چرا خرید قالب وردپرس برای مبتدیان اشتباه است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=14438

5/5 - (5 امتیاز)
خرید قالب سایت

چرا خرید قالب وردپرس برای مبتدیان اشتباه است؟

طراحی سایت با وردپرس طرفداران زیادی دارد. طراحی سایت با وردپرس ساده است و نیاز به دانش برنامه نویسی ندارد. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که قالب ها و افزونه های زیادی دارد. با وجود افزونه ها و قالب های فراوان می توان هر گونه طراحی سایت را انجام داد و هر عملکردی را پیاده سازی کرد. اما خرید قالب وردپرس برای طراحی سایت نکات زیادی دارد. کسانی که به تازگی با وردپرس آشنا شده اند ممکن است در خرید قالب وردپرس مرتکب خطاهای زیادی شوند. بروز اشتباهات زیاد می تواند کسب و کار شما را تحت تأثیر قرار دهد.

لیست مطالب

چرا طراحی سایت با وردپرس یک انتخاب خوب است؟

سیستم های مدیریت محتوای زیادی در دنیا وجود دارد که می توان با آنها طراحی وب سایت انجام داد و وب سایت ها را مدیریت کرد. اما وردپرس ویژگی های بسیار خوبی دارد که باعث شده طراحی سایت با وردپرس محبوبیت زیادی بین کاربران و طراحان وب داشته باشد.

ساده است

طراحی سایت با وردپرس نیاز به دانش فنی و برنامه نویسی ندارد. هر کسی براحتی می تواند با وردپرس طراحی وب سایت انجام دهد. کاربران با پنل بصری وردپرس بسادگی می توانند صفحات طراحی وب سایت خود را مدیریت و ویرایش کنند.

سئو فرندلی

وردپرس با اصول سئو و قواعد موتور های جستجو سازگار است. طراحی سایت با وردپرس منطبق با اصول سئو خواهد. طراحی وب سایت های سئو فرندلی زودتر در نتایج گوگل دیده می شوند.

امنیت بسیار بالا

طراحی سایت با وردپرس بسیار ایمن است. بسیاری از وب سایت های بزرگ دنیا بر اساس وردپرس هستند. بعلاوه وردپرس برای افزایش طراحی وب سایت ها افزونه های مختلفی دارد. یکی از افزونه های افزایش امنیت طراحی وب سایت Yoast است.

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس مجموعه ای از فایل ها، کد ها و استایل هاست. قالب وردپرس یک طرح از پیش طراحی شده است. قالب وردپرس شکل ظاهری طراحی وب سایت شما را تشکیل می دهد. با قالب وردپرس های مختلف می توان طراحی سایت های گوناگون انجام داد. انتخاب یک قالب وردپرس مناسب خیلی مهم است. قالب وردپرس طراحی سایت شما اگر خوب نباشد در جذب کاربران ضعیف خواهد بود. قالب وردپرس باید متناسب با نیاز های تجاری شما باشد. یک قالب وردپرس نامناسب نمی تواند اهداف تجاری شما را برآورده کند.

خرید قالب وردپرس

برای خرید قالب وردپرس دو راه حل وجود دارد. یا می توانید به وب سایت رسمی وردپرس مراجعه کنید و خرید قالب وردپرس انجام دهید و یا اینکه می توانید به طراحی سایت هایی که خدمات خرید قالب وردپرس ارائه می دهند مراجعه کنید. خرید قالب وردپرس از سایت وردپرس گاهی مشکلاتی دارد. مثلاً اینکه ممکن است قالب سایتی که می خرید راست چین نباشد و یا فونت و زبان فارسی را حمایت نکند. اگر در خرید قالب وردپرس تجربه ندارید بهتر است با یک کارشناس مشورت کنید. خرید قالب وردپرس نکات زیادی دارد.

با مراجعه به طراحی وب سایت هایی که خدمات خرید قالب وردپرس ارائه می دهند می توانید قالب وب سایتی بخرید که ویژگی هایی که شما می خواهید را دارد. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع و اقسام قالب سایت است. تمامی قالب سایت های فروشگاه قالب دارکوب به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و از خدمات پشتیبانی برخوردار هستند.

چرا افراد مبتدی خرید قالب سایت انجام ندهند؟

خرید قالب سایت نیازمند کمی تجربه است. اگر در خرید قالب سایت مبتدی هستید و تجربه خاصی ندارید بهتر است پیش از خرید قالب سایت با یک متخصص مشورت کنید. خرید قالب سایت مناسب باعث می شود تا طراحی وب سایت با کیفیت، کاربردی و کاربر پسندی داشته باشید. برای اینکه در خرید قالب سایت موفق باشید رعایت برخی موارد بسیار کمک کننده است.

خرید قالب سایت سبک

خرید قالب سایت سنگین برای طراحی وب سایت مناسب نیست. خرید قالب سایت سبک هم جذابیت بیشتری دارد و هم اینکه از نظر فنی و سرعت بارگذاری بهتر است. خرید قالب سایت سبک باعث بهبود تجربه کاربری می شود.

خرید قالب سایت ریسپانسیو

خرید قالب سایت ریسپانسیو باعث می شود تا طراحی وب سایت شما از هر دستگاهی قابل مشاهده باشد. امروزه بسیاری از افراد برای مشاهده وب سایت ها از گوشی های همراه خود استفاده می کنند. از سوی دیگر گوگل طراحی وب سایت های ریسپانسیو را برای رتبه بندی در اولویت قرار می دهد. به همین دلیل خیلی مهم است قالب سایتی که می خرید ریسپانسیو باشد. برای تست ریسپانسیو بودن می توانید از دستگاه های مختلف برای مشاهده وبسایت استفاده نمایید.

بررسی نظرات دیگران

پیش از خرید قالب سایت بهتر است نظرات دیگر کاربران را بخوانید. با بررسی نظرات دیگر کاربران می توانید به نقاط ضعف و قوت قالبی که می خواهید بخرید پی ببرید.

خرید قالب سایت از وب سایت های معتبر

اگر در خرید قالب سایت مبتدی هستید حتماً به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه های معتبر قالب سایت های با کیفیتی ارائه می دهند. فروشگاه های معتبر خدمات پشتیبانی دارند و اگر برای قالب سایت شما مشکلی به وجود بیاید آن را حل می کنند. فروشگاه قالب دارکوب یکی از معتبرترین فروشگاه های قالب سایت است. تمامی قالب سایت های فروشگاه قالب دارکوب ریسپانسیو هستند، به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند و خدمات پشتیبانی دارند.

متناسب با نیاز های تجاری شما

در خرید قالب سایت سعی کنید قالب سایتی انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی با نیاز های تجاری شما را دارد. در این صورت کمتر نیاز به نصب افزونه خواهید داشت و سایتتان سنگین نمی شود.

ایمن سازی سایت چگونه است؟

ایمن سازی سایت باعث می شود تا طراحی وب سایت شما از نفوذ هکر ها در امان باشد. ایمن سازی سایت باعث ایجاد تجربه کاربری بهتر می شود. کاربران به وب سایت های ایمن که گواهی SSL دارند بیشتر اعتماد می کنند.

نصب پلاگین های امنیتی

اگر طراحی وب سایت شما با سایت ساز انجام شده است برای ارتقاء امنیت آن می توانید پلاگین های امنیتی نصب کنید. پلاگین های امنیتی از نفوذ هکر ها به طراحی وب سایت شما جلوگیری می کنند.

پروتکل HTTPS

پروتکل https نشان می دهد که صفحه خاص مورد نظر ایمن است. گواهی SSl انتقال اطلاعات بین سرور و طراحی سایت شما را ایمن می کند. اگر طراحی سایت شما گواهی SSl نداشته باشد ممکن است در نتایج جستجو رتبه پایینی بگیرد. اگر طراحی سایت شما به اندازه کافی ایمن باشد هم موتور های جستجو به آن اعتماد می کنند و هم کاربران.

بروزرسانی پلتفرم و نرم افزار های وب سایت

برای ایمن سازی سایت خود اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه پلتفرم طراحی سایت و برنامه های افزوده شده در طراحی سایت خود را دارید. بسیاری از مشکلات پلتفرم ها و برنامه های افزودنی در نسخه های جدید از بین می روند. نسخه های جدید برنامه ها در ایجاد تجربه کاربری بهتر و ایمن سازی سایت موفق تر هستند.

تهیه نسخه بکاپ

تهیه بکاپ یکی از کار های مهم ایمن سازی سایت است. تهیه نسخه بکاپ کمک می کند که اگر اطلاعات طراحی سایت شما به هر دلیلی از بین رفت بتوانید آن را باز گردانید.

بهینه سازی سایت چیست؟

بهینه سازی سایت یعنی اینکه طراحی وب سایت شما از دیدگاه موتور های جستجو عملکرد خوبی دارد. گوگل موتور جستجویی است که بیشتر سهم را دارد. بر اساس آمار تقریباً 74% از جستجو ها از طریق موتور جستجوی گوگل انجام می شود. بهینه سازی سایت بر اساس قواعد گوگل باعث می شود تا طراحی وب سایت شما دید بیشتری داشته باشد. بهینه سازی سایت اعمال فاکتور های سئو در طراحی سایت است. با پیاده سازی اصول سئو و بهینه سازی سایت می توانید کاربران زیادی را به طراحی سایت خود جذب کنید. سئو باعث می شود تا موتور های جستجو به طراحی سایت شما اعتماد می کنند و هنگامی که کاربری موضوعی جستجو می کند طراحی سایت شما را به کاربر باز گردانند. بهینه سازی سایت روش های مختلف دارد مانند بهینه سازی قالب سایت، بهینه سازی تصاویر، بهینه سازی محتوا و …

تحلیل کلمات کلیدی

اولین گام سئو و بهینه سازی سایت این است که متوجه شوید کاربران برای دسترسی به طراحی سایت شما و محتوای آن از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوا و طراحی سایت باعث می شود تا کاربران راحتتر بتوانند به وبسایت شما دسترسی پیدا کنند.

تولید محتوا سئو بیس

تولید محتوا سئو بیس یکی دیگر از کار های بهینه سازی سایت است. تولید محتوا سئو بیس باعث جذب موتور های جستجو و کسب رتبه های بالاتر در نتایج موتور های جستجو می شود.

بهینه سازی سرعت سایت

یکی از فاکتور های سئو بهینه سازی سرعت سایت است. بر اساس مطالعات، اگر بارگذاری طراحی وب سایتی بیش از 3 ثانیه طول بکشد نیمی از کاربران خود را از دست می دهد. برای بهینه سازی سرعت سایت باید تصاویر و ویدئو ها را در طراحی سایت خود بهینه سازی نمایید. کدنویسی تمیز نیز به بهینه سازی سرعت سایت کمک می کند.

آموزش سئو سایت

با آموزش سئو سایت خودتان می توانید بر روی بهینه سازی سایتتان کار کنید. با آموزش سئو سایت تخصصی می توانید به عنوان متخصص سئو وارد بازار کار شوید. برای آموزش سئو سایت هم می توانید از مقالات و کتاب های الکترونیکی استفاده کنید و هم می توانید از دوره های آموزش سئو سایت استفاده نمایید. آموزش سئو سایت با استفاده از دوره های آموزشی این مزیت را دارد که مطالب را به صورت شسته رفته و دسته بندی شده دریافت می کنید. در دوره های آموزش سئو سایت مطالب از مراحل ابتدایی تا پیشرفته به دانشجویان ارائه می شود. با ثبت نام در دوره های آموزش سئو سایت می توانید بهینه سازی سایت را به صورت کاربردی تمرین کنید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب برگزار کننده دوره آموزش سئو سایت به صورت حضوری و آنلاین می باشد. دانشجویان با گذراندن دوره آموزش سئو سایت فرصت استخدام در شرکت دارکوب را دارند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان طراحی سایت و سئو سایت دعوت به همکاری می نماید.

آموزش وردپرس

با آموزش وردپرس می توانید گام به گام کار کردن با وردپرس را یاد بگیرید. با آموزش وردپرس می توانید طراحی وب سایتتان را براحتی مدیریت کنید. آموزش وردپرس مفاهیم مختلفی دارد. در دوره آموزش وردپرس کار کردن با پایگاه داده MySQL را یاد می گیرید. برای آموزش وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات آموزشی آموزشگاه دارکوب استفاده نمایید. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی برگزار کننده دوره آموزش وردپرس به صورت آنلاین و حضوری می باشد.

برای آموزش طراحی سایت چکار کنم؟

برای آموزش طراحی سایت می توانید خودتان با استفاده از مقالات، کتب و … یک طراحی وب سایت تستی راه اندازی کنید. یک راه دیگر برای آموزش طراحی سایت شرکت در دوره های آموزش طراحی سایت است. آموزشگاه دارکوب یکی از معتبرترین آموزشگاه های دوره های طراحی سایت است. آموزشگاه دارکوب دوره آموزش طراحی سایت را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند. دانشجویان پس از گذراندن دوره آموزش طراحی سایت در صورت علاقه مندی می توانند در شرکت دارکوب استخدام شوند. شعبه های تهران، مازندران، کیش و امارات شرکت دارکوب از علاقه مندان طراحی سایت و سئو سایت دعوت به همکاری می نماید.

قالب شرکتی وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

قالب شرکتی وردپرس برای طراحی سایت شرکتی خوب است. سازمان ها و شرکت ها برای طراحی سایت خود از قالب شرکتی وردپرس استفاده می کنند. یک قالب شرکتی وردپرس باید سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد. رابط کاربری قالب شرکتی وردپرس باید خوب باشد تا به ایجاد تجربه کاربری مثبت کمک کند. قالب شرکتی وردپرس باید ریسپانسیو باشد و خدمات پشتیبانی داشته باشد. برای خرید قالب شرکتی وردپرس در صورت علاقه مندی می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب شرکتی وردپرس است که همگی ریسپانسیو هستند، خدمات پشتیبانی دارند و به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند.

قالب فروشگاهی وردپرس چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از نیاز های فروشگاه های امروزی داشتن طراحی سایت است. وقتی شما طراحی سایت فروشگاهی داشته باشید می توانید از طریق فروش آنلاین کسب درآمد بیشتری کنید. بعلاوه مشتریان از یک کسب و کار معتبر انتظار یک طراحی سایت خوب را دارند. برای راه اندازی فروشگاه آنلاین باید قالب فروشگاهی بخرید. یک قالب فروشگاهی وردپرس باید بتواند امکاناتی که شما می خواهید را مهیا کند. قالب فروشگاهی وردپرس باید ویژگی های زیادی داشته باشد.

سرعت بارگذاری خوب

یکی از مهمترین ویژگی های یک قالب فروشگاهی وردپرس سرعت بارگذاری بالاست. اگر طراحی سایت فروشگاهی شما سرعت بارگذاری خوبی نداشته باشد کاربران به وبسایت رقبای شما جذب می شوند. سرعت سایت به عوامل مختلفی مانند قالب، افزونه ها، کدنویسی و … بستگی دارد.

امنیت

قالب فروشگاهی وردپرس باید ایمن باشد. امنیت در طراحی سایت فروشگاهی اهمیتی دو چندان دارد. زیرا اطلاعات کاربران تبادل می شود.

سازگاری با مرورگر های مختلف

یک قالب فروشگاهی وردپرس خوب با اغلب مرورگر ها سازگار است. کاربران با مرورگر های مختلف یک وبسایت را مشاهده می کنند. قالب فروشگاهی وردپرس شما باید با مرورگر های مختلف همخوانی داشته باشد تا بتوانید بیشترین حجم ترافیک را به دست آورید.

خرید قالب وردپرس ارزان

همانطور که پیشتر گفتیم وردپرس حاوی انواع و اقسام قالب سایت است. برخی از قالب سایت های وردپرس رایگان و برخی پولی هستند. خرید قالب وردپرس ارزان برای کسانی که نمی خواهند برای طراحی سایت سرمایه گذاری زیادی کنند مناسب است. با خرید قالب وردپرس ارزان می توان یک طراحی سایت کاربردی راه اندازی کرد و کسب و کار آنلاین داشت. خرید قالب وردپرس ارزان اصلاً به این معنا نیست که طراحی سایت شما کیفیت بدی خواهد داشت. با خرید قالب وردپرس ارزان می توان یک طراحی سایت با کیفیت، کاربر پسند و کاربردی داشت که تمام اهداف تجاری شما را نیز برآورده می کند. برای خرید قالب وردپرس ارزان در صورت علاقه مندی می توانید از فروشگاه قالب دارکوب دیدن نمایید. فروشگاه قالب دارکوب حاوی انواع قالب شرکتی وردپرس، قالب فروشگاهی وردپرس و …. است که همگی به سفارش شرکت دارکوب طراحی شده اند، ریسپانسیو هستند و خدمات پشتیبانی دارند.

بهترین قالب وردپرس کدام است؟

برای انتخاب بهترین قالب وردپرس ابتدا باید هدفتان از طراحی وب سایت را مشخص کنید. بهترین قالب وردپرس قالبی است که بیشترین تناسب با معیار های شما از طراحی سایت را داشته باشد. به طور مثال اگر می خواهید یک وبسایت برای فروش عکس داشته باشید بهترین قالب وردپرس قالبی است که از حجم زیادی از تصاویر حمایت کند و سرعت بارگذاری بالایی داشته باشد. بهترین قالب وردپرس ویژگی های دیگری نیز دارد مانند اینکه ریسپانسیو است، امن است، سئو فرندلی است و …. برای تهیه بهترین قالب وردپرس در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی سایت چیست؟

خدمات پشتیبانی سایت موارد زیادی دارد. پشتیبانی محتوایی، پشتیبانی فنی و پشتیبانی امنیتی برخی از خدمات پشتیبانی سایت هستند. پشتیبانی سایت از نظر فنی یک طراحی سایت را بررسی می کند تا هیچ خطایی نداشته باشد و کاربران راحت بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. خدمات پشتیبانی سایت بر روی بهبود سرعت سایت کار می کند، افزونه ها را دائماً بروزرسانی می کند و …. پشتیبانی سایت ایمنی سایت را تأمین می کند. یک طراحی سایت زمانی می تواند کاربران را جذب کند که ایمن باشد. برخی از خدمات پشتیبانی امنیتی سایت عبارتند از تهیه نسخه بکاپ، بروزرسانی هسته وردپرس، پاک سازی سایت از ویروس ها و …. یک نوع دیگر پشتیبانی سایت پشتیبانی محتوایی است. محتوا در طراحی سایت بسیار مهم است. در واقع کاربران برای محتوای یک وب سایت به آن مراجعه می کنند. برخی از خدمات پشتیبانی محتوایی سایت عبارتند از: تهیه لیستی از کلمات کلیدی، تولید محتوا بر اساس کلمات کلیدی و اصول سئو، بروزرسانی مطالب و ….

چرا به پشتیبانی وردپرس نیاز داریم؟

خدمات پشتیبانی سایت برای یک طراحی سایت امری ضروری است. اگر طراحی سایت شما خدمات پشتیبانی وردپرس داشته باشد در صورت بروز مشکل تیم پشتیبان آن را رفع می کنند و دیگر لازم نیست نگران موضوعی باشید. تیم پشتیبانی وردپرس تحت هر شرایطی از طراحی سایت شما حمایت می کنند. پشتیبانی وردپرس سرعت طراحی سایت شما را بهینه سازی می کند. اصول سئو را در طراحی وب سایت شما پیاده می کند. کد های مخرب را از بین می برد و … برای استفاده از خدمات پشتیبانی وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات پشتیبانی سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخوداری از کادری مجرب ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت، پشتیبانی سایت برای انواع طراحی وب سایت و … می باشد.

بهترین سایت خرید قالب وردپرس کدام است؟

اگر در اینترنت برای بهترین سایت خرید قالب وردپرس سرچ کرده باشید احتمالاً وبسایت های متعددی را پیدا کرده اید. برای انتخاب بهترین سایت خرید قالب وردپرس می توانید نظرات کاربران را بررسی کنید. بررسی نظرات کاربران در انتخاب بهترین سایت خرید قالب وردپرس کمک زیادی می کند. بهترین سایت خرید قالب وردپرس انواع قالب سایت وردپرس را ارائه می دهد. بهترین سایت خرید قالب وردپرس برای قالب هایی که ارائه می دهد خدمات پشتیبانی دارد. برای انتخاب بهترین سایت خرید قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوره تخصصی و رایگان شرکت دارکوب استفاده نمایید.

بهترین شرکت طراحی وب سایت کدام است؟

برای اینکه در انتخاب بهترین شرکت طراحی وب سایت موفق باشید رعایت برخی موارد کمک کننده است.

انواع خدمات طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت باید بتواند انواع خدمات طراحی سایت را ارائه دهد. خدمات طراحی سایت شامل موارد زیادی از جمله طراحی سایت، پشتیبانی سایت، تولید محتوا، بهینه سازی سایت و …. است.

انجام هر نوع طراحی وب سایت

بهترین شرکت طراحی وب سایت هر نوع طراحی وب سایت با سایت ساز و یا کدنویسی را می تواند انجام دهد. بهترین شرکت طراحی وب سایت منعطف است و هر طور که کاربر بخواهد طراحی وب سایت انجام می دهد. بهترین شرکت طراحی وب سایت با انواع صنایع و مشاغل آشنایی دارد و می تواند طراحی وب سایت منطبق با آخرین متد های طراحی سایت برای هر نوع کسب و کاری انجام دهد.

سابقه کار

بهترین شرکت طراحی وب سایت سابقه کاری زیادی دارد. یک شرکت طراحی سایت با سابقه زیاد با پیچ و خم طراحی وب سایت آشنایی زیادی دارد و می تواند بهترین خدمات طراحی سایت را ارائه دهد.

خلاصه

اگر می خواهید طراحی وب سایت داشته باشید بایستی ابتدا یک قالب وب سایت مناسب خریداری کنید. قالب سایت ها ویژگی های متنوع و زیادی دارند. خرید قالب سایت مستلزم رعایت نکات زیادی است. اگر مبتدی هستید و تجربه ای در خرید قالب سایت ندارید پیش از خرید قالب وردپرس بهتر است با یک متخصص مشورت کنید. وقتی قالب سایت وردپرس مناسبی خریداری کنید طراحی سایت بهتر و کاربر پسند تری خواهید داشت. وب سایت های زیادی هستند که خدمات خرید قالب وردپرس ارائه می دهند. برای خرید قالب سایت بهتر است به یک فروشگاه قالب سایت معتبر مراجعه کنید. رعایت برخی نکات نیز در خرید قالب وردپرس مهم هستند. مثلاً اینکه قالب سایت مورد نظر سبک باشد، ریسپانسیو باشد، خدمات پشتیبانی داشته باشد و …. برای خرید قالب وردپرس در صورت تمایل می توانید از قالب سایت های فروشگاه دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز