استخدام طراح قالب وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5767

5/5 - (4 امتیاز)

مجموعه دارکوب از بابت تکمیل کادر فنی خود نیاز به طراح و تولید کننده قالب وردپرس دارد. دارکوب در طراحی سایت وردپرس قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده استفاده نمی نماید.

** لطفا در صورتی که تمایل به همکاری با دارکوب دارید رزومه خود را به آدرس ایمیل info [@] sitedar.com ارسال نمایید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز است که هر کسی می تواند از آن برای طراحی سایت استفاده کند. وردپرس حاوی مضامین و پلاگین های بی شماری می باشد که برخی از آنها رایگان هستند. اما برای استفاده از برخی از این پلاگین ها باید هزینه پرداخت کنید.

وردپرس بسیار پیشرفت کرده است تا آنجا که برای استفاده از آن نیاز به دانش کدنویسی ندارید. وردپرس بسیار منعطف است و دست طراح را برای انواع طراحی ها باز می گذارد. اما با تمام این احوالات شاید خیلی ها نتوانند از وردپرس به نحو احسن استفاده کنند و به دنبال طراح قالب وردپرس برای طرح ها و قالب های سفارشی خود باشند.

با استخدام طراح قالب وردپرس می توانید صاحب قالب ها و وب سایتی منحصر به فرد شوید که منطبق با نظر و ایده ی شما می باشد. این موضوع می تواند یک مزیت رقابتی حساب شود که شما را از رقبایتان متمایز می کند. با استخدام طراح قالب وردپرس، علاوه بر اینکه سایتی سفارشی خواهید داشت، می توانید انتظار عملکرد و کیفیت عالی از وب سایت خود داشته باشید.

چرا قالب های سفارشی؟

وردپرس حاوی قالب ها و مضامین بسیاری است که خیلی راحت در دسترس عموم هستند. با چنین قالب هایی می توان خیلی سریع صاحب یک وب سایت خوب و کارآمد شد. اما با این حال خیلی ها به دنبال قالب های سفارشی هستند. اما چرا برخی قالب های سفارشی را ترجیح می دهند؟

با اینکه طراحی قالب های سفارشی زمانبر و هزینه بردار است، خیلی ها ترجیح می دهند از قالب های سفارشی در وب سایت خود استفاده کنند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ازجمله اینکه:

قالب های سفارشی جذابیت زیادی دارند و می توانند دقیقاً عملکرد مورد نیاز کاربر را مهیا کنند. با قالب های سفارشی موارد غیر ضروری که کاربردی در وب سایت ندارند، حذف خواهند شد. بنابراین می توانید کیفیت بیشتری را در وب سایت خود تجربه کنید.

با توجه به اینکه طراحی قالب های سفارشی کمی زمانگیر است، اگر به اندازه ی کافی وقت برای این کار ندارید یا نمی دانید چگونه قالب های سفارشی ایجاد کنید، استخدام طراح قالب وردپرس بهترین گزینه است. با استخدام طراح قالب وردپرس می توانید زمان لازم برای طراحی قالب را به موارد دیگر اختصاص دهید.

استخدام طراح قالب وردپرس

استخدام طراح قالب وردپرس

چگونه طراح قالب وردپرس پیدا کنم؟

برای استخدام طراح قالب وردپرس باید به اندازه ی کافی تحقیق کنید و نیاز ها و خواسته هایتان از طراحی سایت را کاملاً مشخص کنید.

طراح های قالب با سطح دانش و تجربه و با دستمزد های متفاوتی وجود دارند. بنابراین برای اینکه بهترین انتخاب و تصمیم گیری را داشته باشید، باید خواسته ها و اهدافتان از طراحی سایت را مشخص کنید و مطابق با آن، طراح قالب وردپرس استخدام کنید.

باید برای خودتان مشخص کنید که آیا به دنبال یک طرح کاملاً سفارشی هستید و یا می خواهید قابلیت خاصی در وب سایتتان پیاده سازی شود؟! با پاسخ به این سؤال تصمیم گیری برای استخدام طراح وب سایت و یا توسعه دهنده ی وب سایت راحتتر خواهد شد.

یک طراح در مورد ظاهر وب سایت شما تصمیم گیری می کند. اگرچه طراح ممکن است بتواند طرحی زیبا خلق کند، اما شاید در کدنویسی و پویا کردن وب سایت به اندازه ی کافی قوی نباشد.

افرادی هستند که هم طراحی می کنند و هم توسعه دهنده هستند. یعنی بر هر دو مهارت تسلط دارند. استخدام چنین فردی، نیاز شما را به دیگری را مرتفع می کند. در چنین شرایطی استخدام یک شرکت معتبر برای طراحی سایت بهترین گزینه است. شرکت ها با برخورداری از تیم متخصص در هر زمینه ای قادر به طراحی وب سایت هایی عالی و کاربردی هستند.

شرکت معتبر طراحی سایت دارکوب، با برخورداری از کادری حرفه ای و با بیش از 15 سال سابقه ی طراحی سایت، سفارشات انواع سایت و سئو صنایع مختلف را می پذیرد.

می توانید برای دریافت راهنمایی های بیشتر با مشاورین شرکت دارکوب تماس حاصل فرمایید.

استخدام شرکت طراحی سایت از این جهت که پروژه ی شما را در اسرع وقت و با بالاترین کیفیت تحویل می دهد، یک انتخاب عالی است. اگرچه برای استخدام شرکت طراحی سایت بایستی کمی هزینه کنید، اما این موضوع می تواند در طولانی مدت به نفع شما باشد.

شما باید بر اساس بودجه، زمان و اهداف خود برای استخدام طراح قالب وردپرس و یا استخدام شرکت طراحی سایت تصمیم بگیرید.

طراح قالب وردپرس

استخدام طراح قالب وردپرس

برخی نکات طراحی قالب وردپرس

اگر می خواهید با یک زمانبندی مشخص یک و با بودجه ای منطقی و مقرون به صرفه، یک وب سایت کارآمد داشته باشید، باید روال کار را درک کنید.

اگرچه با استخدام شرکت طراحی سایت، در نهایت پروژه ای عالی در زمان مناسب و با هزینه ای خوب دریافت خواهید، اما اگر می خواهید پروژه ی طراحی را خودتان مدیریت کنید، درک روال کار می تواند به شما کمک کند تا سطح انتظارات منطقی از طراحی سایت داشته باشید.

مرحله ی اول، ایجاد طرح ها می باشد که توسط طراح سایت انجام می شود. در مرحله ی بعد طرح ها توسط توسعه دهنده کدگذاری می شوند. این مرحله در اصل مرحله ی ایجاد سایت است. مرحله ی سوم تست وب سایت می باشد. وب سایت ایجاد شده از نظر کیفیت و عملکرد و ریسپانسیو بودن (خوانده شدن توسط دستگاه های مختلف) باید امتحان شود.

اگر در مرحله ی آزمایش ایرادی پیدا شود باید رفع شود و بسته به زمان مورد نیاز، جدول زمانبندی نیز باید تغییر کند.

درک این موارد می تواند به تصمیم گیری های بهتر و انتظارات شما از وب سایت و بودجه ای که می خواهید هزینه کنید، کمک کند.

هدف اصلی از استخدام طراح قالب وردپرس این است که شما درگیر مراحل کار طراحی پروژه نشوید. فقط به طور مداوم با طراح قالب در ارتباط باشید تا از طی شدن مراحل پروژه به طور مرتب و بدون مشکل مطلع شوید.

برای ارتباط با طراح قالب یا می توانید در بازه های زمانی مشخصی جلسات حضوری داشته باشید و یا اینکه تلفنی روال کار را پیگیری کنید.

نتیجه

همانطور که در مقاله گفتیم وردپرس حاوی مضامین بی شماری می باشد که با آنها می توانید رایگان و سریع اقدام به طراحی قالب سایت کنید. اما اگر به دنبال طراحی قالب های سفارشی هستید، با استخدام طراح قالب وردپرس مجرب می توانید کیفیت بهتری را دریافت کنید.

برای بهتر طی شدن مراحل طراحی، اهداف و نیاز ها و بودجه ی طراحی سایت را مشخص کنید.

استخدام شرکت های طراحی سایت نیز یک گزینه ی عالی است. شرکت ها با داشتن طراح های حرفه ای و مجرب می توانند طرح هایی سفارشی و منحصر به فرد برای شما ایجاد کنند.

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 15 سال سابقه ی کار، انواع سفارشات طراحی قالب و وب سایت و سئو را می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز