بهترین زبان برنامه نویسی برای فروشگاه اینترنتی

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12818

5/5 - (3 امتیاز)
آموزش php

بهترین زبان برنامه نویسی برای فروشگاه اینترنتی

این روز ها تجارت الکترونیک رواج زیادی پیدا کرده است. تقریباً هر کسب و کاری با طراحی سایت وارد بازار رقابتی جهانی شده است. راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به صاحبین مشاغل کمک می کند تا در میدان رقابت تجارت پابرجا بمانند.

با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی صاحبین مشاغل می توانند محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند. انتخاب یک زبان برنامه نویسی و پلتفرم  مناسب، پلاگین ها و … مسائلی هستند که طراحی سایت فروشگاهی شما را تحت تأثیر قرار می دهند. بنابراین برای داشتن یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک مناسب بایستی به اندازه کافی وقت بگذارید.

چرا طراحی سایت فروشگاهی؟

امروزه خیلی از مردم به دلایل مختلف مانند کمبود وقت، ترافیک های سنگین برای دسترسی به مراکز خرید و …. تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند. همین دلایل باعث شده تا بسیاری از کسب و کار های سنتی به فکر راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی بیفتند تا مشتریان خود را از دست ندهند. با طراحی سایت فروشگاهی می توان به مشتریان بیشتری دسترسی داشت و در نتیجه کسب درآمد بیشتری کرد.

با طراحی سایت فروشگاهی محدودیت های جغرافیایی و زمانی از بین خواهد رفت. مشتریان شما می توانند از هر جایی و در هر زمانی کالاهای مورد نیاز خود را از طراحی سایت فروشگاهی شما خریداری کنند و در اسرع وقت آنها را تحویل بگیرند.

طراحی سایت فروشگاهی باعث کاهش هزینه های تبلیغاتی شما نیز خواهد شد. شما از طرق مختلف بازاریابی آنلاین مانند ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، بازاریابی موتور های جستجو و …. می توانید کاربران زیادی را به طراحی سایت فروشگاهی خود بکشانید. طراحی سایت فروشگاهی هم برای خریداران و هم برای صاحبین مشاغل بسیار پر منفعت است و به همین دلیل است که بسیاری از مدیران کسب و کار های مختلف و مردم خواستار راه اندازی و طراحی فروشگاه اینترنتی هستند.

طراحی سایت دیجی کالا یکی از موفق ترین نمونه های طراحی فروشگاه اینترنتی در ایران است که توانسته اعتماد بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. امکانات، ظاهر زیبا و کاربر پسند، زبان برنامه نویسی طراحی سایت دیجی کالا که PHP می باشد و …. از مهمترین دلایل موفقیت این وب سایت فروشگاهی است. خیلی از کاربران به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی مشابه طراحی سایت دیجی کالا هستند. اگر به دنبال طراحی سایت فروشگاهی مشابه طراحی سایت دیجی کالا هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وبسایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با نزدیک به سه دهه فعالیت، ارائه دهنده ی خدمات انواع طراحی وب سایت و سئو سایت می باشد.

طراحی سایت php

برای انواع طراحی سایت زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد. زبان های برنامه نویسی دائماً در حال تکامل هستند. به همین دلیل انتخاب یک زبان برنامه نویسی مناسب شاید کمی سخت باشد. اما php یکی از بهترین و رایج ترین زبان های برنامه نویسی سمت سرور است. بسیاری از طراحی سایت ها از جمله طراحی سایت دیجی کالا، وردپرس، فیس بوک و … به زبان برنامه نویسی php می باشد. بعلاه طراحی سایت فروشگاهی با php کار چندان سختی نیست. طراحی سایت با php امکانات متعددی در اختیار توسعه دهندگان وب قرار می دهد که شاید با html مقدور نباشد.

Php یک زبان برنامه نویسی بسیار عالی برای راه اندازی طراحی فروشگاه اینترنتی است. زبان برنامه نویسی php متن باز و سمت سرور است و با انواع پلتفرم ها، برنامه نویسی شی گرا و … سازگاری دارد. طراحی سایت با php به دلیل وجود فرم ورک های مختلف آسان است. هزینه نگهداری طراحی سایت php پایین است. امکان سفارشی سازی طراحی سایت php بسیار ایده آل است. طراحی سایت php با انواع پلاگین ها و قالب ها همخوانی دارد. دست برنامه نویسان در طراحی سایت با php برای پیاده سازی انواع عملکرد ها بسیار باز است. طراحی سایت php سرعت خوبی دارد و استفاده از آن راحت است.

طراحی سایت وردپرس

وردپرس یک پلتفرم بسیار عالی برای طراحی انواع وب سایت است. وردپرس هم رایگان و هم یک سایت ساز بسیار قوی است. طراحی سایت با وردپرس بسیار ساده است. بسیاری از کاربران و توسعه دهندگان وب برای طراحی سایت حرفه ای از وردپرس استفاده می کنند. طبق مطالعات، بیش از 43% از طراحی وب سایت های کل دنیا بر اساس وردپرس است. طراحی سایت وردپرس بسیار کاربر پسند است. اکثر قالب سایت های وردپرس ریسپانسیو هستند. طراحی سایت حرفه ای با وردپرس به دلیل وجود انواع پلاگین ها و سازگاری با اصول بهینه سازی سایت ممکن است. طراحی سایت وردپرس خیلی زود انجام می شود. زیرا بسیاری از کد ها از قبل نوشته شده. طراحی سایت با وردپرس نسبت به طراحی سایت برنامه نویسی بسیار کم هزینه تر است.

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس بسیار ساده است. بعلاوه وردپرس، قالب ها و افزونه های زیادی دارد. به همین دلیل طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس انتخاب بسیاری از کاربران است. در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس ابتدا بایستی یک نام دامنه انتخاب کنید و سپس هاست بخرید. هاست برای ذخیره اطلاعات طراحی سایت شما استفاده می شود. سپس بایستی وردپرس را نصب و راه اندازی کنید. بعد از آن بایستی ووکامرس را نصب کنید. ووکامرس یک افزونه ی فروشگاه ساز در وردپرس است که طراحی سایت شما را به یک طراحی سایت فروشگاهی تبدیل می کند. در مرحله آخر برای اینکه در طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس موفق باشید بایستی بر روی سئو سایتتان کار کنید تا در موتور های جستجو رتبه ی بالاتری به دست آورد. اگر می خواهید با کمترین هزینه و بالاترین سرعت صاحب یک طراحی سایت فروشگاهی شوید، وردپرس یک گزینه ی عالی است. برای برخورداری از یک طراحی سایت حرفه ای در صورت تمایل می توانید از خدمات طراحی وبسایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت ارائه دهنده ی خدمات انواع طراحی سایت فروشگاهی، سئو سایت، پشتیبانی سایت و … می باشد.

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت شما را قادر می سازد که خودتان طراحی وب سایت انجام دهید. در آموزش طراحی سایت مهارت ها و مفاهیم مختلفی بایستی فرا بگیرید. اولین قدم در آموزش طراحی سایت آموزش HTML و آموزش CSS است. html و css بیس آموزش طراحی سایت هستند. در گام بعد آموزش طراحی سایت بایستی آموزش javascript را بدانید. با آموزش javascript می توانید منو های کشویی و یا صفحات انیمیشن دار طراحی کنید. در مرحله آخر، آموزش php برای طراحی سایت حرفه ای پیشنهاد می شود.

آموزش php

php یک زبان برنامه نویسی سمت سرور است که برای تبادل اطلاعات بین مرورگر و سرور استفاده می شود. برای کاربرانی که می خواهند خودشان طراحی سایت کنند و یا درک بهتری از طراحی وب سایت داشته باشند، آموزش php بسیار مفید است. php بر روی انواع پلتفرم ها قابل اجراست. برای آموزش php به صورت حرفه ای در صورت تمایل می توانید از دوره های آموزش php آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی دوره های آموزش PHP، آموزش HTML، آموزش CSS، آموزش jQuery، آموزش javascript، آموزش وردپرس و … می باشد.

آموزش HTML

HTML یک زبان نشانه گذاری است. با html قادر خواهید بود ساختار یک طراحی سایت را بسازید. با آموزش HTML می توانید اسکلت طراحی وب سایتتان را پیاده کنید. در آموزش HTML با تگ ها و بسیاری نکات دیگر آشنا می شوید.

آموزش CSS

CSS نیز مانند HTML یک زبان نشانه گذاری است.  با CSS می توانید ظاهر وب سایتتان را استایل دهید. آموزش CSS ساده است و فقط به کمی زمان و حوصله نیاز دارد. اگر علاقه مند به یادگیری مفاهیم آموزش CSS هستید در صورت تمایل می توانید در دوره های آموزش CSS آموزشگاه دارکوب شرکت نمایید.

آموزش javascript

برای افرادی که می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند آموزش javascript مفید است. در ابتدا جاوااسکریپت برای برنامه نویسی طراحی سایت استفاده می شد، اما تا کنون پیشرفت زیادی داشته است. امروزه از javascript برای برنامه نویسی برنامه های موبایل نیز استفاده می شود. بعد از آموزش HTML و آموزش CSS نوبت به آموزش javascript می رسد. آموزش javascript نسبت به آموزش HTML و آموزش CSS کمی چالش برانگیز تر است. اما به طور کل آموزش javascript هم ساده است.

آموزش jQuery

jQuery کتابخانه جاوااسکریپت است. jQuery یک اپلیکیشن متن باز است. از jQuery برای توسعه سریعتر وب سایت استفاده می شود. با jQuery می توان از جاوااسکریپت ساده تر استفاده کرد. آموزش jQuery نیز از آموزش های مفید و لازم طراحی سایت است.

نکاتی در رابطه با طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی

برای طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی توجه به چند نکته مهم است. خرید و فروش اینترنتی اگرچه رواج زیادی پیدا کرده اما هنوز هم برای بسیاری از کاربران چالش برانگیز است. به همین دلیل رعایت یک سری نکات در طراحی سایت مارکت پلیس برای خرید و فروش اینترنتی بهتر بسیار مهم است.

ایمنی

طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی اگر ایمن نباشد عملاً فایده ای ندارد. فرقی نمی کند در طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی خود از زبان های برنامه نویسی استفاده می کنید یا از سیستم های مدیریت محتوا. مهم این است که طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی شما بقدر کافی ایمن باشد تا بتواند اعتماد کاربران را جلب کند.

سادگی

طراحی سایت مارکت پلیس شما باید در عین زیبایی به اندازه کافی ساده باشد تا کار کردن با آن برای کاربران راحت باشد. کاربران اگر نتوانند طراحی وب سایتی را درک کنند خیلی زود آن را ترک می کنند.

سرعت بارگذاری خوب

سرعت بارگذاری یک طراحی سایت مارکت پلیس باید خوب باشد. کاربران از یک طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی معتبر و خوب انتظار دارند که در یک بازه زمانی کوتاه بارگذاری شود. این مدت زمان نباید بیشتر از 4 ثانیه طول بکشد.

روش های مختلف خرید و پرداخت

یک طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی معتبر بایستی روش های مختلفی برای خرید و پرداخت به کاربران ارائه دهد تا در جلب رضایت آنها موفق باشد.

نوار جستجوی پیشرفته

نوار جستجوی پیشرفته از دیگر نکات مهم در طراحی سایت مارکت پلیس است. یک نوار جستجو پیشرفته انواع جستجوی عبارات و فیلترینگ بر اساس ویژگی های یک محصول را در اختیار کاربر قرار می دهد. این کار، خرید را برای کاربران بسیار آسان می کند.

نماد الکترونیک

طراحی سایت خرید و فروش اینترنتی حتماً باید دارای نماد الکترونیک باشد. نماد الکترونیک بر افزایش اعتبار کسب و کار شما تأثیر زیادی دارد.

قالب دیجی کالا

برای بسیاری از افرادی که خواهان راه اندازی کسب و کار آنلاین هستند، قالب دیجی کالا یک الگو می باشد. قالب یک وب سایت به طرح کلی آن طراحی سایت گفته می شود. قالب دیجی کالا بر اساس پلتفرم وردپرس می باشد. کاربرانی که می خواهند طراحی سایتی مشابه دیجی کالا داشته باشند فقط طی چند دقیقه می توانند قالب سایتی مشابه قالب دیجی کالا طراحی کنند. برای طراحی قالبی مشابه قالب دیجی کالا در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات طراحی قالب سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. بعلاوه فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب وردپرس فروشگاهی نیز می باشد که همگی ریسپانسیو هستند، خدمات پشتیبانی دارند و به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند. تمامی قالب های فروشگاه دارکوب از جمله قالب وردپرس فروشگاهی با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت ارائه می شوند.

طراحی اپلیکیشن موبایل

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران امروزه از طریق موبایل های خود وب سایت ها را مشاهده می کنند، طراحی اپلیکیشن موبایل به صاحبین مشاغل کمک می کند تا به تعداد بیشماری از کاربران دسترسی پیدا کنند. صاحبین کسب و کار های آنلاین با طراحی اپلیکیشن موبایل می توانند تعاملاتشان را با کاربران گسترش دهند و هر چه بیشتر به معرفی خدمات و محصولات خود بپردازند.

خلاصه

امروزه طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل رواج زیادی پیدا کرده است. مدیران مشاغل مختلف با طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل می توانند روابطشان را کاربران را گسترش دهند و موقعیت های خرید و فروش اینترنتی بیشتری به دست آورند. برای طراحی سایت اینترنتی زبان های برنامه نویسی مختلفی وجود دارد. یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی فروشگاه اینترنتی زبان PHP می باشد. آموزش PHP ساده است و فقط نیاز به حوصله و صرف زمان دارد. زبان برنامه نویسی دیجی کالا به عنوان یک نمونه موفق طراحی سایت فروشگاهی نیز PHP می باشد. برای آموزش PHP در صورت علاقه مندی می توانید از دوره های آموزش PHP آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز