بهترین سایت ها برای بک لینک

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5651

5/5 - (1 امتیاز)

بک لینک ها یکی از عوامل رتبه بندی موتور های جستجو می باشند. بک لینک به این معنی است که سایت های دیگر به وب سایت شما لینک بزنند. بک لینک ها باعث دریافت ترافیک بیشتر می شوند. کیفیت بک لینک ها مهم است. یعنی هر چه وب سایت های معتبرتری به وب سایت شما لینک بزنند، میزان بازدید و ترافیک و رتبه بندی وب سایت شما بهبود خواهد یافت.

بک لینک ها یکی از مهمترین عوامل سئو هستند. اما گرفتن بک لینک از وب سایت های معتبر و با کیفیت سخت است. برای اینکه بتوانید از وب سایت های معتبر بک لینک به دست آورید، تکنیک هایی وجود دارد. تعداد وب سایت هایی که ممکن است به شما لینک بزنند زیاد است، اما آنچه که مهم است این است که این وب سایت ها معتبر و بک لینک آنها با کیفیت و منطبق با استاندارد های شما باشد.

برای به دست آوردن بک لینک از بهترین سایت ها در مرحله ی اول باید سایت های معتبر را بیابید. اگر می خواهید ترافیک با کیفیتی به دست آورید باید به دست آوردن بک لینک از وب سایت های معتبر را هدف خود قرار دهید. برای این کار می توانید با یک ابزار مناسب، یک کلمه ی کلیدی مرتبط را مورد جستجو قرار دهید و وب سایت های مرتبط و برخی اطلاعات دیگر مانند میزان بک لینک ها و اشتراکات رسانه های اجتماعی را به دست آورید. این تمام چیزی است که شما برای پیدا کردن بهترین سایت ها برای گرفتن بک لینک باید انجام دهید.

بهترین راه برای دریافت لینک از یک سایت این است که بفهمید انواع پیوند هایی که در یک سایت از قبل وجود دارند، چه هستند! اگر محتوای شما با آنچه که یک سایت با آن پیوند زده است، مرتبط و منطبق باشد، این می تواند یک فرصت عالی برای به دست آوردن بک لینک باشد. اما اگر محتوای شما با آنچه که وب سایت مورد نظر به آن لینک زده است در مغایرت باشد، باید آن وب سایت را رها کنید و به دنبال یک منبع دیگر برای گرفتن بک لینک بگردید.

یافتن لینک های خروجی و بازدید از آنها می تواند ایده ی خوبی به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که پیوند ها و محتوای پیوند خورده را بررسی کنید و صرفاً به بررسی پیوند ها، خود را محدود نکنید.

به دست آوردن بک لینک یک بخش اصلی از سئو است. پیوند ها به موتور های جستجو می گویند که سایت شناخته شده معتبر است و ارزش اینکه در صدر فهرست بندی موتور های جستجو قرار بگیرد را دارد. اما در مورد بک لینک ها، علاوه بر کمیت، کیفیت آنها نیز مهم است.

بسته به نوع پیوند، بک لینک ها دارای تأثیرات متفاوتی در رتبه بندی موتور جستجو و نتایج حاصل از به دست آوردن آنها هستند.

بهترین سایت ها برای بک لینک

بهترین سایت ها برای بک لینک

فاکتور هایی که بر ارزش لینک ها تأثیر می گذارند

بک لینک ها با یکدیگر برابر نیستند و فاکتور های مختلفی بر ارزش آنها تأثیر می گذارد. فاکتور های اصلی که بر ارزش لینک ها مؤثرند، عبارتند از:

اعتبار وب سایتی که بک لینک را برقرار می کند

با ارزش ترین بک لینک ها از وب سایت های معتبر و با کیفیت به دست می آیند. وب سایت های معتبر سیگنال های مثبت بیشتری نسبت به وب سایت های کم کیفیت تر به موتور های جستجو ارسال می کنند. هرچه رتبه ی الکسای وب سایت لینک دهنده بهتر یا پایین تر باشد، لینک های آن سایت بهتر است. با ابزار بررسی رتبه ی اکسای سایت می توانید رتبه ی اکسا را مشاهده کنید.

وضعیت do follow و no follow

با استفاده از کد های HTML، پیوند ها به صورت “دنبال کردن” و یا “عدم دنبال کردن” قابل تنظیم هستند.

وضعیت “دنبال کردن” لینک ها به موتور های جستجو می گوید که لینک مورد نظر را رتبه بندی کند. در مقابل وضعیت “عدم دنبال کردن” به موتور های جستجو می گوید که لینک مورد نظر را برای سئو رتبه بندی نکند. لینک هایی با وضعیت “دنبال کردن” سیگنال مثبت به موتور های جستجو ارسال می کنند و از دیدگاه موتور های جستجو نسبت به لینک هایی با “وضعیت عدم دنبال کردن” ارزش بالاتری دارند. اگرچه، لینک های بدون پیگیری هم می توانند ترافیک به سمت وب سایت شما هدایت کنند.

محل لینک در سایت

با ارزش ترین لینک ها در محتوای اصلی سایت قرار دارند. اگر می خواهید لینک های برگشتی با کیفیتی داشته باشید، به دنبال پیوند هایی باشید که در محتوای اصلی یک سایت قرار گرفته اند.

گرفنن بک لینک از وب سایت ها معتبر

بهترین سایت ها برای بک لینک

بهترین انواع بک لینک ها از بهترین سایت ها

برخی استراتژی ها به شما کمک می کنند تا در طولانی مدت بهترین نتایج به دست آورید.

بک لینک های نگارشی

بهترین انواع لینک ها در جستجوگر ها از ذکر نگارش ناشی می شوند. یک ذکر نگارشی هنگامی اتفاق می افتد که یک وب سایت دیگر به وب سایت شما مراجعه می کند و به بخشی از محتوای شما لینک می زند. یک بک لینک نگارشی ممکن است شامل موارد ذیل باشد:

  • مشخص کردن شخصی از شرکت شما و یا چیزی از محتوای شما به عنوان منبع اطلاعات
  • مراجعه به وب سایت شما به عنوان یک مرجع برای اطلاعات اضافی
  • مراجعه به وب سایت شما به عنوان یک سازنده ی اینفوگرافیک
  • مصاحبه با شخصی که با وب سایت شما در ارتباط است

نحوه ی گرفتن بک لینک های نگارشی

  • توسعه ی یک بازاریابی محتوای قوی
  • ایجاد محتوای با کیفیت
  • ایجاد محتوایی قابل انتشار که دیگر وب سایت ها خواهان آن باشند.

با در نظر گرفتن محبوبیت کلمات کلیدی در مورد موضوعاتی جذاب بنویسید که دیگران برای خواندن آنها علاقه مند باشند.

بک لینک های وبلاگ مهمان

ایجاد و ارسال پست های مهمان در وب سایت های معتبر، یکی دیگر از راه های کسب بک لینک از بهترین وب سایت ها می باشد. این یک روش معتبر و قابل اطمینان برای به دست آوردن لینک های برگشتی از بهترین وب سایت ها و نشریات می باشد.

بک لینک های پروفایل تجاری

وقتی یک پروفایل آنلاین برای یک تجارت ایجاد می کنید، می توانید یک بک لینک از آن برای وب سایت خود ایجاد کنید. این لینک ها در لیست های مشاغل، شبکه های رسانه های اجتماعی و دایرکتوری های خاص صنعت به موتور های جستجو نمایش داده می شود و می گوید که این وب سایت منتشر شده و کیفیت بالایی نیز دارد.

بک لینک گیری با استفاده از ابزار های رایگان یا پولی

ابزار هایی برای دریافت بک لینک از دیگر وب سایت ها وجود دارند که برخی از آنها پولی و برخی رایگان هستند. اگر این ابزار ها به اندازه ی کافی ارزشمند باشند، دیگران از طریق محتوای خود به آنها پیوند می زنند. بعلاوه، در برخی از نسخه های این ابزار ها امکانات دیگری مانند قراردادن شماره تماس به منظور برقراری ارتباط نیز تعبیه شده است.

نتیجه

بهترین سایت ها برای گرفتن بک لینک، سایت هایی می باشند که علاوه برمعتبر بودن، به صنعت شما مرتبط نیز باشند. اگر بتوانید از وب سایت های معتبر و با کیفیت و مرتبط به صنعت خود، بک لینک دریافت کنید، قادر خواهید بود بازدید و ترافیک و درآمد وب سایت خود را افزایش دهید.

شرکت دارکوب با کادری حرفه ای و با عالی ترین طراحی ها منطبق با اصول سئو، ارائه دهنده ی خدمات سئو و بهینه سازی سایت و دریافت بک لینک برای صنایع مختلف می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز