خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12847

5/5 - (16 امتیاز)
اصول بک لینک

خرید بک لینک و پنالتی شدن سایت بعد از آن

رسیدن به رتبه های بالاتر موتور های جستجو بایستی هدف هر کسب و کار آنلاینی باشد. اما شاید رسیدن به این جایگاه به دلیل رقابت شدیدی که بین صنایع مختلف وجود دارد کار چندان ساده ای نباشد. دارندگان وب سایت ها برای رسیدن به رتبه های برتر SERP بایستی تکنیک های زیادی را در طراحی سایت خود پیاده کنند. یکی از این استراتژی ها بک لینک سازی است. به دست آوردن بک لینک های ارزشمند کمی دشوار است. به همین دلیل خیلی از کاربران به خرید بک لینک رو می آورند غافل از اینکه ممکن است طراحی وب سایتشان مورد جریمه گوگل قرار گیرد.

بک لینک چیست؟

وقتی طراحی سایت دیگری به وبسایت شما لینک می زند، بک لینک ایجاد می شود. تأثیر بک لینک بر سئو سایت زیاد است. بک لینک به سایت پتانسیل جابجایی رتبه یک وبسایت را دارد. از دیدگاه گوگل و سایر موتور های جستجو بک لینک ها مانند یک رأی اعتماد هستند. بدین معنا که هر چه تعداد طراحی سایت هایی که به یک طراحی وبسایت خاص لینک می زنند بیشتر باشد، موتور های جستجو به آن صفحه ی خاص بیشتر اعتماد می کنند و اینطور برداشت می کنند که آن صفحه دارای محتوای با کیفیت و ارزشمند است. بر اساس تحقیقات، بین بک لینک سازی با کیفیت و کسب رتبه های بالاتر SERP ارتباط خوبی وجود دارد. بک لینک سازی یک استراتژی بسیار خوب سئو خارجی است. بکلینکسازی آنقدر مهم است که برخی از سئو کار ها به طور ویژه بر روی بک لینک سازی کار می کنند. بکلینکسازی در افزایش ترافیک و امتیاز طراحی سایت بسیار مؤثر است.

آیا همه ی بکلینکسازی ها به یک اندازه ارزشمند هستند؟

خیر. تمام بکلینکسازی ها ارزشمندی یکسانی ندارند. برخی ارزشمند تر از بقیه هستند. برخی لینک ها با کیفیت ترند و قادرند ترافیک بیشتری به طراحی سایت شما بکشانند.

کدام بکلینکسازی ها خوبند؟

رعایت اصول بک لینک سازی خوب، با کیفیت و ایمن به رتبه بندی بالاتر طراحی سایت شما کمک می کند. برخی اصول بک لینک که یک بک لینک سازی خوب را از بد جدا می کند عبارتند از:

بک لینک سازی های خوب از طراحی وبسایت های معتبر به دست می آیند

بک لینک هایی که از طراحی سایت های معتبرتر از طراحی وبسایت شما به دست آیند اعتبار صفحه ی شما را افزایش می دهند.

بک لینک هایی که از وبسایت های مرتبط به طراحی سایت شما به دست می آیند

گوگل و سایر موتور های جستجو می خواهند که مرتبط ترین و کامل ترین اطلاعات را به کاربران ارائه دهند. وقتی یک بک لینک از طراحی وب سایتی به دست می آید که محتوایی مرتبط به محتوای طراحی سایت شما دارد و مرتبط به صنعت کاری شماست، موتور های جستجو آن را می فهمند. این بک لینک ها از دیدگاه موتور های جستجو ارزشمند ترند. زیرا اطلاعات یک طراحی سایت را تکمیل می کنند.

بک لینک های خوب لینک های Dofollow هستند

Dofollow بودن بک لینک سازی ها را بررسی کنید. موتور های جستجو بک لینک های dofollow را ردیابی می کنند و برعکس بک لینک های nofollow را نادیده می گیرند. بک لینک های nofollow در رتبه بندی سایت نادیده گرفته می شوند.

در بک لینک های خوب از انکر تکست های مرتبط با کلمات کلیدی شما استفاده شده است

انکر تکست یک کلمه یا عبارتی است که کاربران برای مشاهده ی یک URL از آن استفاده می کنند. انکر تکست هایی که حاوی کلمات کلیدی طراحی سایت شما هستند به موتور های جستجو می فهمانند که بک لینک ساخته شده مربوط به چه محتوایی است. این موضوع از دیدگاه موتور های جستجو ارزشمند است. با رعایت اصول بک لینک می توانید بک لینک های قوی برای وبسایت خود به دست آورید.

بک لینک داخلی چیست؟

بک لینک داخلی به لینک سازی بین صفحات یک طراحی وبسایت اشاره دارد. کاربران از طریق بک لینک داخلی براحتی می توانند بین صفحات یک طراحی سایت جابجا شوند. ربات های موتور های جستجو نیز از طریق همین لینک ها محتوای یک طراحی سایت را شناسایی می کنند. بک لینک داخلی در سئو سایت نقش زیادی بازی می کند. بک لینک داخلی می تواند در هدر، فوتر و محتواس سایت ساخته شود. بک لینک داخلی باعث تقسیم شدن اعتبار یک صفحه بین بقیه صفحات می شود. بعلاوه در محتوای یک طراحی سایت سلسله مراتب ایجاد می کند. در ساخت بک لینک داخلی توجه داشته باشید بیش از اندازه بک لینک سازی نکنید. بک لینک داخلی باید به اندازه ساخته شود. ساخت بیش از اندازه بک لینک داخلی خوب نیست. ساخت بک لینک داخلی در محتوا سایت اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که ساخت بک لینک داخلی در منو سایت تأثیر زیادی بر روی سئو صفحه هدف دارد. زیرا این لینک در تمامی صفحات تکرار می شود.

لینک سازی چیست؟

لینک سازی یک ترفند بازاریابی اینترنتی است. لینک سازی مجموعه ای از اقدامات برای دریافت لینک های ورودی بیشتر و با کیفیت تر است. خرید لینک سایت بر خلاف اصول لینک سازی است. دو نوع لینک سازی وجود دارد. لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی است. برای لینک سازی باید از اصول درست لینک بیلدینگ استفاده شود.

چگونه بک لینک های قوی بسازیم؟

بک لینک ها از اصول مهم سئو سایت هستند. اگر می خواهید بک لینک های قوی از وب سایت های معتبر به دست آورید رعایت نکات ذیل می تواند کمک کننده باشد.

ارسال پست های مهمان

ایجاد محتوا با کیفیت و ارسال پست های مهمان در طراحی سایت های مرتبط با کسب و کار شما در به دست آوردن بک لینک های قوی بسیار مؤثر هستند. برخی سایت ها پست های مهمان می پذیرند. برای ارسال پست در برخی دیگر از وب سایت ها بایستی مدیران آنها را متقاعد کنید. اما حتماً توجه داشته باشید که از طرف صاحب سایت لینک شما nofollow نشده باشد.

تولید محتوای با کیفیت

تولید محتوای با کیفیت بهترین راه برای به دست آوردن بک لینک های قوی است. طراحی سایت های دیگر به خصوص وب سایت هایی با اعتبار بیشتر از صفحه شما در صورتی به وب سایت شما لینک می زنند که طراحی وبسایت شما مطلبی ارزشمند برای آنها داشته باشد. بنابراین در تولید محتوا با کیفیت بکوشید. بعلاوه سعی کنید از طراحی سایت هایی لینک بگیرید که در حوزه ی کاری شما فعالیت دارند. این موضوع شانس جذب ترافیک بیشتر برای طراحی سایت شما را افزایش می دهد.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی را در به دست آوردن بک لینک های قوی از دیگر وب سایت ها دست کم نگیرید. شبکه های اجتماعی فرصتی بسیار عالی برای کسب بک لینک های قوی هستند. برای رسیدن به این هدف به صورت مداوم تولید محتوا با کیفیت داشته باشید.

در دیگر وب سایت ها کامنت بگذارید

یک راه حل دیگر برای کسب بک لینک های قوی کامنت گذاشتن در وبسایت های مرتبط با کسب و کار خودتان است. در کامنت هایی که می گذارید سعی کنید پاسخ های علمی ارائه دهید و لینک وب سایتتان را برای ارائه ی اطلاعات بیشتر در کامنت بگذارید.

بک لینک رایگان گوگل چیست؟

بک لینک رایگان یکی از خدمات خوب برخی از طراحی سایت ها می باشد. بک لینک رایگان در بهبود سئو سایت مؤثر است. برخی وب سایت به طور رایگان لینک دیگر وب سایت ها را در طراحی سایت خود قرار می دهند. لینک به دست آمده از این سایت ها بک لینک رایگان است. گاهی خرید بک لینک های قوی از وب سایت های معتبر هزینه ی زیادی دارد. به همین دلیل بسیاری از کاربران در پی بک لینک رایگان هستند. بک لینک ها در افزایش اعتبار و ترافیک وب سایت هدف مؤثرند. اما توجه داشته باشید لینک طراحی وب سایت خود را در طراحی سایت هایی که مورد جریمه گوگل هستند قرار ندهید. برخی وبسایت ها بک لینک رایگان گوگل ارائه می دهند. بک لینک رایگان گوگل هم برچسب nofollow  دارد و هم برچسب dofollow. ایجاد بک لینک رایگان گوگل به بهبود سئو سایت کمک می کند.

خرید لینک سایت

تأثیر بک لینک ها بر سئو سایت را نمی توان نادیده گرفت. تأثیر بک لینک ها در جذب ترافیک آنقدر زیاد است که خیلی از افراد اقدام به خرید لینک سایت می کنند. از دیدگاه گوگل خرید لینک سایت یک تکنیک سئو کلاه سیاه است. خرید لینک سایت به طور مستقیم باعث جریمه شدن سایت می شود اما اگر با هدف تبلیغات باشد موضوع کمی متفاوت است. خیلی از کاربران خواهان خرید بک لینک قوی هستند. منظور از خرید بک لینک قوی این است که لینک ها از وبسایت های معتبر به دست آیند. اما از دیدگاه موتور های جستجو، خرید لینک درست نیست. گوگل مخالف خرید لینک سایت است. گوگل می خواهد که بک لینک ها به صورت طبیعی به دست آیند. خرید لینک سایت اگر از وب سایت های با اعتبار پایین انجام شود می تواند پنالتی گوگل را در پی داشته باشد. اما خرید بک لینک قوی از طراحی سایت های معتبر اگر به منظور تبلیغات انجام شود در افزایش رتبه سایت می تواند مؤثر باشد.

سئو

سئو همان بهینه سازی سایت به نحوی است که طراحی سایت شما در موتور های جستجو دیده شود و رتبه ی بالایی به دست آورد. سئو مجموعه ای از اقداماتی است که باعث می شود تا یک طراحی سایت یا یک صفحه از یک طراحی وبسایت برای یک یا چند کلمه کلیدی رتبه های بالاتری در موتور های جستجو به دست آورد. بهینه سازی سایت باعث افزایش اعتبار یک طراحی سایت و جذب ترافیک بیشتر می شود. سئو یکی از استراتژی های مهم دیجیتال مارکتینگ است. شما با بهینه سازی سایتتان به موتور های جستجو می فهمانید که طراحی سایتتان حاوی بهترین محتوا برای کاربران هدف است. بر اساس مطالعات، سه صفحه ی اول در صفحه نتایج موتور های جستجو بیش از 60% از کاربران را به خود جذب می کنند. صفحه ای که رتبه 9 دارد تنها قادر است 3% از کاربران را جذب کند. سئو انواع مختلفی دارد مانند سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو فنی.

سئو داخلی

سئو داخلی یا همان سئو داخل سایت یعنی بهینه سازی درون سایت. بهینه سازی برچسب های متا، عناوین، استفاده از کلمات کلیدی در محتوا و …. برخی از اقدامات سئو داخل سایت هستند. بهبود سئو داخلی به بهبود سئو خارج سایت نیز کمک می کند.

سئو خارجی

سئو خارجی یعنی مجموعه اقداماتی برای بهینه سازی سایت که در خارج از طراحی سایت شما انجام می شود. گوگل برای رتبه بندی سایت ها از سئو داخل سایت استفاده می کند و برای اینکه اعتبار صفحات را بسنجد از سئو خارج سایت استفاده می کند. سئو خارجی و سئو داخل سایت تکمیل کننده یکدیگر هستند. دارندگان وب سایت ها برای اینکه بتوانند رتبه و اعتبار سایتشان را ارتقا دهند باید هم بر روی سئو داخلی و هم سئو خارج سایتشان کار کنند.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ فرآیند تبلیغات محصولات و خدمات در بستر رسانه های دیجیتال است. بسیاری از شرکت ها با به کار گیری استراتژی های مختلف بازاریابی اینترنتی سعی می کنند تا رفتار کاربران هدف خود را تحلیل کنند تا بتوانند به موقع اقدام به تبلیغات محصولات و خدمات خود کنند. برخی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی عبارتند از: بازاریابی محتوایی، طراحی وب سایت، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و ….

بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی یعنی تولید محتوا به نحوی که کاربران را به خرید محصولات و خدمات شما علاقه مند کند. بازاریابی محتوایی با تولید محتوا با کیفیت و ارزشمند ارتباط کاربران با مدیران کسب و کار ها را ساده می کند.

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی با فعالیت در رسانه های اجتماعی حاصل می شود. بازاریابی شبکه های اجتماعی منجر به افزایش آگاهی از برند و تعامل بیشتر با کاربران می شود. بازاریابی شبکه های اجتماعی به کسب درآمد بیشتر کمک زیادی می کند.

سئو

سئو یکی از مهمترین ابزار های مهم دیجیتال مارکتینگ است که می تواند ترافیک ارگانیک برای طراحی وب سایت ها به دست آورد.

خلاصه

ما در آموزشگاه دارکوب آموزش سئو را به صورت کاملا عملی به شما آموزش می دهیم و روش های صحیح ایجاد بک لینک و خرید رپورتاژ را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

بک لینک سازی از اصول مهم سئو است که می تواند باعث افزایش اعتبار و قدرت یک طراحی وبسایت شود. خیلی از کاربران برای دور زدن قوانین سئو و موتور های جستجو اقدام به خرید بک لینک می کنند. خرید بک لینک از دیدگاه گوگل کار درستی نیست. از دیدگاه موتور های جستجو رعایت اصول بک لینک سازی مهم است. خرید لینک سایت اگر از وبسایت های نامعتبر و با اعتبار پایین انجام شود می تواند جریمه گوگل را به همراه داشته باشد. اگر وبسایتی جریمه شود با مکشلات زیادی روبرو خواهد شد. گاهی برطرف کردن این مشکلات هم زمانبر و هم هزینه بر است. در مورد خرید بک لینک قوی موضوع کمی فرق می کند. خرید بک لینک قوی از طراحی سایت های بسیار معتبر اگر به منظور تبلیغات انجام شود می تواند سئوو سایت را تحت تأثیر قرار دهد. برای آگاهی بیشتر از اصول بک لینک سازی در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز