سایت ساز های بدون نیاز به کدنویسی

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=20170

5/5 - (1 امتیاز)

برنامه نویسی سایت یکی از حرفه ها و مشاغلی است که طرفداران بسیاری دارد، اما گاهی پیش میاید که شما وقت کافی برای آموزش ندارید و یا قصد دارید وب سایت خود را راه اندازی کنید و دانش لازم برای کد نویسی را ندارید، افراد مبتدی در این زمینه به سراغ راه اندازی یک سایت بدون کد نویسی میروند که بوسیله آن میتوانند هم برای کسب و کار خود وب سایتی را راه اندازی کنید و هم درصورت لزوم به وسیله ساخت سایت های بدون کدنویسی به کسب درآمد برسید.

در این مقاله قصد داریم توضیح کامل و جامعی را از سایت ساز های بدون کدنویسی در اختیار شما بگذاریم، برای شناخت و درک بهتر این موضوع از شما میخواهیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ساخت سایت بدون کدنویسی

همانطور که میدانید برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز به راه اندازی یک وب سایت دارید، برای راه اندازی سایت شما باید این امر را به یک شرکت طراحی سایت و یا یک طراح سایت بسپارید تا این امور را برای شما پیش ببرد، در دنیای امروز و با پیشرفت هرروزه تکنولوژی یک سری نرم افزار طراحی سایت بدون کدنویسی وجود دارد که میتوانید بوسیله آن وب سایت خود را راه اندازی کنید.

اگر در شروع راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا قصد دارید که به ساخت سایت شخصی بپردازید، طراحی سایت بدون کد نویسی بسیار در این موضوع به شما کمک خواهد کرد، چراکه بوسیله ساخت سایت بدون کدنویسی شما لزومی به پرداخت هزینه های سنگین ندارید تا در شروع کسب و کار به شما فشار وارد کند.

نکته قابل توجه که لازم است بدانید این است که راه اندازی وب سایت بدون کد نویسی در ابتدا بسیار به شما کمک کننده خواهد بود اما شما از آنها نمیتوانید انتظار یک وب سایت فوق حرفه ای و عالی را مانند طراحی سایتی که یک شرکت و یا طراح سایت برای شما راه اندازی کرده است را داشته باشید، دوم نکته قابل عرض این است که این وب سایت ها برای کاربران ایرانی دارای محدودیت هایی است که طبعا باعث میوشد همه امکانات لازم را در اختیارتان قرار ندهد.

درست مانند یک تجارت که نیاز های گوناگونی دارد سازنده وب سایت نیز بخش های مختلفی دارد که مخاطبین خود را مورد هدف قرار میدهند، به همین دلیل است که بهترین روش برای ساخت وب سایت در نظر گرفتن نظرات کارکنان و تجربه عملی خود شخص است تا بتواند وب سایت را بدون نیاز به کدنویسی راه اندازی کند.

در ادامه بهترین سازنده های وب سایت بدون کد نویسی را در اختیار شما قرار داده ایم تا مطالعه و بدست آوردن دانش نسبی نسبت به هرکدام بتوانید بهترین سازندگان وب سایت بدون کد نویسی را برای کسب و کار اینترنتی خود راه اندازی کنید.

بهترین روش های ساخت سایت بدون کد نویسی

برای معرفی این روش ها ما با استفاده از مطالعه نظرات کاربران وب سایت های ساخته شده بدون کد نویسی و تحقیق در جوامع آنلاین به این روش ها رسیده ایم، در ادامه به معرفی کامل این روش ها و توضیح در مورد هریک میپردازیم.

1. Divi برای وردپرس

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است که در تمام دوره ها شناخته شده است، بهتر است بدانید که 40 درصد از سایت های کل دنیابا وردپرس ساخته شده اند و این دلیل مهم و کافی برای اهمیت و محبوبیت این CMS است، طراحی سایت با کمک سیستم مدیریت محتوا وردپرس به صورت کاملا رایگان به شما این امکان را میدهد که سایت ها را ساده و بدون استفاده از دانش کد نویسی طراحی کنید.

Divi یک سازنده وب سایت بدون نیاز به کد نویسی و قالب قدرتمند است که برای وردپرس ساخته شده است، وردپرس بیش از یک سوم همه وب سایت های دنیا را به خود اختصاص داده است، که در واقع همه کاره سیستم های مدیریت محتوا به حساب میاید. با وجود اینکه وردپرس افزونه ها و تم های بسیاری دارد که این امکان را برای شما فراهم میکند که هرنوع وب سایتی که مدنظرتان است را راه اندازی کنید، بهتر است بدانید که تم Divi یک انتخاب عالی است.

تم Divi به طراحان وب سایت کمک میکند که بدون نیاز به دانش کدنویسی وب سایت خود را راه اندازی کنند، Divi Builder نیز افزونه در دسترس دیگری است که با دیگر مضامین وردپرس کار میکند که برای مراحل مختلف طراحی سایت نیاز طراحان وب سایت را رفع میکند. زمانیکه وردپرس را نصب کردید میتوانید اشتراک Divi را بگیرید و با استفاده از دستور راهنمایی که دارد آن را بر روی سیستم موردنظر خود ثبت کنید.

هوش مصنوعی Divi

برای طرح بندی های کل صفحه وب سایت وردپرسی خود در چند ثانیه میتوانید با استفاده از هوش مصنوعی Divi وب سایت خود را به یکی از بهترین طرح بندی های هوش مصنوعی تبدیل کنید، برای این منظور باید یک صفحه جدید در وردپرس ایجاد کنید و ویرایش Divi Builder را انتخاب کنید پس از آن هوش مصنوعی مورد نظر یک صفحه و توضیحات لازم را برای آن بدهید و سپس تماشا کنید که این سایت ساز صفحات شما را با جذابیت خیره کننده ای طراحی می کند.

برای تغییر المانی نیز میتوانید به وسیله Divi Builder به سادگی این کار را انجام دهید، بر روی ماژولی که قصد تغییرات و یا سفارش سازی آن را دارید کلیک کنید، با این کار حالت تنظیمات برای شما فعال میشود، این مکان همان جایی است که شما میتوانید تغییرات مورد نیاز خود را با استفاده از هوش مصنوعی و سایر گزینه های اعمال و طراحی کنید.

بوسیله هوش مصنوعی Divi Code میتوانید کدهای سفارشی مورد نیاز وب سایت خود را بدست آورید در واقع به وسیله این هوش مصنوعی میتوانید کدهای خود را بهینه کنید و به سئو وب سایت خود کمک کنید، بهتر است بدانید برای این منظور احتیاجی به دانش کد نویسی ندارید و تنها با توضیح به این هوش مصنوعی کدهای مورد نیاز و بهینه خود را دریافت کنید.

اگر در قسمتی از این وب سایت به راهنمایی دستی نیاز دارید میتوانید از پشتیبانی Divi برای این منظور استفاده کنید، چراکه تیم پشتیبانی قوی شما را تحت پوشش قرار میدهد و آنها در عرض چند دقیقه پاسخ شمارا خواهند داد و شما را به یک متخصص مرتبط متصل میکنند و مشکل حساب شما را رفع میکنند، Divi Builder تمام ابزارهای ساخت و اجرای یک وب سایت موفق را در اختیار شما قرار میدهد.

ویژگی های Divi

ویژگی های جذاب و قابل ذکری را Divi دارد که امکانات جالبی را در اختیار شما قرار میدهد و این ویژگی شامل:

  • ویرایش بصری: Divi Builder به شما این امکان را میدهد که وب سایت خود را رسپانسیو کنید و برای هر اندازه از وسایل هوشمند الکترونی آن را مناسب کنید از صفحه کامپیوتر تا موبایل های هوشمند همگی قابل تغییر هستند.
  • سفارش سازی: این ابزار به شما در طراحی سایت آزادی عمل کاملی را میدهد، میتوانید از ویژگی های بصری آن برای طراحی هدر، منو، پاورقی، قالب پست، بلاگ و هر آنچه که نیاز دارید استفاده کنید.
  • خودکار سازی: با استفاده از هوش مصنوعی Divi میتوانید طرح بندی صفحات، تصاویر، متن و کد های شخصی سازی شده برای وب سایت مدنظرتان را بطور خودکار ایجاد کند.
  • قالب آماده: این ابزار دارای 2000 قالب وردپرس و طرح بندی صفحه است که شما را از ساخت وب سایت از پایه کاملا بی نیاز میکند، میتوانید یک قالب و یا صفحه از پیش ساخته شده را انتخاب کنید و با استفاده از این هوش مصنوعی آن را شخصی سازی کنید.
  • کتابخانه: شما میتوانید ماژول ها، دکمه ها، طرح بندی صفحه، متن و تصاویر را در کتابخانه Divi ذخیره کنید و هر زمان که لازم داشتید دوباره از آنها استفاده کنید، اگر آنها را در Divi Cloud ذخیره کنید میتوانید از ماژول های ذخیره شده در تنظیمات مختلف وردپرس استفاده کنید.
  • قابلیت ادغام: این ابزار قابلیت ادغام با بیش از 200 پلتفرم را دارد که بوسیله آن میتوانید عملکردهای بیشتری را به وب سایت خود اضافه کنید.
  • ویژگی های پیشرفته: با استفاده از ویژگی های پیشرفته ای که وجود دارد میتوانید تم های کودک، افزونه ها، برنامه های افزودنی و طرح بندی های سفارشی با کیفیت بالا را برای بهبود  وب سایت خود انجام دهید.
  • تجارت الکترونیکی: شما میتوانید با ادغام و ترکیب WooCommerce با Divi به طراحی فروشگاهی اینترنتی بپردازید، هر صفحه مورد نیاز فروشگاه اینترنتی خود را طراحی کنید و با ابزارهای بازاریابی که در اختیار دارید مشتریان خود را افزایش دهید.

علت انتخاب Divi

این ابزار به شما این امکان را میدهد که بدون نوشتن کدنویسی یک وب سایت کاربردی و ریسپانسیو را داشته باشید، این ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی یک تجربه طراحی همه کاره است که با یک تیم پشتیبانی قوی در حال ارائه خدمات خود است و بهترین انتخاب برای طراحی سایت با وردپرس است که به شما کنترل دقیقی بر ظاهر وب سایت خواهد داد.

Divi مناسب چه وب سایت هایی است؟

این ابزار برای کاربران وردپرسی که قصد کنترل کامل بر وب سایت خود را دارند بسیار ابزار مناسبی به شمار میاید، چراکه میتوانید بدین وسیله وب سایت های زیبایی با امکانات و قابلیت های پیشرفته طراحی کنید. بعلاوه کاربران Divi میتوانند وب سایت های ریسپانسیو بسازند و کنترل کاملی بر سفارش سازی وب سایت خود داشته باشند، همچنین کاربرانی که قصد دارند کار خود را در طراحی سایت ساده تر کنند میتوانند از این ابزار استفاده کنند.

2. Wix

یکی از نرم افزارهای محبوب طراحی سایت بدون کد نویسی ویکس است، میتوان گفت این نرم افزار به حدی محبوب است که بعید میدانیم نرم افزاری جایگزین آن شود، چرا که بسیار کاربر پسند است و امکانات بسیاری نیز در اختیار کاربرا خود قرار میدهد و بعنوان یکی از بهترین سایت ساز ها میتوان از آن نام برد.

ویکس میتواند بهترین انتخاب شما برای یک پلتفرم مدیریتی باشد چرا که همه قابلیت های مورد نیاز را در خود جا داده است، چراکه یک سایت ساز بدون کدنویسی است که از ابتدا وب سایت شما را راه اندازی میکند، میزبانی وب سایت شما را انجام میدهد و یک سیستم مدیریت محتواست که میتوانید محتوای خود را بدین وسیله انتشار دهید، همچنین از ابزارهای بازاریابی موجود در آن برای تبلیغ وب سایت خود و افزایش ترافیک آن استفاده کنید.

همچنین ویکس یک سایت ساز رایگان و عالی برای تمام کسانی است که میخواهند کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنند همچنین به دلیل سهولت در استفاده از آن و انعطافی که دارد بسیار شناخته شده است، Wix نیز مانند Divi با هوش مصنوعی یکپارچه شده است و شما میتوانید یک وب سایت شخصی سازی شده را براساس تنظیمات و ورودی های کاربران ایجاد کنید.

طریقه کار کردن این نرم افزار بدین گونه است که شما به چندین سوال پیش فرضی که هوش مصنوعی از شما پرسیده است پاسخ میدهید و براساس پاسخ های شما وب سایت مدنظر شما را راه اندازی میکنند. ویکس برای راه اندازی یک وب سایت مینیمال که ویژگی های بسیار پیچیده ای نداشته باشد بسیار عالی است.

نکات منفی Wix

یکی از اساسی ترین نکات منفی ویکس این است که گاهی اوقات پاسخ هایی را که شما در اختیار هوش مصنوعی قرار میدهید به درستی تفسیر نمیکند پس برای طراحی سایت رایگان خود، اگر به دنبال یک ابزار هوش مصنوعی قدرتمند هستید این ابزار مناسب شما نیست.

هنگامی که وب سایت خود را طراحی کرده اید دیگر امکان تعویض قالب را ندارید، اگر هم احیانا مجبور به تعویض قالب شدید باید همه چیز را از اول شروع کنید.

آخرین نکته منفی که در مورد این نرم افزار باید به شما بگویم این است که مواردی مانند Uptime سایت، آپدیت و پلتفرم های هاستینگ آن برای شما قابل دسترس نخواهد بود.

ویژگی های Wix

ویکس ویژگی های کاربرپسند بسیاری دارد که در این قسمت قصد توضیح هریک را برای شما داریم:

  • سهولت استفاده: یکی از ساده ترین نرم افزارهایی که میتوان از آن نام برد ویکس است که استفاده برای کاربران مبتدی را بسیار راحت میکند.
  • ادغام برنامه: برنامه ویکس به شما این امکان را میدهد که ابزارهای مورد علاقه خود را با آن ادغام کنید و ویژگی ها و عملکردهای پیشرفته تری را به وب سایت خود اضافه کنید.
  • قالب متنوع: گالری قالب های ویکس شامل بیش از 900 طرح است که شما برای وب سایت خود هرکدام را بخواهید میتوانید انتخاب کنید، بهترین بخش طراحی قالب وب سایت بخش قالب های خالی آن است که به شما یک صفحه خالی و یک ساختار خام در اختیارتان میدهد که هر آنچه لازم دارید را در آن قرار دهید.
  • امنیت بالا: ویکس امنیت را برای همه مشتریان خود در سطح سازمانی فراهم میکند، بدون آنکه طرح های موجود در ایجاد امنیت برای وب سایت دخیل باشد، بنابراین میتوانید مظمعن باشید که وب سایت شما کاملا تحت محافظت است و امنیت آن برقرار خواهد بود.
  • تجارت الکترونیکی: ویکس تجارت الکترونیکی پیشرفته ای را در اختیار کاربران خود قرار داده است این امکانات چاپ براساس چاپ برحسب تقاضاست تا به صاحبان فروشگاه های آنلاین انعطاف پذیری برای اجرای کسب و کارشان را بدهد.

علت انتخاب Wix

باوجود اینکه نرم افزار ویکس سفارش سازی محدودی را به ما ارائه میدهد اما قابلیت هایی دارد که آن را منحصر به فرد میکند، ویکس یک پلتفرم همه کاره  برای یک مدیریت وب سایت است، مزایای از قبیل میزبانی وب، سیستم مدیریت محتوا، سازنده وب سایت و ابزارهای بازاریابی که دارد آن را به یک پلتفرم عالی برای مدیریت وب سایت تبدیل میکند.

Wix مناسب چه وب سایت هایی است؟

نرم افزار ویکس یک انتخاب عالی برای صاحبان مشاغلی است که کسب و کار خود را به تازگی شروع کرده اند و در واقع یک کسب و کار کوچک دارند که میخواهند بوسیله یک پلتفرم همه کاره مدیریت وب سایت خود را در یک داشبورد داشته باشند.

همچنین کاربرانی که بسیار مبتدی هستند و یا شرکت و موسسه خود را به تازگی افتتاح نموده اند و دنبال ساخت سایت شرکتی هستند، به آنها توصیه میکنیم که برای راه اندازی وب سایت خود از ویکس کمک بگیرند چراکه سهولت استفاده از آن برای ایجاد یک وب سایت سریع بسیار کمک کننده است.

3. Hostinger

هاستینگر یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین نرم افزارهایی است که میتوانید بدون کدنویسی با هاست داخلی  وب سایت خود را راه اندازی کنید، این نرم افزار این قابلیت را به شما میدهد که وب سایت های حرفه ای را با یک پلتفرم همه کاره بدون ذره ای قطعی و افت کیفیت راه اندازی کنید، هوش مصنوعی این ابزار با استفاده از توضیحاتی که شما در مورد وب سایت خود میدهید به سادگی وب سایت مورد نظر شما را راه اندازی میکند، بعلاوه سازنده وب سایت هاستینگر برای کاربر پسند بودن طراحی شده است و به شما این امکان را میدهد که وب سایت خود را شخصی سازی کنید.

میتوانید با کلیک کردن رو صفحات و اسکرول کردن آن صفحاتی که میخواهید را تغییر دهید و سپس یکی از سبک های موجود در هاستینگر را انتخاب کنید و جایگزین کنید، همچنین میتوانید از ابزارهای هوش مصنوعی برای سفارش سازی بیشتر وب سایت خود انجام دهید. همچنین مجموعه گسترده ای که در اختیار کاربران خود قرار داده اند آنها را محبوب کرده است.

از پایگاه های دانش، آموزش های هاستینگر در آکادمی های آن و همچنین بطور مرتب آموزش جدید و به روز را برای کاربران خود قرار میدهند، تا همیشه بتوانند برای نیاز های به روز وب سایت خود به آنها اعتماد کنید، بعلاوه کارشناسان آنها 7 روز هفته 24 ساعته در حال خدمت و اطلاع رسانی به کاربران خود هستند.

ویژگی های Hostinger

هاستینگر ویژگی های جالبی دارد که باعث شده است جزو لیست سایت سازهای برتر قرار گیرد، در ادامه قصد توضیح هریک از ویژگی های آن را داریم.

  • قالب های آماده و متنوع: هاستینگر قالب های از پیش طراحی شده ای دارد که کاربران میتوانند از بین آنها انتخاب کنند و انتخاب خود را سفارشی بکنید تا وب سایت مطابق نیاز خود را داشته باشند.
  • تجارت الکترونیک قوی: هاستینگر ویژگی های تجارت الکترونیکی پیشرفته ای را در اختیار کاربران قرار میدهد، تا کاربران آن بتوانند به سرعت فروشگاه آنلاین راه اندازی کنند، شما میتوانید به وسیله این نرم افزار محصولات را مدیریت کنید، پرداخت ها را پردازش کنید و حمل و نقل را انجام دهند.
  • قابلیت بازاریابی یکپارچه: هاستینگر دارای ابزارهای بازاریابی است که به بهینه سازی وب سایت و سئو آن، بازاریابی ایمیلی و رسانه های اجتماعی برای تبلیغ کاربران خود جهت افزایش فروش و ترافیک وب سایت آنها وجود دارد.
  • میزبانی سفارشی: چه قصد ساخت سایت با جوملا، طراحی سایت با وردپرس و یا ووکامرس را داشته باشید، یک برنامه میزبانی سفارشی برای بهبود وب سایت و رشد آن برای شما وجود دارد.

علت انتخاب Hostinger

هاستینگر یک ابزار قدرتمند و در عین حال بسیار مقرون به صرفه است و یک انتخاب عالی برای کسانی است که میخواهند با استفاده از هوش مصنوعی یک وب سایت با کیفیت اما کم هزینه را داشته باشند.

 Hostinger مناسب چه وب سایت هایی است؟

هاستینگر نیز برای مشاغل کوچک و کسب و کارهایی که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند و یا کارآفرینانی که به یک وب سایت برای ایجاد اعتماد نیاز دارند بسیار گزینه مناسبی است چرا که با هزینه کم میتوانند به نتیجه دلخواه خود برسند.

4. Webflow

اکنون که درمورد طراحی سایت بدون کدنویسی میگوییم بهتر است به معرفی نرم افزاری بپردازیم که حرفه ای تر باشد، در بین مخاطبین و کاربران ممکن است کسانی باشند که باوجود نداشتن علم کدنویسی و برنامه نویسی حساسیت به خصوصی در حرفه ای بودن وب سایت خود دارند، webflow گزینه ای مناسب برای این دسته از کاربران است.

Webflow یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که بدون کد نویسی به طراحان وب سایت اجازه میدهد که یک وب سایت کاملا ریسپانسیو را بصورت بصری طراحی کنند، سهولت استفاده از آن برای تازه کاران و افراد مبتدی در ابتدای کار شاید کمی سخت بنظر برسد اما پس از چند مورد استفاده متوجه خواهید شد که کار با آن بسیار هم سخت نیست.

هنگامی که یک وب سایت را با این پلتفرم راه اندازی میکنید با باز کردن قفل ویرایشگر آن میتوانید تغییرات را در حین تماشای وب سایت خود ایجاد کنید، صفحه ای را برای ویرایش انتخاب کنید و روی هر عنصری که قصد تغییر آن را دارید کلیک کنید و تغییرات را اجرا کنید.

شما میتوانید سیستم مدیریت محتوا  webflow بطور یکپارچه با ابزار طراحی آن ادغام کنید و طراحی پست های وبلاگ را آنطور که میخواهید برای شما آسان میکند. طراحی قالب وب سایت و قالب هایی برای انواع پست های وبلاگ ایجاد کنید و کل وب سایت خود را بطور مشابه و بدون تلاش اضافی طراحی کنید.

ویژگی های Webflow

webflow ویژگی های ویزه و منحصر به فردی دارد که باعث شده است این نرم افزار جزو نرم افزارهای برتر شناخته شود، این ویژگی ها شامل موارد زیر است.

  • ابزارهای همکاری: این نرم افزار به شما امکان میدهد که بتوانید اعضای تیم به جمع خود اضافه کنید و درصورت لزوم با هریک به همکاری بپردازید، همچنین میتوانید نظرات خود را در مورد یک طرح بنویسید.
  • ریسپانسیو بودن: جدا از اینکه وب سایت شما برای انواع گوشی های هوشمند و کامپیوتر و لب تاب باید واکنش گرا باشد به شما این امکان را میدهد که تا بتوانید وب سایت خود را حتی در حالت افقی و عمودی ریسپانسیو کنید، رعایت این سطح از جزئیات بسیار در طراحی سایت جذاب است.
  • پویا نمایی: این نرم افزار به شما امکان میدهد انیمیشن ها و حرکت های بصری زیبا را بدون نوشتن کد نویسی به صفحات وب سایت خود اضافه کنید.
  • سئو لوکال: یکی از ویژگی های جالب این نرم افزار این است که میتوانید وب سایت خود را برای مخاطبین خاص خود قرار دهید و براساس موقعیت مکانی مخاطبین خاص خود را پیدا کنید که این همان سئو لوکال است.

علت انتخاب Webflow

مهم ترین نقطه قوت Webflow این است که ترکیب منحصر به فردی در طراحی بصری و سفارش سازی پیشرفته آن است، درست که گزینه مناسبی برای مبتدیان نیست اما یک پیشنهاد شگفت انگیز برای توسعه دهندگان وب خواهد بود.

Webflow مناسب چه وب سایت هایی است؟

همانطور که قطعا متوجه شدید این نرم افزار مناسب طراحان وب سایت ها و توسعه دهندگان است طبعا هم برای راه اندازی یک وب سایت ساده گزینه مناسبی نیست، همچنین برای راه اندازی وب سایت های ریسپانسیو گزینه عالی بنظر میرسد.

5. Shopify

هرچقدر هم نرم افزارهای دیگر امکانات و قابلیت های خاصی داشته باشند، بهتر است بدانید که برای طراحی سایت ساز فروشگاهی شاپیفای بهترین گزینه است، شاپیفای به شما این قابلیت را میدهد که تا فروشگاه آنلاین خود را بدون کد نویسی راه اندازی و بتوانبد به نحو احسن مدیریت کنید، همچنین هرآنچه که برای راه اندازی یک وب سایت آنلاین نیاز دارید در اختیار شما قرار میدهد.

استفاده از ویرایشگر فروشگاه شاپیفای، بسیار راحت است، زمانی که حساب کاربری خود را فعال کردید روی شروع ویرایش کلیک کنید و وارد فروشگاه شاپیفای شوید، این نرم افزار به شما امکان میدهد که از هوش مصنوعی برای تولید متن، جا به جایی بین صفحات، اضافه کردن بلوک ها و ریسپانسیو کردن وب سایت برای سازگاری با موبایل و انواع وسایل ارتباطی هوشمند استفاده کنید.

ویژگی های Shopify

شاپیفای ویژگی های منحصری دارد که باعث شده است جزو لیست بهترین های ما قرار گرفته است که در ادامه بعضی از این ویژگی ها را برای شما آورده ایم.

  • سئو: گزینه های سئو این نرم افزار مانند سیستم های مدیریت محتوایی همچون وردپرس میباشد، پلتفرم وبلاگ نویسی آن محتواهای سئو شده را انتشار میدهد و باعث جذب ترافیک بیشتر برای وب سایت شما میشود.
  • ادغام با بازارهای آنلاین: قابلیت قابل ذکر دیگر شاپیفای این است که با بازارهای آنلاین همچون آمازون قابل ادغام است و باعث افزایش میزان فروش وب سایت شما میشود.

علت انتخاب Shopify

علت حضور شاپیفای در این لیست این است که شاپیفای یک نرم افزار تجارت الکترونیک است، ابزارهای قدرتمند ویرایشگر وب سایت، بازاریابی و مدیریت وب سایت امکاناتی است که به مدیران وب سایت و صاحبان سایت ساز فروشگاهی اجازه میدهد که همه چیز را در یک داشبورد مدیریت کنید.

شاپیفای مناسب چه وب سایت هایی است؟

شاپیفای مناسب صاحبان فروشگاهی آنلاین مبتدی است؛ که میخواهند یک راه حل همه کاره برای تجارت الکترونیک برای ردیابی تجارت الکترونیک است.

6. Squarespace

یکی از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت خوب این است که بتوانید به راحتی در آن گشت و گذار کنید، این ویژگی از مواردی است که سایت ساز گوگل نیز مشاهده میشود، وب سایت هایی که به راحتی مخاطبین خود اهمیت نداده باشند و کاربران در استفاده از وب سایت سردرگم باشند و جذابیت ظاهری نداشته باشد میتوان گفت که برای کاربران جذاب نخواهد بود. این نرم افزار یکی از بهترین وب سایت های تجارت الکترونیک است که با هوش مصنوعی یک پارچه شده است.

با استفاده از هوش مصنوعی موجود میتوانید الگوهای طراحی بسیار خیره کننده ای را داشته باشید و زمانی که اطلاعاتی در مورد ساختار سایت، صفحات موردنیاز، فونت و رنگ برند به هوش مصنوعی بدهید یک قالب سفارشی را از آن تحویل خواهید گرفت. این هوش مصنوعی یک کپی از وب سایت شما را در اختیارتان قرار میدهد که میتوانید تغییرات لازم را بر روی آن اعمال کنید.

ویژگی های Squarespace

این نرم افزار دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را متمایز کرده است و در ادامه قصد داریم که ویژگی های آن را برای شما شرح دهیم.

  • پشتیبانی استثنایی: این نرم افزار دارای یک پشتیبانی بسیار استثنایی است که 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته در حال خدمت رسانی به مخاطبین و کاربران خود هستند، جالب است بدانید این قابلیت را در ایجاد سایت با دروپال نیز خواهید داشت.
  • ابزار تجزیه و تحلیل: این پلتفرم قابلیت تجزیه و تحلیلی دارد که میتواند در مورد رفتار مشتری نظر دهد و رفتار مشتری را برای هدف گیری و شخصی سازی بهتر تحلیل میکند.
  • ابزار پیشرفته: این نرم افزار ابزارهای پیشرفته ای را برای فروش محصولات و جذب مخاطبین به سازندگان خود ارائه میدهند، این پلتفرم شامل بازاریابی، سئو داخلی و پشتیبانی 24 ساعته را در اختیار کاربران قرار میدهد.

علت انتخاب Squarespace

این نرم افزار شامل ویژگی های مختلفی از تجارت الکترونیک است که بازاریابی سبد خریدی که رها شده است، کارت های هدیه، شخصی سازی محتوا و تخفیف ها را انجام میدهد، این ویژگی ها باعث افزایش فروش و تجربه خرید بهتر میشود.

Squarespace مناسب چه وب سایت هایی است؟

این نرم افزار برای صاحبان کسب و کارهایی که قصد فروش محصولات خود را دارند ایده آل ترین است چراکه تاثیر بسیار مثبت و بسزایی در افزایش فروش و مشتریان شما خواهد داشت.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم تعدادی از سایت سازهایی که بدون نیاز به کدنویسی برای شما وب سایت طراحی میکردند را بیاوریم و توضیحات نسبتا جامعی در رابطه با هریک در اختیار شما قرار دهیم، نکته قابل اهمیتی که باید ذکر کنیم این است که بهتر است بدانید که هیچ یک از این نرم افزارها جای یک طراح وب سایت را برای شما نمیگیرد هرچند، مواردی بودند که قابلیت طراحی سایت را به صورت پیشرفته داشتند اما بازهم نیاز به دانش یک طراح سایت دارید.

برای راه اندازی وب سایت خود میتوانید از مشاوره های رایگان شرکت دارکوب استفاده کنید تا بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز