ابزارهای هوش مصنوعی که باید برای سئو استفاده کنیم

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=20948

ابزارهای هوش مصنوعی
5/5 - (2 امتیاز)

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری می توان گفت اکثر افراد در رابطه با هوش مصنوعی اطلاعات و یا اخباری دارند و تا حدودی با هوش مصنوعی آشنایی دارند، ابزارهای هوش مصنوعی با امکاناتی که در اختیار دارند در حال حاضر به کمک افراد زیادی در انواع مشاغل آمده اند، متخصصین سئو و کارشناسان این بخش نیز از این امر مستثنی نیستند تا جایی که آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی را اکثر سئوکاران می دانند.

افزایش ترافیک یک وب سایت و یا به بیان بهتر می توان گفت انجام سئو و بهینه سازی وب سایت نیازمند استراتژی های دقیق و اصولی است که بتواند نقش مهم و پر رنگی را دربهبود رتبه یک وب سایت داشته باشد و از طرفی دیگر می توان گفت پروسه انجام سئو یک فعالیتی است که نیازمند به اختصاص زمان بسیاری دارد تا بتوان تمام مراحل آن را به درستی و اصولی طی کنیم.

در معرفی ابزارهای سئو که بر پایه هوش مصنوعی هستند و امروزه به کمک متخصصان و کارشناسان سئو آمده اند تا مراحل انجام سئو و بهینه سازی یک وب سایت را در زمان کمتری بتوانیم طی کنیم و در عین حال نتیجه بسیار مطلوبی را برای رتبه و ترافیک سایت رقم بزنیم، در این مقاله قصد داریم شما را با ابزارهای هوش مصنوعی که باید برای سئو استفاده کنیم آشنا کنیم، پس تا انتهای این مقاله همراه شرکت دارکوب باشید تا به معرفی ابزارهای هوش مصنوعی بپردازیم.

سئو با هوش مصنوعی چیست؟

اولین و مهم ترین سوالی که ذهن افراد را درگیر می کند این است که به طور کلی معنی و مفهوم سئو با هوش مصنوعی چیست، در جواب این سوال باید گفت که استفاده از هوش مصنوعی و ابزارهای آن در جهت انجام امور یک وب سایت و یا صفحه که استفاده از این ابزارها در سئو باعث افزایش رتبه سایت و یا صفحات آن در فهرست موتورهای جستجوی گوگل می شود و رتبه آن را بهبود می بخشد.

روش و طریقه استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مربوط به سئو این گونه است که می توان گفت در واقع این ها ابزار سئو هستند که به طور معمول به تجزیه و تحلیل یک وب سایت و صفحات می پردازند تا به شما سرنخ مفیدی را در جهت این بدهند که چه فعالیت و کارهایی لازم است انجام دهید تا به بهبود وب سایت شما منجر شود.

تاثیر استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی بر سئو سایت

همان طور که در قسمت بالا به آن اشاره کردیم روش کارکرد ابزارهای هوش مصنوعی برای سئو به این صورت است که این ابزارهای سئو با تحلیل داده های مربوط به سئو، روند ها، بررسی و شناسایی الگوها و پیش بینی تغییراتی که در الگوریتم های مربوط به گوگل ممکن است اتفاقا بیوفتد به بهبود هرچه بیشتر رتبه وب سایت و بهینه سازی آن کمک می کند.

ابزارهای هوش مصنوعی در اکثر بخش های مربوط به سئو وب سایت به عنوان یک نیروی کمک کننده است که از پیدا کردن کلمات کلیدی تا تجزیه و تحلیل وب سایت هایی که در حوزه کاری شما در حال فعالیت هستند می توانند به عنوان یک دستیار در کنار شما باشند و همین امر باعث می شود در مدت زمان کوتاهی بتوانید فعالیت های مربوط به سئو وب سایت خود را پیش ببرید و باعث بهبود آن شوید.

به علاوه این که در معرفی ابزارهایی که بر پایه هوش مصنوعی هستند می توان گفت که این ابزارها در سئو تکنیکال که یکی از موارد چالش برانگیز در سئو وب سایت به حساب می آید نیز بسیار کاربردی عمل کرده اند و توانایی و قدرت این را دارند که اطلاعاتی در مورد ارزیابی سرعت وب سایت و رسپانسیو بودن آن در اختیار کارشناسان قرار دهند.

معرفی ابزارهای هوش مصنوعی که باید برای سئو استفاده کنیم

هوش مصنوعی می تواند وظایف مربوط به سئو را به طور قابل توجهی ساده کند و زمانی را برای متخصصان و کارشناسان سئو به وجود بیاورد تا بتوانند تمرکز خود را بر روی استراتژی های تاثیر گذار قرار دهند، نکته قابل اهمیت که لازم است به آن اشاره کنیم این است که با حضور به وجود آمدن ابزارهای هوش مصنوعی که دائما در حال ارائه به بازار هستند، تشخیص این موضوع که کدام یک از این سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی و یا به طور کلی ابزارهای هوش مصنوعی کمک کننده به سئو  واقعا مفید هستند کار دشوار و مهمی است.

نکته دوم دیگری که لازم است بدانید این است که استفاده از بعضی از این ابزارها متاسفانه برای افرادی که در ایران هستند امکان پذیر نمی باشد و البته که با استفاده از امکانات دیگر قابل دسترس خواهند بود، در ادامه باید بگویم که پاسخ به این سوال که ابزار سئو چیست یکی از مهم ترین پاسخ ها خواهد بود که در جواب باید گفت به تحقیق و بررسی و آنالیز سایت این ابزارهای سئو کمک می کنند که در ادامه به معرفی چندین ابزار هوش مصنوعی که برای سئو استفاده می شود می پردازیم پس همراه ما باشید.

1. Alli AI

اولین و شاید می توان گفت یکی از بهترین ابزارهایی که در زمینه سئو می توانیم معرفی کنیم Alli AI است و می توانیم از آن به عنوان ابزار سئو وردپرس نیز یاد کنیم چرا که برای همه سیستم های مدیریت محتوا قابل استفاده است، به علاوه این که الگوریتم های این ابزار قابل تنظیم هستند و این امکان را به شما می دهند که فرآیندهای خودکار سازی آن که به کاهش زمان سئو بسیار کمک می کند می توانید آن ها را به، به روز ترین شیوه های سئو تغییر دهید.

همچنین این که این ابزار وب سایت شما را تجزیه و تحلیل می کند و به شما به عنوان یک راهنمای قدم به قدم کمک می کند تا بهینه سازی وب سایت خود را به بهترین نتایج تغییر دهید، اما پیشنهاد ما به شما این است که تمام دستورات را تماما اجرا نکنید و پس از بررسی های لازم اقداماتی که مورد نیاز است را به عمل بیاورید.

برخی از امکانات جذاب و مفید این ابزار که برای 10 روز می توانید از آن ها به طور رایگان استفاده کنید به قرار زیر است:

  • ویرایشگری زنده و بهینه سازی محتوا
  • خودکار سازی متا تگ ها
  • ارائه پیشنهاد هایی برای بک لینک سازی در سئو و به طور کلی لینک سازی
  • نوشتن توضیحات پیوندها به صورت کاملا اتوماتیک و خودکار
  • پیدا کردن Alts برای تگ های جایگزین
  • ارائه گزارش هایی از میزان فروش وب سایت
  • پیدا کردن کلمات کلیدی با رتبه های بالا

2. RankIQ

دومین و یکی از بهترین ابزارهایی که در زمینه سئو و هوش مصنوعی می توانیم نام ببریم RankIQ است، این ابزار سئو که بر پایه هوش مصنوعی است مختص بلاگر ها و کسب و کارهایی است که در وب سایت خود بلاگ دارند و به کمک آن ها آماده است تا به کمک این ابزارها به تولید محتوای سئو شده با هوش مصنوعی بپردازند و همچنین هزاران عامل در پست های وبلاگ خود را به تجزیه و تحلیل قرار دهید.

شما با استفاده از این ابزار می توانید وبلاگ ها و پست های بهینه را به وجود بیاورید چرا که این ابزار با تجزیه و تحلیل محتوای شما می تواند اطلاعاتی در مورد این که گوگل چه الگوریتم هایی را می خواهد تحت پوشش قرار دهد در اختیار شما قرار دهد، به علوه این که این ابزار دارای یک ویژگی جالب به اسم دستیار نویسندگی است که ببه شما می گوید به محتوا های خود چه مواردی را اضافه و یا کم کنید تا بهتر و کامل تر شود.

به همین وسیله می توانید به کمک این ابزار رتبه های بهتری را برای پست های خود توسط موتورهای جستجوی گوگل به دست بیاورید و در مدت زمانی کمتر از 30 دقیقهاین ابزار محتواهای ضعیف و قدیمی تر را به بهترین شکل بهینه می کند.

از ویژگی های قابل ذکری که این ابزار دارد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • قرار دادن کلمات کلیدی
  • تعداد کلمات پیشنهادی
  • ارائه و پیشنهاد موضوعات مرتبط

3. Surfer

سومین و بهترین ابزاری که در زمینه سئو با هوش مصنوعی می توانیم به شما معرفی کنیم Surfer است، این ابزار یکی از ابزارهای معروفی است که شرکت های پیشرو و صاحب قدرت برای بهبود و تقویت وب سایت های خود از آن استفاده می کنند و از شرکت ها می توانیم به شرکت لنوو، اپرا و شاپیفای اشاره کنیم.

به علاوه این که این ابزار جزو موارد نوظهور و تازه به حساب نمی آید و می توانید با استفاده از آن ابتدایی ترین فعالیت ها مانند تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید، در ادامه به امکاناتی که این ابزار در نسخه رایگان خود در اختیار شما قرار می دهد اشاره می کنیم.

  • شناسایی اشکالات سئو وب سایت شما در مورد بک لینک سازی و سئو داخلی و خارجی سایت
  • پیدا کردن کلمات کلیدی با رتبه های بالا
  • ویرایش و انجام بهینه سازی وب سایت
  • کشف ایده های جدید و ناب برای تولید محتوا دقیقا مطابق با حوزه کاری و فعالیتتان
  • پیدا کردن پیوند های داخلی مرتبط با محتوایی که نوشته اید

4. NeuralText

چهارمین ابزار سئو که در زمینه سئو با استفاده از هوش مصنوعی می خواهیم معرفی کنیم NeuralText است، نکته جالب این است که این ابزار بسیار شبیه به ابزار قبلی است و به شما با پیشنهاد امتیاز، تعداد کلمات و برای افزایش تولید محتوای شما طراحی شده است، به علاوه این که این ابزار به شما کمک می کند که فرآیند های مربوط به محتوا نویسی و تحقیق کلمات کلیدی را اتوماتیک وار انجام دهید.

این ابزار دارای 50 قالب مختلف برای محتوا نویسی است که جهت نوشتن کپشن های اینستاگرامی و محتواهای وبلاگ ها می توانید از آن ها استفاده کنید، روش و طریقه استفاده از این ابزار این گونه است که تنها کافی است که یک کلمه کلیدی را تایپ کنید، سپس این ابزار با بررسی و تحلیل 20 وب سایت برتری که در فهرست نتایج جستجوی گوگل بالا آمده است به شما کمک می کند تا اطلاعات مهمی را به دست آوردید.

برخی از امکاناتی که این ابزار در اختیار شما قرار می دهد به قرار زیر است.

  • خوشه بندی کلمات کلیدی
  • دستیار نوشتن هوش مصنوعی
  • ادغام کنسول جستجو
  • تجزیه و تحلیل فهرست موتورهای جستجوی گوگل

5. MarketMuse

پنجمین ابزار سئویی که در زمینه سئو با استفاده از هوش مصنوعی می توانیم از آن نام ببریم MarketMuse است، که یکی از ابزارهایی است که شما می توانید با استفاده از آن به تولید محتوا مشغول شوید و همیشه یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید به علاوه این که این ابزار به شما در تجزیه و تحلیل محتوا و ارائه توصیه های ارزشمند در جهت بهبود رتبه وب سایت خود می توانید کمک بگیرید.

شما می توانید قالب های مختصری ایجاد کنید، به تحقیق و آنالیز وب سایت بپردازید و برنامه ها و استراتژی هایی که دارید را برنامه ریزی و طراحی کنید و خوشه ها را در یک مدت زمان بسیار کوتاه تجزیه و تحلیل و بررسی کنید، این ابزار هوش مصنوعی به شما در موارد زیر کمک کننده است.

  • بهبود محتوا ها و نوشته های وب سایت
  • تغییر لحن و نوشتار یک متن
  • خلاصه کردن مطالب موجود
  • اصلاح دستورات نگارشی، دستور زبان و املای کلمات
  • کشف موضوعات جدیدی که در وب سایت باید حضور داشته باشند

6. Pictory

ابزار سئو ششمی که قصد معرفی آن را داریم یکی از ابزارهای جذابی است که به وسیله آن می توانید ویدیو های جالبی که گرفتید را به سادگی ویرایش کنید، ابزار pictory یکی از ابزار سئو است که می توانید به وسیله آن از قدرت ویدیئو با محتوای نوشتاری و ویدئویی استفاده کنید که هوش مصنوعی آن ها را به کلیپ های کوتاه و قابل اشتراک تبدیل می کند.

به علاوه این که می توانید با استفاده از این ابزار سئو که به وسیله هوش مصنوعی به شما کمک می کند اسکریپت ها و پست های وبلاگ های وب سایت خود و همچنین  را در زمان کوتاه و تنها با صرف چند دقیقه زمان به ویدئو تبدیل کنید و فیلم های مشابه آن را پیدا کنید همچنین می توانید ویدئو های تولید شده خود را سئو کنید و برای بالاترین و بهترین کلمات کلیدی خود ویدئو های با ارزشی را تولید کنید و هم چنین این ابزار یکی از بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوا ویدئویی به حساب می آید.

7. Canva

ابزار سئو هفتمی که قصد معرفی آن را دارید در واقع ادامه دهنده راه ابزار قبلی است و در همان زمینه ویدئویی از آن استفاده می شود، canva یک ابزار قوی در جهت تولید عکس و ویدئو است که در گذشته نیز وجود داشته است اما امروزه با استفاده از هوش مصنوعی به ابزاری کامل تر و با قابلیت هایی بیشتر تبدیل شده است.

با استفاده از این ابزار یک تیم متخصص سئو می توانند اهداف خود را پیش ببرند، زمینه هایی که از این ابزار سئو می توانیم استفاده کنیم به شرح زیر است.

  • با magic write می توانید یک کپی تهیه کنید
  • ویرایش و تبدیل عکس ها به نتایج دلخواهتان با ستفاده از Magic Edit که  بسیار ابزار کارآمدی است.
  • می توانید الگوهای دلخواه خود را بر روی برندتان ایجاد کنید.

این ابزار قابلیت های بسیاری دارد اما یکی دیگر از قابلیت های قابل اهمیت آن که می توان به آن اشاره کرد این است که با استفاده از آن گرافیک طراحی وب سایت خود را برای طراحی سایت با هوش مصنوعی و گنجاندن ایده های فکری طوفانی، به یک وب سایت ویژه و خاص تبدیل کنید. هر زمان که نیازمند ویرایش عکس، تغییر رنگ و یا حذف مواردی از وب سایت خود دارید می توانید از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنید.

8. Jasper

ابزار سئو بعدی که می خواهیم معرفی کنیم یکی از ابزار های سئو با کمک هوش مصنوعی است که برند های بزرگ و محبوب بسیار به آن علاقه مند هستند و ادعای آن ها این است که این ابزار یک هوش مصنوعی بسیار قدرتمند است، به علاوه این که این ابزار به عنوان یک دستیار هوش مصنوعی است که برای تولید پست های بهینه شده براساس سئو و همچنین ایمیل های تبلیغاتی، وبلاگ و دیگر محتواهای مربوط به بازاریابی محتوا مورد استفاده قرار می گیرد.

جاسپر یکی از بهترین سایت های هوش مصنوعی است  و روش استفاده از آن این است که تنها لازم است لحن گفتار و موضوع نوشتن را مشخص کنید و سپس تنها کافی است اطلاعات و داده هایی که در اختیار آن قرار داده اید را برای ایجاد پاراگراف، اصطلاحات و پست های کامل شروع به تجیه و تحلیل می کند.

این ابزار دارای ده ها تمپلنت است که می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید، از قابلیت ها و امکانات این ابزار می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • امکان استفاده چندین کاربر
  • چک کردن محتواهای موجود از لحاظ کپی بودن آن ها
  • سفارشی کردن صدای برندتان
  • ذخیره سازی اتوماتیک
  • ایجاد زیرنویس برای رسانه های اجتماعی
  • استفاده در بازاریابی ایمیلی

9. Diib

Diib یک ابزار سئو بسیار کامل و ارزشمند است که امکانات بسیاری را در اختیار متخصصان و کارشناسان سئو قرار می دهد، این ابزار سئو هوش مصنوعی در درجه اول کار مهمی که برای وب ساتی شما انجام می دهد این است که فرآیند ها را خودکار می کند و اکثر فرآیند های سئو شما را به صورت خودکار انجام خواهد داد و در درجه دوم این ابزار قابلیت این را دارد که وب سایت شما را با دیگر وب سایت های رقبای شما مقایسه کند.

این ابزار سئو هوش مصنوعی هم دارای نسخه پولی می باشد و هم دارای نسخه رایگان است که در ادامه به امکاناتی که نسخه رایگان آن به شما ارائه می دهد می پردازیم.

  • یافتن ایده های جدید برای وب سایت و تولید محتوا
  • ردیابی رتبه بندی که رقبای شما دارند
  • جستجوی هوشمندانه برترین کلمات کلیدی
  • وب سایت شما را به صورت روزانه مورد بررسی قرار می دهد و امتیازی را برای آن تعلق می گیرد
  • در نظارت روزانه وب سایت شما در صورت هرگونه بروز مشکل در زمینه سرعت و امنیت در وب سایت به شما اطلاع رسانی می شود

10. Semrush

ابزار سئو بعدی که قصد معرفی آن را داریم یکی از معروف ترین ها در زمینه سئو است و هر کسی با داشتن آشنایی نسبی با سئو، نام ابزار سمراش را شنیده است و از ان استفاده کرده است چرا که یکی از قدرتمند ترین ابزارهای سئو است که می توانیم از آن در زمینه سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال نام ببریم که این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی برای تولید محتواهای مقالات و افزایش ارگانیک ترافیک وب سایت ها طراحی شده است.

نکته منفی که در مورد این ابزار سئو می توانیم اشاره کنیم این است که این ابزار پولی است و برای استفاده از خدمات آن لازم است که هزینه پرداخت کنید که در سایت های بسیاری در ایران امکان خرید خدمات پولی این ابزار فراهم است، امکاناتی که این ابزار برای شما فراهم می کند به شرح زیر است.

  • ایده تولید محتوا: این ابزار قابلیت جالبی که در اختیار شما قرار می دهد این است که براساس موضوعات پر طرفدار در صنعت و حیطه کاری شما شروع به تولید محتوا برای وبلاگ و صفحات مختلف وب سایت می کند که کاملا هم براساس قواعد سئو انجام شده است.
  • آنالیز وب سایت: قابلیت با اهمیت دیگری که این ابزار دارد این است که وضعیت ترافیک وب سایت را در مقایسه با وضعیت ترافیک وب سایت سایر رقبا می سنجد و متخصص سئو با داشتن این اطلاعات می تواند یک استراتژی درست را برای وب سایت طراحی کند.
  • بک لینک سازی: یکی از مهم ترین امکاناتی که این ابزار در اختیار یک سئو کار می دهد این است که بک لینک های وب سایت رقبا را تحلیل می کند و اطلاعات جامعی را در این باره در اختیار کارشناسان سئو قرار می دهد.

11. Wordlift

این ابزار سئو یکی از ابزارهایی است که در زمینه هوش مصنوعی خود را به عنوان یک ابزار مجهز معرفی می کند که فعالیت های پیچیده و سنگینی را در زمینه سئو انجام می دهد و به کمک متخصصین سئو آمده است، این ابزار سئو قابلیت دارد که داده های ساختار یافته را به صورت اتوماتیک و خودکار به وب سایت شما اضافه کند و به شما در ساخت نمودار های دانش کمک کند.
به علاوه این که این ابزار قابلیت دارد بسیار فراتر از این موضوعات رفتار کند و به شما در تهیه و ساخت یک محتوای جذاب برای  هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان و بسیار آموزنده کمک می کند، همچنین که با ابزارهای تجزیه تحلیلی که در اختیارتان قرار می دهد به شما برای یافتن و داشتن یک استراتژی سئو عالی کمک کننده است.

12. chat Gpt

یکی دیگر از ابزار سئو که با استفاده از هوش مصنوعی بهترین خدمات در اختیار متخصصان سئو و کارشناسان قرار می دهد چت جی پی تی است، که این ابزار یکی از ابزارهای معروف در حوزه تولید محتوا فارسی با هوش مصنوعی نیز به حساب می آید و به علاوه این که به وسیله این ابزار می توانید کپشن های مناسب محتواهای پست های شبکه های اجتماعی خود را نیز قرار دهید.

به علاوه که این ابزار یکی از ابزارهای مهم و بسیار اساسی برای بازاریابان اینترنتی به حساب می آید که اگرچه می توان نقص هایی را برای آن در نظر گرفت اما به طور کلی جزو ابزارهای مفید در رابطه با تولید ایده و طرح های کلی محتوا به شمار می آید.

13. Topically

ابزار سئویی که به شما در پیدا کردن مخاطبان هدف و همچنین هدف جستجوی کاربران که یکی از مهم ترین قدم های سئو وب سایت به شمار می آید می تواند کمک کند  Topically است، به علاوه این که ابزارهایی مانند نقشه های موضوعی، برچسب های تصویری و اصلاح کننده جستجو است که دید و بینش درستی را از هدف جستجوی کاربر در اختیار شما قرار می دهد و می توانید با استفاده از این ابزارها به بهبود استراتژی سئو خود کمک کنید.

14. People Asked

یکی دیگر از ابزار سئو که بر پایه هوش مصنوعی در حال فعالیت است این ابزار است که ، روش فعالیت این ابزار هوش مصنوعی به این گونه است که این هوش مصنوعی سوالات و ابهاماتی که کاربران آن ها را در موتور های جستجوی گوگل سرچ می کنند جمع آوری می کند و در اختیار کارشناسان سئو قرار می دهد تا بدانند هدف جستجوی کاربر چیست و با در نظر گرفتن این موضوع می توانید در رتبه های اول گوگل حضور داشته باشید.

مزایای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در سئو

ابزارهای سئو بر پایه هوش مصنوعی به دلیل این که به شما در نحوه چک کردن سئو سایت و تولید محتواهای با کیفیت و ارزشمند کمک می کنند می توانند تاثیر بسیاری در بهبود رتبه وب سایت شما داشته باشند به علاوه که این ابزارها دارای مزایای بی شمار دیگری هستند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ساده کردن فرآیندها

به طور کلی یکی از مهم ترین مزایای استفاده از هوش مصنوعی در امور محتلف در درجه اول این است که این ابزارها به کمک انسان آمدند تا بسیاری از فرآیند ها را ساده کنند به همین دلیل در سئو نیز جدا از این که فرآیند سئو رایگان انجام می شود، شما با استفاده از این ابزارهای هوش مصنوعی دیگر نیازی نیست زمان بسیاری را برای نرخ کلیک و نتایج سئو صرف کنید چرا که این ابزار این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.

بهبود رتبه وب سایت

از آن جایی که ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک می کنند که بسیاری از فرآیند ها را با دقت طی کنید و هدف جستجوی کاربران را بیابید به همین دلیل با استفاده از اطلاعاتی که در اختیار دارید می توانید بهترین تصمیمات را در رابطه با وب سایت خود بگیرید و به بهبود رتبه آن کمک کنید.

استراتژی های موثر

آخرین مزیت مهمی که لازم است حتما در نظر بگیرید این است که ابزارهای سئو بر پایه هوش مصنوعی با استفاده از پردازش ها و تحلیل هایی که بر روی وب سایت انجام می دهند اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار کارشناسان سئو قرار می دهند و همین امر باعث می شود که بتوانید استراتژی های موثر تری را برای سئو وب سایت در نظر بگیرید.

سخن آخر

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز