استخدام طراح وب سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5751

5/5 - (3 امتیاز)

مجموعه دارکوب از بابت تکمیل کادر فنی خود نیاز به استخدام برنامه نویس PHP و تولید کننده قالب وردپرس دارد. در دارکوب سایت ها را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و از پایه و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس پیاده سازی می نماییم. قالب های وردپرس از پایه تولید می گردد و از قالب آماده استفاده نمی گردد. دفتر دارکوب واقع در محله سعادت آباد  تهران می باشد و نحوه همکاری به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

** لطفا در صورتی که تمایل به همکاری با دارکوب دارید رزومه خود را به آدرس ایمیل info [@] sitedar.com ارسال نمایید.

طراحی وب سایت این روز ها بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. وب سایت ها نقشی اساسی در سازمان ها بازی می کنند تا آنجا که خیلی از کسب و کار ها و سازمان ها بدون داشتن وب سایت و حضور آنلاین، عملاً نمی توانند شغل خود را ادامه دهند و یا به رقابت بپردازند.

توسعه و پیشرفت تجارت الکترونیک خیلی از مشاغل را مجبور به داشتن وب سایت کرده است. استخدام یک طراح وب سایت می تواند کمک زیادی به صاحبین مشاغل کند. صاحبین کسب و کار ها با استخدام طراح وب سایت می توانند به طور حرفه ای تر و جدی تر به کار خود بپردازند.

وب سایت شما یک بستر برای فروش و بازاریابی و پورتالی برای ارتباط با کاربران شما می باشد. برای اینکه اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما بهترین عملکرد را دارد باید به استخدام یک طراح وب سایت حرفه ای اهمیت دهید. برای پیدا کردن یک طراح وب سایت، درک درستی از هزینه ها و نیاز ها ضروری است.

طراح وب سایت چیست؟

طراح وب سایت به ظاهر وب سایت شما اهمیت می دهد و رسیدگی می کند. طراح وب سایت در مورد طرح بندی و رنگ بندی صفحات و ایجاد برند با مشورت شما تصمیم گیری می کند.

توسعه دهنده ی وب سایت چیست؟

توسعه دهنده ی وب سایت، طرح ها را از طراح می گیرد و آنها را به وب سایت تبدیل می کند.

اگرچه، با ابزار های گرافیکی امکان طراحی وب برای طراحان سایت نیز فراهم شده است.

استخدام طراح وب سایت

استخدام طراح وب سایت

استخدام طراح وب سایت

قبل از استخدام یک طراح وب سایت بایستی برخی مسائل را مشخص و روشن کنید.مثلا اینکه هدف شما از طراحی وب سایت چیست. آیا به منظور اطلاع رسانی به کاربران می خواهید وب سایت راه اندازی کنید و یا اینکه می خواهید به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید.

نوع تخصصی که می خواهید و لازمه ی کارتان هست را باید مشخص کنید. طراحان وب به ظاهر وب سایت و عملکرد آن می پردازند. در حالیکه توسعه دهندگان بر روی کدنویسی های پیچیده تمرکز دارند. بنابراین باید سطح انتظارات خودتان از وب سایتتان را مشخص کنید تا مطابق آن بتوانید تصمیم بگیرید که به چه تخصصی نیاز دارید.

استخدام طراح سایتی که سایر همکاران در حیطه ی کاری شما پیشنهاد می کنند، می تواند گزینه ی بهتری باشد.

همچنین بهتر است میزان بودجه ای که می توانید برای طراحی وب سایت بپردازید را مشخص کنید.

برخی مسئولیت های یک طراح وب

یک طراح وب بایستی از مهارت های تعاملی خوبی برخوردار باشد. زیرا اغلب وظیفه ی صحبت با همکاران و مشتریان به منظور درک بهتر از نیازمندی ها و اهداف وب سایت به عهده ی طراح سایت می باشد.

مسئولیت تست وب سایت و صفحات آن بر دوش طراح وب سایت می باشد.

طراح وب سایت باید از قالب های سایت و برخی زبان های برنامه نویسی طراحی وب مانند HTML استفاده کند تا بتواند طرح مورد نظر را ایجاد کند.

اگر لازم باشد وی باید برخی برنامه ها را برای عملکرد های اضافی به وب سایت اضافه کند.

عملکرد وب سایت را مانیتور کند و بروزرسانی ها و تعمیرات را انجام دهد.

طراح وب سایت

استخدام طراح وب سایت

هنگام استخدام طراح وب سایت بهتر است به چه مواردی بیشتر اهمیت دهیم؟

تحصیلات

برای استخدام طراح وب سایت بهتر است فردی را گزینش کنید که حداقل مدرک کارشناسی علوم کامپیوتر و یا نرم افزار دارد.

تجربه

استخدام طراحی که بیش از 2 سال سابقه ی کار دارد بهتر است. زیرا چنین فردی تجربه ی کار با صنایع مختلف را دارد. بنابراین بهتر می تواند از پس برخی وظایف برآید. از وی بخواهید که در مورد رزومه و سوابق کاری اش به شما اطلاع دهد.

مهارت

طراحان وب باید یک سری مهارت ها را داشته باشند. از جمله اینکه به ریز جزئیات طراحی توجه داشته باشند. معمولاً خطاهای ریز و جزئی اشکالات بزرگ و عمده را به وجود می آورند. بنابراین یک طراح وب خوب به جزئیات به اندازه ی کافی اهمیت می دهد.

مهارت های ارتباطی: یک طراح وب مجرب باید مهارت های ارتباطی خوبی داشته باشد. وی به منظور درک بهتر اهداف و نیازمندی های وب سایت، بایستی بتواند بگونه ای خوب و پسندیده با دیگران ارتباط برقرار کند.

دانش حرفه ای: یک طراح وب خوب باید به زبان های پایه ای طراحی سایت یعنی HTML و CSS تسلط داشته باشد. همچنین باید یک زبان برنامه نویسی سطح بالا مانند PHP را بداند و نسبت به بقیه موارد مانند SQL و یا جاوااسکریپت درک خوبی داشته باشد. یک طراح وب مجرب بایستی تجربه ی کار با برخی نرم افزار های پرکاربرد طراحی سایت مانند فتوشاپ را داشته باشد.

خلاقیت: یک طراح وب باید به اندازه ی کافی خلاق باشد تا بتواند نیاز های شرکت را به تصویر بکشاند. همچنین باید طرح های خود را بروز نگه دارد.

مهارت کشف و حل مسئله: یک طراح وب به منظور بهبود عملکرد سایت باید قدرت تجزیه و تحلیل خوبی داشته باشد تا بتواند اشکالات را بیابد و آنها را رفع کند.

برخی اشتباهات رایجی که ممکن است هنگام استخدام طراح وب سایت مرتکب شوید

توجه به برخی نکات هنگام استخدام طراح وب سایت برای پیشگیری از مشکلات آتی ضروری است. اشتباهاتی که هر کسی ممکن است هنگام استخدام طراح وب مرتکب شود، می تواند باعث هدر رفتن بودجه و زمان و انرژی و ….شود.

استفاده از یک سیستم مدیریت محتوای اشتباه

اگرچه وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است و تقریباً همیشه پاسخگوی نیاز های وب سایت ها می باشد، با تمام این وجود نیاز های وب سایت ها متفاوت است. گاهی استفاده از سیستم های مدیریت محتوای دیگر، گزینه ی مناسبتر و بهتری است.

خیلی از طراحان، سیستم مدیریت محتوایی را پیشنهاد می دهند که خودشان نسبت به آن تسلط دارند. بنابراین برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی، بایستی شما خودتان از زیرساخت ها آگاهی داشته باشید و کورکورانه به هر طراح سایتی اعتماد نکنید.

عدم درک مناسب هزینه های طراحی سایت

شما با یک مقدار بودجه ی کم می توانید یک وب سایت ارزان داشته باشید و یا حتی در برخی موارد می توانید یک وب سایت رایگان داشته باشید که کسب و کار شما را توسعه و بهبود ببخشد.

اگر به اندازه ی کافی بودجه ندارید، این بدان معنا نیست که نمی توانید یک وب سایت کارآمد با عملکردی خوب داشته باشید.

شما می توانید یک طراح وب استخدام کنید که با دریافت مبلغی کم، وی سایت مورد نظرتان را طراحی کند.

اما درک بودجه های وب سایت مهم است. برخی وب سایت ها قابلیت های بیشتری دارند، در نتیجه گرانتر هستند و برخی ساده تر و ارزانتر هستند. برای نگهداری و بروزرسانی بعد از طراحی شاید مجبور به پرداخت هزینه باشید. آگاهی از این مسائل می تواند به بودجه بندی و سطح انتظارات شما از وب سایت کمک کند.

نتیجه

استخدام طراح وب سایت می تواند از خیلی جهات به نفع باشد. برای استخدام طراح وب باید هدف و نیاز هایتان از وب سایتی که می خواهید طراحی شود را مشخص کنید. برای موفقیت در استخدام طراح وب سایت مجرب، در نظر گرفتن نکات گفته شده در مقاله می تواند کمک زیادی کند.

می توانید برای طراحی سایت خود شرکت های معتبر طراحی سایت را استخدام کنید. شرکت دارکوب با برخورداری از تیم حرفه ای طراحی سایت و طراح های وب سایت متخصص در زمینه های گوناگون، عالی ترین و کارآمدترین وب سایت ها را برای صنایع مختلف طراحی و سئو می کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز