استخدام برنامه نویس PHP

نوشته شده توسط مدیر وب سایت

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5736

5/5 - (4 امتیاز)

مجموعه دارکوب از بابت تکمیل کادر فنی خود نیاز به جذب برنامه نویس PHP دارد. دارکوب پروژه های طراحی وب سایت خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی سمت سرور PHP پیاده سازی می نماید و در زمینه طراحی سایت با PHP از سال 1381 تا کنون فعالیت دارد. دارکوب پروژه های طراحی وب خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP و از پایه و یا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوا نظیر وردپرس، جوملا، دروپال، مجنتو، اپن کارت و پرستاشاپ و یا با استفاده از فریم ورک هایی نظیر لاراول پیاده سازی می نماید. البته سایت های شرکتی و فروشگاهی معمولا با استفاده از وردپرس و یا سایر سیستم های مدیریت محتوا پیاده سازی می گردد که در این روش نیز دارکوب قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید و از قالب آماده استفاده نمی نماید و برای طراحی پورتال از PHP استفاده می گردد. نحوه همکاری به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

** لطفا در صورتی که تمایل به همکاری با دارکوب دارید رزومه خود را به آدرس ایمیل info [@] sitedar.com ارسال نمایید.

در دنیای اینترنت و طراحی وب، PHP همه جا حضور دارد. PHP یک زبان برنامه نویسی تحت وب و حاکم است. بگونه ای که هر سازمانی که خواهان یک وب سایت قدرتمند و منعطف است، به دنبال استخدام یک برنامه نویس PHP می باشد.

اگر می خواهید یک برنامه نویس PHP استخدام کنید باید فردی را انتخاب کنید که در زمینه ی علوم کامپیوتر و یا نرم افزار کارشناس باشد. فرد مورد نظر باید در مورد برنامه نویسی PHP و برنامه های تحت وب یک دانش کامل داشته باشد و درک خوبی از یکپارچه سازی وب سایت و ایجاد نرم افزار داشته باشد.

معمولاً برنامه های طراحی وب حرفه ای به صورت گروهی انجام می شود و توسعه دهندگان و برنامه نویسان PHP بخشی از این تیم هستند. برنامه نویس PHP یک سری وظایف دارد. از جمله اینکه باید برای طراحی و اصلاح برنامه های کاربر اسکریپت و کد بنویسد. خطاها و مشکلات مربوط به فایل های PHP را بیابد و رفع کند.

همچنین برنامه نویسان باید مهارت های ارتباطی و کتبی داشته باشند تا با برقراری یک ارتباط خوب با مشتری، بتوانند به نقطه نظرات مشتری و نیاز ها و اهداف او از طراحی سایت پی ببرند.

عوامل دیگر تأثیر گذار در استخدام برنامه نویس PHP، سطح تجربه، توانایی های فنی، بودجه و … می باشد.

استخدام برنامه نویس PHP

مهارت های لازم برای برنامه نویسی PHP

منظور از برنامه نویس PHP چیست؟

به زبان ساده یک برنامه نویس PHP یک توسعه دهنده ی وب است که با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP، صفحات وب و برنامه های تحت وب کدنویسی، تست و نگهداری می کند.

برنامه نویسان PHP حرفه ای تجربه ی کار در پروژه های مختلف و پیچیده را دارند. برای اینکه بک برنامه نویس حرفه ای PHP تبدیل شوید، باید به اندازه ی کافی از مهارت تجزیه و تحلیل و حل مسئله برخوردار باشید.

معمولاً انجام طراحی های حرفه همکاری چند نفر متخصص را می طلبد. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان حرفه ای طراحی وب به صورت گروهی کار می کنند.

برای استخدام یک برنامه نویس PHP چند مهارت باید در نظر گرفته شود. فرد برنامه نویس باید:

  • بر زبان برنامه نویسی PHP تسلط کامل داشته باشد.
  • تجربه ی کار با پایگاه های داده SQL را داشته باشد.
  • تسلط کامل به HTML و CSS داشته باشد.
  • از جاوااسکریپت درک خوبی داشته باشد.
  • تجربه ی کار با سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس و چارچوب هایی مانند لاراول را داشته باشد.
  • دانش برنامه نویسی شی گرا داشته باشد.

چرا PHP اینقدر محبوب است؟

با PHP قادر به انجام هر کاری خواهید بود. هر نوع وب سایتی را می توانید راه اندازی کنید و یا هر نوع تغییری را می توانید اعمال کنید. افراد زیادی به دنبال یادگیری PHP هستند. بنابراین جامعه ی بزرگی دارد که در صورت بروز مشکل و یا هر سؤالی می توانید با دیگر PHP نویسان در میان بگذارید.

PHP می تواند بر روی هر وب سروری به طور پیش فرض اجرا شود. PHP در موارد مختلف و متنوعی از یک نرم افزار توسعه یافته تا برنامه نویسی سمت سرور استفاده می شود.

بسیاری از برنامه های معروف با PHP اجرا می شوند. معروفترین این برنامه ها وردپرس است. بنابراین اگر به دنبال ایجاد تغییرات سفارشی در برنامه ی وردپرس خود هستید، به دنبال استخدام یک برنامه نویس PHP باشید.

فراوانی چارچوب های PHP به شما این امکان را می دهد تا مشکلات کد را حل کنید و راحتتر کدنویسی کنید.

افراد زیادی به دنبال یادگیری PHP هستند. این می تواند خبر خوبی برای مشتریان و کارفرمایان باشد. مهارت و تجربه ی برنامه نویسان PHP متفاوت است. بنابراین هنگام استخدام یک برنامه نویس PHP گزینه های زیادی پیش رو دارید.

از کجا می توانم یک برنامه نویس PHP حرفه ای استخدام کنم؟

از آنجا که وب سایت ها نقش مهمی در توسعه و پیشرفت مشاغل مختلف دارند، کار طراحی سایت باید به دست برنامه نویسان حرفه ای سپرده شود. استخدام یک برنامه نویس PHP حرفه ای می تواند تضمینی برای موفقیت تجارت شما باشد. برای استخدام برنامه نویس PHP حرفه ای چندین منبع معتبر و خوب وجود دارد.

اما پیش از استخدام یک PHP کار چند موضوع را برای خودتان مشخص کنید.

سطح انتظارات شما از طراحی وب سایتی که می خواهید داشته باشید چقدر است و به چقدر تجربه نیاز دارد؟

برای این کار چقدر بودجه در نظر گرفته اید؟

چقدر سریع باید یک برنامه نویس پیدا کنید؟

یکی از بهترین منابع برای یافتن برنامه نویسان حرفه ای انجمن های آنلاین تخصصی برنامه نویسی هستند که کاربران زیادی دارند. در چنین جاهایی براحتی می توانید به گروه برنامه نویسان دسترسی داشته باشید.

ویژگی های لازم برای استخدام برنامه نویس PHP

مهارت ها و ویژگی های برنامه نویس PHP

نکاتی در رابطه با استخدام برنامه نویس PHP

برنامه نویسانی را استخدام کنید که بیش از 3 سال سابقه ی برنامه نویسی و طراحی دارند.

از پرسش سؤالات کلیشه ای مانند اینکه PHP چیست پرهیز کنید. در عوض سؤالاتی بپرسید که پی ببرید آیا برنامه نویس می تواند نیاز های شما را رفع کند یا خیر؟

مثلاً با این سؤال که: چگونه می توان با PHP داده ها را رمز گذاری کرد؟ می توانید دانش برنامه نویس را محک بزنید.

پرسش در مورد پروژه های قبلی وی و سابقه ی کار او

با پرسیدن این سؤال می توانید به سطح تجربه و دانش برنامه نویس پی ببرید و تصمیمات بهتری اتخاذ کنید.

از برنامه نویسی که می خواهید استخدام کنید در مورد اشتیاق وی به یادگیری نیز سؤال کنید. از آنجایی که تکنولوژی دائماً در حال تغییر است، افرادی که مشتاق به یادگیری هستند، زودتر و بهتر می توانند خود را با تغییرات تطبیق دهند.

مهارت های ارتباطی برنامه نویس را ارزیابی کنید. در بسیاری موارد لازم است شخص برنامه نویس با افراد غیر فنی و مشتریان ارتباط برقرار کند و آنها را نسبت به کار و بودجه آگاهی دهد. اگر برنامه نویس این مهارت را نداشته باشد، باعث عقب گرد پروژه می شود.

از طریق PHP خام می توان خیلی سریع و با صرف یک هزینه ی کم، یک وب سایت کارآمد طراحی کرد. اما مشکلی که دارد این است که شاید دیگران قادر به درک کد های آن نباشند.

اگر کد های برنامه ای به اندازه ی کافی خوانایی ندارد، بدین معناست که شما درگیر برنامه نویسی هستید که خودش کد ها را نوشته است.

درک درست از PHP خام و فریم ورک های PHP می تواند در تصمیم گیری های درست به شما کمک کند.

اهدافتان از راه اندازی یک وب سایت یا PHP را به طور واضح برای خودتان و برنامه نویس مشخص کنید. اینگونه وی درک درستی از پروژه ی شما خواهد داشت. این موضوع به سرعت پیشروی پروژه و درست انجام شدن آن کمک می کند.

نتیجه

اگر به دنبال استخدام برنامه نویس PHP هستید، در نظر گرفتن نکات گفته شده در مقاله می تواند کمک زیادی کند. خبر خوب این است که افراد زیادی با سطح مهارت های متفاوتی از دانش PHP وجود دارند. این موضوع دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

شرکت معتبر طراحی سایت دارگوب با برخورداری از کادری حرفه و گروه متخصصین در زمینه های گوناگون سفارش انجام کار طراحی سایت شما را در کمترین زمان و به بهترین، می پذیرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز