چرا به جای طراح سایت، باید با شرکت طراحی وب کار کنیم؟

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=19745

5/5 - (1 امتیاز)

همانطور که میدانید امروزه کسب و کارهای اینترنتی با سرعتی باور نکردنی در حال گسترش و پیشرفت هستند، اگر شما جزو کسانی هستید که شغل و یا خدماتی برای ارائه دارید و هنوز سایت خود را راه اندازی نکرده اید باید به شما بگویم تا به امروز مشتریان بسیار زیادی را از دست داده اید چرا که راه اندازی یک سایت دریچه ای است تا برند خود را به میلیون ها کاربر به نمایش بگذارید.

اولین سوالی که ذهن شما را درگیر خواهد کرد قطعا این است که طراحی سایت خود را به کی بسپارید؟ به یک شرکت طراحی سایت یا یک فریلنسر؟ در این مقاله سعی کردیم شما را بطور جامع و کامل راهنمایی کنیم تا مسیر درستی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید، پس همراه ما تا انتهای این مقاله باشید.

 انتخاب شرکت طراحی سایت یا طراح سایت؟

همانطور که میدانید صفحه سایت شما، مانند ویترین مغازه شماست و کسب و کارتان را معرفی میکند، طبیعتا سایت هایی که جذابیت بالایی دارند قدرت جذب مخاطب هم برای آنها بیشتر است، بگذارید با مثال برایتان توضیح بدهم، تصور کنید برای خرید یک لباس به بیرون میروید و از جلوی یک مغازه رد میشوید اما این مغازه ویترین زیبایی ندارد و اجناس خود را به خوبی در قفسه مغازه جا نداده است، طبیعتا شما اشتیاقی برای خرید پیدا نمیکنید و ترغیب نمیشوید.

طراح سایت شما نیز دقیقا وظیفه زیبا سازی و چیدمان اصولی سایت شما را به عهده دارد و موارد اصولی دیگری که باید در سایت شما رعایت شود که انجام همه این راهکارها از یک طراح سایت به تنهایی برنمیاید و شما احتیاج به یک شرکت طراحی سایت دارید نه صرفا یک طراح سایت، تصمیم نهایی بستگی به شرایط زیر دارد:

1. حجم پروژه

اگر شما یک پروژه بزرگ و پیچیده دارید که در آن احتیاج به تخصص های بسیاری مانند بهینه سازی سایت و از این دست تخصص ها پیشنهاد ما این است که حتما با یک شرکت طراح سایت کار خود را انجام دهید،چرا که آنها با داشتن تیمی متخصصی بصورت یکپارچه سایت شما را راه اندازی خواهند کرد.

2. بودجه

هزینه احتمالی پروژه نیز نقش مهمی در تصمیم گیری دارد، طراحی و توسعه وب سایت با یک طراح سایت قطعا ارزان تر خواهد بود، اما موضوع قابل اهمیت این است که آیا شما قصد داریم کیفیت را فدای هزینه کنید یا خیر، اگر قصدتان سایتی داعمی است که برند شما باشد پیشنهاد ما شرکت های طراحی سایت هستند، چرا که گاهی یک طراح سایت کسی است که آموزش طراحی وب را به تازگی گذرانده است و تجربه ای ندارد به همین دلیل هزینه کمتری را از شما دریافت خواهد کرد.

3. زمان بندی

اگر پروژه شما در زمانی معین باید تحویل داده شود ، انتخاب یک شرکت طراحی سایت معتبر میتواند گزینه خوبی باشد چرا که شرکت ها با بستن قرارداد ملزم به تحویل پروژه در تاریخ مذکور هستند و همین امر باعث خوش قولی آنها خواهد شد پس انتخابشان گزینه مناسبی خواهد بود.

4. خدمات پس از راه اندازی سایت

اگر پس از اتمام کار نیاز به پشتیبانی دارید انتخاب شرکت طراحی سایت قطعا مورد مناسبی است چراکه آنها معمولا خدمات بروز رسانی و پشتیبانی سایت های خود را انجام میدهند.

مورد بعدی که در خدمات پس از راه اندازی سایت میشود گفت این است که گاهی پس از اینکه سایت به دید عموم درآمد شما احتیاج به بهینه سازی سرعت سایت را در وب سایت خود مشاهده میکنید در این موارد هم به سادگی با تیم پشتیبانی شرکت تماس میگیرید و آنها شما را به کارشناس مربوطه ارجاع میدهند.

8 علت انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت حرفه ای

همانطور که گفتیم شما برای طراحی سایت خود و شروع بازاریابی اینترنتی نیازمند یک شرکت حرفه ای برای اینکار هستید تا شما را در همه مراحلی که در طراحی سایت به آن احتیاج هست کمک کنند، در اینجا چند علت انتخاب شرکت طراحی سایت به جای فریلنسر را برای شما آورده ایم تا بدانید مزایای این انتخب چیست.

1. تخصص و تجربه

اولین و مهم ترین علتی که باید به شما بگوییم این است که داشتن تخصص در کنار تجربه در طراحی سایت امری مهم است، شرکت های بزرگ مانند شرکت دارکوب دارای تیم هایی  از متخصصین مختلف در همه حوزه های لازم برای طراحی سایت هستند از طراحان باتجربه گرفته تا توسعه دهندگان سایت و دیجیتال مارکتینگ هایی که داری هوش بالایی برای بازاریابی اینترنتی هستند.

برخلاف فریلنسری که طراح سایت است همه این تیم در شرکت با یکدیگر تعامل و همکاری میکنند تا یک سایت بدون نقص راه اندازی شود، درحالی که یک طراح سایت تنها دانش طراحی سایت را دارد و در موارد دیگر کمکی به شما نمیتواند بکند.

2. خدمات جامع

یک شرکت طراحی وب سایت همانطور که گفتیم متشکل از یک تیم قوی در همه حوزه های فعالیتشان است که شما را در هر زمینه ای به خوبی میتوانند راهنمایی کنند، در واقع شما با انتخاب شرکت طراحی سایت وارد یک فروشگاهی شده اید که همه نیازهای شما برای راه اندازی سایتتان را از طراحی تا توسعه سایت را به خوبی پاسخگو هستند.

در ادامه برای شما از مراحل طراحی سایت خواهم گفت اما در اینجا این نکته را به شما بگویم که بهتر است بدانید برای معرفی کسب و کار خود تنها راه اندازی سایت کافی نیست و به موارد دیگری برای ثبت سایت خود احتیاج دارید.

3. تضمین کیفیت و استانداردهای حرفه ای

همه شرکت های طراحی سایت دارای استاندارهای صنعت هستند و بهترین شیوه ها را بعنوان اساس کار خود در نظر میگیرند، این استاندارها شامل همه موارد میشود مانند استانداردهای کد نویسی و دستورالعمل های آنها تا بهترین روش های سئو در راه اندازیی ک سایت.در شرکت های طراحی سایت معتبر کارکنان آنها در جریان آخرین روندها و فناوری های روز دنیا هستند چرا که استاندارهای صنعت  و فراتر از آن را غالبا فراهم میکنند.

در مورد تضمین کیفیت که یکی دیگر از فاکتورهای مهم است باید گفت شرکت های طراحی سایت غالبا در هر مرحله پروژه به دقت کیفیت کار را کنترل میکنند و هر مشکلی که در راه اندازی سایت اتفاق بیوفتد را با بررسی دقیق اصلاح میکنند و از مزیت های آنها این است که پروژه را در زمان تعیین شده تحویل شما خواهند داد.

4. پشتیبانی وب سایت و ثبت برند

یکی از مزایای مهم طراحی سایت با یک شرکت معتبر این است که آنها پشتیبانی وب سایت  شما را نیز به عهده دارند و این اطمینان حاصل میشود که سایت شما با استفاده از بروز رسانی و عیب یابی های فنی بروز و ایمن باقی میماند.

فراتر از پشتیبانی وب سایت، یک شرکت طراحی سایت این دانش را دارد که به ثبت و هویت برند شما اهمیت بدهد، آنها میدانند که چه ارزشی را متناسب با نوع فعالیت سایت شما به آن منتقل کنند از عناصر طراحی بصری سایت تا لحن و پیام های آن همه متناسب با برند شما خواهد بود.

5. قابلیت و توانایی در طراحی سایت

منظور از قابلیت در طراحی سایت این است که شرکت های طراحی سایت توانایی این را دارند که هر نوع و مدل سایتی را طراحی کنند چرا که آنها وابسته به یک فرد نیستند و متخصصین بسیاری در تیم آنها وجود دارد، آنها قابلیت طراحی یک سایت با پیچیدگی های فراوان مانند طراحی قالب وب سایت و یا طراحی سایت های کوچک و از همه مهم تر قابلیت اصلاح وب سایت های فعلی را نیز دارند. زیر ساخت ها و منابع قوی که دارند میتوانند از هر نوع پروژه ای پشتیبانی کنند، از ابزارهای توسعه پیشرفته تا گردش های کاری ساده.

6. قابل اعتماد بودن

میتوان گفت بر کسی پوشیده نیست که قابل اعتماد بودن در هر پروژه کاری امری لازم است، شرکت های طراحی سایت میدانند که خرابی های حتی جزئی چگونه به کسب و کار شما آسیب میزند به همین دلیل در دسترس بودن و پشتیبانی 24 ساعته را در دستور کارهای خود قرار میدهند و اینگونه اعتماد شما را برای کار جلب میکنند.اگر به هر نوع خدمات ساخت سایت، مشکلات فنی و یا هر دغدغه ای که ذهنتان را درگیر کرده است احتیاج دارید میتوانید به سادگی به پشتیبانی شرکت متصل شوید و مشکلات خود را رفع کنید.

7. قرارداد محکم و قانونی

شرکت های طراحی سایت با بستن قرار داد شفافیت و وضوح را در دستور کار خود قرار میدهند، به این صورت که پیش از بستن قرار داد آنها راه و روش و مسیر را بطور واضح برای شما بازگو میکنند در قرار دادها بطور روشن تمام شرایط، مسئولیت ها و مواردی که به شما تضمین تحویل آن را میدهند درج شده است. این قراردادها مانند نقشه پروژه هستند.

در این قراردادها با عنوان کردن مسئولیت ها و ثبت قیمت طراحی سایت آنها انتظارات متقابل را ایجاد میکنند و این اطمینان را میدهند که هردو طرف در پایبندی به موارد مسئول هستند، همچنین حمایت قانونی و رجوع به مشتریان برای حل اختلاف ها را در دستور کار خود قرار میدهند.

8. پاسخگویی و رضایت مشتری

شرکت های معتبر طراحی سایت مسئولیت پذیری بیشتری را نسبت به یک طراح سایت دارند، آنها با ساختارهای سازمان یافته و مسئولیت های از پیش تعریف شده ای که دارند در طول پروژه نسبت به یک طراح  و برنامه نویس وب سایت پاسخگوتر عمل میکنند چرا که شما با یک فرد طرف نیستید بلکه پشتیبانه آن یک شرکت معتبر طراحی سایت است.

در شرکت های طراحی سایت رضایت مشتری بسیار با اهمیت است چرا که میدانند کسب موفقیت و اعتبارشان در گرو رضایت مشتریان است به همین دلیل در طول پروژه بستری را فراهم میکنند تا مشتریان نگرانی های خود را ابراز کنند و اطلاعاتی در مورد پیشرفت پروژه در اختیارشان قرار میدهند.

مراحل طراحی سایت

برای طراحی یک سایت مراحلی لازم است طی شود تا یک سایت به روز و کاربر پسند طراحی شود، این مراحل شامل 4 مرحله اصلی است که در ادامه هریک را به اختصار برای شما توضیح خواهیم داد.

1. طراحی فایر فریم

مرحله اول برای طراحی سایت، طراحی یک نمای کلی از سایت براساس خواسته ها و نیاز مشتری است، در این نما یک نقشه کلی از صفحات سایت و مکان قرار گیری هر عنصر و چیدمان آنها در سایت وجود دارد.

2. طراحی گرافیک سایت

مرحله دوم طراحی گرافیک سایت است، در این مرحله یک طراح سایت با در نظر گرفتن این موضوع که کسب و کار شما چیست و چه مواردی در زیبایی آن تاثیر دارد مثل رنگ بندی که با استفاده از نرم افزارهای مخصوص اقدام به طراحی گرافیک سایت میکنند.

3. کدنویسی و برنامه نویسی

برای مدیریت محتوای سایت روش های مختلفی وجود دارد، که شما با توجه به نیاز و بودجه خود میتوانید یک روش را انتخاب کنید، بطور مثال برخی ساخت سایت با وردپرس را ترجیح میدهند و از این سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنند، برخی هم ترجیح میدهند یک فریم ورک اختصاصی برای سایت خود داسته باشند.

4. راه اندازی سایت

پس گذراندن سه مرحله بالا با تهیه یک هاست و دامنه مناسب و سپس پیکربندی سایت، سایت آماده راه اندازی است تا در دید عموم قرار گیرد.

سخن آخر

بطور کلی اگر برای سایت خود بدنبال یک طراحی حرفه ای هستید پیشنهاد ما یک شرکت طراحی سایت است چرا که ایمن سازی وب سایت شما را نیز میتوانند تامین کنند و هم چنین اگر پروژه شما پروژه ای بزرگ و پیچیده است که احتیاج به یک کار تیمی دارد و یا اینکه شما میخواهید همه فعالیت های لازم برای یک سایت توسط یک شرکت انجام شود و کار را را به چندین پیمان کار نسپارید و از همه مهمتر به دنبال یک همکاری بلند مدت هستید انتخاب یک شرکت طراحی سایت قطعا میتواند شما را به همه اهدافتان برساند.

 

 

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز