی و طراحی وب سایت می پرداختند. اما با گذشته زمان و اهمیت پیدا نمودن بهینه سازی سایت، ارائه خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در کنار خدمات طراحی وب سایت قرار گرفت.

همانطور که در بالا گفته شد، سئو یک امر تخصصی و مهم می باشد و انجام اشتباه آن می تواند تبعات جبران ناپذیری برای یک وب سایت داشته باشد. اگر قصد بهینه سازی وب سایت خود را دارید، این کار را باید توسط یک فرد متخصص انجام دهید.

بسیاری از افراد بر اساس آموزش های رایگان موجود در اینترنت اقدام به بهینه سازی وب سایت خود می کنند که بعد ها به دلیل انجام اشتباه فاکتور های مختلف با مشکلات فراوانی در وب سایت خود روبه رو می شوند. بزرگترین مشکلی که برای این افراد به وجود می آید از دسترس خارج شدن وب سایت یا پنالتی شدن آن از سوی گوگل است.

با توجه به اهمیت سئو و بهینه سازی وب سایت در بازاریابی اینترنتی، شرکت های مختلفی تحت این حوزه از خدمات طراحی وب سایت دایر شده اند. شرکت سئو کار وظیفه بهینه سازی وب سایت ها را بر عهده دارد. در سال های اخیر که دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کار های مختلف اهمیت ویژه ای پیدا کرد، شرکت های سئو کار فراوانی تاسیس شدند، به همین دلیل انتخاب بهترین شرکت سئو کار بسیار سخت شده است. در ادامه به بررسی نکاتی در باب این موضوع خواهیم پرداخت.

بهینه سازی سایت برای هر ادمین و صاحب سایتی مهم و ضروری می باشد. این سئو است که باعث افزایش ترافیک یک سایت و در نتیجه افزایش مشتریان یک شرکت می شود. صاحبان کسب و کار های مختلف هزینه های زیادی را برای سئو پرداخت می کنند به همین دلیل انتظار خدمات با کیفیت و نتیجه عالی را دارند. با آنکه سئو برای برخی از افراد آسان تلقی می شود، اما پیچیدگی های مربوط به خود را دارد.

همانطور که در بالا گفته شد سئو سایت خود را باید به یک شرکت سئو کار بسپارید. از آنجایی که سئو از دسته بندی های مختلفی تشکیل شده است، انجام هر کدام از آنها تخصص مربوط به خود را می خواهد پس بهتر است این کار توسط یک شرکت و تیم سئو کار انجام شود تا اینکه توسط یک فرد سئو کار انجام گیرد.

برای انتخاب بهترین شرکت سئو کار باید فاکتور های مهمی بررسی شوند که عبارتند از:

  • تخصص ها و خدمات شرکت مورد نظر: در قدم اول باید به وب سایت شرکت مذکور مراجعه نمایید. با بازدید از سایت شرکت اطلاعات خوبی بدست خواهید آورد. جوایز و مجوز هایی که دارند را بررسی نمایید. شما از طریق بازدید سایت باید تخصصی بودن کار آنها را درک کنید، اینکه با کسب و کار شما آشنا هستند یا اینکه همکاری با کسب و کار های مشابه فعالیت تجاری شما را داشته اند یا خیر؟
  • سوابق و نمونه کار های قابل ارائه: یکی از فاکتور های مهم در انتخاب بهترین شرکت سئو کار توجه به نمونه کار ها است. تعداد نمونه کار و کیفیت آنها باید به صورت رندوم بررسی شود.
  • توجه به مشتری مداری شرکت و ارائه خدمات پشتیبانی: هر شرکت خدماتی (شرکت هایی که به ارائه انواع خدمات مختلف می پردازند.) در قبال خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد مسئول است و باید برای هر مشکلی به پشتیبانی بپردازد. این نکته مهم درباره شرکت های سئو کار نیز صدق می کند. وقتی شرکت سئو کار به ارائه خدمات پشتیبانی می پردازد یعنی در قبال خدمات خود مسئول است و این می تواند یک امتیاز مثبت برای انتخاب آن شرکت باشد.
  • نوع قرارداد ها: هر شرکت برای ارائه خدمات خود با مشتریان قراردادی تنظیم می کند. بهتر است قبل از اقدام به انتخاب یک شرکت نمونه آن قرارداد به طور کامل (تمامی بند ها و تبصره ها) بررسی شود.
  • تعرفه ها و پکیج های خدمات: شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو و طراحی وب سایت پکیج های مختلف با قیمت های گوناگون دارند. پکیج و خدمات مورد نظر خود را در هر شرکت انتخاب کرده و با خدمات و تعرفه شرکت های دیگر مقایسه نمایید. قیمت سئو سایت گران یا ارزان نشان دهنده ارائه خدمات خوب یا بد نیست. هر خدماتی برای خود تعرفه و قیمت معقولی باید داشته باشد.
  • مشتریان و شرکت های همکار: بررسی شرکت های کارفرما و همکار با شرکت سئو کار می تواند شما در انتخاب درست کمک کند. حتی می توانید به صورت رندوم با مشتریان آنها تماس بگیرید و در ارتباط با نحوه ارائه خدمات شرکت سئو کار اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

پس از بررسی موارد ذکر شده در بالا باید با شرکت های منتخب خود، وقت مشاوره بگیرید، ارزیابی در جلسه مشاوره و مقایسه چند شرکت با هم می تواند باعث انتخاب بهترین شرکت سئو کار شود. توجه داشته باشید شرکت های سئو کار فقط خدمات سئو و بهینه سازی سایت را انجام نمی دهند در این صورت این قبیل شرکت ها گزینه مناسبی برای انتخاب شما نیستند. شرکت های سئو کار در کنار خدمات سئو باید بتوانند خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی وب سایت نیز انجام دهند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم در مقایسه بین شرکت ها حتما شرکت طراحی وب سایت دارکوب را نیز بررسی نمایید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ارائه خدمات سئو سایت و طراحی وب سایت دارای بیش از 18 سال سابقه با بیش از صد ها نمونه کار قابل ارائه می باشد. این سابقه و نمونه کار ها نشان دهنده آشنایی تیم های ما با انواع حوزه های کسب و کار می باشد.
در شرکت طراحی وب سایت دارکوب علاوه بر خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت و طراحی سایت، خدمات بازاریابی اینترنتی، برند سازی، مشاوره رایگان کسب و کار، تبلیغات و … نیز ارائه می گردد. به طور کلی می توان گفت تمام خدماتی که شما برای ارتقای کسب و کار خود می خواهید در شرک دارکوب قابل ارائه است.

علاوه بر این تمامی خدمات شرکت دارکوب دارای پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته است. به این ترتیب در صورت وجود مشکل در ارائه خدمات یا سوال، مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز با کارشناس مربوطه ارتباط آنلاین داشته باشند.

شما می توانید قبل از انتخاب شرکت طراحی وب سایت دارکوب به عنوان بهترین شرکت سئو کار، با کارشناسان ما مشاوره حضوری یا آنلاین رایگان داشته باشید. بدون شک در این مشاوره رایگان نیز می توانید در جهت ارتقا شرکت خود قدم بردارید.

سئو و بهینه سازی وب سایت چیست؟

بهینه سازی موتور های جستجو یا سئو فرآیندی است که بر اساس آن ترافیک ورودی به یک سایت به صورت طبیعی و ارگانیک بهبود می یابد. سئو از فاکتور های مختلفی تشکیل شده است که بر اساس آنها وب سایت ها را برای قرار گرفتن در لیست نتایج موتور های جستجو بهینه سازی می کنند.

سئو به چند دسته تقسیم می شود؟

در یک تقسیم بندی کلی سئو به سه بخش بزرگ دسته بندی می شود، که عبارتند از:

  • سئو داخلی on page: فاکتور هایی از سئو که به بهینه سازی وارد داخل سایت مربوط هستند. مانند: تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی، لینک گذاری داخلی و …
  • سئو خارجی off page: فاکتور هایی از بهینه سازی سایت که در خارج از سایت انجام می شوند. مانند: بک لینک گذاری، استفاده از شبکه های اجتمایی برای به اشتراک گذاری محتوای سایت، تبلیغات در سایت های دیگر و …
  • سئو فنی technical seo: فاکتور هایی از سئو که برای بهینه سازی زیر ساخت های سایت می باشد: مانند بهبود سرعت سایت، بهبود دستورالعمل ها و کد های دستوری و …

در انتخاب شرکت سئو کار باید به چه نکاتی توجه شود؟

  • تخصص ها و خدماتی که شرکت سئو کار ارائه می دهد.
  • توجه به سوابق و نمونه کار های قابل ارائه شرکت مورد نظر
  • ارائه خدمات پشتیبانی که یکی از نکات مهم می باشد.
  • نوع قرارداد ها با مشتریان
  • تعرفه ها و پکیج های خدمات
  • مشتریان و شرکت های همکار
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز