نکات ضروری در ساخت فروشگاه اینترنتی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

آیا شما شال گردن های منحصر به فرد و یا چیزهای جذاب می سازید؟ و یا فکر می کنید می خواهید کسب و کارتان بزرگ تر شود و پیشرفت کنید و یا می خواهید از عرضه کنندگان منحصر به فرد باشید؟ شما هر کدام از فروشگاه های اینترنتی را که مد نظر داشته باشید .هیچ کدام از این نکات زیر را نمی توانید نادیده بگیرید.

امروزه بسیاری از فروشگاه های آنلاین آماده ارائه طیف گسترده ای از محصولات و خدمات به مشتریان می باشند که می تواند تمام نیازها و انتظارات آنها را برآورده سازند.  اما با رقابت عظیم و در حال رشدی که در میان  صاحبان وب سایت های فروشگاهی آنلاین وجود دارد آنها باید به فکر این باشند که  مشتریان فعلی خود را حفظ کرده و برای جذب مشتریان جدید برنامه ریزی کنند.

اگر شما می خواهید در حالی که وب سایت شما درحال پیشرفت می باشد از اشتباهات موجود دوری کنید و مشتریان خود را حفظ کنید و مشتریان جدید را جذب کنید ایجاد توسعه یک استراتژی کسب و کار درازمدت ضروری  می باشد. در این مقاله جنبه های اصلی چنین استراتژی را شرح خواهیم داد که چگونه در مقابل این اشتباهات ایستادگی کنید.

نام و لوگو

اولین وظیفه شما این است که نام، لوگو و به طور کلی یک هویت نام تجاری را انتخاب کنید. شما باید هویت خود را  در محدوده فروشگاه آنلاین خود و اهداف مخاطبان خود لینک کنید.  از خودتان بپرسید: آیا فروشگاه من منحصر به فرد است؟  این نقطه را، نقطه فروش منحصر به فرد خود در نظر بگیرید و از آن برای ساخت هویت خود استفاده کنید.  به عنوان مثال. اگر شما در محدوده 'makemybike.com' می باشید شما می توانید به سرعت متوجه شوید که این فروشگاه اینترنتی چه چیز ارائه می دهد.

بدون نرم افزار شما فروشگاه آنلاین ندارید

خوشبختانه، مجبور نیستید یک فروشگاه آنلاین را به تنهایی ایجاد کنید.  بسته های نرم افزاری متعددی موجود است که شما را قادر می سازد تا سریعا وب سایت خود را ایجاد کنید. به عنوان مثال، وردپرس و دروپال پلت فرم بسیار قابل دسترس برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ هستند.  از سوی دیگر مجنتو، سئو شاپ و دروپال می توانند برای ایجاد یک فروشگاه مجازی با تعداد زیادی از محصولات مورد استفاده قرار گیرد. و البته شما همچنین می توانید از پشتیبانی DHL Express برای کمک به آن تکیه کنید.

پیگیری  تجارت الکترونیک

شما همچنین باید در مورد فعالیت در سایت خود و آنچه مردم دنبال آن هستید اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل است که شما باید گوگل آنالیستیک  را برای فروشگاه آنلاین خود فعال کنید. ویا اینکه یک بازاریابی حرفه ای برای آن انجام دهید تا رفتار گشت و گذار و خرید بازدیدکنندگان را متوجه شوید.  این نرم افزارمی تواند به شما چیزهایی مانند تعداد بازدید از وب سایت شما، آنچه که آنها دنبال آن می گردند و صفحاتی که آنها بارها بازدید می کنند، را بگوید.

بازاریابی آنلاین

طبیعتا ، شما فروشگاه آنلاین خود را در خبرنامه منطقه ای تبلیغ نمی کنید،  اما در بزرگترین پلت فرم بازاریابی در جهان – اینترنت تبلیغ می کنید. تبلیغات در سایت هایی مانند گوگل، بینگ، فیس بوک، یوتیوب، نمایش مشخصات عمومی ضروری است  اگر شما می خواهید حضور آنلاین داشته باشید و فروشگاه آنلاین شما موفق باشد. با به اشتراک گذاری محصولات جدید و یا پست های وبلاگ در رسانه های اجتماعی، شما به راحتی می توانید به صدها و هزاران نفر از مصرف کنندگان بدون هیچ هزینه ای دسترسی پیدا کنید.

ایجاد سابقه خوش نامی

اعتبار یکی از مهمترین جنبه های هر سرمایه گذاری آنلاین است، در عین حال که ساخت آن آسان نیست و بلکه  زمان زیادی نیاز دارد.

شاید یکی از مهم ترین مواردی که صاحبان فروشگاه های آنلاین باید توجه کنند، سطح رضایت مشتری و وفاداری آنها است. شما باید به یاد داشته باشید که درک نیازهای مشتری و انتظارات آنها ، باعث می شود آنها حفظ شوند و مجدد مراجعه کنند. هرگز سعی نکنید مشتریان خود را فریب دهید  و فقط اطلاعات صحیح و کامل و صادقانه در مورد محصولات وخدمات خود را ارائه دهید. حقایق واقعی درباره شرکت خود را به اشتراک بگذارید و اهدافی را که می خواهید به دست آورید توضیح دهید.

توجه ویژه ای به بازخورد مشتری در شبکه های اجتماعی ، انجمن ها و صفحات اجتماعی داشته باشید. امروزه تقریبا تمام مشتریان ترجیح میدهند محصولات و خدمات را با استفاده از وب سایتهایی مانند فیس بوک، توییتر و غیره مورد بحث قرار دهند و یا انتخاب کنند .  آنها را تشویق کنید که افکار و عقاید خود را درمورد شما بنویسید تا بدانید که آیا مردم محصولات و خدمات شما را دوست دارند؟

سطح پشتیبانی خود و آنچه را که می خواهید در آینده ارائه دهید بنویسید. به طور مکرر و به موقع به تمام سوالات مشتری پاسخ دهید.  

تخفیف و برنامه های روزمره

روش های سنتی وقتی در کسب  و کار های آنلاین ادغام می شوند می توانند بسیار مفید باشند. شما می توانید . حد و مرز سود خود را محاسبه کنید تا متوجه شوید که چقدر تخفیف امکان پذیر است تا بتوانید با این کار هم سفارش مشتریان را بالا ببرید و هم وفاداری آنها را بیشتر کنید.

یک معامله روزانه ویژه، راه دیگری برای اینکه فروشگاه آنلاین شما پایدار بماند و سود آن را به طور چشمگیری افزایش دهد.  ایده اصلی این استراتژی به این صورت است فروش محدودی از محصولات یا خدمات با قیمت ویژه در مدت زمان محدود. با استفاده از استراتژی معاملات روزانه، یک فروشگاه وب نه تنها می تواند درآمد بالا برسد، بلکه می تواند تعداد زیادی مشتریان جدید را جذب کند و مشتریان خود را وفادار کند.

علاوه بر این، مشتریان قادر به کشف موارد دیگر از کاتالوگ محصولات خود و خرید آنها در آینده خواهند بود.

برنامه های وابسته

راه دیگری برای ارائه یک وب سایت به یک مخاطب بزرگ هدف با استفاده از برنامه های وابسته است. آنها به شما اجازه می دهند محصولات و خدمات خود را در صدها و هزاران وب سایت دیگر تبلیغ کنید.  معمولا تبلیغ کنندگان از تبلیغات بنر، لینک های متنی و یا خبرنامه ها استفاده می کنند تا بازدیدکنندگان را به یک وب سایت خاص ارسال کنند، تبلیغات را انجام می دهند و محصول و خدمات شما را به فروش می رسانند.

انواع روش های پرداخت

اغلب، تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین یک اشتباه مشابه را انجام می دهند، فقط  به مشتریان تنها چند گزینه پرداخت ارائه می دهند. مشتریان خود را به گزینه های استاندارد مستلزم نکنید.بسیاری از راه حل های پولی قابل قبول را تا آنجا که امکان پذیر است درنظر بگیرید به عنوان مثال، پرداخت های آمازون، Braintree، WePay و غیره را ادغام کنید.  

برخی از فروشگاه های آنلاین دارای محدودیت های فنی در انجام معاملات پولی هستند ، و فقط کارت اعتباری یا کارت حساب  را می پذیرند.  اگر می خواهید به طور قابل توجهی مشتریان خود را ارتقا دهید، به آنها فرصت پرداخت چک های الکترونیکی ، انتقال سیم، سفارشات پول یا بیت کوین را ارائه دهید. کسب و کار آنلاین خود را بدون محدودیت قرار دهید.

فروشگاه آنلاین موبایل( MOBILE-FRIENDLY)

در عصر ما که استفاده از دستگاه های تلفن همراه زیاد است، هر فروشنده باید یک نسخه از فروشگاه وب موبایل داشته باشد.  در حال حاضر مشتریان ترجیح می دهند که خرید را به صورت آنلاین  انجام دهند، صرفه جویی در وقت برای انتخاب محصولات یا خواندن اطلاعات در مورد اقلام مورد نیاز بهترین  شیوه خرید می باشد.

متاسفانه، بسیاری از صاحبان وب سایت ها که نمی توانند از طراحی مناسب وب سایت ریسپانسیو برای دستگاه های تلفن همراه برخوردار باشند، در نتیجه بسیاری از مشتریان بالقوه را از دست می دهند.  اگر چه بهینه سازی تلفن همراه می تواند نسبتا گران تر باشد، اما  هم سرعت وب سایت را افزایش می دهد و هم حجم فروش را افزایش می دهد.

چند راه حل اساسی جذب مشتری برای وب سایت فروشگاهی شما

مهم نیست که فروشگاه آنلاین شما در حال حاضر گاهی اوقات کار می کند و یا تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کرده اید تا زمانی که شما نتوانید مشتری جذب کنید موفق نخواهید بود.  البته، گفتن آن بسیار راحت تر از انجام دادن آن است مسلما جذب مشتریان آنلاین کار دشوار و وقت گیری می باشد.  برای اینکه این فر آیند برای شما راحت تر شود ما در اینجا چند راه حل ارائه داده ایم که به شما کمک می کند تا ترافیک وب سایت فروشگاهی خود را بدون تخصیص بودجه عظیمی بالا ببرید.  

یک فروشگاه زیبا

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که وب سایت شما جذاب باشد.  طراحی یک فروشگاه آنلاین زیبا بسیار مهم است، زیرا اگر آن زشت باشد به راحتی مشتریان فرار می کنند. شما باید آگاه باشید که تصمیم خرید مشتری معمولا در 3 ثانیه اول که بر روی وب سایت شما هستند ایجاد می شود – بنابراین این اولین گام در نگه داشتن مشتریان می باشد. همانطور که Patryk Pawlikowski، مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک Shoplo.com می گوید:  " وب سایت فروشگاه آنلاین شما نمایندگی فروش محصولات و خدمات شما می باشد. به همین دلیل است که باید آن زیبا و حرفه ای باشد، به خصوص اگر محصولی که می فروشید زیبا و ظریف باشد. اگر مشتری به دنبال یک لباس شیک و زیبا می گردد و به یک وب سایت زشت و ناپسند وارد شود او باز خواهد گشت. مشتریان برای خرید محصول مورد نظر خود بسیاری از فروشگاه های اینترنتی را جستجو می کند و از آن وب سایتی خرید می کنند که به نظر آنها زیباتر باشد. و این یک دلیل است برای این ضرب المثل: یک فروشگاه زیباتر معتبرتر و قابل اعتمادتر به نظر می رشد. 

فعالیت های رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی یکی از کانال هایی هستند که شما را قادر خواهد ساخت که تبلیغات خود را انجام دهید. البته مسلما ، تبلیغات در میان شبکه های اجتماعی مستلزم پرداخت هزینه می باشد ، اما حضور تنها رایگان است. و این می تواند مزایای زیادی نیز داشته باشد!

کلید موفقیت در رسانه های اجتماعی یک محتوای شگفت انگیز است. شما باید جالب و برجسته باشید، به طوری که مردم بخواهند شما را دنبال کنند. اگر شما موفق به انجام این کارشدید، کانال بازاریابی عالی بدون هزینه مالی خواهید داشت. پس برای جذب مشتری در رسانه های اجتماعی چه باید بکنید ؟

  • پست به طور مرتب – حداقل در روز تعدادی پست داشته باشید به طوری که مشتریان شما را فراموش نکنند .
  • کاربران خود را مشغول کنید. از آنها سوال بپرسید ، به سوالات آنها پاسخ دهید ، سعی کنید توجه آنها را جلب کنید.
  • بهترین کانال ها در زمینه کسب و کارتان را انتخاب کنید،  اما همیشه بر فیس بوک و Pinterest تمرکز می کنید، زیرا آنها می توانند بیشترین ترافیک را به سایت هدایت کنند.
  • استفاده از تصاویر جذاب. پست ها با تصاویر معمولا 50٪ بیشتر مورد توجه کاربران قرار می گیرند.

خدمات مشتری:

یکی دیگر از چیزهایی که به شما کمک می کند بسیاری از کاربران را جذب کنید  این است که از مشتریان برجسته خود مراقبت کنید.  همیشه به یاد داشته باشید: هیچ تبلیغی بهتر از رضایت مشتری نمی باشد. تجربه خرید در فروشگاه خود را یک تجربه منحصر به فرد و مثبت کنید.   تحقیقات نشان می دهد که 45 درصد از مصرف کنندگان یک معامله آنلاین را در صورتی که سوالات و نگرانی های آنها را پاسخگو نباشد به سرعت ترک خواهند کرد. این به این معنی است که اگر شما می خواهید مشتری را جذب کنید، باید به تمامی نظرات و سوالات آنها پاسخ دهید. و به سرعت هر چه بیشتر که امکان پذیر باشد کلید موفقیت در این زمینه می باشد.

بنابراین، به یاد داشته باشید! هیچ گاه اثرات خدمات مناسب به مشتری را نادیده نگیرید. تحقیقات نشان می دهد که 70% از خرید ها بر اساس تجربه خوب خرید مشتریان می باشد. مردم وقتی تجربه منفی دارند دو برابر بیشتر مشتاق برای به اشتراک گذاشتن آن هستند نسبت به تجربه مثبت. و این موضوع برای شما ساده نمی باشد.  حتی گفته شده است که 12 تجربه مثبت برای از بین بردن یک تجربه منفی لازم می باشد. به این ترتیب، اطمینان حاصل کنید که تمام مشتریان شما از خدمات ارائه شده شما راضی هستند. خوب، مفید و شایسته  باشید و خواهید دید که مشتریان خواهند آمد. باور کنید، شما شگفت زده خواهید شد که قدرت بازاریابی دهان به دهان چقدر زیاد است.

تبلیغات

همه ما عاشق تبلیغات و تخفیفات هستیم. معمولا همین مقدار کم که ما صرفه جویی می کنیم ما را خوشحال می کند. این یک مکانیزم روانشناختی است که مسئول این احساسات است .  چگونه می توانید از آن در فروشگاه آنلاین خود برای جذب مشتریان استفاده کنید؟  یک ایده این است که به مشتریان یک اشانتیون رایگان ارائه دهیم.  همانطور که Patryk Pawlikowski از Shoplo.com می گوید: "  بسیاری از فروشگاه های ما مشتریان خود را به یک اشانتیون رایگان پیشنهاد می کنند و به نظر می رسد این کار موفقیت آمیز باشد. تعداد خرید ها در فروشگاه های آنها به طور قابل توجهی افزایش می یابد، به عنوان مثال می توانید یک حمل و نقل رایگان اشانتیون دهید . یک دستمزد حمل و نقل چیزی است که بعضی مشتریان حتی از خرید خود منصرف می شوند. بعضی فروشگاه ها این جوایز را برای مبلغ خاصی از خرید ارائه می دهند به عنوان مثال برای کسانی که خرید های بالای یک میلیون تومان داشته باشند. این یک راه حل عالی برای تشویق مشتریان برای خرید بیشتر از آن چیزی است که آنها برنامه ریزی کردند فقط برای به دست آوردن آن اشانتیون. در نتیجه، نه تنها به مشتری چیزی هدیه داده اید که برای او ارزشمند می باشد و راضی می باشد بلکه باعث افزایش  فروش  وتولید شده اید."

راه دیگری توزیع کوپن تخفیف است. شما می توانید آنها را به مشتریان جدید بدهید، بنابراین آنها انگیزه بیشتر برای خرید اول خود دارند.  همچنین توصیه می شود که مشتریان وفادار خود را با ارائه پیشنهاد ویژه ای از قبیل: "دو تا بخر سه تا ببر" و یا "مورد دوم 30٪ تخفیف" خوشحال کنید. همه این کار باعث می شود مشتریان شما احساس خاصی کنند و آنها را تشویق به خرید در فروشگاه شما کنند.

بازاریابی ایمیلی

این یک راه ارزان و موثر برای جذب مشتریان است.  یک نظرسنجی برند Epsilon نشان داده است که 54 درصد افراد نسبت به شرکت هایی که برای آنها ایمیل ارسال می کنند، توجه بیشتری دارند.  علاوه بر این، 71 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که هنگام خرید، همیشه ایمیل هایی را که یک شرکت به آنها ارسال می کند به یاد می آورد. این نتایج اهمیت بازاریابی ایمیل را تایید می کند. اما آیا واقعا می توانید آن را انجام دهید.

برخی از رایج ترین ایده ها عبارتند از:

  • ارسال ایمیل در مورد محصولات جدید
  • ارسال ایمیل در مورد فروش و تبلیغ
  • بعد از خرید یا خرید محصولات مشابه ، ایمیل های خود را ارسال کنید، به طوری که مردم مشتاق خرید های دیگری شوند.
  • ارسال ایمیل به مشتریانی که مدتی است که بر روی فروشگاه آنلاین شما فعالیت ندارند و به وسیله ایمیل آنها را از کوپن های تخفیف مطلع بسازید.

همانطور که می بینید شما نیاز به میلیون ها راه برای جذب کاربر بر روی وب سایت خود ندارید مهمترین چیز این است که خلاق باشیم و بدانیم که کدام کانال برای استفاده بهتر است.  حالا که این دانش را داشته باشید، پیش بروید و فروشگاه خود را ارتقا دهید!

چند نکته در مورد تجارت الکترونیک به ساخت فروشگاه آنلاین شما کمک می کند

هنگامی که ما در مورد یک وب سایت تجارت الکترونیک صحبت می کنیم، ما معمولا روی جنبه معاملاتی تمرکز می کنیم. همه چیز درباره فروش محصول شما به مشتری است.  با این حال، آسان نیست که مشتری را به خرید آنلاین متقاعد کنید. خوب، بر اساس آنچه اعتقاد داریم، تصوری  که از وب سایت شما در ذهن مشتری به جا می ماند تعیین می کند که آیا مشتری از وب سایت شما خرید کند یا خیر؟  اگر بخواهم کمی ساده تر بگویم یعنی، این تصور از وب سایت شماست که بازدید کننده را ترغیب می کند تا خرید آنلاین از وب سایت شما را انجام دهد.

شما می توانید از وب سایت های تجارت الکترونیک به عنوان یک دروازه استفاده کنید، مخصوصا در مورد کسب و کارهای آنلاین. برای شما مهم است که بدانید که ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک خیلی مهم تر از ایجاد یک وبسایت ساده و معمول است.  واضح است که مردم از وب سایت های تجارت الکترونیک تنها زمانی خرید می کنند که از کیفیت محصولی که میخواهند ارائه دهند کاملا مطمئن باشد. بنابراین برای اینکه یک وب سایت فروشگاهی موفق داشته باشید باید یک تصویر قوی ار محصول خود در ذهن مشتریان به جای بگذارید تا موفق باشید.

اگر می خواهید یک کسب و کار آنلاین ایجاد کنید و یک فروشگاه الکترونیک را داشته باشید، لازم است که شما بعضی از عواملی اساسی وب سایت خود را رسیدگی کنید.  اگر میخواهید مشتریانتان را متقاعد کنید، باید تلاش کنید تا یک وبسایت بر مبنای محصولاتی که  می فروشید و یا خدماتی که به مشتریان خود ارائه دهید ایجاد کنید.  اگر این اولین بار است که این کار را انجام می دهید، هیچ جای نگرانی نیست.  شما می توانید با استفاده از مجنتو تم های خارق العاده ای بزنید.  با این حال، اگر می خواهید یک وب سایت کامل تجارت الکترونیکی ایجاد کنید، نکات زیر می تواند به شما کمک کند.  

کاملا می دانید که کسب و کار شما چیست؟

اول از همه شما باید بدانید که کسب  و کار شما دقیقا در مورد چیست؟  این بیشتر به شما کمک خواهد کرد که مخاطبانتان را درک کنید.  سپس شما می توانید موضوع وب سایت خود را تعیین کنید تا بتواند مخاطبان خود را متقاعد کنید.  همچنین اطمینان حاصل کنید که تمی را انتخاب می کنید که برای کسب  و کار شما مناسب تر می  باشد.

بهترین تم را انتخاب کنید

این بسیار مهم ایت که شما بهترین تم را برای کسب وکار خود انتخاب کنید.  شما تعداد زیادی از تم های آنلاین را پیدا خواهید کرد و شما می توانید از میان آنها یک تم را که برای کسب و کار شما مناسب تر است انتخاب کنید.  اطمینان حاصل کنید که مناسب ترین رنگ بندی و تصاویر با وضوح بالا را انتخاب می کنید.

ناوبری های دوستانه را انتخاب کنید

ما معمولا این واقعیت را نادیده می گیریم که ناوبری شاید مهمترین چیزی است که باعث می شود مشتری شما از وب سایت شما خرید کند. شما ممکن است فکر کنید که استفاده از برخی تم های زیبا جذاب خواهد بود. با این حال، بهتر است برای افزایش نرخ تبدیل  وب سایت را ساده نگه داریم.

محصولات خود را به شیکی نمایش دهید

نکته بسیار مهم بعدی – خیلی مهم است که محصول خود را بسیار زیبا و موثر نمایش دهید. برای مثال  تصاویر زیبا از محصولات تهیه کنید ؛ آنها باید در یک گالری قرار بگیرند، ، و به صورت هنری در دسترس مشتری باشد.

ویژگی ها را مدرن کنید

شما همچنین نیاز به مدرن کردن ویژگی های وب سایت خود دارید زیرا تم های منسوخ شده و از تاریخ گذشته بر روی وب سایت بی ارزش می باشد.  طراحی وب سایت خود را همیشه مطابق آخرین متد ها به روز نگه دارید. این کار در جذب مشتریان به وب سایت شما کمک خواهد کرد و باعث افزایش فروش شما خواهد شد.
تم ها را سفارشی کنید

هر کسب و کار آنلاین نیاز به تم های سفارشی دارد. تنها دلیل این امر این است که سفارشی کردن وب سایت یک راه است که شما ویژگی های منحصر به فرد برای وب سایت خود بسازید و آن را نمایش دهید که می تواند به بهترین شکل کسب و کار شما را نشان دهد.  این کار بیشتر به صاحب وب سایت کمک می کند تا، بدون هیچ مانعی و بدون هیچ مشکلی به راحتی به اهداف خود دست یابد. همچنین به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و آنها را در وب سایت خود نگه دارید.

وب سایت خود را ریسپانسیو کنید

مردم برای استفاده از اینترنت از سیستم عامل های مختلف استفاده کرده اند.  اکثر وب سایت های تجارت الکترونیک  از دستگاه های تلفن همراه مشاهده می شود   و بنابراین لازم است یک وب سایت ریسپانسیو  داشته باشید.  این نه تنها به شما به صرفه جویی در هزینه کمک می کند، بلکه حتی اگر وب سایت شما از دستگاه های مختلف و موبایل دیده شود باعث می شود حرفه ای به نظر بیاید.

بر روی نتایج رسانه های اجتماعی برنامه ریزی کنید

با رشد روز افزون شبکه های اجتماعی ، برای شما و هر کسب  و کاری لازم است که برای نمایش در شبکه های اجتماعی تلاش کنید.

4 نکته ضروری برای ایجاد فروشگاه آنلاین

شروع یک فروشگاه آنلاین هیجان انگیز و دلهره آور است. با ساخت فروشگاه آنلاین فروش بالقوه شما بالا می رود. با این 4 نکته ضروری می توانید اطمینان حاصل کنید که فروشگاه آنلاین شما تمام موارد اساسی را تحت پوشش قرار می دهد. و می تواند پتانسیل فروش بالقوه شما را بالا ببرد.

افتتاح یک فروشگاه آنلاین در مقایسه با یک مغازه خیابانی می تواند هزینه هارا کاهش دهد در حالی که می توانید به سود بیشتری دست یابید.

در مورد محصول انتخابی خود مراقب باشید و آگاهی کامل داشته باشید

کاملا واضح است، در مورد آنچه که می فروشید باید آگاهی کامل داشته باشید و مراقب باشید و با احتیاط اقدام کنید.  هرچه زودتر تصمیم بگیرید که چه محصولاتی میخواهید به فروش برسانید، زودتر می توانید وب سایت، برنامه و بودجه خود رادر نظر بگیرید.

هنگامی که تصمیم گرفتید که چه محصولی را که میخواهید به فروش برسانید، می توانید شروع به قیمت گذاری و تحقیق و ارزیابی در مورد اینکه کدام مسیر بازاریابی بهترمی باشد کنید.

مخاطبان خود را شناسایی کنید

داشتن فروشگاه اینترنتی یک فرصت عالی برای دسترسی به مشتریان جدید است. برای دستیابی به مشتریان مفید و موثر شما باید هدف مشتریان خود را درک کنید.  چه موتورهای جستجو استفاده می کنند؟ چه رنگی دوست دارند؟ با نگاه کردن به محصولات مشابه و الگو گرفتن از آنها شما می توانید متوجه شوید که مشتریان چه چیز در مورد محصول شما دوست دارند و یا ندارند و بنابراین می توانید شروع به ساختن نام تجاری و محصولات خود کنید.

نام دامنه خود را انتخاب کنید

یک نام دامنه با مفهوم عمیق برای خود انتخاب کنید.

  • آن را سئو سازی کنید
  • به آسانی تایپ شود
  • کوتاه باشد
  • اطمینان حاصل کنید که بازار هدف شما آن را دوست دارد
  • آن را به خاطر بسپارید

طراحی وب سایت خود را به درستی انجام دهید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما آماده بر ای آغاز کار است.  مطمئن باشید که وب سایت شما خالی است درست مانند زمانی که یک مشتری می خواهد وارد مغازه شما باشد و در آن قدم بزند . طراحی های ناقص و یا شکسته یا خراب باعث می شود که مشتریان وارد آن نشوند.

فکر کنید که وب سایت شما همانند یک فروشگاه فیزیکی است. این سایت باید برای خرید محصولات آسان باشد و بتوان در آن به راحتی حرکت کرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز