بهترین فروشگاه ساز های اینترنتی حرفه ای و رایگان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
بهترین فروشگاه ساز های اینترنتی حرفه ای و رایگان

جدا از آنکه می توانید عملیات طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به یک شرکت طراحی وب سایت واگذار نمایید با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای فروشگاه ساز نیز می توانید وب سایت فروشگاهی خود را به صورت رایگان طراحی نمایید.

فروشگاه ساز های رایگان حرفه ای وجود دارند که با استفاده از آنها به راحتی می توانید فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نمایید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با استفاده از فروشگاه سازها کار بسیار ساده ای است و کافی است سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی را از سایت مورد نظر دانلود نموده و بر روی سرور خود بارگذاری، نصب و راه اندازی نمایید. البته این فروشگاه ساز ها به زبان انگلیسی می باشند و برای فارسی سازی آنها حتما می بایست فایل زبان فارسی را در سیستم مدیریت محتوا نصب نموده و همچنین از قالب راست به چپ استفاده نمایید. قالب های فراوانی برای این فروشگاه سازها به صورت رایگان در اینترنت عرضه می گردند که می توانید قالب مورد نظر خود را دانلود نمایید. دقت نمایید در صورتی که تمایل به راه اندازی فروشگاه اینترنتی فارسی را دارید حتما از قالبی استفاده نمایید تا قابلیت نمایش راست به چپ داشته باشد. همچنین در صورت تمایل می توانید عملیات فارسی سازی و راست به چپ نمودن قالب خود را به دارکوب واگذار نمایید. مورد دیگری که در این فروشگاه سازها می بایست به آن دقت نمایید راه اندازی قابلیت پرداخت آنلاین در آنها می باشد که معمولا برای این فروشگا سازها پلاگین های راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین بانک های داخلی وجود دارد و در صورتی که پلاگین مورد نظر شما وجود نداشت دارکوب می تواند پلاگین مورد نظر را در وب سایت شما برنامه نویسی نماید. در بخش زیر لیست بهترین فروشگاه سازهای اینترنتی آنلاین و حرفه ای که به صورت رایگان عرضه می شوند و نسخه فارسی آنها موجود می باشد و فارسی سازی شده است و همچنین قالب های راست به چپ موجود دارند برای شما معرفی می نمایم:

فروشگاه ساز Magento

یکی از بهترین فروشگاه سازهای حرفه ای که در ایران محبوبیت فراوانی دارد و دارای پلاگین های فراوانی می باشد. این فروشگاه ساز همچنین در کشور عزیزمان ایران دارای جامعه کاربری بسیار بزرگی می باشد و فایل زبان فارسی آن موجود می باشد و دارای قالب های راست به چپ فراوانی می باشد. این سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی دارای امکانات فراوانی می باشد که برای دانلود مجنتو می توانید از این لینک اقدام نمایید و همچنین وب سایت دانلود پلاگین های مجنتو در این آدرس قرار دارد که برخی از امکانات ارائه شده در این بخش رایگان و برخی دیگر را می بایست خریداری نمایید. مجنتو هسته بسیار قدرتمندی دارد و تقریبا با نصب هسته اصلی آن می تواند یک سایت فروشگاهی کامل راه اندازی نمایید.

فروشگاه ساز PrestaShop

یکی دیگر از قویترین فروشگاه سازهای اینترنتی حرفه ای می باشد که برای راه اندازی انواع مختلف سایت های فروشگاهی مناسب است. این سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی در ایران محبوبیت بسیاری دارد و فایل زبان فارسی و قالب های راست به چپ و فارسی شده فراوانی دارد و به راحتی می توانید توسط این فروشگاه ساز سایت خود را راه اندازی نمایید. این فروشگا ساز نیز دارای امکانات جانبی رایگان و غیر رایگان فراوانی می باشد که می توانید این امکانات را به هسته اصلی وب سایت خود اضافه نمایید.

فروشگاه ساز OpenCart

OpenCart نیز یکی از قویترین و قدیمیترین سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی می باشد و دارای امکانات فراوانی می باشد. این فروشگاه سازی نسخه کاملا فارسی دارد و همچنین قالب های رایگان راست به چپ بسیاری برای این سیستم مدیریت محتوا وجود دارند. قابلیت های هسته اصلی این فروشگاه ساز برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی کامل مناسب می باشد.

فروشگاه سازهای جوملا

جوملا یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوای تحت وب می باشد که دارای کامپوننت های فراوانی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد و برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی مورد نظر کافی است کامپوننت مورد نظر را در سیستم مدیریت محتوای جوملای خود نصب نمایید. VirtueMart , Joom Shopping , HikaShop و j2store جزو محبوب ترین آنها می باشند و تمامی این کامپوننت های دارای فایل زبان فارسی می باشند و به طور کامل فارسی سازی شده اند. جوملا دارای قالب های رایگان فارسی شده فراوانی می باشد که با استفاده از این قالب ها و نصب کامپوننت مورد نظر به راحتی می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نمایید.

فروشگاه ساز های وردپرس

وردپرس نیز یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که به عنوان محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا هر ساله انتخاب می گردد. این سیستم مدیریت محتوا همچنین دارای پلاگین های فراوانی جهت طراحی سایت فروشگاهی می باشد که به راحتی می توانید پلاگین مورد نظر را در سیستم فروشگاهی خود نصب و راه اندازی نمایید. WooCommerce و WP eCommerce جزو محبوب ترین پلاگین های فروشگاه ساز وردپرس می باشد که دارای امکانات و قابلیت های فراوانی می باشند. وردپرس نیز دارای قالب های رایگان فارسی فراوانی می باشد که با استفاده از این قالب ها به راحتی می توانید سایت فروشگاهی خود را راه اندازی نمایید.

فروشگاه سازهای دروپال

دروپال نیز یکی دیگر از بهترین و مطرح ترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد که دارای پلاگین ها، ماژول های فراوانی جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی می باشد. دروپال ابزاری بسیار ویژه با نام Drupal Commerce جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارد که این ابزار نیز دارای فایل زبان فارسی و قالب های فراوان راست به چپ می باشد. دروپال نیز در ایران دارای جامعه کاربری نسبتا بزرگی می باشد و مطالب آموزشی آن به فراوانی در اینترنت یافت می شود.

در پایان

برای همه این فروشگاه ساز ها نسخه فارسی و قالب های راست و به چپ وجود دارند اما چالشی که برای همه این قالب ها مطرح است راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین بانک های ایران می باشد که نیاز به تخصص و برنامه نویسی و تجربه کافی دارد. برای هر گونه مشاوره در زمینه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود با دارکوب در تماس باشید. این مجموعه می تواند وب سایت فروشگاهی شما را به هر یک از این سیستم های مدیریت محتوا و یا از پایه راه اندازی نماید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز