قالب وردپرس چیست؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12648

5/5 - (1 امتیاز)
قالب سایت وردپرس

قالب وردپرس چیست؟

اگر می خواهید طراحی سایت انجام دهید و یا یک سایت فروشگاهی یا شخصی برای خودتان داشته باشید لازم است بدانید قالب سایت وردپرس چیست و چه امکانات و عملکرد هایی دارد. قالب وردپرس در طرح های مختلف می تواند ظاهر و عملکرد طراحی سایت شما را بگونه ای که می خواهید، تغییر دهد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا است که حاوی هزاران قالب سایت است. شما می توانید پس از تهیه قالب وردپرس مورد نظرتان آن را هر طور که می خواهید سفارشی سازی کنید. سفارشی سازی قالب وردپرس جنبه های مختلفی مانند تغییر شکل ظاهری سایت، جنبه های عملکردی طراحی سایت و …. را دربر دارد. استفاده از قالب سایت وردپرس می تواند از حجم کدنویسی طراحی سایت بکاهد. بنابراین به تسریع روند طراحی وب سایت شما کمک زیادی می کند

سیستم مدیریت محتوای وردپرس امکانات زیادی از قبیل افزودن یک صفحه ی جدید، تنظیم منو سایت، اضافه کردن پست های جدید و یا ویرایش پست های قبلی و …. را در اختیار کاربران طراحی سایت وردپرس قرار می دهد. در واقع شما می توانید با وردپرس هر قسمت از طراحی وبسایت خود را تغییر دهید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را به شما می دهد که از ابتدا یک سایت جدید طراحی کنید. برای انجام این کار کافیست فقط قالب وردپرس مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. سپس فونت، رنگ و موارد دیگر را ویرایش کنید تا یک سایت بی نظیر، کاربردی و بسیار زیبا داشته باشید.

کاربران با انتخاب یک قالب وردپرس تصمیم می گیرند که سایتشان چگونه به نظر آید و دیده شود. شما با قالب وردپرس می توانید مشخص کنید که محتوای شما در کدام دستگاه ها و نمایشگر ها نمایش داده شود. وردپرس قالب های بسیار متنوع و قدرتمندی دارد. اما بایستی در نظر داشته باشید که یک قالب سایت فراتر از صرفاً انتخاب رنگ و فونت است. یک قالب سایت مناسب علاوه بر زیبایی می تواند تعامل طراحی سایت شما با کاربرانتان افزایش دهد.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک پلتفرم بسیار قدرتمند برای طراحی وبسایت است که امکانات زیادی دارد. با وردپرس می توان انواع طراحی سایت مانند طراحی سایت فروشگاهی، تجاری، شخصی و یا وبلاگ انجام داد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیاز به کدنویسی را مرتفع می کند. استفاده از پلتفرم وردپرس رایگان است. کاربران براحتی می توانند آن را دانلود و اقدام به طراحی سایت کنند. وردپرس یک پلتفرم متن باز است. بدین معنا که جامعه بزرگی از طراحان و برنامه نویسان آن را توسعه می دهند. در نتیجه پلتفرم وردپرس به مرور زمان ترقی و رشد دارد و عملکرد های جدید به آن اضافه می شود. بیش از 40% وب سایت های کل دنیا بر اساس پلتفرم وردپرس است.

چرا وردپرس؟

وردپرس ویژگی های زیادی دارد که توجه هر کاربری را به خود جلب می کند. از جمله:

استفاده راحت

استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بسیار ساده است. حتی افراد مبتدی و کم تجربه نیز می توانند از آن به راحتی برای طراحی سایت و یا مدیریت طراحی وبسایت خود استفاده کنند. ویرایشگر وردپرس بصری است و استفاده از آن را بسیار ساده و کاربر پسند کرده است.

طراحی سایت ارزان

یکی از بهترین و مهمترین ویژگی های وردپرس طراحی سایت ارزان است. شاید یکی از دغدغه های کاربران به خصوص افرادی که به تازگی وارد دنیای تجارت آنلاین شده اند و یا افرادی که نمی خواهند در ابتدای کار هزینه ی زیادی برای طراحی سایت کنند داشتن طراحی سایت ارزان باشد. خبر خوب این است که وردپرس این امکان را به کاربران می دهد که با کمترین هزینه بهترین طراحی سایت را داشته باشند.

تنوع بسیار زیاد پلاگین ها

پلاگین ها ابزار هایی هستند که با استفاده از آنها شما می توانید قابلیت های سایت خود را افزایش و یا تغییر دهید. با پلاگین ها شما می توانید طراحی وبسایت خود را سفارشی سازی کنید. وردپرس حاوی پلاگین و افزونه های بسیار زیادی است که هر عملکردی را برای طراحی سایت شما فراهم می کنند. با استفاده از ابزارک ها شما می توانید طراحی سایت خود را با برنامه های شبکه های اجتماعی یکپارچه سازی کنید و یا طراحی وب سایت شخصی خود را به یک فروشگاه اینترنتی تبدیل کنید، امنیت سایت خود را ارتقاء دهید و ….

بسیار ایمن است

امنیت در هر طراحی سایتی حرف اول را می زند. اینترنت مملوء از هکر ها و هرزنامه هاست. اگر سایتی به اندازه کافی ایمن نباشد، نمی تواند اعتماد کاربران را به خود جلب کند. اگر می خواهید از طراحی سایت خود کسب درآمد کنید و یا طراحی وبسایت شما حاوی اطلاعات شخصی کاربران و داده های حساس است ایمنی سایت بیش از پیش اهمیت پیدا می کند. خوشبختانه وردپرس بسیار ایمن است. بروزرسانی های مرتب وردپرس آن را به یک پلتفرم بسیار امن تبدیل کرده است. بعلاوه برای تقویت طراحی سایت وردپرس خود می توانید از افزونه های مرتبط موجود در سایت ساز وردپرس استفاده کنید.

در سایت ساز وردپرس چه نوع قالب های وجود دارد؟

وردپرس حاوی دو نوع کلی قالب سایت است. قالب های رایگان و قالب های اولیه. برای استفاده از قالب سایت اولیه بایستی هزینه پرداخت کنید. کاربران با توجه به هدف خود از طراحی سایت و امکاناتی که می خواهند سایتشان داشته باشد بایستی قالب سایت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

قالب سایت رایگان

قالب سایت رایگان معمولاً برای طراحی سایت وبلاگ و یا طراحی وبسایت های تجاری کوچک پیشنهاد می شود. افرادی که به دنبال طراحی وب سایت هستند بایستی در نظر داشته باشند اگرچه استفاده از قالب سایت رایگان در کاهش هزینه های اولیه کمک زیادی می کند، اما چون این قالب ها از سوی کاربران زیادی مورد استفاده قرار می گیرد امکان منحصر به فرد بود طراحی وب سایتشان را کاهش می دهد.

قالب سایت اولیه

قالب سایت های اولیه ویژگی های بیشتری دارند. از قالب سایت های اولیه برای هر هدفی از طراحی سایت شخصی گرفته تا طراحی وب سایت فروشگاهی و تجاری بزرگ استفاده می شود. با قالب سایت اولیه می توانید یک طراحی وبسایت استاندارد داشته باشید که نیاز ها کسب و کار شما را برطرف می کند. قالب سایت اولیه غیر رایگان است و سایت های مختلفی این قالب ها ارائه می دهند. هزینه ی این قالب ها با توجه به امکاناتی که ارائه می دهند متفاوت است. برای خرید قالب سایت توجه داشته باشید که شامل خدمات پشتیبانی نیز باشد. در این صورت اگر مشکلی بروز کند براحتی می تواند از خدمات پشتیبانی برای رفع خطای به وجود آمده استفاده کنید.

اگر به دنبال خرید قالب وردپرس هستید در صورت تمایل می توانید از قالب های سایت وردپرس شرکت دارکوب دیدن فرمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب سایت وردپرس است. تمامی این قالب ها ریسپانسیو هستند و شامل خدمات پشتیبانی می باشند. در صورت تمایل برای خرید قالب وردپرس می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب نیز استفاده نمایید.

چگونه می توانم بهترین قالب سایت را انتخاب کنم؟

شاید برای خیلی از کاربران سؤال شود که چگونه می توانم بهترین و مناسب ترین قالب سایت را برای طراحی وبسایت خود انتخاب کنم. انتخاب و خرید قالب سایت وردپرس بر اساس ظاهر، عملکرد هایی که می خواهید که سایتتان داشته باشد، هزینه و …. انجام می شود. ظاهر قالبی که انتخاب می کنید بایستی با شرکت و نوع فعالیت شما سازگاری داشته باشد. بعلاوه شما بایستی قالبی را انتخاب کنید که نیاز های کسب و کار شما را برطرف کند. اگرچه می توانید عملکرد هایی که می خواهید را با نصب و راه اندازی پلاگین ها برآورده کنید، اما بایستی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که نصب بیش از اندازه ابزارک ها می تواند سرعت سایت شما را کاهش دهد و بر رتبه بندی سایت شما توسط موتور های جستجو تأثیر بگذارد. بنابراین بهتر است قالب سایتی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با عملکرد هایی که می خواهید، دارد.

برای خرید سایت، انتخاب و خرید قالب شرکتی وردپرس و قالب فروشگاهی وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه کار، ارائه دهنده خدمات انواع طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی و …. و همچنین پشتیبانی سایت می باشد.

طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت با وردپرس یکی از بهترین راه حل های طراحی سایت ارزان، فوری و تخصصی است. طراحی قالب سایت وردپرس بسیار ساده و سریع است، نیاز به هزینه ی زیادی ندارد و می تواند هدف های تجاری و شخصی شما به بهترین نحو برآورده کند. انعطاف بسیار بالا یکی از بهترین ویژگی های طراحی قالب سایت و طراحی سایت با وردپرس است.

خلاصه

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان، فوری و حرفه ای هستید، طراحی سایت با وردپرس بهترین راهکار است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که حاوی انواع قالب سایت و پلاگین های متنوع است که امکان هر نوع طراحی سایتی را فراهم می کند. طراحی قالب سایت با وردپرس ساده، سریع و بسیار مقرون به صرفه است. کاربران با خرید قالب وردپرس می توانند طراحی سایت خود را شروع کنند. قالب سایت وردپرس علاوه بر زیبایی، عملکرد هایی که می خواهید را فراهم می کند و از حجم کدنویسی طراحی وبسایت شما می کاهد.

اگر سایت برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خرید قالب سایت، طراحی سایت با وردپرس و …. به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت هستید در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز