طراح وب سایت دیجی کالا کیست؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13833

5/5 - (4 امتیاز)
طراحی وب سایت با امکانات دیجی کالا

طراح وب سایت دیجی کالا کیست؟

این روز ها به دلیل گسترش اینترنت سبک زندگی مردم هم تغییر کرده است. خرید آنلاین مورد استقبال افراد زیادی است. بر اساس مطالعات بیش از 80% مردم برای یافتن نیاز های خود و کسب اطلاعات در اینترنت جستجو می کنند. نداشتن طراحی وب سایت و دور بودن از دنیای مجازی می تواند تأثیرات منفی بر صنایع مختلف داشته باشد. خیلی از متخصصین معتقدند اگر کسب و کاری طراحی وب سایت نداشته باشد در آینده ای نه چندان دور از بین می رود. طراحی وب سایت باعث جذب کاربران بیشتر، افزایش فروش آنلاین و درآمد بیشتر می شود.

طراحی وب سایت ها بر اساس امکانات و اهداف مختلف انواع متفاوتی دارند. برخی از انواع طراحی وب سایت عبارتند از طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت مارکت پلیس، طراحی سایت سازمانی و …. یک نمونه طراحی سایت مارکت پلیس بسیار موفق در ایران طراحی سایت دیجی کالاست. موفقیت طراحی وب سایت دیجی کالا باعث شده خیلی ها بخواهند بدانند طراح سایت دیجی کالا کیست و یا این وب سایت فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟ و قالب دیجی کالا چیست؟….

طراح وب سایت چه کاری انجام می دهد؟

طراح وب سایت صفحات وب را در بستر اینترنت می سازد. یک طراح وب سایت بایستی قادر به ساخت و ایجاد تمام مراحل طراحی وب سایت باشد. طراحی وب سایت مراحل مختلفی دارد. طراح وب سایت بخش کاربردی و زیبایی سایت را انجام می دهد. طراح وب سایت بایستی قادر به برنامه نویسی و طراحی گرافیکی سایت باشد. طراح وب سایت بایستی قادر به کار با سایت ساز های مختلف مانند وردپرس باشد. علاوه بر مهارت های تخصصی، طراح وب سایت باید قادر به ارتباط با مشتریان و درک اهداف مشتری از طراحی وب سایت باشد.

طراح سایت دیجی کالا کیست؟

شاید برایتان سؤال شده باشد طراح سایت دیجی کالا کیست؟ طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا در ابتدا توسط دو برادر و با استفاده از وردپرس انجام شد. اوایل ساخت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، این وبسایت ترافیک زیادی نداشت. اما بعد ها و با گذر زمان طراحی فروشگاه آنلاین دیجی کالا با استقبال مردم و جذب ترافیک بیشتر روبرو شد. به همین دلیل طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا نیاز به تغییراتی داشت تا بتواند خدمت رسانی خوبی داشته باشد. همین موضوع باعث شد تا طراحی فروشگاه آنلاین دیجی کالا به یک تیم متخصص روسی واگذاری شود. از سوی دیگر موفقیت طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا باعث شد تا خیلی ها بخواهند طراحی وب سایتی مشابه طراحی سایت با امکانات دیجی کالا داشته باشند.

چرا طراحی سایت با امکانات دیجی کالا؟

خیلی ها می خواهند طراحی سایت با امکانات دیجی کالا داشته باشند. طراحی سایت با امکانات دیجی کالا موقعیت های فروش آنلاین و جذب ترافیک بیشتر را برای کاربران ایجاد می کند. طراحی سایت مارکت پلیس مشابه دیجی کالا ویژگی هایی دارد که باعث ایجاد تجربه کاربری خوب می شود. برخی از امکانات بسیار خوب طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا عبارت است: فیلترینگ بالا، امکان ثبت نظر، پرداخت کارت به کارت، فیلتر نمودار قیمت، افزودن سؤال متداول و …. اگر می خواهید طراحی سایت با امکانات دیجی کالا داشته باشید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات انواع طراحی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، سئو و بهینه سازی سایت و …. می باشد.

چرا طراحی سایت فروشگاهی؟

طراحی سایت فروشگاهی یعنی ایجاد وب سایتی که در آن می توان خدمات فروش آنلاین محصولات ارائه داد. با طراحی پرتال فروشگاهی می توان خرید آنلاین و فروش آنلاین انجام داد. با توجه به اینکه خرید و فروش آنلاین رواج زیادی پیدا کرده و بسیاری از مردم از طریق وب سایت ها نیاز های روزمره خود را تهیه می کنند راه اندازی و طراحی پرتال فروشگاهی به شما این امکان  را می دهد تا به مخاطبان زیادی دست پیدا کنید، خدمات و محصولات خود را به کاربرانی از سراسر دنیا به فروش برسانید، کیفیت خدمت رسانی خود را ارتقاء دهید و …

فروش به صورت 24 ساعته

با آنلاین شاپ ها کاربران می توانند در ساعاتی که حتی فروشگاه های تعطیل هستند خرید کنند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری

با آنلاین شاپ، مشتریان شما دیگر نیاز ندارند برای خرید محصولات مورد نیاز خود به فروشگاه ها مراجعه کنند.

حذف هزینه های اجاره فروشگاه

طراحی فروشگاه آنلاین بسیاری از هزینه ها را کاهش می دهد. با طراحی فروشگاه آنلاین دیگر لازم نیست برای اجاره فروشگاه هزینه پرداخت کنید. هزینه های برق، رفت و آمد و… نیز حذف خواهد شد.

ذخیره زمان و انرژی

با طراحی آنلاین شاپ می توانید زمان و انرژی زیادی که در ترافیک و مسیر رفت و آمد صرف می کنید را ذخیره کنید.

تحلیل رفتار کاربر

با طراحی فروشگاه آنلاین براحتی می توانید رفتار کاربران را تحلیل و بررسی کنید و تصمیمات درستی برای جذب بیشتر کاربران و فروش آنلاین بیشتر بگیرید.

حذف مرز های جغرافیایی

طراحی فروشگاه آنلاین مرز جغرافیایی را حذف می کند. با طراحی آنلاین شاپ شما می توانید کاربرانی از سراسر دنیا داشته باشید.

طراحی فروشگاه اینترنتی کار سختی نیست. خیلی از افراد خودشان با کمی مطالعه اقدام به طراحی فروشگاه اینترنتی می کنند. وب سایت ساز هایی مانند وردپرس به شما این امکان را می دهد تا در عرض فقط چند دقیقه اقدام به ساخت فروشگاه اینترنتی کنید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی بایستی هاست و دامنه مناسبی نیز تهیه کنید. برای ساخت فروشگاه اینترنتی و تهیه هاست و دامنه در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی وب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید.

طراحی سایت مارکت پلیس چیست؟

طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی طی سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. طراحی سایت مارکت پلیس مانند طراحی سایت یک پاساژ آنلاین است. طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی هم برای خریداران و هم برای فروشندگان پر سود است. خرید آنلاین و فروش آنلاین در طراحی سایت مارکت پلیس ساده است. در طراحی سایت مارکت پلیس قیمت ها رقابتی هستند. به همین دلیل فروشندگان بایستی بهترین قیمت ها را در فروش آنلاین خود ارائه دهند. از سوی دیگر در طراحی سایت مارکت پلیس خریداران امکان مقایسه محصولات و خدمات را بین چندین فروشنده دارند. بنابراین می توانند بهترین محصول و یا سرویس را در خرید آنلاین خود به دست آورند. مهمترین تفاوت طراحی سایت مارکت پلیس با طراحی سایت فروشگاهی این است که در طراحی سایت مارکت پلیس چندین فروشنده فعالیت می کنند. طراحی سایت مارکت پلیس بسیار بزرگتر از ساخت فروشگاه اینترنتی است. طراحی سایت مارکت پلیس یک مدیر دارد. در طراحی سایت مارکت پلیس فروشندگان بایستی درصدی از فروش خود را به عنوان حق کمسیون به مدیر طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی بدهند. مدیر طراحی سایت مارکت پلیس کار هایی مانند تبلیغات را انجام می دهد تا بتواند خریداران و فروشندگان را به طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی خود جذب کند. در طراحی سایت مارکت پلیس فروشندگان محصولاتشان را خودشان نگهداری و انبار می کنند.

طراحی وب سایت درج آگهی

گسترش اینترنت بر صنایع مختلف اثر گذاشته است. شرکت های درج آگهی نیز جدای از این داستان نیستند. طراحی وب سایت درج آگهی به صنایع و کسب و کار های مختلف این امکان را می دهد تا با درج و ثبت آگهی بتوانند مشتریان زیادی جذب کنند. طراحی سایت شیپور و دیوار از نمونه های موفق طراحی وب سایت درج آگهی در ایران هستند. این روز ها کمتر کسی برای پیدا کردن محصول و سرویس مورد نیاز خود به روزنامه ها و مجلات مراجعه می کند و اغلب مردم از طراحی وب سایت ها استفاده می کنند.

طراحی وب سایت درج آگهی چه امکاناتی دارد؟

طراحی وب سایت درج آگهی امکانات زیادی دارد. برخی از این امکانات عبارتند از:

ایجاد حساب کاربری

طراحی وب سایت درج آگهی شما باید به کاربران امکان ایجاد حساب کاربری بدهد. در حساب کاربری اطلاعاتی نظیر نام و آدرس و شماره تماس ثبت می شود تا در مراجعات بعدی کار کاربر راحتتر باشد.

امکان درج تصویر برای آگهی

طراحی وب سایت درج آگهی بایستی امکان ایجاد تصویر را به کاربران بدهد. تبلیغاتی که تصویر ندارند کمتر مورد اعتماد هستند و کمتر دیده می شوند.

درگاه پرداخت

درگاه پرداخت در طراحی وب سایت درج آگهی به کاربران این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانند هزینه تبلیغات پولی خود را پرداخت کنند. درگاه پرداخت آنلاین در طراحی وب سایت هایی که خرید و فروش آنلاین در آنها انجام می شود بسیار مهم است.

اطلاعات تماس آگهی

ارائه ی اطلاعات تماس در طراحی وب سایت درج آگهی به کاربران کمک می کند تا براحتی بتوانند با صاحب آگهی تماس بگیرند.

فروشگاه ساز چیست؟

فروشگاه ساز ابزاری است که با آن می توان طراحی فروشگاه آنلاین انجام داد. فروشگاه ساز های مختلفی در بستر اینترنت وجود دارد. در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس از ووکامرس استفاده می شود. ووکامرس یک فروشگاه ساز بسیار معروف است. بسیاری از آنلاین شاپ ها با این افزونه ساخته شده اند. برای طراحی آنلاین شاپ خود با استفاده از فروشگاه ساز ووکامرس از قالبی استفاده کنید که با این افزونه سازگار باشد.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس محبوبیت زیادی دارد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار منعطف است. وردپرس پنل بصری دارد که کار کردن با آن ساده است. طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس امن است.

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه انجام می شود؟

ساخت فروشگاه اینترنتی ساده است. برای طراحی فروشگاه اینترنتی پس از نصب وردپرس بایستی یک قالب سایت مناسب انتخاب کنید. قالب سایتی انتخاب کنید که بیشتری هماهنگی را با نیاز های تجاری شما دارد. سپس محتوای از پیش تهیه شده خود را در سایتتان بارگذاری کنید. با ساخت فروشگاه اینترنتی می توانید از مزایای بیشمار آن بهره ببرید.

قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی دارد؟

وردپرس حاوی انواع و اقسام قالب هاست. هر کدام از این قالب ها ویژگی های زیاد و متفاوتی از یکدیگر دارند. در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بایستی از قالب فروشگاهی وردپرس استفاده کنید. با قالب فروشگاهی وردپرس می توان امکانات زیادی را پیاده سازی کرد. از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس می توان به ریسپانسیو بودن، سرعت بالا و ایمنی خوب و زیبایی آن اشاره کرد.

قالب دیجی کالا

اگر می خواهید طراحی وب سایتی مشابه طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا داشته باشید بایستی از قالبی مشابه قالب دیجی کالا استفاده کنید. سهولت استفاده، زیبایی و قابل درک بودن قالب دیجی کالا خیلی ها را به خود جذب کرده است. قالب دیجی کالا فیلترینگ و سرعت بارگذاری خوبی دارد. از دیگر ویژگی های قالب دیجی کالا ریسپانسیو بودن آن است که به کاربران امکان می دهد تا از هر دستگاهی این وب سایت را مشاهده کنند. برای خرید قالب مشابه قالب دیجی کالا در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت فروشگاهی، سازمانی و …. است که همگی به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

خلاصه

طراحی پرتال فروشگاهی و خرید آنلاین و فروش آنلاین از طریق طراحی سایت فروشگاهی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از موفق ترین طراحی مارکت پلیس ها در ایران طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالاست. دیجی کالا در ابتدا توسط دو برادر طراحی شد. اما با گذر زمان و جذب مشتریان زیاد نیاز به ایجاد تغییراتی داشت. به همین دلیل طراحی سایت فروشگاهی دیجی کالا به یک تیم طراحی سایت روسی واگذار شد. موفقیت طراحی پرتال فروشگاهی دیجی کالا باعث شد تا خیلی ها بخواهند طراحی سایت مارکت پلیس مشابه طراحی سایت با امکانات دیجی کالا داشته باشند. برای داشتن طراحی سایت با امکانات دیجی کالا بایستی از قالب سایتی مشابه قالب سایت دیجی کالا استفاده کنید. برای برخورداری از قالب سایتی مشابه قالب دیجی کالا در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. همچنین برای تهیه قالب سایت مشابه قالب دیجی کالا در صورت تمایل می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت است که همگی ریسپانسیو هستند، به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند و از خدمات پشتیبانی برخوردارند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز