شرکت سئو در سعادت آباد

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=11338

طراحی سایت
5/5 - (5 امتیاز)

سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از اصول مهم در دیجیتال مارکتینگ می باشد. همچنین لازمه افزایش بازدیدکنندگان سایت ها، بهینه سازی و سئو است، که در راستای آن باعث افزایش فروش نیز می شود.

در سال های اخیر به دلیل افزایش فروش آنلاین و افزایش تقاضای طراحی وب سایت، رقابت زیادی میان سایت ها و کسب و کار های آنلاین شکل گرفت. در این سال ها بسیاری از افراد اهمیت سئو را درک کردند و دانستند که سایت ها برای بهروری بیشتر به بهینه سازی نیاز دارند.

سئو علاوه بر اینکه می تواند رتبه صفحات سایت در نتایج موتور های جستجو را بهبود ببخشید، می تواند باعث افزایش کیفیت سایت، بهبود تجربه کاربر، استفاده آسان و زیبایی سایت نیز شود. چرا که تکنیک های سئو اغلب بر بهبود کیفیت سایت برای نمایش به کاربران تکیه دارد.

از زمانی که اولین وب سایت ها طراحی و اجرا شدند، موتور های جستجو نیز به منظور یافتن آسان سایت ها، پدید آمدند. موتور های جستجو به دلیل دسته بندی بهتر سایت ها و نمایش بهترین نتیجه به کاربران، قوانینی را به منظور افزایش کیفیت سایت ها وضع نموند. این قوانین که اغلب آنها به صورت رسمی اعلام نشده است، همان تکنیک های سئو می باشد.

بهینه سازی سایت اگر با دقت و به درستی انجام شود مزایای زیادی را به همراه خواهد داشت که مهمترین آنها افزایش بازدیدکننده وب سایت و به دنبال آن افزایش مشتری می باشد. همچنین همانطور که در ابتدا گفته شد سئو لازمه دیجیتال مارکتینگ است و با انجام سئو می توانید به بسیاری از کانال های تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی نیز دسترسی داشته باشید.

شرکت سئو

از زمان اهمیت یافتن سئو برای سایت ها، افراد بسیاری سعی کردند تا تکنیک های سئو را روی سایت های مختلف آزمایش کنند تا به این طریق بتوانند به کسب درآمد بپردازند. در همین راستا نیز شرکت های ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، خدمات سئو را به لیست کار های خود افزودند.

شرکت طراحی سایت دارکوب نیز از همان ابتدا که فعالیت طراحی سایت خود را آغاز کرد، به سئو و بهینه سازی سایت نیز پرداخته است. این شرکت سئوکار در ۲۰ سال سابقه خود توانسته وب سایت های بسیاری را به صفحه اول گوگل برساند. از همین روی بدون شک می توان گفت شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب بهترین شرکت سئو در ایران است. این گفته را می توان با تعداد نمونه کار های ارائه شده و تجاربی که بدست آمده است، ثابت نمود. این شرکت برای رضایت مندی مشتریان خود تمامی خدمات ارائه شده را پشتیبانی می کند و این پشتیبانی سایت خود به تنهایی می تواند دلیلی بر اثبات بهترین خدماتی که این شرکت ارائه می دهد، باشد.

افراد سئوکار در مجموعه دارکوب موظف هستند دانش خود در زمینه سئو را به روز نگاه دارند. با تجربه ی متخصصین سئو در شرکت دارکوب به راحتی می توانید وب سایت خود را بهینه سازی نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ذریافت خدمات طراحی سایت می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع سئو

اگر با سئو آشنا باشید، حتما می دانید که تکنیک های سئو شامل سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه می باشد. وقتی سایت خود را بهینه سازی می کنید مدت زمان مشخصی برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود ندارد و شما باید تا رسیدن به این جایگاه به بهینه سازی سایت خود بپردازید.

در این میان برخی از افراد با استفاده از تکنیک هایی به اصطلاح گوگل را گول می زنند و در مدت زمان بسیار کوتاهی جایگاه خوبی در نتایج گوگل به دست می آورند. این تکنیک ها همان سئو کلاه سیاه می باشد. گوگل و دیگر موتور های جستجو عدم استفاده از این تکنیک ها را مکررا تذکر می دهند.

سایت هایی که با استفاده از سئو کلاه سیاه بهینه سازی می شوند با اینکه به سرعت جایگاه مناسبی در گوگل بدست می آورند، اما به همان سرعت جایگاه خود را از دست می دهند،در برخی مواقع از لیست نتایج خارج می شوند یا به جایگاه اصلی خود می رسند و در صورت تکرار تکنیک های منفی گوگل این سایت ها را پنالتی می کند، یعنی سایت آنها برای مدتی یا برای همیشه از دسترس خارج می شود.

اما سئو کلاه سفید همان تکنیک ها و قوانینی هستند که موتور های جستجو آنها را معرفی کرده اند، بهینه سازی با این روش ها سایت را به طور مطمئن به جایگاه خوبی در لیست نتایج گوگل می رساند به شرط آنکه به درستی و با دقت کامل انجام شوند. ما نیز در شرکت طراحی سایت دارکوب، تمامی تکنیک هایی که انجام می دهیم منطبق با سئو کلاه سفید می باشد به همین دلیل است که وضعیت سایت در نتایج گوگل را بعد از بهینه سازی تضمین می کنیم.

سئو به طور کلی به دو دسته تقسیم می گردد:

در یک دسته بندی دیگر نیز تکنیک های سئو را به سئو فنی یا technical seo تقسیم بندی می کنند. تمامی روش های موجود در این دسته بندی ها باید به طور کامل و برخی از آنها به طور مداوم بر روی سایت انجام شوند تا سایت رتبه خوبی در گوگل بدست بی آورد.

تولید محتوا، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهینه سازی عنوان، توضیحات متا، لینک سازی داخلی، بهینه سازی تصاویر و ویدئو ها و … از مهمترین تکنیک های سئو داخلی می باشند. برخی از این تکنیک ها در هنگام طراحی سایت باید انجام شوند.

تبلیغات در سایت ها، بک لینک گذاری، فعالیت در شبکه های اجتماعی و … از روش های سئو خارجی می باشند. افزایش سرعت سایت، استفاده از کد ها و دستورالعمل های مناسب و … نیز که جز سئو داخلی هستند، سئو فنی را تشکیل می دهند.

اغلب تکنیک های سئو خارجی از کانال های مهم تبلیغاتی در بازاریابی اینترنتی هستند. همچنین بازاریابی محتوا که تولید محتوا در سایت را تشکیل می دهد از مهمترین روش های جذب مخاطب در دیجیتال مارکتینگ است.

سئو سعادت آباد

همانطور که می دانید، شعبه اصلی شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. به دلیل مرکزیت منطقه سعادت آباد میان مناطق شرق و غرب، دسترسی به این شعبه بسیار آسان است. ما در این شعبه به صورت حضوری پذیرای شما عزیزان هستیم. در صورت تمایل می توانید با وقت قبلی از مشاوره رایگان کسب و کار ما بهرمند شوید.

شرکت دارکوب در ۲۰ سال سابقه درخشان خود توانسته صد ها وب سایت را طراحی و چندین پروژه سئو را به ثمر برساند. شما عزیزان نیز می توانید برای دریافت خدمات طراحی سایت و سئو وب سایت به شعبه اصلی دارکوب در سعادت آباد مراجعه نمایید.

البته خاطر نشان است که شرکت دارکوب شعب خود را در شهر های دیگر نیز راه اندازی کرده است برای اطلاع از آدرس شعب دارکوب در سایر استان های کشور و همچنین شعب دارکوب در کشور های دیگر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. همچنین شما می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری از خدمات ما بهرمند شوید.

آموزش سئو

در سال های اخیر به دلیل اهمیت یافتن بهینه سازی سایت بسیاری از افراد به سمت آموزش سئو روی آوردند. همانطور که می دانید متاسفانه برای سئو آموزش آکادمیک وجود ندارد به این معنا که سئو را در دانشگاه ها و مدارس تدریس نمی کنند. در همین سال های اخیر هم آموزشگاه سئو برای یادگیری سئو وجود نداشت. اما با گذشت زمان برخی از آموزشگاه ها با محوریت آموزش طراحی سایت، به آموزش سئو نیز روی آوردند.

اما ما در شرکت طراحی سایت دارکوب برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود تصمیم گرفتیم که آموزشگاه دارکوب را تاسیس نماییم. آموزشگاه سئو و آموزشگاه طراحی سایت دارکوب در سال های پیش توانسته سئوکار ها و طراحان خبره ای را روانه بازار کار این حوزه کند.

این آموزشگاه بر خلاف بسیاری از آموزشگاه های فعال در ایران، دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای می باشد و پس از پایان هر دوره به دانش آموختگان خود مدرک رسمی فنی و حرفه ای اعطا می کند. که با این مدرک به راحتی می توانند وارد بازار کار شوند.

آموزش رسمی و کتب خاصی برای سئو وجود ندارد، ما نیز در آموزشگاه دارکوب سئو را بر  اساس آخرین تکنیک ها و تجاربی که در این سال ها در این حوزه بدست آورده ایم، آموزش می دهیم. آموزش سئو در شرکت دارکوب توسط اساتید برتر و همچنین تیم های سئو شرکت طراحی سایت دارکوب صورت می گیرد.

شما عزیزان می توانید به صورت حضوری در آموزشگاه دارکوب و یا به صورت آنلاین و غیر حضوری، سئو را نزد ما فرا بگیرید. برای کسب اطلاع از دوره ها، هزینه آموزش سئو، تعداد جلسات، آدرس آموزشگاه سئو و … با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

همچنین آموزشگاه دارکوب برای آشنایی بیشتر افراد با سئو به صورت دوره ای کارگاه های یک روزه رایگان برگزار می کند. شما می توانید با حضور در این کارگاه با سئو آشنا شوید و اهمیت بهینه سازی سایت را درک نمایید.

افزایش سئو سایت

در اغلب اوقات، بهینه سازی سایت در ماه های اول ممکن است نتیجه دلخواهی برای مدیر سایت نداشته باشد. یعنی با اینکه روی سایت سئو انجام شده است اما رتبه صفحه اول را بدست نیاورده، که این موضوع باعث عدم اعتماد مشتری نسبت به شرکت سئوکار می شود.

در این باره باید گفت که انجام سئو کلاه سفید روی سایت ممکن است ماه ها نیاز به تلاش مستمر داشته باشد. باید بدانید که زمان مشخصی برای سئو و رسیدن به صفحه اول گوگل تعریف نشده است. اما با بهینه سازی مداوم سایت ها دیر یا زود به صفحه اول گوگل خواهند رسید.

برای افزایش سئو سایت، در ابتدا باید تمامی تکنیک های پایه سئو که مربوط به سئو فنی سایت می شود را به درستی و با دقت بالا انجام داد. یکی از این کار ها افزایش سرعت لود سایت است. گوگل و دیگر موتور های جستجو به سرعت سایت ها توجه ویژه ای دارند.

کاهش حجم عکس ها و فیلم های استفاده شده در سایت، حذف خطا های احتمالی کد ها، حذف دستورالعمل ها و کد های اضافه، حذف پلاگین های بدون استفاده و … از اقداماتی است که باید در جهت بهبود سرعت بالا آمدن صفحات سایت انجام داد.

این نکته نه تنها باعث بهبود رتبه سایت در گوگل می شود بلکه مخاطبان بیشتری را نیز جذب سایت می کند. کاربران متوسط زمانی که می توانند برای بالا آمدن یک سایت صبر کنند، کمتر از 5 ثانیه می باشد. وقتی در این زمان سایت مورد نظرشان لود نشود بدون شک اغلب آنها سایت را رها کرده و به سراغ بازدید از سایت دیگری می روند. این اتفاق نه تنها باعث از دست دادن مخاطب می شود بلکه نارضایتی الگوریتم های گوگل را در پی خواهد داشت. ترک کاربر از سایت و انصراف او از بازدید سایت در مدت زمان بسیار کوتاه، از دید الگوریتم های گوگل پنهان نخواهد ماند.

نکته بعدی در خصوص بهبود رتبه سایت در گوگل، سئو خارجی می باشد. در مدت زمانی که مشغول بهینه سازی فنی و داخلی سایت هستید، نباید از سئو خارجی غافل شوید. بک لینک گذاری در سایت های معتبر و مرتب با سایت شما، فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی و به اشتراک گذاری محتوای سایت و لینک ها از اقداماتی است که باید به صورت مداوم به آنها بپردازید.

شما همچنین می توانید از تبلیغ در گوگل نیز برای رسیدن به صفحه اول گوگل استفاده نمایید. google adwords یکی از خدمات غیر رایگان گوگل است که برای تبلیغات سایت ها از آن استفاده می شود. محوریت این تبلیغ بر استفاده از کلمات کلیدی است. شما به ازاء تعداد بازدید های سایت از طریق کلیک کاربران در صفحه نتایج گوگل مبلغی را به این شرکت پرداخت می کنید. گوگل نیز وظیفه دارد سایت شما را در صفحه نخست خود به کاربران نمایش دهد. برای کسب اطلاع از تبلیغ در گوگل و همچنین انجام آن می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نمایید.

از موارد مهم دیگر برای رسیدن به صفحه اول گوگل و همچنین جذب مخاطب بیشتر، جلب اعتماد آنها با ایمن سازی وب سایت است. استفاده از پروتکل https به جای استفاده از http یکی از راه های امن کردن سایت و جلوگیری از افشای اطلاعات سایت می باشد.

درخواست بهینه سازی سایت

اگر کسب و کار آنلاین دارید، یا صاحب سایت قدیمی هستید، اگر به دنبال افزایش کاربر سایت و به دنبال آن افزایش فروش هستید، می توانید با تماس با شرکت طراحی سایت دارکوب از مشاوره رایگان بهرمند شوید. با ارسال آدرس سایت خود به شرکت دارکوب، کارشناسان ما در سریع ترین زمان با آنالیز وب سایت شما را در امر بهینه سازی وب سایت یاری خواهند کرد.

شیوه ما برای بهینه سازی وب سایت در وهله اول بهینه سازی فنی و داخلی سایت می باشد. به استفاده از بک لینک گذاری نیز به سئو خارجی و تبلیغات وب سایت خواهیم پرداخت. تولید محتوا، رپورتاژ آگهی، اینستاگرام مارکتینگ و فعالیت در شبکه های اجتماعی، تبلیغ در گوگل از کار های جانبی دیگر در راستای بهبود رتبه سایت است که در صورت لزوم و درخواست مشتری بر روی سایت انجام می شود.

سئو چیست؟

سئو به معنای بهینه سازی وب سایت برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج موتور جستجو می باشد. SEO: Search Engine Optimization مخفف سئو به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. هدف از انجام سئو رسیدن به صفحه اول گوگل و افزایش بازدیدکنندگان سایت می باشد.

تکنیک های سئو شامل چه مواردی هستند؟

در یک دسته بندی کلی سئو به دو بخش عمده تقسیم می شود که تکنیک های مختلف آن را شامل می شوند:

  • سئو داخلی on page seo: تولید محتوا، لینک سازی داخلی و خارجی، استفاده از عنوان مناسب، افزایش سرعت سایت و … از روش های سئو داخل سایت می باشند.
  • سئو خارجی off page seo: فعالیت در شبکه های اجتماعی، تبلیغ در گوگل، بک لینک گذاری و … از تکنیک های سئو خارج سایت هستند.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز