هزینه تبلیغات در گوگل

نوشته شده توسط زهرا نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13126

4.5/5 - (4 امتیاز)

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟ سوالی که شاید خیلی آن را شنیده باشید به خصوص از کسانی که تازه وارد هستند. و سوال دیگر این که شما می خواهید بدانید که می توانید این هزینه را بپردازید یا خیر؟  جواب این سوال بستگی به یکسری عوامل و فاکتورها دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

در این مقاله ما قصد داریم تمام متغییر هایی که می تواند در هزینه تبلیغات گوگل موثر باشد را با هم بررسی کنیم. در ادامه در مورد موارد زیر صحبت خواهیم کرد:

  • عواملی که بر قیمت تبلیغ در گوگل تاثیر می گذارند؟
  • چگونه گوگل هزینه هر کلیک را محاسبه می کند.
  • بودجه بندی و مناقصه
  • زمان‌بندی، مکان‌یابی و هدف‌یابی دستگاه
  • هزینه معمول هر کلیک در تبلیغات گوگل
  • هزینه تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای کوچک چقدر است؟
  • کلید واژه ها

عواملی که بر قیمت گذاری تبلیغات گوگل تاثیر می گذارد؟

همانطور که در بالا گفتیم پاسخ دقیقی نمی توان برای این پرسش در نظر گرفت که دقیقا هزینه تبلیغات در گوگل چقدر می شود؟ قیمت گذاری گوگل ادوردز بستگی به عواملی همچون صنعت، چرخه عمر مشتری و میزان مدیریت حسابتان بستگی دارد.

صنعت

بیشترین تاثیر را بر قیمت تبلیغات گوگل صنعت می گذارد. به عنوان مثال خدماتی مانند خدمات حقوقی، خدمات حسابداری، املاک و غیره یکی از رقابتی ترین  تبلیغات در گوگل است. این رقابت به دلیل ماهیت این صنعت ها است. از سوی دیگر مشاغلی در زمینه هنر هزینه تبلیغات گوگل در آنها کمتر است. هر چقدر رقابت در یک صنعت ویا کلیدواژه بیشتر باشد مسما هزینه گوگل ادوردز در آن صنعت یا آن کلمه کلیدی بالاتر است . و هر چه رقابت در یک صنعت کمتر باشد هزینه تبلیغات گوگل ادز در آن کمتر است.

چرخه عمر مشتری

همچنین باید چرخه عمر مشتری خود را نیز در نظر بگیرید. برای اینکه مشتریان وفادار بیشتری جذب کنید و مشتریان بالقوه نیز در فرآیند تصمیم گیری خود مصمم تر بشوند به زمان بیشتری نیاز است تا مردم برند شما را بشناسند.برای رسیدن به این هدف باید میزان بازدید وبسایتتان بالا برود و مردم برندتان را بیشتر بشناسند. برای این منظور شرکت در وبینارها، تبلیغات برندتان و هر چیزی که کمک کند تا مردم شما را بهتر بشناسند موثر است.  تا به مرور زمان چرخه عمر مشتری و مشتریان وفادار بیشنر شود.

به روز رسانی کسب و کار

مهم است که همیشه در صنعت و کسب و کارتان آپدیت باشید. برای مثال کووید را در نظر بگیرید. در زمان پیدایش کرونا و در زمان های اوج پیک کرونا کسب و کار های آنلاین نیز تحت تاثیر قرار گرفتند. بیشتر افراد به خرید های آنلاین رو آوردند و کسب وکارهای اینترنتی رونق بیشتری پیدا کرد. در آن زمان قیمت هر کلیک در گوگل ادز افزایش داشت. مسلما در آن زمان باید شرایط کسب و کارتان را با شرایط کرونایی هماهنگ می کردید تا بتوانید بهترین سودآوری را در شرایط کرونایی داشته باشید.

مدیریت حساب

باید بتوانید که میزان سرمایه ای که برای تبلیغات در گوگل می گذارید و میزان بازگشت سرمایه را مدیریت کنید. باید میزان بازگشت سرمایه بیشتر از سرمایه گذاری باشد که شما کرده اید. اگر می خواهید هزینه های گوگل ادوردز خود را پایین نگه دارید و میزان بازدهی بالا باشد باید برخی نکات را در نظر بگیرید:

  • ساختار حساب گوگل ادورز مناسبی داشته باشید.
  • عملکرد مناسب خود را گزارش دهید و بهینه سازی را انجام دهید.
  • به لیست کلمات کلیدی خود توجه داشته باشید

گوگل ادوردز چگونه هزینه هر کلیک را محاسبه می کند؟

هر کلمه کلیدی قیمت خودش را دارد و قیمت آن با سایر کلمات کلیدی متفاوت است. این تفاوت قیمت به رقابتی بودن آن کلمه بستگی دارد. در واقع این مشتریان هستند که قیمت هر کلمه کلیدی در گوگل ادوردز را تعیین می کنند. یعنی مشتری و تمام رقبایش برای یک کلمه کلیدی خاص به گوگل اعلام می کنند که برای آن کلمه کلیدی به اضای هر کلیک حاضر هستند که چه مبلغی بپردازند.

بنابراین در حقیقت گوگل از طرف خودش هیچ قیمت خاصی به کلمات نمی دهد و این خود مشتریان هستند که قیمت آن کلمه را مشخص می کنند. به عنوان مثال برای کلمه کلیدی طراحی سایت، ممکن است نفر اول قیمت 1 دلار به اضای هر کلیک پیشنهاد بده و نفر دوم دو دلار و نفر سوم سه دلار بنابراین میانگین قیمت این کلمه کلیدی در گوگل ادوردز 2 دلار می شود. در واقع شما و رقیب هایتان هستید که این قیمت رقابتی را به وجود می آورید. برخی از کلمات قیمت بالاتری دارند و برخی از کلمات قیمت پایین تری دارند.

همچنین یکی دیگر از ملاک های گوگل برای تبلیغات گوگل ادوردز امتیاز کیفی است. امتیاز کیفی هر چقدر به عدد 10 نزدیک تر باشد احتمال نشان دادن تبلیغ بیشتر است و هر چه به از عدد 10 کمتر باشد این احتمال کمتر می شود. در ادامه توضیح مختصر در مورد امتیاز کیفی می دهیم:

امتیاز کیفیت گوگل ادوردز چیست؟ گوگل به تبلیغات شما در گوگل ادورزد یک امتیاز می دهد، هر چقدر رقم این امتیاز بالاتر باشد و به بهتر است زیرا علاوه بر اینکه گوگل هزینه های تبلیغ شما را کاهش می دهد، تبلیغ شما را در رتبه های بالاتر قرار می دهد.

یعنی به طور کلی از نظر گوگل کیفیت کار بسیار مهم است حتی مهمتر از هزینه ای که می خواهید پرداخت کنید. اگر کیفیت کار شما بالا باشد به طوری که توجه گوگل را بتواند جلب کند گوگل نه تنها هزینه را کاهش می دهد بلکه رتبه بالاتری نیز به آن تبلیغ می دهد. البته دقیقا برعکس این موضوع هم هست. یعنی شما امتیاز کیفی پایین تری بگیرید در این صورت گوگل تمایل زیادی برای نمایش تبلیغ شما ندارد و اگر هم نمایش دهد هزینه بالایی دریافت می کند. اما برای اینکه بیشتر با امتیاز کیفی گوگل آشنا شویم که چگونه اندازه گیری می شود تا چه اندازه مهم و تاثیر گذار است و بر اساس چه معیار هایی است، در ادامه در این مورد توضیح خواهیم داد.

امتیاز کیفی یک تبلیغ در گوگل ادوردز چگونه اندازه گیری می شود؟

تا اینجا ما متوجه شدیم که امتیاز کیفی یا همان کیفیت تبلیغ تا چه حد در رتبه تبلیغ و هزینه تبلیغ تاثیر دارد. حال کمی دقیق تر به این موضوع نگاه می کنیم میخواهیم بررسی کنیم که گوگل ادز دقیقا به چه چیزهایی امتیاز می دهد؟ اول اینکه جایگاه طبیعی سئو سایت هیچ تاثیری بر روی امتیار گوگل ادوردز ندارد. به طور کلی گوگل برای در نظر گرفتن جایگاه تبلیغ سه فاکتور را مد نظر قرار می دهد:

1.نرخ کلیک

2. مرتبط بودن تبلیغ

3. تجربه کاربری

نرخ کلیک در گوگل ادز

نزخ کلیک یا CTR یعنی از تعداد افرادی که تبلیغ شما را دیده اند چند نفر بر روی آن کلیک کرده اند. به عبارتی نرخ کلیک از تقسیم تعداد کل افرادی که تبلیغ شما را دیده اند به تعداد افرادی که بر روی تبلیغ کلیک کرده اند. هر چقدر عدد به دست آمده بیشتر باشد نرخ کلیک در گوگل ادز بالا میرود که برای تبلیغات گوگل بهتر است.

یک مثال میزنیم، فرض کنید می خواهید یک ساعت مچی به صورت آنلاین خریداری کنید. متنی که در گوگل سرچ می کنید “خرید اینترنتی ساعت مچی” است. تعدادی تبلیغ به شما نمایش داده می شود. مسلما شما تبلیغی را کلیک می کنید که جذاب تر باشد، شفاف تر باشد و مرتبط تر باشد. حالا هر چقدر نرخ کلیک این آگهی بالاتر باشد یعنی تعداد افراد بیشتری بر روی این آگهی کلیک کنند مسلما نرخ کلیک بیشتری دارد یعنی در بین کاربران محبوب تر است و هر چه در بین کاربران محبوب تر باشد یعنی  نزد گوگل محبوب تر است و هر چه در نزد گوگل محبوب تر باشد در جایگاه های بالاتری نمایش داده خواهد شد.

برعکس این موضوع هم هست. اگر گوگل ببیند که تبلیغی تعداد دفعات زیادی نمایش داده می شود اما تعداد کلیک بر روی آن کم است متوجه می شود که تبلیغ بی کیفیت است. بناربراین تبلیغات باید به گونه ای باشد که نظر کاربران را جلب کند تا بر روی آن کلیک کنند. در تبلیغات خود می توانید خلاقیت به خرج دهید و از روش هایی استفاده کنید که جلب توجه کاربر را بکند.

مرتبط بودن تبلیغ

این موضوع را با یک مثال نشان می دهیم. فرض کنید می خواهید کفش کتونی نایک بخرید. در اینترنت سرچ می کنید خرید اینترنتی کفش کتونی نایک، در جستجوها برای شما کفش کتونی آدیداس و یا تیشرت ورزشی نایک را می آورد. احتمال کلیک بر روی نتایجی که غیر مرتبط هستند بسیار پایین می آید. گوگل این مورد را مد نظر قرار می دهد و امتیاز منفی به آن تبلیغ می دهد.

حالا فکر کنید شما کلمه خرید اینترنتی کفش کتونی نایک را سرچ کردید و نتایجی به دست آمد. در نتایج کلمه فروش ویژه کفش کتونی نایک را می بینید و بر روی آن کلیک می کنید. اما زمانی که وارد سایت می شوید مشاهده می کنید که سایت کفش آدیداس باز شده است. در این هنگام گوگل به آن سایت اخطار می دهد که چرا نتایج غیر مرتبط در آن سایت به نمایش گذاشته شده است.

نتیجه این که مرتبط بودن از دو جهت باید باشد: اول در مورد مرتبط بودن کلمه ای که سرچ می شود و دوم مرتبط بودن سایتی که در نتایج به دست آمده آن را باز می کنیم. اگر این دو مورد مرتبط نباشد گوگل به آن سایت اخطار می دهذ.

بنابراین زمانی می توانید در تبلیغات گوگل به نتیجه مطلوب برسید که کلمه ی جستجو شده با متن تبلیغ و متن تبلیغ با صفحه ای که به آن وارد می شوید سازگاری داشته باشد.

متغییرهای اضافه در هزینه گوگل ادوردز

چندین متغییر دیگر وجود دارد که بر هزینه گوگل ادورز تاثیر می گذارند. اما حداکثر قیمت پیشنهادی و امتیاز کیفیت موارد مهمی هستند که باید بدانید. در اداکه برخی از عواملی که بر روی هزینه گوگل ادورز تاثیر می گذارند را می گوئیم:

  • کیفیت زمان حراج
  • ارتباط با صفحه فرود
  • قالب های تبلیغاتی جایگزین
  • دستگاه، مکان و زمینه جستجوی کاربران

بازاریابی سئو چیست؟

بازاریابی سئو زیرمجموعه ای از دیجیتال مارکتینگ است که شامل بهینه سازی وب سایت و صفحات سایت برای موتورهای جستجو مانند گوگل است.  اصطلاح بهینه سازی موتورهای جستجو یا همان seo  به ترکیبی از فعالیت های داخلی یا خارجی سایت گفته می شود که به منظور بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو مانند گوگل از این روش ها استفاده می شود. مجموع این فرمول ها الگوریتم گوگل نامیده می شود.

به مجموع فعالیت های سئو داخل سایت و سئو خارج سایت بازاریابی سئو می گویند. طراحی سایت دارکوب متخصص در زمینه سئو اصولی و تولید محتوای اصولی ارائه دهنده  خدمات سئو با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت است.

چرا بازاریابی سئو برای موتورهای جستجو مهم است؟

در دنیای مدرن امروز بخش مهمی از زندگی هر فردی اینترنت است و  موتورهای جستجو نقش مهمی در این زمینه بازی می کنند. میلیون ها کاربر در هر ثانیه در هر روز در موتور های جستجو هزاران سوال می پرسند و سرچ می کنند.

کمی عمیق تر که به موضوع نگاه کنیم متوجه می شویم که سئو یک ابزار قدرتمند در بازاریابی دیجیتال است. در زیر آماری داده شده است که نشان می دهد بازاریابی سئو چقدر در بازاریابی آنلاین موثر است:

  • در هر ثانیه 67000 کاربر در سراسر دنیا در موتور جستجوی گوگل سرچ می کنند.
  • 93در صد از کاربران برای جست وجو و پرسش های روزمره از گوگل استفاده می کنند.
  • 80 درصد از کاربران به هنگام جستجو در گوگل نتایج گوگل ادورز را نادیده می گیرند و در نتایج جستجو گوگل از سایت هایی بازدید می کنند که با سئو طبیعی بالا می باشد.
  • 58 درصد از جستجوهای آنلاین از دستگاه های تلفن همراه است.
  • 46 درصد از جستجوهای گوگل به صورت محلی و جغرافیایی است.
  • 39 درصد از ترافیک به وب سایت های تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو مانند گوگل انجام می شود.

در مجموع، موتورهای جستجو مانند گوگل حجم عظیمی از کاربران را برای اهداف بازاریابی آنلاین در بر می گیرد.

علاوه بر این سرمایه گذاری در استراتژی های بازاریابی سئو نرخ تبدیل مشتری بسیار بالاتری نسبت به بازاریابی های سنتی دارد. یعنی بازگشت سرمایه در استراتژی های سئو بسیار بالاتر از بازاریابی سنتی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سئو و قرارداد سئو با شرکت طراحی سایت دارکوب تماس بگیرید. مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند که بازاریابی آنلاین را چگونه انجام دهید که حداکثر نتیجه و نرخ تبدیل را در کسب و کار خود در بازاریابی سئو داشته باشید.

اجزای سئو داخل سایت چیست؟

سئوی درون صفحه که به آن سئو درون سایت نیز می گویند شامل بهینه سازی صفحات سایت در موتورهای جستجو می شود. یعنی کلیه فعالیت هایی که به منظور بهینه سازی صفحات سایت در موتورهای جستجو انجام می شود را سئو درون صفحه می گویند. خزنده های موتور های جستجو نظارت بالایی بر سئوی درون صفحه  دارند. بنابراین بهینه سازی سئوی داخلی از عوامل مهم رتبه بندی است. چندین جنبه مهم سئو درون صفحه شامل محتوا، کلمات کلیدی، ساختار html  در صفحه، سرعت سایت و ریسپانسیو سایت است.

  1. محتوا

محتوا پادشاه است. تولید محتوا به صورت سئو، از معیار های مهم سئو داخل صفحه است. گوگل به محتوای سایت بسیار اهمیت می دهد. هر چه قدر محتوا کارپسند تر باشد و نرخ پرش کمتری داشته باشد گوگل به آن محتوا امتیاز مثبت بهتری می دهد. بازاریابی سئو به شدت به تولید محتوای اصولی و خوب ومنظم وابسته است. حتما دقت داشته باشید که محتوا به صورت منظم در فواصل زمانی منظم بارگذاری شود. محتوا می تواند شامل محتوای صوتی، تصویری و ویدئویی می باشد.

به طور کلی، محتوای دیجیتال باید قوانین زیر را برای بهینه سازی بازاریابی موتورهای جستجو رعایت کند:

  • بهترین کیفیت
  • هدف
  • فواصل زمانی منظم

بهترین کیفیت: موتورهای جستجو دائما در تلاش هستند تا محتوا های با کیفیت بالاتر را نسبت به محتوا با کیفیت پایین تر رتبه بندی کنند. زمانی که سایت ها محتواهایی با ارزش تولید می کنند که برای کاربر مفید باشد رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو افزایش پیدا می کند.

هدف: زمانی که کاربر موضوعی را در موتور جستجو سرچ می کنند، موتورهای جستجو سعی می کنند بهترین موضوع هدف را ارائه دهند. بر این اساس، محتوای دیجیتال باید با هدف مورد نظر یک کاربر هدف مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال زمانی که کاربر در مورد یک دستور غذایی سرچ می کند موتورهای جستجو تمام نتایج مربوط به آشپزی را نمایش می دهند.

فواصل زمانی مرتب: محتوایی که به صورت منظم منتشر می شود رتبه بالاتری دارد نسبت به محتوایی که نامنظم منتشر می شود. گوگل به انظباط در انتشار تولید محتوا اهمیت می دهد.

همیشه محتوا یکی از بهترین روش های بهبود بازاریابی سئو بوده است. بدون تولید محتوای با کیفیت و مناسب دسترسی به رتبه های بالا دشوار خواهد بود. سعی کنید فرآیند طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت را با سئوکار متخصص در این زمینه انجام دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را بگیرید. به منظور اطلاع از قیمت طراحی سایت و قیمت سئو می توانید با کارشناسان دارکوب تماس بگرید.

  1. کلمات کلیدی

کلمات کلیدی  به موضوعی یا قطعه ای از موضوع که مورد جستجو قرار می گیرد اشاره دارد. تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی ارتباط تنگاتنگی با بازاریابی محتوا دارد و با بازاریابی سئو مرتبط است. برای به حداکثر رساندن بازدهی بازاریابی سئو در موتورهای جستجو باید در انتخاب کلمات کلیدی دقت کرد. کلمات کلیدی باید با همدیگر هم فرکانس و متناسب باشد.

برای اطلاع از کلمات مهم کلیدی و ارزیابی تعداد دفعات جستجو باید از ابزار های خاصی استفاده کرد. حتی اگر یک کلمه کلیدی خاص بسیار مرتبط با محصولات یا خدماتی باشد، اگر کسی آن را جستجو نکند، بعید است که موثر باشد. بنابراین انتخاب یک کلمه کلیدی محبوب و مناسب در بازاریابی سئو ضروری است.

ارزیابی رقابت برای کلمات کلیدی محبوب در تولید محتوا نیز حیاتی است. اگر یک کلمه کلیدی بسیار مورد استفاده ی شرکت های رقیب است، دستیابی به رتبه های بالا در آن کلمه کلیدی دشوار است. زمانی که یک کلمه کلیدی اینقدر متقاضی دارد استفاده از کلمات کلیدی مشابه و با رقابت کمتر می تواند ایده خوبی باشد.

  1. ساختار html

بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می تواند به بهبود رتبه بندی سایت کمک کند. در این زمینه بهینه سازی کد های html نقش به سزایی در سئو داخل صفحه دارد. استفاده از تگ های مناسب و متادیسکریپشن و تایتل، ریسپانسیو سایت و سرعت سایت بسیار مهم هستند.

عناصر html زیر از دیدگاه بازاریابی سئو مهم هستند:

  • تگ عنوان
  • متا دسکریپشن
  • url ها
  • تگ alt
  • و هدینگ ها
  1. معماری

معماری یک وب سایت یکی دیگر از جنبه های مهم سئو داخل صفحه است. اگر چه کاربران عادی از معماری داخل سایت بازدید نمی کنند ولی ساختار معماری سایت تاثیر زیادی بر روی seo  دارد.

در هنگام بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو گر عناصر زیر مهم هستند:

  • نقشه سایت یا site map
  • سرعت بارگذاری صفحه
  • رسپانسیو سایت
  • امنیت سایت

عناصر سئو خارج از صفحه چیست؟

سئوی خارج از صفحه به عبارتی به میزان محبوبیت و شهرت آن سایت  مربوط می شود به عنوان مثال بک لینک هایی که به یک سایت وارد می شوند برای به حداکثر رساندن تأثیر در بازاریابی سئو حیاتی هستند.

عناصر مهم در سئوی هارج صفحه عبارتند از:

  • لینک بیلدینگ
  • شهرت سایت
  • اعتبار سایت
  • سیگنال شبکه های اجتماعی
  1. لینک بیلدینگ

بک لینک سازی برای سایت یکی از مهمترین قسمت های لینک بیلدینگ است. لینک های خارجی برای بازاریابی سئو بسیار ارزشمند هستند. همچنین لینک های داخلی یک سایت از یک صفحه به صفحه دیگر مهم هستند.

کیفیت بک لینک سازی  مهمتر از تعداد بک لینک ها است. با کیفیت ترین بک لینک ها از سایت های معتبر می آیند. سایت های معتبر سایت هایی هستند که دامنه آن ها اعتبار بالا و طول عمر زیادی داشته باشد. لینکی که بتوانید از یک وب سایت معتبر بگیرید بسیار ارزشمند است.

بعد از آن تعداد لینک هایی که به یک سایت وارد می شوند مهم هستند. زمانی که بک لینک های زیادی به یک محتوا وارد می شود نشان دهنده درجه اعتبار آن صفحه است. اما اگر تعداد بیش از حد نرمال باشد این یک وضعیت عادی نیست و برعکس عمل می کند. افزایش تعداد بک لینک ها لزوما رتبه بندی را بهبود نمی بخشند به خصوص اگر بک لینک های بی ارزش و به سایت ها و صفحات بی ارزش باشد. ثبت آگهی در سایت های معتبر با لینک فالو به بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو بسیار کمک می کند. شما می توانید در سایت selfree  آگهی به صورت رایگان ثبت کنید.

در نهایت برای بازاریابی سئو به خاطر داشته باشید ایجاد یک استراتژی برای بک لینک سازی ارزشمند و مفید بسیار ضروری است. اما نکته ای که مهم است این است که لینک سازی باید به صورت طبیعی باشد. خرید بک لینک یکی از اشتباهات در پروسه سئوی بیرون صفحه است که باعث پنالتی سایت می شود.

  1. اعتبار

اعتبار یا قابل اعتماد بودن یک وب سایت یا صفحه یکی دیگر از جنبه های حیاتی سئو خارج از صفحه است. وب سایت ها و برند های قابل اعتماد و معتبر معمولا در صفحه اول نتایج موتورهای جستجو هستند. برای این منظور باید بتوانید اعتبار برندتان را افزایش ببخشید.

جنبه های مهم میزان اعتبار از دیدگاه بازاریابی سئو عبارتند از:

  • اعتبار دامنه یا Domain Authority
  • سن دامنه
  • اعتبار صفحه یا Page Authority
  • نرخ پرش یا Bounce Rate
  1. سیگنال شبکه های اجتماعی

حضور قوی و موثر در شبکه های اجتماعی می تواند به بازاریابی سئو کمک فراوانی کند. موتورهای جستجو به نحوه اشتراک گذاری محتوا از دیدگاه کاربران نگاه می کنند:

کیفیت: معیار کیفیت شبکه های اجتماعی شاما نظرات کاربران ، پاسخ ها و رتبه بندی ها می شود. به عبارت دیگر معیار کیفیت یعنی مشخص کنند که آیا کاربر محتوا را به ‌صورت مثبت، منفی یا بی‌تفاوت به اشتراک می‌گذارد.

کمیت: میزان کمیت یعنی تعداد دفعات به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی که هر چه بیشتر باشد بهتر است اما باز هم لزوما تعداد بسیار زیاد مهم نیست و برای به حداکثر رساندن جنبه اجتماعی سئو خارج از صفحه بحث به اهمیت محتوا باز می گردد.

رپورتاژ آگهی چیست؟

خرید رپورتاژ، از سایت های معتبر و دامنه های معتبر تاثیر زیادی در بهبود سئو سایت دارد. بک لینک گذاری با استفاده از رپورتاژ آگهی به این صورت است که مقاله ای با کیفیت تهیه می کنید و در سایتی معتبر مقاله تان را می گذارید. مقاله باید به گونه ای باشد که برای مخاطبان جذاب باشد تا نرخ کلیک بالایی داشته باشد. در داخل مقاله معمولا می توانید 3 لینک بگذارید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز