بهترین شرکت های طراحی وب سایت در جهان

نوشته شده توسط میلاد سبزی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1619

4.7/5 - (18 امتیاز)

تعیین اینکه در دنیایی به این بزرگی کدام کمپانی بهتر است کار دشواری می باشد. مخصوصا در زمینه فن آوری که شرکت های جوان و نو ظهور در کمتر از 5 سال خود را به قله رقابت می رسانند. از سوی دیگر در دنیای توسعه دهنده گان نرم افزار و وب حرفه ایی های خوبی وجود دارند که به صورت فریلنسر فعال هستند.

لیست های زیادی درباره بهترین کمپانی های تولید وب سایت وجود دارند. برای همین ممکن است مواردی که من در اینجا ذکر می کنم کمی متفاوت باشد.

البته بهترین شرکت های طراحی وب سایت کارشان تنها به طراحی سایت محدود نمی شود: سئو، بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا و غیره نیز بخشی از فعالیت های آن ها است.

بهترین شرکت های طراحی وب سایت

با پیشرفت تکنولوژی امروزه اکثر شرکت ها و موسسات سایت اختصاصی خودشان را دارند تا بتوانند در آن کار خود را معرفی کرده و نمونه و رزومه خود را به نمایش بگزراند.

اگر شما بخواهید وب سایت کاری خود را تغیر دهید یا یک وب سایت جدید برای کار خود بسازید قطعا به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت برای انجام این کار هستید. انتخواب یک شرکت خوب در این زمینه باعث رشد کار و حرفه شما میشود و به کار شما اعتبار بیشتری میبخشد. پس انتخاب شرکتی که طراحی سایت را با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت انجام دهد بسیار مهم است و از اهمیت زیادی برخوردار است.

در ادامه ما بهترین شرکت های طراحی سایت را به شما معرفی کرده ایم که شامل:

شرکت: Big Drop

این شرکت طراحی وب سایت چند ملیتی در آمریکا و اروپا فعالیت دارد. تعداد کارمندان آن بیش از صد نفر است. بیگ دراپ باور دارد که تجربه کاربری به یاد ماندنی بهترین روش برقراری ارتباط با مشتری است. آن ها مدعی هستند روش های طراحی شان روند های آینده طراحی وب سایت را شکل می دهد. می دانند که داستان یک کسب و کار و وب سایت است که باعث موفقیت آن می شود و باز مدعی اند که آن ها در گفتن این داستان بهترین هستند.

محصولات شرکت بیگ دراپ دامنه وسیعی دارد از شرکت های بزرگ چند ملیتی تا استارتاپ های جوان و این شرکت پنج ستاره برای این حضور فعال در صنعت توانسته 24 جایزه دریافت کند.

بیگ دراپ به جز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت در حوزه های ساخت App، برندسازی، بازاریابی و استراتژی دیجیتال، پشتیبانی هاستینگ فعالیت دارد و جزو بهترین شرکت های طراحی وب سایت است.

شرکت: Right Point

یکی از معروف ترین شرکت های طراحی وب سایت و App است که هدف آن ارائه تجربه ایی منحصر به فرد برای هر مشتری با توجه به نوع کسب و کار آن می باشد. رزومه این شرکت آمریکایی پر است از جوایز و افتخارات در حوزه وب سایت و بازاریابی اینترنتی. در بررسی رزومه این کمپانی به کار درخشانی در توسعه اپ موبایل برای فروشگاهی با بیش از 500 هزار کد محصول بر می خوریم.

شرکت: JACOB TYLER

این کمپانی طراحی سایت و بازاریابی 18 ساله طراح سایت های معروفی چون Ted.com، AT&T  و سونی است. طراحی های ساده اما با جسارت و هدفمند این شرکت تجربه های کاربری منحصر به فردی را ارائه می دهد که حاصل آن چیزی جز موفقیت این وب سایت ها نیست.

شرکت: Gravitate Design

گرویتیت یکی دیگر از شرکت های طراحی وب آمریکایی است که از سال 1999 در این حوزه فعالیت دارد. این شرکت با بیش از 500 کمپانی و استارتاپ برای طراحی سایت فعالیت کرده است و علاوه بر فعالیت در زمینه طراحی سایت در حوزه بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی و سئو نیز فعالیت دارد.

آن ها رمز موفقیت خود را تعهد به مشتریان می دانند و اینکه هرگز نخواسته اند طراحی های عادی انجام دهند. با نگاهی به وب سایت آن ها و روش معرفی کارمندان آن مطمئنا جذب خلاقیت و صمیمیت این گروه خواهید شد همین کار باعث شده تا آنها جزو بهترین شرکتهای طراحی سایت قرار بگیرند.

شرکت: Aquest

Aquest یک کمپانی طراحی وب سایت است اما کار آن ها به طراحی محدود نیست دامنه فعالیت آن ها بازاریابی دیجیتال، بازی های موبایل و پردازش ابری در ایتالیا است که در لیست پروژه های آن ها کمپانی های معروفی چون مرسدس بنز و فروشگاه زنجیره اییCarrefour  به چشم می خورد.

Aquest مدعی پیشرو بودن در تکنولوژی است اینکه کار آن ها به هیچ وجه محدود نمی شود و کیفیت کارشان هرگز تحت تاثیر بزرگی پروژه قرار نمی گیرد.

شرکت: Socialrise

Socialrise یک شرکت طراحی سایت هنری، App و بازاریابی آلمانی (و ایتالیایی و فرانسوی) است. در وب سایت این شرکت شما نمونه کارهای فوق العاده ایی از طراحی سایت های مد و لباس  مانند Agnona و  Les Hommesمشاهده خواهید کرد.

شرکت: Rezo-Zero

این استدیوی طراحی سایت فرانسوی از سال 2005 در حوزه  وب سایت فعالیت دارد. هنر معاصر، کارکرد گرایی و معماری دهه 1920 همه الهام بخش هایی هستند که باعث موفقیت و دستاوردهای استودیو Rezo Zero شده اند. با به اشتراک گذاری علاقه مشترک به هویت های بصری و فن آوری های دیجیتال، این تیم تلاش می کند تا راه حل های مرتبط و خلاقانه را برای رسیدن به اهداف مشتریان خود فراهم کند. تعهد Rezo Zero به دقت، همراه با گردش کار با کارایی بالا، پروژه های را با تحسین ملی به وجود آورده است. این استودیو در حال حاضر در حال توسعه Hope Gallery، یک پلت فرم جدید جمع آوری سرمایه است که مورد علاقه هنرمندان قرار گرفته است.

شرکت: Matellio

Matellio یکی از کمپانی های تولید نرم افزار های تحت وب و App در آمریکا و اروپا می باشد. این شرکت که ابتدا کار خود را با 4 نفر آغاز کرده است امروز بیش از 150 نیروی انسانی دارد.

در رزومه این شرکت شما وب سایت های متعددی در حوزه سلامت و توریست و غیره خواهید دید. تکنولوژی های مورد استفاده این شرکت شاید یکی از متنوع ترین ها باشد، از تکنولوژی های متن باز شناخته شده گرفته تا کتابخانه های تازه متولد شده همه در این کمپانی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت: Ruckus Marketing

یکی دیگر از شرکت های چند ملیتی است که حدودا 10 سالی است که در حوزه صنعت وب و بازاریابی دیجیتال فعالیت می کند. در روزمه این شرکت ما به نام یکی از مهم ترین بانک های دنیا یعنی HSBC بر می خوریم. با این حال حوزه فعالیت این شرکت تنها به بانک محدود نیست در زمینه ای مختلف از جمله مد، خرده فروشی، موسیقی و سرگرمی فعالیت دارد.

علاوه بر طراحی وب تمرکز این شرکت بر روی بازاریابی اینترنتی و برندسازی می باشد. البته شاید خدمات آن از دسته شرکت های  گران به حساب بیاید.

5 مورد از بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران

در ایران نیز شرکت های زیادی وجود دارند که طراحی سایت را به صورت حرفه ای انجام میدهند و خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه میدهند. در این مقاله ما چند نمونه از شرکت های موفق در این زمینه را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای طراحی سایت خود انجام دهید.

شرکت دارکوب:

شرکت دارکوب بیشتر از دو دهه سابقه در زمینه طراحی سایت و سئو دارد و کار خود را از سال 1381 آغاز کرد و توانسته در این مدت به بهترین شرکت طراحی سایت در ایران تبدیل بشود. همچنین دارکوب با بهره گیری تیمی خلاق و متخصص توانسته به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شود و به صورت بین المللی کار خود را در زمینه طراحی سایت انجام دهد.

شرکت وب سیما:

شرکت طراحی سایت وب سیما از سال 1391 تاسیس شده و توانسته در زمینه طراحی سایت با به کار گیری تیمی خلاق موفقیت قابل توجهی را کسب کند.

شرکت وب رمز:

شرکت وب رمز از سال 1381 کار خود را آغاز کرده و به صورت بین المللی وارد عرصه ی طراحی سایت شد. و توانست کار خود را با کیفیتی خوب به کاربران عرضه کند.

شرکت ایران سایت:

این شرکت یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی وب در ایارن است و کار خود را از سال 1379 آغاز کرده و توانسته در این مدت اعتبار بسیار خوبی برای خود کسب کند.

شرکت کاسپید:

شرکت کاسپید با دو دهه تجربه در زمینه خدمات طراحی سایت فعالیت خود را به صورت داخلی و بین المللی گسترش داده است.

دارکوب

در ایران نیز مانند سایر کشورهای جهان رقابت در زمینه طراحی سایت بسیار بالاست. شرکت های مختلف استراتژی ها و اولویت های خاص خود را برای طراحی سایت دارند. اما زمانی که سابقه حضور در بازار نگاه می کنیم تعداد شرکت های رسمی وب سایت که عمر آنها بیش از یک دهه باشد خیلی زیاد نیست.

دارکوب بیش از 20 سال است که در حوزه طراحی سایت و سئو فعالیت دارد و جزو برترین شرکت های طراحی سایت است. در این سال های پر فراز و نشیب تجربه گرانقدری در این حوزه به دست آورده است و توانسته بیش از 4000 هزار وب سایت طراحی کند.

سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو، یکی دیگر از تخصص های دارکوب است. در واقع بدون سئو وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو در انبوه وب سایت ها غرق خواهد شد و فرصت دیده شدن نخواهد یافت.

یکی از افتخارات دارکوب این است که همواره توانسته تعرفه خدمات طراحی، توسعه، نگهداری و سئو را با پایین ترین قیمت و کمترین سود به مشتریانش ارائه دهد. برای رسیدن به این مقصود ما مدیریت پروژه را به بهینه ترین روش های مهندسی نرم افزار انجام داده تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان به مشتریان مان ارئه دهیم.

این مجموعه دارای واحد کنترل کیفیت میباشد که پس از اتمام پروژه و تایید نهایی توسط کارفرما وب سایت را از نظر سئو، بهینه سازی سایت، اصول طراحی وب سایت و ایمنی برسی می نماید تا سایت بر اساس اصول و قواعد در اختیار مشتری و کارفرما قرار گیرد. همچنین وب سایت های تولید شده توسط شرکت دارکوب دارای یک سال پشتیبانی رایگان میباشند که در این مدت در صورت بروز هرگونه مشکلی تیم پشتیبانی آن را سریعا رفع خواهند کرد.

جهت سفارش طراحی سایت وارد وب سایت دارکوب شده و با شماره های موجود تماس بگیرید یا از طریق سیستم پشتیبانی (نوار قرمز رنگ پایین صفحه) پیغام بگزارید و سفارش خود را ثبت کنید.

شرکت های طراحی سایت چه ویژگی هایی باید داشته باشند؟

هر شرکتی برای کار خود باید ویژگی ها و استاندارد هایی را داشته باشد. شرکت های طرحی سایت نیز از آنجایی که حوزه های بسیار زیادی را در خود جای میدهند باید ویژگی هایی را داشته باشند. این ویژگی ها در آینده وب سایت شما تاثیرات بسیار زیادی خواهد داشت.

این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

  • تجربه و تخصص کافی: شرکت طراح باید تجربه کافی در زمینه طراحی سایت داشته باشد و همچنین از طراحان و توسعه دهندگان با سابقه و متخصص در شرکت استفاده کند.
  • نمونه کارهای موفق: داشتن نمونه کار ها و پروژه های موفق در زمینه های مختلف نشان دهنده کیفیت کار و میزان تسلط بر کار شرکت است.
  • داشتن افراد متخصص: یکی دیگر از ویژگی های یک شرکت داشتن افراد متخصص در زمینه های مختلف است تا بتوانند بهترین خدمات را ارئه داده و در صورت بروز مشکل آن را رفع کنند.
  • طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو): امروزه بیشتر مردم از تلفن‌ های همراه و تبلت‌ برای مرور وب استفاده می‌ کنند، بنابراین ضروری است که سایت‌ های طراحی شده شرکت قابلیت این را داشته باشد تا در انواع دستگاه ها به خوبی نمایش داده بشود و با توجه به سایز صفحه نمایشگر بتواند سایت را به خوبی نمایش دهد.
  • سئو و بهینه سازی: طراحی سایت باید با توجه به استاندارد های سئو انجام شود تا سایت به خوبی در موتور های جست و جو نمایش داده شود.
  • تجربه کاربری(UX): طراحی وب سایت باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند راحت و بدون بروز هیچ نوع مشکلی از خدمات سایت استفاده کند.
  • امنیت سایت: یکی از اولویت های اصلی و مهم در طراحی وب استفاده شرکت از تکنولوژی ها و استاندارد های امنیتی مناسب برای حفاظت از سایت و اطلاعات شخصی کاربران است.
  • پشتیبانی قوی: پس از راه اندازی سایت شرکت باید پشتیانی سایت را بر عهده بگیرد تا در صورت بروز مشکل آنرا به بهترین شکل برطرف کند.
  • استفاده از فناوری های جدید: شرکت باید از تکنولوژی های جدید و تغیراتی که صورت گرفته آگاه باشد و از جدیدترین فناوری ها استفاده کند.
  • آینده نگری سایت: طراحی سایت باید به گونه باشد که در آینده بتوان قابلیت ها و امکانات جدیدی به آن اضافه کرد.

همانطور که گفته شد طراحی سایت کار ساده ای نیست و از حوزه های زیادی استفاده میکند. بنابراین انتخاب یک شرکت حرفه ای و کار بلد کمی دشوار است ولی با توجه به نکات گفته شده میتوانید بهترین شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنید.

شرکت دارکوب تمامی ویژگی های گفته شده را در خود جای داده و به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انتخاب شده است. شما میتوانید طراحی سایت خود را به ما بسپارید و از خدمات شرکت ما استفاده کنید. همچنین دارکوب دارای پشتیبانی 24 ساعته و هفت روزه است و پس از تحویل سایت تا یک سال سایت شما از پشتیبانی رایگان برخوردار میشود.

قالب های شرکت دارکوب به صورت صفر تا صد از پایه توسط متخصصین شرکت به صورت حرفه ای کد نویسی میشوند و از کد های آماده استفاده نمیکنند. همچنین نمونه کارهای این شرکت در سایت قرار گرفته و شما میتوانید با مشاهده این نمونه کار ها طراحی مورد نظر سایت خود را انتخاب کنید. یا اگر این نمونه کار ها نظر شما را جلب نکرد میتوانید از قالب های اختصاصی شرکت دارکوب استفاده کنید تا به طور اختصاصی با توجه به خواسته های شما سایت برای شما طراحی شود. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت دارکوب بشوید و از طریق تماس با کارشناسان ما از راهنمایی آنها استفاده کنید.

طراحی سایت به صورت حرفه ای چگونه است

امروزه بشتر شرکت ها و موسسات به دنبال این هستند تا کار خود را در دنیای وب به نمایش بگذارند این موضوع زمانی رخ میدهد که وب سایت شما به صورت حرفه ای طراحی و کدنویسی شده باشد. یک سایت حرفه ای نه تنها کار شما را به بهترین شکل نمایش می دهد و باعث جذب مشتری و رونق کسب و کار شما می شود بلکه امکان استفاده راحت و بدون درد سر را در اختیار کاربر قرار میدهد.
طراحی سایت هنگامی که به صورت حرفه ای انجام میشود شکل و ظاهر جذابی را به کاربر نشان میدهد و باعث میشود نظر افراد زیادی جلب شود و با این کار کاربران به سمت سایت بیایند.
یک طراح سایت حرفه ای باید بتواند ظاهر سایت را با توجه به نوع حرفه و کسب و کار به بهترین شکل بسازد و با به کارگیری ابزار گرافیکی سایت را طراحی کند تا هم جذاب باشد هم بتواند محتوای کاری را به بهترین شکل نمایش داده و در آخر بهترین طراحی وب سایت را برای شما انجام دهد.

کلام آخر

پاسخ به عنوان این مقاله کار دشواری است. شهرت و کیفیت برخی از این کمپانی ها حاصل تبلیغات و هزینه های بالای خدمات آن ها می باشد. در نتیجه با این که این کمپانی ها همه در یک حوزه فعالیت دارند و همه کیفیت های خوبی ارائه می دهند اما هزینه های آن ها یکسان نمی باشد. طبق تجربه من در دارکوب و کار با استارتاپ ها کیفیت همیشه اولویت مشتریان نیست.

زمانی که یک استارتاپ شروع به کار می کند آن چیز که از همه مهتر است تبلیغات و جذب کاربر می باشد. در نتیجه اگر شما قصد کار بر روی یک ایده خوب را دارید باید بدانید که نباید همه سرمایه خود را روی بخش فنی وب سایت هزینه کنید. بهتر است که در ابتدا یک وب سایت ساده با کارایی مناسب را راه اندازی کنید و طراحی ها، مقیاس پذیری را به زمانی بسپارید که ایده شما بازخوردی از کاربران دریافت می کند. در طول راه اولویت و نیاز های کاربران است که مسیر توسعه بیشتر را به شما نشان خواهند داد. برای مثال ممکن است شما ترجیح دهید به جای یک وب سایت که چندین نوع محصول و خدمات را ارائه می دهد، چندین وب سایت مجزا داشته باشید. تجربه ایی که در برخی از کسب و کارها بخوبی نتیجه داده است.

اما زمانی هست که شما یک کسب و کار وب سایت پر رونق دارید، و فکر می کنید زمان آن رسیده است که به بخش فنی و طراحی آن توجه بیشتری کنید. پس در این زمان است شما باید به دنبال شرکتی باشید که بتواند علاوه بر طراحی یک سایت مقیاس پذیر برای آینده، بتواند سایت شما را در دراز مدت پشتیبانی کند. پشتیبانی محصولی چون وب سایت شاید از طراحی آن مهم تر باشد، پس در انتخاب یک شرکت طراحی سایت همیشه باید به موضوع پلن ها و شیوه پشتیبانی توجه داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز