انتخاب بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=9003

5/5 - (1 امتیاز)

از سال ها قبل که استفاده از اینترنت در سراسر جهان گسترش یافته، بازاریابی سنتی نیز جای خود را به دیجیتال مارکتینگ داده است. امروزه می دانیم مهمترین اصل در موفقیت یک کسب و کار استفاده از بازاریابی آنلاین می باشد.
با توجه به اینکه دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی جدید و نو ظهور است، ما خود به تنهایی نمی توانیم آن را برای کسب و کار مان اجرا کنیم. به همین دلیل باید از افراد متخصص و بازاریاب فعال در این زمینه یاری بگیریم. با توجه به اینکه در ایران نیز سال های زیادی از پیدایش بازاریابی اینترنتی نمی گذرد، یافتن بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال کمی دشوار خواهد بود. در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال را انتخاب نمایید.

قبل از پرداختن به این نکته بهتر است بدانید، شرکت طراحی وب سایت دارکوب در کنار ارائه خدمات طراحی وب سایت و سئو و بهینه سازی سایت، خدمات دیجیتال مارکتینگ و برند سازی نیز ارائه می دهد. با توجه به اینکه بخش گسترده ای از بازاریابی اینترنتی وابسته به طراحی سایت و سئو وب سایت است، می توانید بهترین خدمات بازاریابی اینترنتی را از شرکت طراحی سایت دارکوب دریافت کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست

بازاریابی دیجیتال به معنای استفاده از دستگاه ها و سیستم های الکترونیکی برای انتقال پیام تبلیغاتی است و شامل هر گونه فعالیت تبلیغاتی در بستر اینترنت می باشد. بازاریاب دیجیتال وظیفه دارد در هر بازه از بازاریابی خود نتایج تبلیغات را اندازه گیری و تاثیر آنها را ارزیابی کند. این کار با استفاده از ابزار ها و نرم افزار های موجود قابل انجام می باشد.

دیجیتال مارکتینگ عمدتا بر کمپین های بازاریابی تمرکز دارد. این کمپین ها با استفاده از موبایل ها و کامپیوتر ها با انتشار انواع محتوا شامل ویدئو، عکس، مقاله و … در انواع رسانه های اجتماعی ( وب سایت ها و شبکه های اجتماعی) برگزار می گردد. کمپین های بازاریابی با هدف تبلیغات یک کسب و کار و یا برند تشکیل می شوند.

مهمترین نکته در بازاریابی اینترنتی که باعث تمایز آن از بازاریابی سنتی شده است، امکان ارزیابی میزان تاثیر تبلیغات می باشد. در بازاریابی دیجیتال به راحتی می توان به صورت کمی و کیفی میزان تاثیر تبلیغات بر مردم را بررسی نمود. این بررسی به صورت قابل توجهی می تواند باعث ارتقا یک کسب و کار شود.

امروزه بازاریابی سنتی جای خود را به بازاریابی اینترنتی داده است. البته در بسیاری از کمپین های دیجیتال مارکتینگ از ابزار های تبلیغاتی سنتی ( شامل: تبلیغات بیلبوردی در سطح شهر، رادیو، تلویزیون و …) نیز استفاده می شود. در هر صورت ارزیابی و اندازه گیری تاثیر تبلیغات در بازاریابی اینترنتی یکی از مهمترین کار ها است و همانطور که گفته شد این نکته مهمترین تفاوت دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی سنتی می باشد.

انتخاب بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال

اگر در باب دیجیتال مارکتینگ مطالعه داشته باشید، شاید به این نتیجه برسید که خود به تنهایی می توانید به بازاریابی اینترنتی بپردازید. دیجیتال مارکتینگ در ظاهر و با چند مطالعه سطحی، یک بازاریابی بسیار ساده و قابل انجام بدون هیچ دانشی است. بسیاری از افراد، تنها فعالیت در شبکه های اجتماعی را بازاریابی دیجیتال می دانند در صورتی که دیجیتال مارکتینگ فرا تر از این فعالیت ها است. به همین دلیل بسیاری از افراد به تنها وارد این مسیر می شوند و در میانه راه بدون رسیدن به نتیجه دلخواه و با از دست دادن سرمایه و وقت خود آن را رها می کنند.

در این خصوص باید گفت بازاریابی دیجیتال در عین سادگی بسیار دشوار است و نیاز به دانش کافی دارد. کمپین های بازاریابی دیجیتال شامل تیم های متخصص است. که در آن تیم ها افرادی چون؛ طراح سایت، سئو کار، تولید کننده محتوا، گرافیست، عکاس و … عضو هستند. واضح است که شما به تنهایی نمی توانید مسئولیت تمامی این افراد را ایفا کنید.

شرکت های بازاریابی دیجیتال نیز در همین راستا به وجود آمده اند. در ایران تعداد این شرکت ها بسیار زیاد است و انتخاب بهترین آنها ممکن است کمی دشوار باشد. بخصوص آنکه بسیاری از این شرکت ها با ترفند های تبلیغاتی توانسته اند جایگاه ها خوبی در میان رقبای خود کسب کنند. این قبیل شرکت ها وعده های خوبی در خصوص ارتقا کسب و کار به شما می دهند، اما در پایان کار متاسفانه شما نتیجه مورد انتظار را دریافت نمی کنید.

برای انتخاب بهترین شرکت بازاریابی دیجیتال، مهمترین فاکتور سابقه و نمونه کار قابل ارائه است. تیمی که انتخاب می کنید باید سابقه و نمونه کار های قابل توجهی برای ارائه داشته باشد. دنیای دیجیتال ساعت به ساعت در حال تغییر است. به همین دلیل شرکتی که سابقه و قدمت خوبی در این حوزه دارد، یعنی توانسته خود را هر روز با دنیای دیجیتال آپدیت کند.

شما باید به دنبال شرکتی با تیم های خلاق باشید. در دنیای دیجیتال، خلاقیت و ایده های جدید در تبلیغات حرف اول را می زند. شرکت مورد نظر باید کسب و کار شما را بخشی از تجارت خود بداند و در این مسیر با شما مانند یک شریک تجاری رفتار کند. بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ به دنبال پیشرفت کسب و کار شما است، زیرا می داند که ارتقا تجارت شما به معنای افزایش مشتری و گسترش کسب و کار خود است.

معمولا شرکت های دیجیتال مارکتینگ در نحوه کار و برگزاری کمپین های تبلیغاتی مانند هم عمل می کنند، پس بهترین انتخاب، شرکتی است که از رقبای خود متمایز باشد زیرا این می تواند دلیلی بر خلاقیت و ایده پردازی خوب تیم بازاریابی دیجیتال باشد.

برای انتخاب بهتر می توانید عملکرد شرکت مورد نظر را در SEO، تولید محتوا، طراحی وب سایت، پشتیبانی، تعمیر و نگهداری از سایت بررسی کنید. همچنین می توانید برای ارزیابی عملکرد آنها از شرکت های مشتری که به آنها مراجعه کرده اند تحقیق به عمل بیاورید.

در میان مشتریان شرکت مورد نظر به دنبال رقبا و شرکت های هم حوزه با تجارت خود باشید. اگر شرکت دیجیتال مارکتینگ مورد نظر توانسته باشد در حوزه مربوط به شما عملکرد خوبی داشته باشد، پس می تواند یکی از گزینه های انتخاب باشد. زیرا آنها قادر خواهند بود تا برنامه ای متناسب با نیازهای کسب و کار منحصر به شما، ارائه دهند و با حوزه شما آشنا هستند.

در انتخاب بهترین شرکت بازاریابی اینترنتی، بودجه و اهداف خود را در نظر داشته باشید. شرکت مورد نظر باید بتواند نیاز های شما را مطابق با بودجه ای که دارید بر طرف کند. معمولا شرکت هایی که پکیج های تبلیغاتی متنوع دارند می توانند بهترین انتخاب باشند. چرا که این شرکت ها بودجه مالی مشتریان خود را در نظر دارند و به همین دلیل با پکیج های مختلف قیمت های متنوعی را ارائه می دهند.

قبل از انتخاب و مراجعه به شرکت بازاریابی دیجیتال بودجه خود را برای انواع تبلیغات و همچنین بازاریابی دیجیتال مشخص کنید. در این صورت شرکت مورد نظر بهتر می تواند شما در رسیدن به هدفتان یاری نماید. شرکت مورد نظر اگر در سابقه خود عملکرد خوبی داشته باشد به راحتی با هر میزان بودجه می تواند بهترین استراتژی بازاریابی دیجیتال را برای تجارت شما برنامه ریزی کند. البته لازم به ذکر است در این راه باید بودجه کافی و معقولی داشته باشید.

سعی کنید شرکتی را برای دریافت خدمات بازاریابی دیجیتال انتخاب کنید که تمامی خدمات این حوزه را ارائه می دهند. به عنوان مثال برخی شرکت ها فقط خدمات تبلیغات را انجام می دهند در صورتی که دیجیتال مارکتینگ به طراحی سایت، بهینه سازی سایت و تولید محتوا نیز، نیاز دارد. از این رو می توانید در لیست شرکت های بازاریابی دیجیتال، شرکت طراحی وب سایت دارکوب را نیز قرار دهید. چرا که ما در کنار ارائه خدمات بازاریابی به صورت کاملا تخصصی به طراحی وب سایت و سئو سایت نیز می پردازیم (بسیاری از افراد شرکت دارکوب را با نام شرکت سئو دارکوب یا شرکت طراحی وب سایت دارکوب می شناسند.). در واقع شرکت طراحی سایت دارکوب در ارائه خدمات طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت دارای 18 سال سابقه درخشان با بیش از 100 ها نمونه کار می باشد.

یک شرکت بازاریابی خوب قبل از شروع هر اقدامی ابتدا تمامی ابعاد یک کسب و کار را مورد تحقیق و تحلیل قرار می دهد. اگر تجارت مورد نظر داری وب سایت و شبکه اجتماعی باشد، باید صفحه به صفحه وب سایت و تمامی پست های شبکه اجتماعی را بررسی و تحلیل کند و در نهایت یک لیست از نتیجه گیری و مشاهدات خود را در اختیار مشتری قرار دهد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ باید در ارتباط با مشکلات تجارت مشتری خود و همچنین چالش های پیش روی آنها با صاحبان تجارت مذکور به گفت و گو بپردازد. تا در نهایت بتواند بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ را طرح ریزی کند. شما باید جدید ترین کمپین های برنامه ریزی شده توسط آژانس بازاریابی که مدنظر دارید را بررسی تحلیل کنید. در این صورت به خوبی می توانید از عملکرد آن شرکت مطلع شوید.

در نهایت باید تیم بازاریابی که انتخاب کرده اید مسئولیت تمامی اقدامات خود در خصوص تجارت شما را بر عهده بگیرند و همچنین در مسیر پروژه به صورت مداوم بعد از هر تبلیغ گزارشی جامع و کامل را در اختیار شما بگذارند.

به یاد داشته باشید پرداخت هزینه دیجتال مارکتینگ نوعی سرمایه گذاری برای تجارت شما است که اگر این بازاریابی به خوبی انجام شود باعث افزایش مشتری و ارتقا کسب و کار شما می گردد. شما در این راه می توانید از خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت طراحی سایت دارکوب بهرمند شوید. برای این منظور می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز