بهترین سایت ها برای خرید قالب وب سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2406

5/5 - (2 امتیاز)

دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های طراحی سایت در کشور می باشد که تا کنون حدود 400 قالب وب سایت تولید نموده است و به عنوان یکی از قویترین و برترین شرکت های تولید کننده قالب سایت مطرح می باشد. جهت رویت لیست قالب های تولید شده دارکوب بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

قالب سایت

تکنولوژی بشر را برای دریافت حجم وسیعی از اطلاعات در کمترین زمان بسیار قدرتمند ساخته است. بزرگترین سود تکنولوژی دستیابی به مخاطبین بی شمار فقط با داشتن یک وب سایت می باشد. یک وب سایت یا بلاگ می تواند اطلاعات نامحدودی را در بر داشته باشد و معرف شما و تجارت و کسب وکار شما باشد.

و همچنین می تواند معرف محصولات و خدمات گوناگونی که از طرف شما ارائه می شود نیز باشد. برای کاربران وب سایت یک ابزار و درگاه بسیار عالی برای ارتباط با شماست. درگذشته کامپیوتر ها بسیار سنگین و حجیم بودند ولی در گذر زمان کامپیوتر ها کوچکتر و کوچکتر شدند. اکنون کامپیوتر ها حسابگر های چند منظوره هستند که به وفور در بازار یافت می شوند. اکنون شما با داشتن یک لپ تاب یا حتی یک گوشی همراه هوشمند از هر کجای دنیا می توانید از طریق  اینترنت  به سایت خود وصل شوید. داشتن یک وب سایت پویا و پاسخگو که از هر کامپیوتر و یا گوشی همراه هوشمندی به خوبی دیده شود بسیار مهم است. این موضوع می تواند به حجم ترافیک بیشتر و جذب مخاطبین بیشتر منجر شود. سایت ها متشکل از قالب هایی هستند که اطلاعات در این قالب ها برای ارائه به کاربران قرار می گیرند. این قالب ها هستند که به یک سایت موجودیت می بخشند. بازاری که از آن اقدام به خرید قالب برای وب سایت خود می کنید بسیار مهم است. به همین دلیل به بررسی چند معیار مهم برای انتخاب بازار برای خرید قالب به منظور داشتن یک وب سایت بهتر و پویاتر می پردازیم.

در حقیقت خرید سایت ارزان ترین روش طراحی سایت می باشد.

معیار های انتخاب بازار برای خرید قالب

فاکتور های مهمی برای انتخاب بازار برای خرید قالب وجود دارند:

  • ارائه محصول اوریجینال

بایستی به این نکته توجه داشته باشید که از بازاری اقدام به خرید قالب کنید که نسخه اصلی را به خریدار ارائه می دهند چرا که بسیاری از بازار ها قالب های نال به خریداران می فروشند.

  • نصب رایگان محصول خریداری شده

سعی کنید از بازاری قالب وب سایت خود را بخرید که محصول خود را به طور رایگان برای شما نصب می کنند. این روز ها این موضوع یک امتیازی است که بسیاری از مارکت ها برای جلب رضایت مشتری و جذب مشتری بیشتر برای خریداران خود قرار می دهند.

  • به روز رسانی مداوم

سعی کنید از بازاری قالب بخرید که به موضوع به روز رسانی توجه ویژه ای دارد، زیرا قالب ها هر چند وقت یکبار توسط طراحان قالب ها به روز رسانی می شوند و مشخصه های جدیدی به آنها اضافه می شود و همچنین خطاهای امنیتی رفع می شود. با به روز رسانی مداوم می توانید از این امکانات بهره مند شوید.

  • خدمت رسانی و پشتیبانی

از مارکتی قالب وردپرس سایت خود را خریداری کنید که تیم پشتیبانی حرفه ای دارد که در هنگام بروز هر نوع مشکلی پاسخگوی شما باشند. رفع مشکلات و خطا ها در کمترین زمان مهم است.

  • کد های استاندارد

از سایتی قالب های وب سایت خود را بخرید که در کد های قالب ها تغییری ایجاد نکرده باشند و کد ها استاندارد ارائه شوند. بعضی فروشندگان کد ها را منظور جاسازی نام شرکت خود در قالب ها به منظور تبلیغات بیشتر برای خود تغییر می دهند.

معیار هایی برای انتخاب قالب وردپرس

  • سادگی

طبق آمار ها وب سایت هایی که قالب های ساده تری دارند کاربر پسند تر هستند. اگرچه قالب های وردپرس امکانات زیادی از قبیل انیمیشن و یا افکت های گوناگون دارند اما سادگی می تواند مخاطبین بیشتری را جذب کند.

  • قالب های ریسپانسیو

قالب های پاسخگو آن دسته از قالب هایی هستند که مطابق صفحه نمایش دستگاه ها و کامپیوتر های مختلف تغییر سایز می دهند و با دستگاه های مختلف سازگار هستند.

  • سازگاری با مرورگر های متفاوت

از آنجا که کاربران با دستگاه های مختلف و از طریق مرورگر های متنوعی اقدام به جستجو در فضای اینترنت می نمایند بسیار مهم است که قالب های وب سایت ها با انواع مرورگر ها سازگاری داشته باشند.

  • قالب های بهینه شده برای مرورگر google

مهمترین فاکتور از دیدگاه تولید محتوا سرعت می باشد. زمانی که قالبی برای مرورگر گوگل بهینه شده باشد از سرعت خوبی برخوردار است.

  • خدمات و پشتیبانی

قالب هایی را خریداری کنید که توسط تیمی حرفه ای و متخصص پشتیبانی می شود.

  • ویدئو های آموزشی

برخی قالب ها به منظور سهولت نصب ویدئو های آموزشی دارند. خریداری از سایت هایی که قالب هایشان آموزش های ویدئویی دارند می تواند به شما در رسیدن هرچه سریعتر به نتیجه و موفقیت کمک کند. با انتخاب یک قالب خوب می توانید موفقیت خود را تضمین کنید و پس از نصب به راحتی شروع به کار کنید.

ویژگی های منابع معتبر و خوب برای خرید قالب وردپرس

حتما از سایت های معتبر قالب های وردپرسی خود را تهیه کنید. خیلی از شرکت ها و افراد اقدام به خرید قالب وردپرس برای وب سایت خود از مارکت های نامعتبر می کنند و پس از مدتی از راه اندازی وب سایت خود و تولید محتوا و بارگذاری در قالب ها دچار مشکل می شوند. زیرا شرکت های فروشنده کد های قالب را به منظور مطرح کرن نام شرکت خود و کسب اعتبار از سایت خریدار دستکاری می کنند و در کد های قالب لینک سایت خود را قرار می دهند. اینگونه با هر چه بیشتر فعالیت کردن سایت خریدار اعتبار به دست آمده به سایت فروشنده منتقل می شود و عملا سایت خریدار پیشرفتی نمی کند.

قوانین UI و UX

هنگام طراحی سایت طراحی UX یا (تجربه کاربر) خیلی مهم است. طراحی تجربه کاربری فرایندی برای بهبود رضایتمندی بیشتر مشتری با بهبود سهولت و قابلیت استفاده بیشتر در تعامل بین مشتری و محصولات است. طراح UX بایستی به صورت مستمر به منظور ارزیابی کیفیت محصولات در حال تحقیق باشد. UX یک مفهوم علوم شناختی است و UI یک مفهوم کاملا تجاری و الکترونیکی است و نبایستی این دو با هم اشتباه گرفته شوند. نقش UI در زمینه اعتماد سازی بیشتر به برند محصول استفاده می شود. اگرچه UI می تواند تحت تاثیر UX  باشد ولی این دو، دو مفهوم مجزا از هم هستند. امروزه طراح وب سایت به عنوان طراح UI یا همان طراح رابط کاربری شناخته می شود.

هنگام طراحی وب سایت برای مشتریان خود بایستی از این قوانین به منظور ارتقا بیشتر تعامل سایت اطلاع داشته باشید.

با یک گرافیست سایت در ارتباط باشید

از آنجا که عکس ها در وب سایت ها بخش هایی هستند که بیشترین جذابیت را برای کاربران دارند، اگر خودتان تجربه کافی در زمینه طراحی سایت ندارید سعی کنید با یک طراح گرافیکی سایت به منظور بهره بری بیشتر از این موضوع در ارتباط باشید. انتخاب عکس های مناسب تر برای سایت مقوله ایست که می تواند بین سایت شما و رقیبانتان تفاوت ایجاد کند.

دانش قواعد تولید محتوا داخلی

فرقی نمی کند از چه نوع قالبی استفاده می کنید. حتما بایستی قواعد تولید محتوا داخلی را برای رسیدن هرچه سریعتر و بهتر به موفقیت بدانید و رعایت کنید.

اینها مواردی برای اعتبار بخشیدن به یک سایت می باشد. شما به عنوان یک مشتری بایستی سعی کنید قالب های خود را از سایت هایی خریداری کنید که این موارد را عایت کرده اند و یا به عنوان یک طراح خودتان نیز بایستی این موارد را رعایت کنید.

با قالب های وردپرس چه سایت هایی می توان راه اندازی کرد؟

با قالب های وردپرس تقریبا هر نوع سایتی می توان راه اندازی کرد. با گذر زمان قالب های  وردپرس تبدیل به سیستم های تولید محتوا با امکانات فراوانی شدند که میشد هر وب سایتی با موضوع ها و اهداف مختلف را با استفاده از آنها راه اندازی کرد. از جمله سایت هایی که با وردپرس قابلیت پیاده سازی شدن دارند می توان به وبلاگ های شخصی و یا سایت هایی برای معرفی کسب و کار و سایت فروشگاه های اینترنتی و سایت های کاریابی و … اشاره کرد.

بهترین قالب های فروش

اگر شما خودتان را جای فروشندگان قالب ها بگذارید چه توقعی از قالب های فروش خواهید داشت؟ در مرحله اول آنچه که بیش از هر چیزی ممکن است جلب توجه کند زیبایی و شکیل بودن قالب است. آنچه که در مرحله اول نظر خریدار را جلب می کند جذابیت ظاهری قالب است. پس از آن برطرف کردن نیاز کاربر گزینه بعدی برای مورد توجه قرار گرفتن قالب ها از دید مشتریان می باشد. اینکه آیا واقعا قالب ها پاسخگو نیاز های مشتری هستند یا خیر؟ گزینه پاسخگو بودن نکته مهم بعدی است. از آنجا که کاربران امروزه با دستگاه های مختلفی اقدام به جستجو در اینترنت می کنند قالب هایی که مطابق صفحه نمایش تغییر سایز می دهند و یا با انواع دستگاه ها سازگاری دارند برای خریداران جذاب تر و بهتر هستند.

رعایت نکات فوق چه برای خریداران و چه برای فروشندگان قالب ها مهم هستند و بایستی هنگام خرید و فروش در نظر گرفته شوند. فروشگاه قالب های دارکوب فروشگاهی بسیار معتبر می باشد که با عرضه انواع قالب ها و رعایت نکات تکنیکی در خدمت رسانی هر چه بهتر و سریعتر آماده همکاری می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز