بهترین سایت خرید قالب وردپرس

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6102

5/5 - (4 امتیاز)

حدود 20 سال است که در زمینه طراحی سایت با وردپرس فعال هستیم و تا کنون در حدود 400 قالب وردپرس را تولید نموده ایم. تا کنون حدود 4000 وب سایت توسط دارکوب طراحی شده است. می توانید لیست قالب های دارکوب را در قالب های سایت مشاهده نمایید. با پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته این مجموعه و داشتن تیم برنامه نویسی قدرتمند دارکوب می توانید یکی از بهترین سایت ها برای خرید قالب سایت باشد.

وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم های ساخت سایت می باشد. طبق مطالعات، بیش از 35% از وب سایت های سراسر دنیا بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است.

وردپرس امکانات زیادی دارد که ساخت سایت را بسیار راحت کرده است. همه ی افراد حتی آنهایی که دانش کدنویسی ندارند می توانند به راحتی و با استفاده از قالب های وردپرس سایت طراحی کنند.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز و رایگان است که برای ساخت سایت از آن استفاده می شود. وردپرس حاوی مضامین و پلاگین های متفاوتی می باشد. هسته ی وردپرس بر اساس زبان برنامه نویسی php می باشد.

اگر می خواهید با استفاده از وردپرس وب سایتی عالی و کاربردی راه اندازی کنید، بایستی قالبی با کیفیت انتخاب و خریداری کنید.

قالب وردپرس چیست؟

وردپرس حاوی قالب هایی می باشد که در واقع ظاهر وب سایت را تشکیل می دهد. قالب ها امکانات و ویژگی های متفاوتی از یکدیگر دارند. در واقع با قالب ها جایگاه موارد مختلف صفحه مانند هدر، فوتر، منو ها و اطلاعات تماس و … را می توانید مشخص کنید. البته تغییر چیدمان صفحه از طریق پنل مدیریتی نیز امکان پذیر می باشد.

استفاده از قالب ها می تواند وب سایت شما را جذابتر کند و تعامل کاربران با وب سایت را بهبود ببخشد.

قالب چه کاری انجام می دهد؟

قالب ها محتوا و داده های ذخیره شده توسط وردپرس را می گیرند و در مرورگر نمایش می دهند. با انتخاب و خرید قالب در واقع برای این موضوع تصمیم گیری می کنید که می خواهید محتوای شما چگونه نمایش داده شود. قالب ها می توانند استاتیک و یا پویا باشند. اگرچه اکثر قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما هنوز هم قالب های غیر ریسپانسیو در وردپرس یافت می شود. با استفاده از طرح زمینه می توانید مشخص کنید که هر محتوایی در چه جایی در وب سایت نمایش داده شود. می توانید طرح زمینه و تایپوگرافی و عناصر طراحی را با استفاده از css سفارشی سازی کنید.

عناصر دیگر مانند ویدئو ها و تصاویر را می توانید در هر جای زمینه بگنجانید.

قالب های وردپرس قدرت زیادی دارند. اما قالب ها فراتر از فقط ظاهر هستند. در واقع قالب ها شامل ابزار ها و پلاگین هایی هستند که تعامل با محتوای وب سایت را بهبود می بخشند. در صورتی که به دنبال طراحی سایت به صورت ارزان هستید می توانید قالب وردپرس خریداری نمایید.

بهترین سایت خرید قالب

بهترین سایت خرید قالب وردپرس

قالب های وردپرس از چه چیزی ساخته شده اند؟

قالب های وردپرس به طور کلی از تعدادی فایل تشکیل شده اند که با یکدیگر کار می کنند. آنچه را که شما در وب سایت خود می بینید در واقع همکاری همین فایل ها می باشد.

دو فایل اصلی در قالب های وردپرس فایل قالب php و فایل استایل دهی css می باشد.

تفاوت قالب و پلاگین چیست؟

قالب نحوه ی نمایش محتوا در وب سایت را کنترل می کند، در حالیکه پلاگین ها رفتار و ویژگی های وب سایت را مدیریت می کنند.

با تغییر قالب سایت امکان دارد برخی ویژگی ها از بین بروند. برای رفع این مسئله می توانید با انتقال ویژگی های مهم به پلاگین ها طراحی وب سایت خود را در حالیکه عملکرد آن ثابت است، عوض کنید.

قالب وب سایت وردپرس خود را از چه سایتی بخرم؟

قالب ها را می توانید از فروشگاه های داخلی و یا خارجی تهیه کنید. چیزی که مهم است این است که به اندازه ی کافی در مورد قالب ها اطلاعات داشته باشید و قالبی با کیفیت و سازگار با اهداف تجاریتان تهیه کنید.

قالب های رایگان را می توانید از سایت وردپرس بارگذاری کنید. قالب هایی با ویژگی های پیشرفته تر را می توانید از وب سایت های معتبری که قالب می فروشند، تهیه کنید. همچنین اگر می خواهید وب سایتی با ظاهر و عملکردی منحصر به فرد داشته باشید، می توانید قالب مورد علاقه تان را خودتان ایجاد کنید.

قالب های رایگان در مقابل قالب های غیر رایگان

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و نمی خواهید برای طراحی سایت بودجه ی زیادی صرف کنید، می توانید از قالب های رایگان وردپرس برای ایجاد سایت استفاده کنید. اما بایستی در نظر داشته باشید که قالب های پولی برتری هایی دارند که شاید قالب های رایگان از آن برخوردار نباشند. مثلاً اینکه قالب های پولی ایمن تر هستند و در صورت بروز مشکل از طرف شرکت طراحی سایت ارائه دهنده، پشتیبانی می شوند.

البته این بدان معنا نیست که قالب های رایگان کم کیفیت هستند. اما قالب های پرداختی ممکن است مضامینی داشته باشند که در قالب های رایگان موجود نباشد.

در هر صورت معیار انتخاب قالب بایستی سازگاری قالب با اهداف تجاریتان باشد.

قبل از خرید قالب بهتر است ابتدا مشخص کنید که وب سایت شما در مورد چیست؟ هدف طراحی سایت شما چیست؟ و چطور می خواهید به هدفتان برسید؟

به طور مثال اگر هدف شما از طراحی سایت ایجاد یک فروشگاه آنلاین باشد، بهتر است قالبی انتخاب کنید که ویژگی ها و افزونه هایی سازگار با ویژگی های تجارت الکترونیک داشته باشد.

اگر هدف شما از طراحی سایت فروش یک محصول منحصر به فرد است، به ویژگی های صفحه فروش و ابزار های بازاریابی نیاز خواهید داشت.

برای خرید قالب وردپرس بهتر است به شرکت هایی مراجعه کنید که خودشان قالب تولید می کنند و قالب های تولید شده را پشتیبانی نیز می کنند.

بهترین سایت خرید قالب

بهترین سایت خرید قالب وردپرس

فروشگاه قالب دارکوب

فروشگاه قالب دارکوب، حاوی انواع و اقسام قالب ها با ویژگی ها و ظاهر گرافیکی متفاوت می باشد. این قالب ها بهترین کیفیت را دارند که استاندارد های فنی به خوبی در آنها رعایت و پیاده سازی شده است. قیمت پایه ی قالب ها از 200 هزار تومان شروع می شود. قالب های ایجاد شده فروشگاه دارکوب توسط تیم برنامه نویسی این شرکت توسعه داده شده اند. تمامی قالب ها بهینه و ریسپانسیو می باشند. فروشگاه قالب دارکوب خدمات پشتیبانی قالب ها را نیز ارائه می دهد. خرید قالب از فروشگاه دارکوب با هزینه های جانبی دامنه، هاست، درج اطلاعات و ایمن سازی در حدود 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان تمام می شود.

تولید قالب از روی نمونه های اصلی

با توجه به نرخ ارز و دلار و قیمت بالای برخی قالب ها، قیمت بعضی قالب ها ممکم است خیلی گران تمام شود. در صورت تمایل و علاقه مندی به یک قالب خاص می توانید سفارش ساخت قالب مشابه را به شرکت دارکوب بدهید. ساخت چنین قالب هایی 500 هزار تومان می باشد. اگر می خواهید قالب مورد نظر ریسپانسیو نیز باشد 500 هزار تومان به هزینه ی طراحی وب سایت اولیه اضافه می شود.

برای خرید قالب چه ویژگی هایی را در نظر بگیریم؟

از آنجا که تعداد بی شماری قالب وجود دارد، گاهی انتخاب قالب می تواند سخت باشد.

همانطور که قبلاً نیز گفتیم قبل از خرید قالب وردپرس باید هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. قالبی که برای ساخت فروشگاه آنلاین مناسب است، مطمئناً ویژگی های متفاوتی از قالبی برای ساخت وبلاگ دارد. بنابراین درک نیاز ها و ویژگی های وب سایت اولین قدم در انتخاب قالب وب سایت وردپرس می باشد.

کیفیت را فدای پول نکنید

گرچه بودجه برای هر کسب و کاری مهم است، اما اگر بخاطر رایگان بودن یکسری قالب ها، کیفیت وب سایت خود را از دست بدهید، ضرر بیشتری کرده اید. زیرا در طراحی سایت علاوه بر پول بر زمان و تلاش هم بایستی سرمایه کنید.

گاهی قالب رایگانی که انتخاب می کنید، چندان مناسب تجارت شما نیست. این می تواند باعث کاهش کیفیت وب سایت شما شود.

قالب های رایگان معمولاً پشتیبانی نمی شوند و توسط توسعه دهندگان حرفه ای کدنویسی نمی شوند. در عوض با خرید یک قالب مناسب می توانید ضمن بالا نگه داشتن کیفیت وب سایت ، زمان و انرژی خود را صرف امورات دیگر کاری کنید.

البته این بدان معنا نیست که شما هیچ وقت نباید از قالب های رایگان استفاده کنید. چیزی که مهم است این است که کیفیت باید در اولویت باشد. اگر برای به دست آوردن کیفیت مجبور به پرداخت مبلغی هستید، این کار را انجام دهید. با این کار در وقت، تلاش و پول خود صرفه جویی زیادی کرده اید.

برای انتخاب قالب به اندازه ی کافی وقت بگذارید

گاهی برخی افراد می خواهند خیلی سریع صاحب وب سایت شوند. به همین دلیل به اندازه ی کافی برای انتخاب یک قالب مناسب وقت صرف نمی کنند. اما بایستی در خاطر داشته باشید که انتخاب یک قالب نامناسب و تغییر تدریجی آن خیلی سخت تر از وقت گذاشتن برای انتخاب یک قالب مناسب است.

اگر وقت کافی نگذارید ممکن است قالبی ناکارآمد انتخاب کنید و در حین طراحی متوجه شوید که شاید لازم باشد آن را تغییر دهید و از نو طراحی کنید.

بنابراین با عجله طراحی سایت انجام ندهید. صبور باشید و برای خرید قالب وقت بگذارید و تحقیق کنید و قالبی انتخاب کنید که بیشترین سازگاری با تجارت شما را داشته باشد.

قالب های منعطف و قابل سفارشی سازی بخرید

اگر می خواهید وب سایتی داشته باشید که در میان رقبا به خوبی بدرخشد باید قالبی انتخاب کنید که قابل سفارشی سازی باشد. همچنین قالبی انتخاب کنید که اضافه کردن عناصر در آن راحت باشد. ممکن است در آینده و با پیشرفت کاریتان مجبور به اضافه کردن عناصری شوید. بنابراین مهم است قالبی که انتخاب می کنید به اندازه ی کافی منعطف باشد.

قالب های ریسپانسیو خریداری کنید

ریسپانسیو بودن دیگر یک گزینه ی انتخابی نیست. بلکه از زمانی که گوگل ریسپانسیو بودن وب سایت ها را به عنوان فاکتوری برای رتبه بندی آنها اعلام کرده است، به یک الزام تبدیل شده است.

کاربران زیادی از دستگاه هایی غیر از کامپیوتر های رومیزی وب سایت ها را مرور و مشاهده می کنند. مهم است که وب سایتتان در هر دستگاهی، بدون مشکل قابل مشاهده باشد.

بخش قابل توجهی از ترافیک وب سایت ها از طریق کاربران تلفن های همراه به دست می آید. وب سایتی که ریسپانسیو نباشد، عملاً تعداد زیادی از کاربران خود را از دست می دهد.

مهم نیست که چه نوع وب سایتی راه اندازی می کنید. خبری است یا یک وبلاگ ساده است و یا یک تجارت الکترونیک. وب سایت شما از هر نوعی که باشد اگر ریسپانسیو نباشد به کسب و کار شما آسیب می زند.

در گذشته، ریسپانسیو بودن یک گزینه ی اختیاری بود. اما الآن یک ضرورت است. اگرچه اغلب قالب های وردپرس ریسپانسیو هستند، اما چون هنوز هم قالب های غیر ریسپانسیو وجود دارند، در هنگام خرید قالب این موضوع را بررسی کنید.

از منبع معتبر قالب خریداری کنید

منابع بسیار زیادی در اینترنت هستند که قالب ارائه می دهند. خیلی از این قالب ها رایگان هستند. قالب های رایگان کمی وسوسه کننده هستند. اما بخاطر داشته باشید که قالب رایگانی که مناسب نباشد، ضرر بیشتری به کسب و کار شما می زند.

از وب سایت های معتبر و قابل اطمینان قالب خریداری کنید.

برای تصمیم گیری بهتر می توانید از نظرات کاربران و مشتریان قبلی استفاده کنید. همچنین از وب سایتی قالب تهیه کنید که پشتیبانی قالب را نیز ارائه دهد. حتی بهترین قالب ها هم ممکن است روزی با مشکل روبرو شوند.

یکی از معتبرترین شرکت های ارائه دهنده ی قالب، فروشگاه قالب دارکوب می باشد. فروشگاه دارکوب حاوی تعداد بیشماری قالب با ظاهر و عملکرد های متفاوت می باشد. قالب های فروشگاه دارکوب ریسپانسیو هستند و مطابق با استاندارد های روز طراحی شده اند. تمامی قالب ها از طرف شرکت دارکوب پشتیبانی می شوند.

قالب های سئو دوستانه خریداری کنید

سئو یک ابزار قدرتمند بازاریابی می باشد. قطعاً می خواهید که وب سایت تجاری شما دید خوبی داشته باشد و ترافیک خوبی به دست آورد. بنابراین قالبی تهیه کنید که علاوه بر زیبایی با اصول سئو نیز سازگار باشد. وب سایتی که مطابق با قواعد سئو باشد، قابل درک است، پیمایش راحتی دارد و به راحتی قابل دستیابی است.

قالب هایی که کدنویسی بدی داشته باشند و سرعت بارگذاری آنها کند باشد، نمی توانند رتبه های خوبی در SERP کسب کنند.

سازگاری با تمام مرورگر ها

قالبی خریداری کنید که از هر مرورگری قابل دستیابی باشد. برای اینکه از این موضوع اطمینان حاص کنید، قالب مورد نظر خود را از دستگاه های گوناگون و از مرورگر های مختلف مشاهده و بررسی کنید ببینید آیا تجربه ی کاربری خوبی ارائه می دهد یا خیر.

برای این موضوع می توانید از ابزار های مناسب نیز استفاده کنید و طی یک دوره ی آزمایشی وب سایت خود را از نظر سازگار بودن با مرورگر ها بررسی کنید.

نتیجه

سایت های زیادی هستند که قالب می فروشند. اما اگر می خواهید بهترین قالب را از بهترین سایت خریداری کنید، ابتدا هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. سپس قالبی سازگار با هدف تجاریتان تهیه کنید.

قالب های رایگان را می توانید از سایت وردپرس بارگذاری کنید. قالب های پرداختی را از سایت هایی تهیه کنید که خودشان قالب تولید می کنند و پشتیبانی قالب را نیز عهده می گیرند.

حتی بهترین قالب ها هم ممکن است روزی با مشکل مواجه شوند. بنابراین پشتیبانی قالب مهم است.

شرکت دارکوب گزینه های زیادی برای فروش قالب به مشتریان خود ارائه می دهد. در فروشگاه قالب شرکت دارکوب هم می توانید به صورت سفارشی و اختصاصی قالب تهیه کنید، هم می توانید مطابق با یک قالب خاص سفارش یک قالب از نو دهید.

فروشگاه دارکوب ارائه دهنده ی قالب های آماده نیز می باشد.

اگر از وب سایت های خارجی قالبی را پسندیده اید، می توانید سفارش خرید قالب مورد نظر را به شرکت دارکوب دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز