با استفاده از این روش ها سایت خود را رشد دهید

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=776

5/5 - (2 امتیاز)

توسعه و پیشرفت در هر کسب وکاری ، سخت ترین کار آن کسب و کار است. برای رشد کسب و کارتان باید بتوانید استراتژی های بازاریابی را به خوبی انجام دهید. با توجه به گسترش اینترنت امروزه یکی از مهترین بازاریابی ها ، بازاریابی آنلاین است. طراحی سایت دارکوب متخصص در کلیه روش های بازاریابی اینترنتی ، آمادگی همکاری با تمامی شرکت ها را دارد. در این مقاله قصد داریم روش هایی را که باعث رشد وب سایت شما می شود  به طور کامل توضیح دهیم.

دکمه های اقدامات فوری (CTA)

طراحی یک سایت حرفه ای برای این موضوع بسیار مهم است. در حقیقت، مشتریان شما دقیقا نمی دانند که چه کار باید انجام دهند، مگر اینکه به آنها دقیقا بگوئید چه کار کنند. به این منظور شما می توانید دکمه های اقدامات فوری را درگوشه سایت خود قرار دهید.

افزودن انیمیشن در کنار دکمه های اقدامات فوری ، می تواند بسیار جالب باشد. این کار می تواند به روش های مختلف انجام شود. برای مثال، قرار دادن یک پست فیس بوک و یا یک مطلب ساده که نظر خواننده را جلب کند.

CTA  معمولا یک تصویر و یا متن است  که  توجه کاربران را جلب می کند و باعث می شود که بر روی آن کلیک کنند. این کار به معنای واقعی کلمه “اقدامی” است که به “عملی” منجر می شود. بناربراین هر اقدامی که مردم بخواهند آن را انجام دهند ، شامل می شود. به عنوان مثال، اگر به عنوان کاربر بخواهید، کتابی را دانلود کنید و یا گرفتن یک بلیط، حضور در یک همایش و یا حتی یک پست وبلاگ و یا فیس بوک می تواند باشد.

اگر هنوز نمی دانید CTA  چیست در زیر لیستی از CTA  ها گفته شده است:

در اغلب موارد فقط یک CTA  وجود دارد، اما ممکن است گاهی چند مورد از آن هم وجود داشته باشد. اگر واقعا می خواهید که کاربران را مجبور به اقدام به محتوای خود کنید لازم است که چندین عنصر مهم را در CTA  وارد کنید.

یک چک لیست برای CTA  موثرتر

استفاده از طرح های چشمگیر:  برای اینکه دکمه CTA   جذاب باشد باید به صورت یک طرح چشمگیر باشد. رنگ CTA  باید با رنگ طراحی سایت شما سازگار باشد.

یک پیشنهاد ارزشمند: مردم می خواهند بداند زمانی که بر روی دکمه اقدامات فوری کلیک کردند دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد. شما باید دقیقا به کاربران نشان دهید که زمانی که بر روی آن دکمه کلیک می کنید چه چیز نسیب آنها می شود.

ایجاد یک صفحه خاص: یک CTA  زمانی موثرتر است که زمانی که کاربر بر روی آن کلیک کرد به جای دسترسی به یک صفحه عمومی ،  به یک صفحه خاص دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال می توان به صفحه تماس با ما انتقال پیدا کند. همچنین CTA  زمانی که اگر بتواند یک چرخه خاص در مورد فروش در ذهن مشتری را ایجاد کند، بسیار مفید است.

صفحات حاوی ویدئو

اصولا کاربران سایت ها علاقه مند به تماشای ویدئو هستند. حدود 78 درصد از کاربران اینترنت هر هفته ویدئو ها را تماشا می کنند. به یاد داشته باشید که فقط ویدئو های قدیمی یوتیوب را استفاده نکنید. باید بتوانید خلاقیت به خرج دهید و ویدئوهای جدید و جذاب در سایت خود بگذارید.  شما می توانید با استفاده از این  ویدئو ، کاربران تشویق به بازدید از سایت خود کنید همچنین می توانید هویت نام تجاری خود را بزرگ کنید.

مطالعات نشان می دهد که استفاده از ویدئو در وب سایت ها می تواند تا 80% میزان بازدید از سایت را افزایش دهد. تقریبا از اوایل قرن بیستم بود که مردم شروع به استفاده از تلویزیون کردند. استفاده از ویدئو در وب سایت ها تاثیر بسیار زیادی بر روند ساخت وب سایت گذاشته است. سایت یوتیوب دارای رتبه شماره 2 در رتبه بندی گوگل است.

برخی از دلایلی که ویدئو می تواند نرخ بازدید سایت شما را افزایش دهد:

  • تماشای فیلم ها باعث می شود افراد بیشتر بر روی سایت شما بمانند.
  • اگر از خود و یا کارکنان شرکت در این ویدئو استفاده کنید، باعث جلب اعتماد بیشتری می شود.
  • مردم تنبل هستند و بیشتر ترجیح می دهند به جای خواندن و مطالعه ، ویدئو تماشا کنند.

مزایای صفحات ویدئویی

صفحات ویدئویی دارای مزایای زیادی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • صفحات ویدئویی باعث می شود که محصولات پیچیده و نا آشنا ، در دسترس باشند. اگر کسب و کار شما  یک محصول پیچیده باشد، صفحات ویدئویی یک راه حل عالی برای توضیحات در مورد محصول شما است.
  • فیلم ها می توانند با به تصویر کشیدن یک محصول و یا خدمات بسیار راحت تر ظرافت ها و پیچیدگی های یک محصول را بیان کند. حتی با استفاده از ویدئو علاوه بر توضیح مزایای یک محصول می توان آن را بسیار زیبا و جذاب تر نمایش داد.
  • ویدئو ها می توانند احساسات مردم را بیشتر برانگیزند. همانطور که اکثر مردم به نشانه های عاطفی پاسخ مثبت نشان می دهند، اگر شما بتوانید با استفاده از صفحه ویدئویی خود این کار را در مورد محصول ویا خدمات خود انجام دهید، می توانید ارزش برند خود را بالا ببرید و این یک موفقیت برای کسب و کارتان می تواند باشد.

چه نوع کسب و کارهایی می توانند از صفحات ویدئویی استفاده کنند؟

بسیار ساده است. تقریبا هر کسب و کاری می تواند از ویدئو در صفحات خود استفاده کند. صفحات ویدئویی می تواند بیشتر از هر چیز دیگری برای موفقیت در کسب و کار شما سودمند باشد.

تایپوگرافی های سفارشی

چرا ما باید از تایپوگرافی های سفارشی استفاده کنیم؟ هر وب سایت به متن نیاز دارد. یکی از سخت ترین کارها برای طراحان ، انتخاب فونت است. در انتخاب فونت برای وب سایتتان مهم است که از فونت های مناسب استفاده کنید. شما باید بتوانید از فونت های استاندارد استفاده کنید تا در تمام مرورگر ها مورد استفاده باشد. با این حال شما طبق سلیقه خودتان آزاد هستید که از انواع مختلف فونت ها استفاده کنید یا حتی می توانید یک فونت خودتان بسازید.

شما می توانید از فونت های سفارشی هم برای وب سایت خود استفاده کنید. برای تبلیغات، فونت های سفارشی راه حل مناسبی است. مشتریان به راحتی می توانند رسانه هایی که متعلق به شما هستند را تشخیص بدهند.

تایپوگرافی سفارشی، در هر نوع طراحی، به معنای واقعی کلمه، می تواند موفقیت یک نام تجاری را ایجاد کند و یا باعث شکست آن شود. بنابراین فونت های سفارشی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند. ما در تمام پروژه های خود از فونت های سفارشی با توجه به طراحی به بهترین شکل استفاده می کنیم.

بسیاری از عوامل مختلف وجود دارد که بر روی موفقیت یک برند تاثیر می گذارند. مانند عکاسی، رنگ آمیزی، موقعیت کلی برند، هدف گذاری، جمعیت شناسی و بسیاری از عوامل دیگر. همچنین بسیاری از عوامل خارجی مانند، قیمت، رقبا، بازار مورد نیاز بازار وبسیاری از عوامل دیگر.

چرا تایپوگرافی سفارشی مهم است؟

تایپوگرافی یکی از راه حل های ارتباط با مشتری است. در هنگام ایجاد برند، آن برند برای شما برای همیشه خواهد ماند بنابراین بسیار مهم است که به جزئیات توجه داشته باشید.به عنوان مثال، آیا فونت شما مناسب برای جمعیت شناسی خاصی است؟ آیا مشتریان شما به تایپوگرافی شما مرتبط هستند؟ به عبارت دیگر، اگر شما یک محصول نرم و لطیف داشته باشید، تایپوگرافی باید مدرن باشد. به همین ترتیب اگر محمصولی برای کودکان دارید باید تایپوگرافی شما سرگرم کننده باشد.

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در طراحی سایت ، باعث نتایج فوق العاده در موفقیت کسب و کار می شود. اخیرا بحث های زیادی در مورد هوش مصنوعی (AI) و قابلیت های آن در طراحی وب وجود دارد. بسیاری از شرکت ها ، چیزهای خلاقانه راجع به هوش مصنوعی تجربه می کنند.

امروزه مشتریان در هر سطحی ، انتظار شخصی سازی را دارند. هوش مصنوعی در بسیاری از صنایع استفاده می شود و  در حال حاضر قابلیت های خود را بهبود بخشیده است. اما هوش مصنوعی برای طراحی وب چطور؟ آیا می تواند مفهوم شخصی سازی رابه یک سطح کاملا جدید تبدیل کند؟

هوش مصنوعی در واقع هوش ماشین است. هوش مصنوعی درواقع راه حل های الگوریتمی است که به ماشین ها داده می شود تا به وسیله آن بتوانیم در ماشین ها هوشمندی ایجاد کنیم.

هوش مصنوعی در توسعه وب

بسیاری از شرکت های بزرگ در زمینه طراحی و توسعه سایت از هوش مصنوعی استفاده می کنند. برخی از بزرگترین سایت ها در زیر نام برده شده است:

گوگل

گوگل بزرگترین موتور جستجو در سراسر جهان و غول بزرگ فناوری اطلاعات است. گوگل به منظور بالا بردن کیفیت تجربه کاربران، الگوریتم های خود را همیشه به روز رسانی می کند. گوگل همچنین در الگوریتم های جستجوی تصاویر از هوش مصنوعی استفاده می کند.

آمازون

یکی از بزرگترین وب سایت هایی  که از تکنولوژی هوش مصنوعی استفاده می کند، سایت آمازون است. آمازون به کاربران محصولات را ارائه می دهد. هوش مصنوعی در این سایت به شما کمک می کند تا محصولات مورد نظر را به راحتی پیدا کنید و بتوانید بهترین تصمیم را در مورد انتخاب محصول بگیرید.

طراحی سایت مطابق با استاندارد های هوش مصنوعی گوگل

زمانی که طراحی سایت خود  را آغاز کردید ، موضوعی که بسیار اهمیت دارد، بهینه سازی و سئو سایت است. از آنجا که سئو ارتباط مستقیم با طراحی سایت دارد؛ باید بتوانید تمام الگوریتم های گوگل را در طراحی و سئو خود رعایت کنید. با توجه به مجهز شدن الگوریتم های گوگل به هوش مصنوعی، گوگل در بررسی های خود در زمینه بهینه سازی و سئو سایت ، بسیار دقیق تر شده است. بنابراین به راحتی می توانند تخلفات را متوجه شود و سایت هایی که از روش های غیر استاندارد در بهینه سازی سایت خود استفاده می کنند را به راحتی شناسایی و جریمه کند.

استفاده از هوش مصنوعی در گوگل باعث شده است که ریسک پنالتی شدن و مجازات بسیاری از وب سایت ها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت بالا رود.  به همین دلیل بسیاری از سئو کاران بسیار محتاط شده اند. و مجبور هستند از روش های اصولی و استاندارد استفاده کنند. بنابراین در هنگام بهینه سازی و سئو سایت خود باید با شخص قایل اطمینان و متخصص در این زمینه همکاری کنید تا بتواند با توجه به اصول استاندارد الگوریتم های گوگل سئو سایت شما را انجام دهد تا از مجازات و پنالتی سایت جلوگیری شود، زیرا پنالتی سایت می تواند به شدت باعث افت رتبه سایت شود.

شرکت طراحی سایت دارکوب متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی وب سایت با 17 سال سابقه در این زمینه و انجام پروژه های بسیار زیادی در این زمینه، می توانید در کمترین زمان و با  کمترین هزینه سایت شما را دقیقا مطابق با آخرین الگوریتم های گوگل به صفحه نخست گوگل بیاورد. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز