طراحی سایت درج آگهی

نوشته شده توسط رومینا نظری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=7146

5/5 - (26 امتیاز)

تبلیغات نقش مهمی در ارتقا و توسعه کسب و کار های مختلف دارد. از سال 2011 میلادی کم کم، میزان درآمد تبلیغات در اینترنت نسبت به درآمد تبلیغات در تلویزیون در حال پیشی گرفتن است. این امر می تواند نشان دهنده اهمیت تبلیغات در اینترنت و سایت های درج آگهی باشد. در گوگل جستجو نمایید “آگهی رایگان” اولین سایتی که مشاهده می نمایید وب سایت درج آگهی دارکوب با نام “رایگان بفروش” با آدرس SellFree.ir می باشد. این وب سایت توسط دارکوب با زبان برنامه نویسی PHP پیاده سازی شده است. یکی از تخصص های اصلی و مورد علاقه شرکت دارکوب طراحی سایت درج آگهی می باشد که معمولا این نوع سایت ها را با زبان برنامه نویسی PHP از پایه و یا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس پیاده سازی می نماید. در دسته بندی انواع وب سایت، سایت های درج آگهی را آگهی های طبقه بندی شده می نامند.

در صورتی که دارکوب را برای طراحی سایت ثبت آگهی خود انتخاب نموده اید، این مجموعه دو راه را برای راه اندازی سایت ثبت آگهی به شما پیشنهاد می نماید:

  • طراحی سایت درج آگهی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس (مجموعه دارکوب قالب وردپرسی را با نام قالب وردپرس نیازمندی تولید نموده است که با استفاده از این قالب با قیمت ارزان به راحتی می توانید سایت درج آگهی خود را راه اندازی نمایید)
  • طراحی سایت درج آگهی با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP (این مجموعه تا کنون سایت های ثبت آگهی بسیاری را با استفاده از زبان برنامه نویسی PHP راه اندازی نمودن است)

دو مورد از معروفترین سایت های ثبت آگهی در ایران دیوار و شیپور می باشند. دارکوب می تواند طراحی سایتی نظیر دیوار و یا شیپور را برای شما انجام دهد. این مجموعه علاقه بسیار زیادی به طراحی این نوع سایت ها و همچنین سایت های فروشگاهی و مارکت پلیس را دارد. جهت برآورد دقیق پروژه کافی است درخواست خود را از طریق سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته این مجموعه ارسال نمایید. در حقیقت سایت های خرید و فروش اینترنتی نظیر دیجی کالا، دیوار، شیپور، آمازون و … درآمد بسیاری را نصیب صاحبان آنها می نماید.

خیلی ها در اینترنت در جستجوی اسکریپت سایت دیوار برای ساخت سایت مثل دیوار هستند. در حقیقت با توجه به تکنولوژی های جدید استفاده شده در طراحی سایت دیوار پیاده سازی سایت مشابه دیوار فرآیند سخت و پیچیده ای می باشد. اما ما در دارکوب با توجه به علاقه خود به این حوزه و نمونه کارهای خود نظیر سایت فروش رایگان، آماده طراحی این نوع سایت ها برای شما مشتریان عزیز هستیم. در صورتی که در جستجوی قالب وردپرسی نظیر دیوار هستید می توانید قالب سایت دیوار دارکوب را مشاهده نمایید.

کانال های مختلف و متنوعی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارند که می توان با یک استراتژی قوی از آنها کسب درآمد کرد. ( چه برای صاحبان کانال ها و چه برای کسب و کار های مختلف). شبکه های اجتماعی و وب سایت ها اصلی ترین بستر ها برای تبلیغات اینترنتی هستند. اهمیت تبلیغات اینترنتی در سال های اخیر به قدری مهم بوده است که شاخه ای از دانش به نام دیجیتال مارکتینگ digital marketing در راستای آن به وجود آمده است. دانشی که در دانشگاه ها و مراکز آموزشی به تدریس و یادگیری آن می پردازند.
بر اساس نتایجی که به دست آمده است، سایت های درج آگهی و صفحات تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی این روز ها در آمد خوبی از تبلیغات دارند. به گفته بسیاری از کارشناسان، درج آگهی در این فضا ها یک معامله دو سر سود است. چرا که هم صاحبان کانال های درج آگهی از تبلیغات کسب و کار ها به درآمد خوبی می رسند و در مقابل نیز کسب و کار هایی که به تبلیغات پرداخته اند مشتریان بسیاری به دست می آوردند.

البته لازم به ذکر است تبلیغات همیشه بازدهی خوبی برای طرفین ندارد. این امر بیشتر به دلیل تبلیغات نادرست و نداشتن استراتژی مناسب است. تبلیغات وقتی بازدهی خوبی دارند که در پشت آنها تفکری نهفته باشد. وقتی کانال تبلیغاتی به درستی طراحی شده باشد به نیمی از بازدهی تبلیغات خواهیم رسید.

پس در ابتدا محل تبلیغات باید مناسب باشد. صاحبان مشاغل نیز باید در انتخاب کانال تبلیغات اینترنتی دقت لازم را داشته باشند. هر وب سایت و صفحه ای برای تبلیغات مناسب نیست.

لازم به ذکر است مناسب ترین و مطمئن ترین کانال تبلیغاتی سایت درج آگهی است. بدون شک وب سایت ها برای مردم نسبت به شبکه های اجتماعی قابل اعتماد تر هستند. در چند سال اخیر که دسترسی به برخی از شبکه های اجتماعی برای مردم مسدود شد، بسیاری از فعالان حوزه دیجیتال به مردم توصیه کردند که بهترین بستر برای فعالیت تجاری وب سایت ها هستند.

اگر به دنبال طراحی سایت درج آگهی هستید، به شما پیشنهاد می دهیم، با مشاوران ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره داشته باشید. کارشناسان و طراحان وب سایت در شرکت دارکوب به خوبی می توانند شما را در رسیدن به اهداف تجاری تان کمک کنند. طراحان سایت ما با طراحی صد ها وب سایت در حوزه های مختلف به خوبی با ترفند ها و تکنیک های جذب مشتری آشنا هستند. آنها وب سایت ها را بر اساس آخرین استاندارد های طراحی سایت جهانی و کاملا به روز طراحی می کنند.

نکات مهم در طراحی وب سایت درج آگهی

این روز ها دارندگان سایت درج آگهی به خوبی می توانند از وب سایت خود کسب درآمد کنند، اما به شرط آنکه وب سایت آنها به صورت حرفه ای و با عملکرد بالا طراحی شده باشد. چرا که میلیون ها وب سایت درج آگهی با هدف کسب درآمد بیشتر در فضای وب به وجود آمده اند اما متاسفانه به دلایل مختلف نتوانسته اند عملکرد خوبی داشته باشند و بدون استفاده رها شده اند.

نه تنها برای راه اندازی سایت درج آگهی بلکه برای ایجاد هر وب سایتی باید برنامه ریزی و استراتژی مناسبی داشته باشید. تنها ساخت و طراحی یک وب سایت برای جذب مشتری کافی نیست. ایجاد هر وب سایتی به اصول و مبانی خاصی نیاز دارد.
شما در ابتدای کار باید بازار هدف خود را شناسایی کنید و سپس بر اساس آن به ایجاد سایت بپردازید. برای طراحی وب سایت، بسیار مهم است که درک کنیم، از کدام معیارها برای ردیابی موفقیت یک تبلیغ استفاده می شود. این معیار ها قانون و دستورالعمل خاص و ثابتی ندارند بلکه به دید و سلیقه مخاطبان بستگی دارد.

همانطور که واضح است مهم ترین نکته در سایت درج آگهی، تبلیغات می باشد. هر چه اصول تبلیغاتی به درستی رعایت شود، آگهی ها بیشتر دیده می شوند. معمولا در وب سایت های درج آگهی تبلیغات بر اساس تعداد افرادی که احتمالاً آنها را مشاهده می کنند فروخته می شوند، این در حالی است که قیمت برخی دیگر بر اساس تعداد کلیک کاربران تعیین می گردد.

وب سایت های درج آگهی که امروزه با اپلیکیشن نیز شناخته می شوند، انواع مختلفی دارند. اما اصول اولیه طراحی آنها تقریبا یکسان است. در طراحی سایت نیازمندی و درج آگهی، در ابتدای کار باید دایرکتوری های مختلفی در تمامی زمینه های کاری فراهم نمود. مهمترین نکته در طراحی این قبیل وب سایت ها ایجاد یک دسته بندی مناسب برای درج آگهی است.

کاربران باید به راحتی بتوانند در وب سایت درج آگهی حساب کاربری ایجاد نمایند. از آنجایی که مخاطبان این قبیل وب سایت ها از اقشار مختلف هستند باید به رابط کاربری دقت نمود. اینکه مخاطبان بتوانند به راحتی با وب سایت کار کنند بسیار مهم است.

در نظر گرفتن تبلیغات در کل مراحل طراحی امری حیاتی و مهم می باشد. وقتی کاربران به راحتی نتوانند از وب سایت استفاده کنند و فضای کلی سایت از تبلیغات مختلف اشباع شده باشد، مخاطبان زیادی به دست نخواهید آورد.

کاربران برای درج آگهی در قدم اول باید به راحتی بتوانند، نام شرکت، اطلاعات تماس، آدرس سایت و شبکه های اجتماعی خود را در وب سایت وارد کنند. همچنین آنها باید بتوانند به راحتی حوزه فعالیت تجاری خود را مشخص کنند. درج لوگو و نیز استفاده از کلمات کلیدی برای سئو در سایت از دیگر امکانات و قابلیت های اضافی است.

موفق ترین وب سایت های درج نیازمندی و آگهی، مخاطبان و کاربران زیادی دارند. برای کسب و کار های مختلف بسیار مهم است که آگهی آنها در وب سایت درج آگهی به چه میزان دیده می شود. پس شما به سئو و بهینه سازی وب سایت نیز، نیاز دارید. با بهینه سازی وب سایت بدون شک تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش خواهد یافت در این مورد نیز می توانید با کارشناسان سئو ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب مشاوره رایگان داشته باشید.

قابلیت ها و امکانات مهم سایت درج آگهی

همانطور که در بالا گفته شد، اولیه قسمت مهم وب سایت درج آگهی، ایجاد حساب کاربری مخاطبان است. وقتی شخصی وارد وب سایت شما شد باید به راحتی بتواند برای خود یکی حساب کاربری ایجاد نماید. البته بهتر است این حساب کاربری فقط برای فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات نباشد. بلکه تمامی مخاطبان سایت را در بر بگیرد.

در حساب کاربری باید بخش های برای درج: نام و اطلاعات هویتی شرکت یا فرد، راه های تماس، آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی، لوگوی شرکت و … باشد. امکان درج قیمت، نوع دسته بندی و حوزه فعالیت، درج مشخصات فیزیکی محصولات، ارائه توضیحات بیشتر برای خدمات و … نیز از امکانات دیگر است.

کاربران با کلیک بر روی اطلاعات تماس آگهی های مختلف باید به راحتی بتوانند از راه های مختلف با صاحب آگهی تماس بر قرار کنند. راه های تماس می تواند از طریق شماره تلفن، ارسال پیام متنی یا هدایت به وب سایت و شبکه های اجتماعی باشد.
درج تصویر برای آگهی نیز بسیار مهم است. بر اساس نتایج بدست آمده از بازدید تبلیغات، آگهی هایی که تصویر ندارند بسیار کمتر دیده می شوند.

امکان مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی نیز بسیار مهم می باشد. چه کاربران و چه آگهی دهنده ها باید بتوانند موقعیت و محدوده شهر و استان و محله خود را در وب سایت مشخص کنند.

این قبیل وب سایت ها، درج آگهی را هم به صورت رایگان و هم به صورت سفارشی و غیر رایگان انجام می دهند، پس برای پرداخت هزینه تبلیغات پولی، باید درگاه پرداخت آنلاین نیز در وب سایت تعبیه شود. تا کاربران به راحتی بتوانند هزینه تبلیغات خود را پرداخت نمایند.

معمولا در وب سایت های درج آگهی، تبلیغات و آگهی های مختلف در یک اندازه و سایز و به صورت یکپارچه هستند. نمی توان گفت که این امر یک قانون است. شما می توانید وب سایت خود را بر اساس سلیقه خود طراحی کنید. یکپارچه بودن آگهی ها در وب سایت امری اختیاری است. به طور مثال شما می توانید آگهی های سفارشی و پولی مشتریان خود را در سایز های بزرگ تر نمایش دهید. وب سایت های درج آگهی داخلی اغلب به صورت یکپارچه طراحی شده اند. برخی از کارشناسان دیجیتال مارکتینگ بر این باور هستند که وب سایت هایی که بنر های بزرگ و کوچک در طراحی آنها استفاده شده است، نمی توانند تجربه کاربری خوبی به دست بیاورند.

مهمترین نکاتی که در طراحی وب سایت درج آگهی باید به آنها توجه نمود عبارتند است:

  • استفاده از گرافیک خاص و طراحی ظاهر جذاب و منحصر بفرد برای درج آگهی ها
  • تضمین سرعت بارگذاری و بالا آمدن وب سایت
  • توجه به رابط کاربری
  • طراحی حساب کاربری ساده و قابل دسترس
  • رعایت اصول اولیه بهینه سازی وب سایت در طراحی
  • رعایت پایه و اساس دیجیتال مارکتینگ در طراحی ظاهر سایت
  • طراحی ریسپانسیو و سازگاری با موبایل
  • تضمین امنیت سایت
  • ایجاد پشتیبانی رایگان برای کاربران در صورت بروز مشکل و سوال
  • امکان به اشتراک گذاری آگهی ها در شبکه های اجتماعی

طراحان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب به تمامی اصول مهم و اساسی طراحی سایت های درج آگهی واقف هستند. چرا که شرکت طراحی سایت دارکوب نیز خود دارای یک وب سایت درج آگهی است. علاوه بر طراحی وب سایت برای سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برند سازی و دیگر خدمات طراحی و ایجاد سایت، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

علاوه بر این ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب، کلیه خدمات خود را همراه با پشتیبانی آنلاین البته کاملا رایگان در تمامی روز های هفته و به صورت 24 ساعته ارائه می دهیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز